Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт підвального приміщення з облаштуванням його для використання для укриття населення як найпростішого укриття за адресою вул.Незалежності, 82 смт. Торчин Луцького району Волинської області (код за ДК 021:2015:45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
696 183,60 UAH
UA-2024-09-04-006491-a ● d266c4b9109048c391170139dc53e181
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТОРЧИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04333158 |
Місцезнаходження: | 45612, Україна , Волинська обл., селище міського типу Торчин, ВУЛИЦЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 82 |
Контактна особа: |
Олександра Хилько +380332791045 tortchun@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 вересня 2024 13:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 вересня 2024 11:00 |
Початок аукціону: | 13 вересня 2024 15:51 |
Початок аукціону: | 13 вересня 2024 15:51 |
Очікувана вартість: | 696 183,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 480,92 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт підвального приміщення з облаштуванням його для використання для укриття населення як найпростішого укриття за адресою вул.Незалежності, 82 смт. Торчин Луцького району Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
45612, Україна, Волинська область, смт Торчин, вул.Незалежності,82
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 вересня 2024 13:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 вересня 2024 13:15 |
ТД Укриття підвальне приміщення Торчин 2024.doc | |
04 вересня 2024 13:15 |
Проєкт Договору ТД Укриття підвальне приміщення Торчин 2024.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-09-04-006491-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "РОУДІЗ", Код ЄДРПОУ:31964715
Дата подання: 25 вересня 2024 22:24
Неправомірне визначення переможця закупівлі
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості).
1.Відповідно до п.5 Додатку 2 до Тендерної документації – «5. Розрахунок ціни тендерної пропозиції (Договірна ціна) виконується Учасником закупівлі у повній відповідності технічним вимогам Замовника та кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 року, з урахуванням змін та доповнень. Вид договірної ціни – динамічна. Вартість пропозиції Учасника означає суму, за яку Учасник погоджується виконати всі види робіт, передбачених в тендерній документації Замовника. Вартість пропозиції, за яку Учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, та поточних цін на них. Вартість пропозиції слід визначати відповідно до вимог щодо технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості робіт, термінів закінчення ремонту з дотриманням діючих норм і правил виконання робіт, технічної експлуатації техніки і безпечних умов праці.»
Згідно п. 5.3 Настанови з визначення вартості будівництва» затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 року - Вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт або за видами робіт, або по об’єкту будівництва в цілому, визначається виходячи з середньомісячної заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті замовлення, з урахуванням показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановленого центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального діалогу.
В ціні тендерної пропозиції учасника ( договірній ціні) врахована середньомісячна норма тривалості робочого часу в розмірі 172,33 год.
А згідно Указу Президента України від 26.07.2023 № 451/2023 «Про продовження
строку дії воєнного стану в Україні», яким строк дії воєнного стану в Україні продовжується з 18.08.2023 р. на 90 діб, тобто до 15 листопада 2023 року.
У зв’язку з чим норма тривалості на день подання тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЗАХІД-ТОРГ-БУД" становить - 173,83 годин.
При перерахунку норми тривалості призведе до зміни вартості тендерної пропозиції учасника (договірної ціни) в бік зменшення.
Виходячи з вищевикладеного недотримання вимог щодо розрахунків договірної ціни у документах пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЗАХІД-ТОРГ-БУД" а, які передбачені пунктом 5 Додатку 2 до Тендерної документації, тендерна пропозиція ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЗАХІД-ТОРГ-БУД" підлягає відхиленню, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, оскільки виправлення невідповідностей учасника призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції.
Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЗАХІД-ТОРГ-БУД" підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Розгорнути
Згорнути
1.Відповідно до п.5 Додатку 2 до Тендерної документації – «5. Розрахунок ціни тендерної пропозиції (Договірна ціна) виконується Учасником закупівлі у повній відповідності технічним вимогам Замовника та кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 року, з урахуванням змін та доповнень. Вид договірної ціни – динамічна. Вартість пропозиції Учасника означає суму, за яку Учасник погоджується виконати всі види робіт, передбачених в тендерній документації Замовника. Вартість пропозиції, за яку Учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, та поточних цін на них. Вартість пропозиції слід визначати відповідно до вимог щодо технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості робіт, термінів закінчення ремонту з дотриманням діючих норм і правил виконання робіт, технічної експлуатації техніки і безпечних умов праці.»
Згідно п. 5.3 Настанови з визначення вартості будівництва» затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 року - Вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт або за видами робіт, або по об’єкту будівництва в цілому, визначається виходячи з середньомісячної заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті замовлення, з урахуванням показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановленого центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального діалогу.
В ціні тендерної пропозиції учасника ( договірній ціні) врахована середньомісячна норма тривалості робочого часу в розмірі 172,33 год.
А згідно Указу Президента України від 26.07.2023 № 451/2023 «Про продовження
строку дії воєнного стану в Україні», яким строк дії воєнного стану в Україні продовжується з 18.08.2023 р. на 90 діб, тобто до 15 листопада 2023 року.
У зв’язку з чим норма тривалості на день подання тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЗАХІД-ТОРГ-БУД" становить - 173,83 годин.
При перерахунку норми тривалості призведе до зміни вартості тендерної пропозиції учасника (договірної ціни) в бік зменшення.
Виходячи з вищевикладеного недотримання вимог щодо розрахунків договірної ціни у документах пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЗАХІД-ТОРГ-БУД" а, які передбачені пунктом 5 Додатку 2 до Тендерної документації, тендерна пропозиція ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЗАХІД-ТОРГ-БУД" підлягає відхиленню, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, оскільки виправлення невідповідностей учасника призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції.
Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЗАХІД-ТОРГ-БУД" підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 вересня 2024 11:30
Розглянувши Вашу скаргу повідомляємо наступне.
Для працівників, зайнятих на об’єктах критичної інфраструктури, нормальна тривалість робочого часу не може перевищувати 60 годин (частина перша ст. 6 Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» від 15.03.2022 р. № 2136-ІХ). У період воєнного стану ця норма застосовується замість положень частини першої ст. 50 КЗпП, якою визначається, що нормальна тривалість робочого часу працівників не може перевищувати 40 годин на тиждень. Водночас не суперечить нормам Закону № 2136 положення частини другої ст. 50 КЗпП, згідно з яким підприємства та організації під час укладення колективного договору можуть встановлювати меншу норму тривалості робочого часу, ніж передбачено в частині першій цієї статті. Варто врахувати, що збільшення на період воєнного стану нормальної тривалості робочого часу до 60 годин на тиждень є правом, а не обов'язком роботодавця.
Відповідно до частини шостої ст. 6 Закону № 2136 норми ст. 53 КЗпП, частини першої ст. 65 КЗпП, частин третьої — п’ятої ст. 67 КЗпП та, зокрема, ст. 73 КЗпП не застосовуються. Тобто під час дії воєнного стану дні, які були визначені як святкові (неробочі), під час підрахунку робочого часу враховуються як відповідні календарні дні, на які вони припадають, — або як робочі, або як вихідні.
При цьому графік роботи та час відпочинку встановлює роботодавець.
Тому, чи дотримуватися старих правил і не працювати у відповідні дні, або, якщо є необхідність, вивести людей у святкові дні на роботу – кожен керівник підприємства чи фізособа-роботодавець вирішують у 2024 році самостійно.
Враховуючи вищевикладене, а також, що кошторисна документація була розроблена Учасником в програмному комплексі АВК-5 , який розроблено на підставі державних та галузевих нормативів (норм) у відповідності до кошторисних норм України і призначена для здійснення кошторисних розрахунків в програмному комплексі АВК-5 в частині передачі кошторисної документації та розрахунку договірної ціни, зазначена інформація у Ваші скарзі не підтверджується нормативно-правовими актами України, та не підлягає задоволенню.
Для працівників, зайнятих на об’єктах критичної інфраструктури, нормальна тривалість робочого часу не може перевищувати 60 годин (частина перша ст. 6 Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» від 15.03.2022 р. № 2136-ІХ). У період воєнного стану ця норма застосовується замість положень частини першої ст. 50 КЗпП, якою визначається, що нормальна тривалість робочого часу працівників не може перевищувати 40 годин на тиждень. Водночас не суперечить нормам Закону № 2136 положення частини другої ст. 50 КЗпП, згідно з яким підприємства та організації під час укладення колективного договору можуть встановлювати меншу норму тривалості робочого часу, ніж передбачено в частині першій цієї статті. Варто врахувати, що збільшення на період воєнного стану нормальної тривалості робочого часу до 60 годин на тиждень є правом, а не обов'язком роботодавця.
Відповідно до частини шостої ст. 6 Закону № 2136 норми ст. 53 КЗпП, частини першої ст. 65 КЗпП, частин третьої — п’ятої ст. 67 КЗпП та, зокрема, ст. 73 КЗпП не застосовуються. Тобто під час дії воєнного стану дні, які були визначені як святкові (неробочі), під час підрахунку робочого часу враховуються як відповідні календарні дні, на які вони припадають, — або як робочі, або як вихідні.
При цьому графік роботи та час відпочинку встановлює роботодавець.
Тому, чи дотримуватися старих правил і не працювати у відповідні дні, або, якщо є необхідність, вивести людей у святкові дні на роботу – кожен керівник підприємства чи фізособа-роботодавець вирішують у 2024 році самостійно.
Враховуючи вищевикладене, а також, що кошторисна документація була розроблена Учасником в програмному комплексі АВК-5 , який розроблено на підставі державних та галузевих нормативів (норм) у відповідності до кошторисних норм України і призначена для здійснення кошторисних розрахунків в програмному комплексі АВК-5 в частині передачі кошторисної документації та розрахунку договірної ціни, зазначена інформація у Ваші скарзі не підтверджується нормативно-правовими актами України, та не підлягає задоволенню.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 вересня 2024 16:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХІД-ТОРГ-БУД" |
579 293,39
UAH з ПДВ
|
579 293,39
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "РОУДІЗ" |
650 150,76
UAH з ПДВ
|
650 150,76
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХІД-ТОРГ-БУД" #36279786 |
Переможець |
579 293,39
UAH з ПДВ
|
20 вересня 2024 15:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 жовтня 2024 10:54
|
Додаткова угода №1 від 30 жовтня 2024 р..pdf | зміни до договору |
30 жовтня 2024 10:52
|
Електронний підпис | укладений |
04 жовтня 2024 14:55
|
Договір №380 про закупівлю послуг з поточного ремонту від 03 жовтня 2024 року.pdf | укладений |
04 жовтня 2024 14:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | №380 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |