Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ НАДВІРНЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43966794 |
Місцезнаходження: | 78400, Україна , Івано-Франківська обл., Надвірна, 78400, Івано-Франківська обл., Надвірнянський р-н, місто Надвірна, вул.Грушевського, будинок 18 |
Контактна особа: |
Ольга Іванівна Гладиш 380971553150 fingrouposvita@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 вересня 2024 10:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 вересня 2024 09:00 |
Очікувана вартість: | 8 260 141,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 82 601,41 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
«Капітальний ремонт харчоблоку (їдальні) Надвірнянського ліцею №3» згідно Настанови з визначення вартості будівництва (Код ЄЗС ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата здійснюється Замовником Підряднику на розрахунковий рахунок Підрядника у національній валюті України протягом 15 банківських днів після підписання акту виконаних робіт. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 вересня 2024 10:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 вересня 2024 10:43 |
Додаток 5_Форма «тендерна пропозиція».docx | |
04 вересня 2024 10:43 |
Додаток 6 Перелік документів та_або інформації, які подаються УЧАСНИКОМ.docx | |
04 вересня 2024 10:43 |
Додаток 7. п. 47 Особливостей документи переможця.docx | |
04 вересня 2024 10:43 |
Додаток 2_згідно пункту 47 Особливостей та ін..docx | |
04 вересня 2024 10:43 |
Тендерна документація - харчоблок.docx | |
04 вересня 2024 10:43 |
Додаток 4_Проєкт договору.docx | |
04 вересня 2024 10:43 |
Додаток 1 - кваліфікаційні критерії.docx | |
04 вересня 2024 10:43 |
Додаток 3 технічне завдання.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Закон про публічні закупівлі передбачає, що у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності, замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі.
Замовник може встановити в тендерній документації вимогу підтвердити учасником його обсяг річного доходу (виручки) у розмірі очікуваної вартості.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-23-000007 ● d4ba45a981f34a0cab2d6fff0e41fd71
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 вересня 2024 11:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.09.2024 №63-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 23.09.2024 №63-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2024-09-04-002686-a 04.09.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-24 12:22:46
Запит замовнику про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт харчоблоку (їдальні) Надвірнянського ліцею №3» згідно Настанови з визначення вартості будівництва (Код ЄЗС ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-04-002686-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: проєктно-кошторисну документацію, дефектні акти, експертні звіти тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-25 11:20:09
Відповідь на запит про надання пояснення.
На запит про надання пояснення Управлінню Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області надаємо наступне пояснення:
Відповідно до проєктно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу (експертний звіт №I-0012-24/ПРОЕКСП від 31 липня 2024р.), було визначено технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та визначено очікувану вартість предмету закупівлі «Капітальний ремонт харчоблоку (їдальні) Надвірнянського ліцею №3» згідно Настанови з визначення вартості будівництва (Код ЄЗС ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
Закупівля здійснюється за рахунок коштів державного та місцевого бюджетів.
Додатки:
- кошторисна частина проєктної документації;
- Експертний звіт (позитивний) №I-0012-24/ПРОЕКСП від 31 липня 2024).
Також надаємо посилання на веб-сайт щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
https://nadrada.gov.ua/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-zakupivli-robit-kapitalnyj-remont-harchobloku-yidalni-nadvirnyanskogo-liczeyu-%E2%84%963-zgidno-nastanovy-z-vyznachennya-vartosti-bu/
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 жовтня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 жовтня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 вересня 2024 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП СТЕФІНІВ ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ |
7 249 833,60
UAH
|
7 249 833,60
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП СТЕФІНІВ ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ #2784715170 |
Переможець |
7 249 833,60
UAH
|
24 вересня 2024 16:32
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 вересня 2024 16:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 жовтня 2024 11:04
|
дод 1 до договору 146 від 04.10.2024 року.pdf | зміни до договору |
31 жовтня 2024 11:00
|
Електронний підпис | укладений |
04 жовтня 2024 10:01
|
договір 146.pdf | укладений |
04 жовтня 2024 09:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 31 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України „ Про публічні закупівлі “, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника» згідно з пп. 1 п. 12.2 Розділу 12 Договору № 146 від 04.10.2024 р (надалі – Договір), частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України та враховуючи п. 15 Постанови КМУ від 16 лютого 2022 року №120 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти» уклали цю Додаткову угоду про таке: 1. Під час реалізації проекту: «Капітальний ремонт харчоблоку (їдальні) Надвірнянського ліцею №3» згідно Настанови з визначення вартості будівництва (Код ЄЗС ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» виникла потреба у закупівлі товарів, які відносяться до поточних видатків. У зв’язку із спрямуванням коштів, визначених як видатки розвитку та спрямування їх на видатки споживання, Сторони вирішили зменшити обсяг закупівлі на 511500,00 грн. (п’ятсот одинадцять тисяч п’ятсот гривень 00 копійок). 2. Викласти п. 3.1. Договору в наступній редакції: «п. 3.1. Ціна Договору становить: 6 738333,60 грн. (шість мільйонів сімсот тридцять вісім тисяч триста тридцять три гривні 60 коп.), у т. ч. ПДВ – 1123055,60 грн. (Один мільйон сто двадцять три тисячі п’ятдесят п’ять гривень 60 копійок). Підряднику доручається виконати роботи: - за рахунок коштів державного бюджету на суму 5525900,00 грн. (П’ять мільйонів п’ятсот двадцять п’ять тисяч дев’ятсот гривень 00 коп.), у т. ч. ПДВ – 920983,33 грн. (Дев’ятсот двадцять тисяч дев’ятсот вісімдесят три гривні 33 коп.); - за рахунок коштів місцевого бюджету на суму 1212433,60 грн. (Один мільйон двісті дванадцять тисяч чотириста тридцять три гривні 60 коп.), у т. ч. ПДВ – 202072,26 грн. (Двісті дві тисячі сімдесят дві гривні 26 коп.)». 2. Усі інші умови Договору залишаються незмінними. |
Номер договору про закупівлю: | 146 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |