Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
дизельне паливо (для котлів)
Очікувана вартість
811 522,00 UAH
UA-2024-09-03-012217-a ● 2925d0dac16148699b4c31ac9bc10abb
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)" |
Код ЄДРПОУ: | 04012460 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , м. Київ обл., місто Київ, ВУЛИЦЯ БОРИСА ГРІНЧЕНКА, будинок 3-А |
Контактна особа: |
Леся Снігур +380688385659 kp_atp_kmda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 вересня 2024 19:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 вересня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 11 вересня 2024 15:00 |
Початок аукціону: | 11 вересня 2024 15:00 |
Очікувана вартість: | 811 522,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 057,61 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції: - вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; - розмір забезпечення тендерної пропозиції – 24 300,00 грн.; - строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 120 (сто двадцять) днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має набувати чинності з дня її надання і не містити відкладних умов набуття нею чинності; - банківська гарантія оформляється та повинна відповідати вимогам Особливостей, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції від 14.12.2020 № 2628. Гарантія обов'язково повинна свідчити про обов'язок установи, що надала гарантію, виплатити замовникові суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 розділу III цієї тендерної документації. Гарантія має бути видана банком – гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) на весь строк дії тендерної пропозиції з метою забезпечення виконання зобов’язань за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 статті 25 Закону. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком – гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної підписом уповноваженої особи банку – гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування Принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі, що дорівнює сумі банківської гарантії. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на під-писання банківської гарантії. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією (оригіна-лом) відповідного документа банку-гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи банку-гаранта на підпис відповідного документу. Банківська гарантія подається учасником у складі тендерної пропозиції процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а саме: електронний документ підписується шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності). Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 24300 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору про закупівлю - застава у вигляді майнових прав на грошові кошти. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3% (далі - забезпечення договору) від вартості договору. Учасник зобов'язується особисто перерахувати грошові кошти, в повному обсязі на рахунок Замовника не пізніше дати укладення Договору про закупівлю. Належним виконанням зобов'язання Учасника щодо передачі в забезпечення грошових коштів вважається зарахування на поточний рахунок Замовника. Учасник втрачає право розпорядження грошовими коштами, які перебувають у забезпеченні, на час їх перебування на рахунку Замовника. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання Договору про закупівлю покладаються на Учасника. Замовник не несе відповідальності за затримку зарахування грошових коштів Учасника, на поточний рахунок Замовника. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. Забезпечення не повертається Замовником Учаснику в разі: - Невиконання або неналежного виконання своїх зобов'язань Учасником за Договором про закупівлю повністю або частково, зокрема, але не виключно: за порушення строку виконання робіт передбачених у календарному графіку договору, за порушення умов зобов'язання щодо якості робіт. - Дострокового розірвання в односторонньому порядку Замовником Договору про закупівлю у випадку, якщо Учасник не виконує свої зобов'язання за Договором про закупівлю. - Право щодо неповернення Учаснику забезпечення, виникає у Замовника в момент настання будь-якого з випадків невиконання (неналежного виконання) Учасником Договору про закупівлю. - Факт невиконання або неналежного виконання Учасником своїх зобов'язань за Договором про закупівлю може підтверджуватися документами, зокрема, але не виключно: документами, що свідчать про невчасне постачання товару тощо. Про неповернення забезпечення виконання Договору про закупівлю Замовник письмово повідомляє Учасника. До повідомлення можуть додаватися документи, що підтверджують невиконання Учасником своїх зобов'язань за Договором про закупівлю. Починаючи від дати відправлення Учаснику повідомлення, кошти у сумі 3 % від вартості укладеного договору, Замовник перераховує до відповідного бюджету. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після належного виконання Учасником договору про закупівлю в повному обсязі та належним чином, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або Договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-УІІІ, але не пізніше ніж протягом п'яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15490 літр
дизельне паливо (для котлів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, Київська область, Київ, Бориса Грінченка 3А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 грудня 2024
ДК 021:2015: 09134200-9 — Дизельне паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 вересня 2024 19:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 вересня 2024 19:39 |
Додаток 4 до тендерної документації (тендерна пропозиція) ДП.docx | |
03 вересня 2024 19:39 |
Додаток 3 до тендерної документації (проєкт Договору) ДП.docx | |
03 вересня 2024 19:39 |
Тендерна документація ДП.docx | |
03 вересня 2024 19:39 |
Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі) ДП.docx | |
03 вересня 2024 19:39 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги) ДП.docx |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-09-03-012217-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕЛЛОЙЛ", Код ЄДРПОУ:45119982
Дата подання: 19 вересня 2024 16:26
Дата подання: 19 вересня 2024 16:26
Вважаємо рішення Замовника про відхилення Тендерної пропозиції Скаржника безпідставним, прийнятим в порушення норм законодавства у сфері публічних закупівель, та таким, що порушує законі права та інтересів Скаржника, з огляду на наступне:
Замовником було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2024-09-03-012217-a «дизельне паливо (для котлів)» (далі - Закупівля).
Товариство з обмеженою відповідальністю “ВЕЛЛОЙЛ” (надалі - Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідній Закупівлі та згідно Тендерної документації подало свою Тендерну пропозицію.
За результатами оцінки тендерних пропозицій, поданих у даній закупівлі, відповідно до пункту 39 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості) Тендерна пропозиція Скаржника визначена найбільш економічно вигідною.
Проте, 16 вересня 2024 року Замовник Протоколом уповноваженої особи комунального підприємства "Автотранспортне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)" (код ЄДРПОУ 04012460) відхилив Тендерну пропозицію Скаржника “на підставі пункту 2 статті 44 Особливостей (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації)”.
Вважаємо рішення Замовника про відхилення Тендерної пропозиції Скаржника безпідставним, прийнятим в порушення норм законодавства у сфері публічних закупівель, та таким, що порушує законі права та інтересів Скаржника, з огляду на наступне:
Тендерною документацією в даній Закупівлі, а саме Додатком 2 до тендерної документації “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ” визначено:
«При відсутності власного транспорту для забезпечення підвозу паливо-мастильних матеріалів, учасник повинен надати:
- копію договору з компанією, що надає послуги з перевезення небезпечних вантажів сертифікованим автомобільним транспортом.»
На виконання зазначених вимог Скаржником подано Договір № 29-07-24-1 від 29.07.2024 р. (у файлі “6 договір Веллойл Транспорт.pdf).
Проте, зазначений договір, як визначено Замовником, наданий “не в повному обсязі та не підтверджує інформацію про перевезення небезпечних вантажів сертифікованим автомобільним транспортом.
Так, згідно п 1.3. зазначеного Договору, перелік транспортних засобів, якими здійснюються перевезення, зазначається в Додатках до даного Договору, які є його невід’ємною частиною.
Згідно п. 1.5. Договору, затверджена Сторонами форма заявки/замовлення Замовника, що також є невід’ємною частиною Договору.
Учасником наданий договір без жодного додатку.”.
На підставі зазначеного вище Замовник дійшов наступного висновку: “Враховуючи, що умовами Додатку 2 до ТД не передбачено надання витягу з договору, а зазначений додаток є невід’ємною частиною договору та має суттєве значення для проведення належної оцінки пропозиції Учасника, окрім того, приймаючи до уваги неможливість усунення зазначеного порушення (невідповідності) в інформації та/або документах Учасника, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції відповідно до абзаців 1 та 2 пункту 43 Особливостей, в зв’язку з вищенаведеним тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі пункту 2 статті 44 Особливостей (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації).”, ЩО НЕ ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ЗАКОНОДАВСТВА у сфері публічних закупівель, у тому числі Особливостям.
Так, згідно підпункту 2 пункту 44 (на який Замовник посилається як на підставі для відхилення) встановлено: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, КРІМ невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей;
При цьому, згідно пункту 43 Особливостей : “Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Також, згідно частини дев'ятої статті 26 Закону України “Про публічні закупівлі” Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Також варто визначити, що незважаючи на те, що надання “договору з компанією, що надає послуги з перевезення небезпечних вантажів сертифікованим автомобільним транспортом”, визначене в додатку “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ”, така інформація не належить до “інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі” в розумінні пункту 43 особливостей.
Надання визначеного договору перевезення не в повному обсязі є невідповідністю, яку учасник може усунути у порядку, встановленому пунктом 43 Особливостей, статтею 26 Закону України “Про публічні закупівлі”. Отже, Замовник встановивши, що договір перевезення наданий Скаржником “не в повному обсязі та не підтверджує інформацію про перевезення небезпечних вантажів сертифікованим автомобільним транспортом” зобов’язаний був розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей у відповідності до пункту 43 Особливостей та надати Скаржнику можливість усунути таку невідповідність.
Враховуючи викладене, висновки Замовника про “неможливість усунення зазначеного порушення (невідповідності)” щодо наданого Скаржником не в повному обсязі договору перевезення суперечать вимогам пунктів 43, 44 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Ненадання Скаржнику можливості виправити наведені вище невідповідності в інформації та/або документах та безпідставне відхилення Тендерної пропозиції Скаржника є грубим порушенням визначених вище норм законодавства, принципів здійснення публічних закупівель, зокрема визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - “ максимальна економія, ефективність та пропорційність”, “недискримінація учасників та рівне ставлення до них”, “об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі”.
Наявність порушених прав Скаржника обґрунтовується тим, що Скаржник має реальний намір на укладення договору про закупівлю із Замовником та правомірно розраховував на об’єктивне та неупереджене ставлення Замовника до його Тендерної пропозиції та дотримання вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Враховуючи вищевикладене, з метою захисту прав Скаржника, як учасника закупівлі, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178,
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 вересня 2024 14:53
рішення від 23.09.2024 № 15610.pdf
Дата публікації: 23 вересня 2024 14:52
Інформація про резолютивну частину рішення від 30.09.2024 № 15987.pdf
Дата публікації: 01 жовтня 2024 13:22
рішення від 30.09.2024 № 15987.pdf
Дата публікації: 02 жовтня 2024 15:25
Коментар замовника щодо усунення порушення: 14.10.2024 рішення АМКУ виконано
Дата виконання рішення замовником: 14 жовтня 2024 17:05
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 вересня 2024 15:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕЛЛОЙЛ" |
743 520,00
UAH з ПДВ
|
722 143,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВЄНТУС РЕСУРС" |
757 461,00
UAH з ПДВ
|
723 073,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМПЕТРОЛ" |
775 119,60
UAH з ПДВ
|
775 119,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕЛЛОЙЛ" #45119982 |
Рішення скасоване |
722 143,80
UAH з ПДВ
|
14 жовтня 2024 14:59
|
|
ТОВ "ВЄНТУС РЕСУРС" #38927250 |
Рішення скасоване |
723 073,20
UAH з ПДВ
|
14 жовтня 2024 14:59
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 вересня 2024 17:30
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕЛЛОЙЛ" #45119982 |
Відхилено |
722 143,80
UAH з ПДВ
|
18 жовтня 2024 13:40
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 жовтня 2024 16:32
|
ТОВ "ВЄНТУС РЕСУРС" #38927250 |
Очікує рішення |
723 073,20
UAH з ПДВ
|
18 жовтня 2024 13:40
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 28 жовтня 2024 14:30 |
Кінець періоду оскарження: | 08 листопада 2024 00:00 |
Дата відміни: | 08 листопада 2024 00:00 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | під час процедури розгляду скарги у Замовника відпала необхідність в закупівлі цього Товару |
Документи:
28 жовтня 2024 14:30
|
Електронний підпис |
28 жовтня 2024 14:29
|
Протокол відміни відкритих торгів через відсутність подальшої потреби.docx |