Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221
Очікувана вартість
75 000,00 UAH
UA-2024-09-04-009032-a d72c10d0dfc7447fb7bec99e88062fb5
Запит (ціни) пропозицій    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ілона Серденюк

+380977362640 ztdetdomprozorro@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 вересня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Тетерівський дитячий будинок-інтернат Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03188501
Вебсайт: http://tdetdom.ucoz.com
Місцезнаходження: 12420, Україна , Житомирська обл., Житомирський р-н., с.Тетерівка, вул. Шкільна 56
Контактна особа: Ілона Серденюк
+380977362640
ztdetdomprozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Найменування товару Одиниця виміру Планова кількість Технічні, якісні характеристики товару
Картопля кг 5000,00 Картопля має бути вищого ґатунку пізньостиглих сортів врожаю 2024 року (розмір картоплі не менше 50 мм. в діаметрі, округло-овальної форми, не зелена). Клубні вирощені в природних умовах, без перевищеного вмісту хімічних речовин, достатньої зрілості, без ознак гнилі, механічного пошкодження та пошкодження шкідниками. Зовнішній вигляд: клубні цілі, чисті, здорові, сухі, не пророслі, не позеленілі, не зів’ялі жовтого або рожевого кольору (а в середині білого, кремового або жовтого кольору). Вміст картоплі з механічними пошкодженнями глибиною більше 5 мм і довжиною більше 10мм (порізи, тріщини, вм’ятини) не більше 2%. Наявність землі, прилиплої до картоплі не більше 1%. Картопля має бути сухою – без поверхневої вологи, окрім вологи від природного випарювання здорової картоплі. Розфасовка – сітка від 15 кг. до 25 кг.
Вимоги до предмету закупівлі:
1. Якість продукції повинна відповідати вимогам ДСТУ, що має бути підтверджена посвідченнями та іншими документами відповідно до діючого законодавства або технічних умов виробника.
2. При поставці товару копії супровідних документів надаються на кожну партію товару.
3. При виявленні Замовником дефектів упаковки товару, простроченого терміну придатності товару, будь-чого іншого, що може якимось чином вплинути на якісні характеристики товару, Постачальник повинен замінити товар в асортименті та кількості, вказаній в заявці Замовника.
Умови поставки: Поставка товару невеликими партіями згідно заявок Замовника до 31 грудня 2024 року. При перевезенні предмету закупівлі Учасник зобов’язаний дотримуватися умов транспортування відповідно до Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні.
Термін поставки: поставка предмету закупівлі здійснюється Учасником згідно отриманої заявки від Замовника від 8:30 до 17:00 години.
Місце поставки: 12420, Житомирська обл., Житомирський р-н., с. Тетерівка, вул. Шкільна 56
Доставка товарів транспортом постачальника, завантажувально-розвантажувальні роботи - за рахунок постачальника.
Якість та безпечність: предмет закупівлі за органолептичними, фізико-хімічними та мікробіологічними показниками повинен відповідати вимогам діючих на території України державним стандартам. Предмет закупівлі не повинен містити ГМО.
Кожна партія предмету закупівлі має супроводжуватися документами (накладними, рахунками, документами, які засвідчують якість, безпеку та походження продукції).
Ціна на товар має бути визначена з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, транспортних витрат, навантажувально-розвантажувальних робіт і тари, та інших витрат, визначених законодавством.
Якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви тощо, учасник надає інший рівнозначний документ або письмове пояснення.

Посада, прізвище, ініціали, власноручний підпис уповноваженої особи Учасника, завірені печаткою(за наявності)

Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5000 кілограм
Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12420, Україна, Житомирська область, село Тетерівка, вул.Шкільна, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата після отримання товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

04 вересня 2024 15:01
Проєкт договору продукти харч.docx
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні характеристики предмета закупівлі
Відповідність ДСТУ 9221 Можливі значення:
  • Так
  • Клас Можливі значення:
  • екстра
  • Термін збирання Можливі значення:
  • пізня
  • Реєстр пропозицій

    Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

    Дата і час розкриття: 09 вересня 2024 09:00

    Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Специфікація пропозиції Документи
    ФОП Ходюк Тамара Адамівна 53 000,00
    UAH з ПДВ
    53 000,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ФОП Матвійчук А.О. 69 500,00
    UAH з ПДВ
    69 500,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ТОВ " "КРАЇНА ВІЛЬНИХ"" 73 500,00
    UAH з ПДВ
    73 500,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Галагуз Анатолій Володимирович 74 100,00
    UAH з ПДВ
    74 100,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи

    Публічні документи

    07 вересня 2024 19:43
    Електронний підпис
    05 вересня 2024 22:38
    Електронний підпис
    04 вересня 2024 22:37
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Відповідність ДСТУ 9221 Так
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Клас екстра
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Термін збирання пізня

    Публічні документи

    07 вересня 2024 18:08
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Відповідність ДСТУ 9221 Так
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Клас екстра
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Термін збирання пізня

    Публічні документи

    05 вересня 2024 10:33
    Електронний підпис
    05 вересня 2024 10:33
    Електронний підпис
    05 вересня 2024 10:32
    Технічна специфікація.pdf
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Термін збирання пізня
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Клас екстра
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Відповідність ДСТУ 9221 Так

    Публічні документи

    05 вересня 2024 11:23
    Електронний підпис
    05 вересня 2024 11:22
    Технічна специфікація.pdf
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Термін збирання пізня
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Відповідність ДСТУ 9221 Так
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Клас екстра

    Протокол розкриття

    Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
    Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
    ФОП Ходюк Тамара Адамівна
    #2001104147
    Переможець 53 000,00
    UAH з ПДВ
    11 вересня 2024 12:47

    Повідомлення про намір укласти договір

    Дата і час публікації: 11 вересня 2024 12:47

    Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
    Учасник Пропозиція Документи
    ФОП Ходюк Тамара Адамівна
    #2001104147
    53 000,00
    UAH з ПДВ
    Немає

    Укладений договір

    Контракт Статус Опубліковано
    Електронний підпис укладений
    26 вересня 2024 10:04
    ДУ №1 від 25 09 24р картопля.pdf укладений
    26 вересня 2024 10:03
    IMG_20240926_0002.pdf укладений
    26 вересня 2024 10:03
    Електронний підпис укладений
    12 вересня 2024 12:34
    договір №70 від 12 09 24р.pdf укладений
    12 вересня 2024 12:27

    Виконання договору

    Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
    Строк дії за договором: 12 вересня 2024 — 25 вересня 2024
    Сума оплати за договором: 10 600,00
    UAH
    Причини розірвання договору: Відмова постачальника від поставки товару, взвязку з різким підняттям ціни. Лист відмова постачальника №96/23.09 від 23.09.2024р.