Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління оборонної роботи Запорізької обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 45021701 |
Місцезнаходження: | 69107, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, пр.Соборний, будинок 164 |
Контактна особа: |
Каріна Керімова +380684506823 uproboronazakup@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 вересня 2024 20:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 вересня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 12 вересня 2024 12:03 |
Початок аукціону: | 12 вересня 2024 12:03 |
Очікувана вартість: | 8 314 950,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 83 149,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34710000-7: Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | протягом 30 (тридцяти) днів | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 вересня 2024 20:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 вересня 2024 20:16 |
ТД_БпАК_Hunter_(або еквівалент).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-24-000053 ● a3cf140cd6ba40e9b27ce529266926c9
- Статус: завершено ● Дата: 22 листопада 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 жовтня 2024 14:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.10.2024 № 285
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
45 UA-2024-09-03-012301-a 03.09.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Лілія КРИВОНОС
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-29 11:51:23
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі безпілотних авіаційних комплексів (БпАК) для потреб Сил оборони України (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-03-012301-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань, а саме:
1. Інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Інформації та її документального підтвердження щодо виконання замовником та учасником процедури закупівлі умов пункту 13-1 Постанови Кабінету Міністрів від 02 серпня 2022 року № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва» з урахуванням вимог абзацу 5 пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
У разі здійснення Замовником закупівлі товару для потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача - надати відповідні запити.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-01 16:47:16
Відповідь на запит Держаудитслужби України «Про надання пояснень» від 29.10.2024р.
Управлінням оборонної роботи Запорізької обласної державної адміністрації на виконання «Програми забезпечення виконання завдань в галузі оборонної роботи, здійснення заходів, пов’язаних з територіальною обороною та цивільним захистом на території Запорізької області на 2022-2026 роки» здійснюється закупівля товарів для потреб Сил оборони України, необхідних для ефективного виконання бойових задач із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії російської федерації проти України, в тому числі: Безпілотні авіаційні комплекси (БпАК) для потреб Сил оборони України.
1. На перше питання запиту надаємо інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, у тому числі виробника, на товар що є предметом даної закупівлі), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалось з урахуванням вимог «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі - Методика).
Згідно п. 3 Методики на етапі аналізу ринку доцільно використовувати як загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, робіт і послуг, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, в тому числі іноземних, тощо), так і інформацію, отриману шляхом проведення ринкових консультацій. Використання такого інструменту, як ринкові консультації, дозволяє визначити структуру ринку, ступінь конкуренції та можливі варіанти предмету закупівлі з урахуванням інновацій та нових технічних рішень.
Розрахунок очікуваної вартості товарів було здійснено методом порівняння ринкових цін, який передбачає визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме: загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. Копії комерційних пропозицій від потенційних учасників, у тому числі виробника, на товар що є предметом даної закупівлі додаються.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені з урахуванням вимог ч. 4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент"».
Замовником проведено закупівлю товару із встановленням посилань на торгову назву товару, оскільки таке посилання є необхідним для здійснення закупівлі товару, який за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам (для забезпечення потреб Сил Оборони України на матеріально-технічне забезпечення майном, що є необхідним для виконання функцій з оборони держави під час дії воєнного стану). Задля дотримання принципів Закону, а саме: максимальної економії, ефективності та пропорційності, замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару або еквіваленту товару, що відображено у тендерній документації.
2. Щодо оприлюднення на власному веб-сайті (або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад, порядок оприлюднення інформації про закупівлі, процедури закупівель визначаються Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
Згідно ч. 1 ст. 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю.
Згідно ч. 4 ст. 10 Закону інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
Таким чином, Законом передбачено, що інформація про закупівлю обов’язково оприлюднюється в електронній системі закупівель, та навіть за наявності веб-сайту органу державної влади, оприлюднення інформації про закупівлю на такому веб-сайті носить диспозитивний характер.
Управлінням оборонної роботи Запорізької обласної в електронній системі закупівель в складі тендерної документації по процедурі закупівлі «Безпілотні авіаційні комплекси (БпАК) для потреб Сил оборони України» було опубліковано Додаток 2 «Технічна специфікація до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі)» та очікувану вартість предмета закупівлі.
Крім того, власного сайту Управління оборонної роботи Запорізької обласної державної адміністрації не має, видатки на створення та адміністрування веб-сайту кошторисом не передбачені.
Також, щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне.
Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі передбачено постановою Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі - Постанова).
Цією Постановою затверджено «Заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету».
Таким чином, зазначена Постанова регулює виключно використання державних коштів, НА УТРИМАННЯ органів державної влади, тобто коштів, які витрачаються на забезпечення діяльності та функціонування безпосередньо самих державних органів. В той же час закупівлю за номером ID: UA-2024-09-03-012301-a. Управління оборонної роботи Запорізької обласної державної адміністрації проводило не для свого утримання, а для потреб Сил оборони України.
Також Постанова регулює використання коштів ДЕРЖАВНОГО бюджету. В той же час закупівля за номером ID: UA-2024-09-03-012301-a здійснюється в рамках «Програми забезпечення виконання завдань в галузі оборонної роботи, здійснення заходів, пов’язаних з територіальною обороною та цивільним захистом на території Запорізької області на 2022-2026 роки, затвердженої рішенням Запорізької обласної ради від 15.02.2022 № 75 (зі змінами) за рахунок коштів МІСЦЕВОГО бюджету.
3. На третє питання запиту надаємо наступну інформацію та документи.
Відповідно до пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (надалі - Особливості) (у редакції станом на дату оголошення про проведення закупівлі) положення пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України «Про публічні закупівлі» не застосовуються замовниками у разі здійснення замовником закупівлі товару для потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача.
На підтвердження виконання пункту 3 Особливостей в частині дотримання вимог щодо здійснення замовником закупівлі товару, визначеного підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» для потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача, надаємо письмові запити* військових частин (додаються).
* - надання документу здійснюється з урахуванням вимог ст. 8, ст. 31 ЗУ «Про державну таємницю», «Переліку інформації, розголошення якої може призвести до обізнаності противника про дії Збройних Сил України, інших складових сил оборони, негативно вплинути на хід виконання завдань за призначенням під час дії правового режиму воєнного стану», затвердженого наказом Головнокомандувача Збройних Сил України № 73 від 03.03.2022р., згідно якого встановлено заборону розповсюдження інформації щодо:
• найменування військових частин (підрозділів) та інших військових об’єктів в районах виконання бойових (спеціальних) завдань, географічні координати місць їх розташування;
• кількість озброєння та бойової техніки, матеріально-технічних засобів, їх стан та місця зберігання;
• інформація про системи охорони та оборони військових об’єктів та засоби захисту особового складу, озброєння та військової техніки, які використовуються (крім тих, які видимі або очевидно виражені).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 листопада 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 вересня 2024 12:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРІЙ ІНДАСТРІ" |
7 740 000,00
UAH
|
7 740 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЯРКО" |
8 314 950,00
UAH
|
8 314 950,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРІЙ ІНДАСТРІ" #45186404 |
Відхилено |
7 740 000,00
UAH
|
17 вересня 2024 10:37
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЯРКО" #43781316 |
Переможець |
8 314 950,00
UAH
|
18 вересня 2024 14:41
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 вересня 2024 13:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 жовтня 2024 15:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 вересня 2024 12:53
|
ДУ 2_до Договору 283ОБ.PDF | зміни до договору |
27 вересня 2024 12:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 вересня 2024 17:06
|
ДУ 1_до Договору 283ОБ від 24.09.2024.PDF | зміни до договору |
24 вересня 2024 17:05
|
Електронний підпис | укладений |
24 вересня 2024 09:56
|
Договоір № 283ОБ_від 24.09.2024.PDF | укладений |
24 вересня 2024 09:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 24 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторонами підписано додаткову угоду з виправленням технічних помилок (описок) в Договорі та приведення умов Договору у відповідність до вимог тендерної документації |
Номер договору про закупівлю: | 283/ОБ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | сторонами внесено зміни та виправлено технічну помилку (описку) в Договорі |
Номер договору про закупівлю: | 283/ОБ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |