Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №25, м. Суми Сумської області |
Код ЄДРПОУ: | 21117479 |
Місцезнаходження: | 40002, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул.Декабристів,80 |
Контактна особа: |
Вікторія Павліченко +380660086077 ssh25sumy@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 вересня 2024 13:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 вересня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 18 вересня 2024 15:21 |
Початок аукціону: | 18 вересня 2024 15:21 |
Очікувана вартість: | 15 098 044,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 75 490,22 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції згідно: - вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; - розмір забезпечення тендерної пропозиції – не перевищує 0,5% від очікуваної вартості закупівлі – 75 000,00 грн. (сімдесят п’ять тисяч гривень нуль копійок); - строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 (дев’яносто) днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має набувати чинності з дня її надання і не повинна містити відкладних умов набуття нею чинності; - банківська гарантія оформляється відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції від 14.12.2020 № 2628. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом; надання гарантії за рахунок банківського кредиту або під заставу або під поруку уповноваженої особи учасника чи засновника учасника відповідно до укладених договорів між банком-гарантом і принципалом про надання кредиту під гарантію з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту з підтвердженням повноважень уповноваженої особи від банку, що видав таку гарантію. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 75000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник даних торгів вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору шляхом надання оригіналу банківської гарантії в розмірі 1 % від вартості договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія. Текст банківської гарантії не може містити умов про зменшення відповідальності гаранта в будь якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги). Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю – не менше строку дії такого договору. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом; надання гарантії за рахунок банківського кредиту або під заставу або під поруку уповноваженої особи учасника чи засновника учасника відповідно до укладених договорів між банком-гарантом і принципалом про надання кредиту під гарантію з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених цією частиною тендерної документації. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається разом з гарантією), завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту з підтвердженням повноважень уповноваженої особи від банку, що видав таку гарантію. У випадку невчинення переможцем дій, передбачених цим пунктом та за наявності відповідної вимоги Замовника, Замовник відхиляє пропозицію переможця відповідно до підпункту 3 пункту 44 Постанови про особливості, а саме: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: переможець процедури закупівлі: не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником». Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. Замовник набуває права на безумовне стягнення коштів грошового забезпечення в повному розмірі, внесеного учасником-переможцем, у випадках одноразового порушення переможцем (учасником), з яким укладено договір про закупівлю, обов’язків згідно такого договору, а саме в частині якості, строків виконання робіт, що визначені згідно договору про закупівлю, а так само у випадку повної або часткової відмови учасника від виконання умов договору. Учасник надає у складі пропозиції лист щодо зобов’язання такого учасника на оформлення банківської гарантії в якості забезпечення виконання договору про закупівлю у порядку, передбаченому цією документацією. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Порядок оплати – оплата здійснюється за виконані роботи після підписання акту виконаних робіт (післяоплата). Розрахунки за виконані роботи здійснюються в безготівковій формі шляхом перерахування Замовником протягом 30 календарних днів на банківський поточний рахунок Підрядника коштів у національній валюті України, на підставі підписаних Сторонами Актів виконання будівельних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3, або інших відповідних документів, передбачених чинним законодавством відповідно до вимог наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» в межах ціни цього Договору. Згідно зі статтею 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Договірні зобов’язання виникають в межах асигнувань, затверджених у встановленому порядку для Замовника. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 вересня 2024 13:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 вересня 2024 13:33 |
1. ТД 2024 (капремонт) 03.09.2024.docx | |
03 вересня 2024 13:33 |
2.2. Додаток 1. ТТХ ч.2 продовження.docx | |
03 вересня 2024 13:33 |
5. ДОДАТОК _4 _Переможець.doc | |
03 вересня 2024 13:33 |
3. Додаток 2. проект Договору.doc | |
03 вересня 2024 13:33 |
2.1. Додаток 1. ТТХ ч.1.docx | |
03 вересня 2024 13:33 |
4. ДОДАТОК _3 _Перелік документів.doc | |
03 вересня 2024 13:33 |
6. ОБГ - техніч оч вартість.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Гарантія повинна містити такі реквізити:
1) назву документа;
2) номер, місце складання, дату видачі;
3) повне найменування принципала - юридичної особи, для принципала - фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності);
4) код згідно з ЄДРПОУ - для принципала - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків);
5) назву валюти, у якій надається гарантія;
6) суму гарантії цифрами та словами;
7) назву валюти платежу, якщо вона відрізняється від валюти, у якій надається гарантія;
8) дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини;
9) найменування бенефіціара - юридичної особи, для бенефіціара - фізичної особи - прізвище, ім'я, по батькові (за наявності);
10) код згідно з ЄДРПОУ - для бенефіціара - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для бенефіціара - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків);
11) найменування банку-гаранта;
12) дату закінчення дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії є закінченим;
13) умови, за яких надається право вимагати платіж;
14) умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії (у разі потреби);
15) підпис(и) уповноваженої(их) особи(іб) банку-гаранта;
16) інші умови (за потреби).
Таким чином для оформлення банківської гарантії інформація про банківські реквізити Замовника не потрібна учасникам закупівлі.
Отже вказана інформація не надається під час проведення процедури закупівлі до стадії укладання Договору про закупівлю
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-10-000056 ● 676e0c21a70348c1bb37dc1edfb86d5a
- Статус: завершено ● Дата: 22 листопада 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 жовтня 2024 11:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.10.2024 № 274
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 04 жовтня 2024 року № 128-к «Про закордонне відрядження»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
45 UA-2024-09-03-006216-a 03.09.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-15 11:57:11
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт харчоблоку в будівлі Комунальної установи Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №25, м.Суми Сумської області за адресою: Сумська область, м. Суми, вул. Декабристів, 80, Капітальний ремонт харчоблоку в будівлі Комунальної установи Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №25, м. Суми Сумської області за адресою: Сумська область, м. Суми, вул. Декабристів, 80 - 1 робота» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-03-006216-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1.Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію, чи було оприлюднено на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»
(зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-16 11:25:29
Ґрунтовні пояснення на Запит Держаудитслужби України за результатами моніторингу закупівлі UA-M-2024-10-10-000056 ● 676e0c21a70348c1bb37dc1edfb86d5a
В системі електронних торгів Prozorro опубліковано Запит замовнику на пояснення (Дата: 2024-10-15 11:57:11) (надалі по тексту – Запит №1), що подано в рамках Моніторингу UA-M-2024-10-10-000056 ● 676e0c21a70348c1bb37dc1edfb86d5a, затвердженого Директором Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексієм АЛЕКСАНДРОВИМ (наказ Держаудитслужби 09.10.2024 № 274, Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК). За Запитом сформовано наступні питання:
«У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт харчоблоку в будівлі Комунальної установи Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №25, м.Суми Сумської області за адресою: Сумська область, м. Суми, вул. Декабристів, 80, Капітальний ремонт харчоблоку в будівлі Комунальної установи Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №25, м. Суми Сумської області за адресою: Сумська область, м. Суми, вул. Декабристів, 80 - 1 робота» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-03-006216-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1.Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію, чи було оприлюднено на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років..»
Комунальною установою Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №25, м. Суми Сумської області, що є замовником в розумінні пункту 11, частини 1, статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції від 19.04.2020 №114-IX (далі – Закон) з урахуванням положень Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Постанова про особливості) по предмету закупівлі: «Капітальний ремонт харчоблоку в будівлі Комунальної установи Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №25, м.Суми Сумської області за адресою: Сумська область, м.Суми, вул. Декабристів, 80 (код ДК 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). Деталізований CPV код (у т.ч. для лотів) та його назва Код ДК 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація готовий надати ґрунтовні пояснення та спростувати можливі виявлення органом контролю порушення.
1. Щодо питання: Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Замовником надається наступне обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі товару, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Капітальний ремонт харчоблоку в будівлі Комунальної установи Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №25, м.Суми Сумської області за адресою: Сумська область, м.Суми, вул. Декабристів, 80 (код ДК 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). Деталізований CPV код (у т.ч. для лотів) та його назва Код ДК 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація».
Обґрунтування обсягів закупівлі.
Обсяги обґрунтовуються відповідно фактичної потреби у Ремонті харчоблоку в будівлі Комунальної установи Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №25, м.Суми Сумської області за адресою: Сумська область, м.Суми, вул. Декабристів, 80».
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, відповідають технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України, діючими на період виконання робіт. Роботи повинні бути виконанні з дотриманням технологічних процесів будівництва, відповідати вимогам будівельних норм, правилам та стандартам встановленим для виконання такого виду робіт, матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати Кошторисним нормам України, затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 01.11.2021 №281, іншим нормативно-правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва, науково-проектній документації та умовам Договору, з метою забезпечення надійності, міцності, стійкості і довговічності конструкцій, монтажу технологічного та інженерного обладнання/матеріалів. Вартість робіт визначається з урахуванням наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва».
Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до затвердженого кошторису та наявної потреби у роботах.
Обґрунтування очікуваної ціни закупівлі: розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з урахуванням проектно-кошторисної документації.
Пунктом 14 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового жиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі – Постанова про особливості) визначено:
«Закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону.».
Законом не встановлено обов’язку замовника складати та затверджувати річний план закупівель на підставі кошторису (в т.ч. тимчасового кошторису). При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі замовники можуть виходити із планових вартісних показників (очікуваної вартості), потреби тощо.
Якщо закупівля здійснена з урахуванням планової потреби у товарах, роботах та послугах на рік, то на початку нового бюджетного року, навіть, за наявності тимчасового індивідуального кошторису замовник у договорах про закупівлю може зазначити суму договору відповідно до ціни тендерної пропозиції, яку визначено найбільш економічно вигідною за результатами аукціону або ціни пропозиції на переговорах (переговорна процедура) та взяти зобов’язання щодо оплати частини предмета закупівлі в межах доведеної суми, передбачивши умову щодо оплати залишку предмета закупівлі виключно за наявності коштів з постійним кошторисом. Таку позицію, висвітлено за листом інформаційного характеру Мінекономрозвитку України «Щодо планування закупівель» №3302-06/29640-06 від 14.09.2016 року.
Відтак, згідно статті 4 Закону: «Планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план).
Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього.
Закупівля здійснюється відповідно до річного плану.»
Також Мінекономіки України оприлюднено на веб-сайті Prozorro Інфолист № 3304-04/54160-06 від 03.09.2020 року «ЩОДО ПЛАНУВАННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ» за посиланням https://infobox.prozorro.org/news-mert/shchodo-planuvannya-zakupivel-1
Вказаним листом Мінекономіки України підтвердило, що закупівля може відбуватись без наявного обсягу коштів на покриття потреби, керуючись документально засвідченим фактом потреби замовника в здійсненні такої закупівлі: «Таким чином, ураховуючи, що Закон не містить заборон щодо проведення закупівель до набрання чинності Закону про Державний бюджет України, затвердження кошторису, плану використання бюджетних коштів, фінансового плану підприємства, замовник для забезпечення невідкладних потреб у товарах, роботах і послугах у наступному році, може наприкінці поточного року (або на початку наступного року) розпочати закупівлю за відповідним предметом закупівлі.
Водночас при укладанні договору про закупівлю за результатом процедури розпоряднику (одержувачу) бюджетних коштів необхідно обов’язково враховувати вимоги частини першої статті 23 БКУ та частини четвертої статті 48 БКУ, які забороняють взяття розпорядниками (одержувачами) бюджетних зобов’язань та здійснення платежів без відповідних бюджетних асигнувань, що в свою чергу надаються відповідно до встановлених бюджетних призначень.
Тому, в проекті договору про закупівлю та договорі про закупівлю замовнику необхідно передбачити відповідний порядок виникнення договірних зобов’язань в залежності від реального фінансування.»
Вартість робіт визначається з урахуванням наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва».
П Підставою для формування потреби та обґрунтування розміру витрат Замовником і далі визначення очікуваної вартості по даній закупівлі був розмір кошторисних призначень, затверджений Замовником.
Поряд з цим, позитивний експертний звіт (Реєстраційний номер EX01:2561-4526-7733-4346 Редакція № 2. ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ № 3713 від 23 квітня 2024) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт харчоблоку в будівлі Комунальної установи Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №25, м. Суми Сумської області за адресою: Сумська область, м. Суми, вул. Декабристів, 80» яким визначена загальна кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, в поточних цінах станом на 29.08.2024 року у сумі 15874,212 тис.грн., в тому числі будівельні роботи – 6110.503 тис.грн., устаткування, меблів та інвентарю – 6384.112 тис.грн, інші витрати – 3379.597 тис.грн.
Виходячи із «Зведеного кошторисного розрахунку» роботи, що складають предмет закупівлі, мають очікувану вартість яка складається з:
- вартості будівельних робіт;
- вартості устаткування, меблів та інвентарю;
- коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій (номер кошторисного розрахунку Настанова [4.39]);
- коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами;
- коштів на покриття ризику всіх учасників будівництва (номер кошторисного розрахунку Настанова [4.40]);
- податок на додану вартість.
Виходячи із «Зведеного кошторисного розрахунку» очікувана вартість закупівлі становить 15 098 044,80 грн. з ПДВ.
З огляду на вказане очікувана вартість закупівлі відповідає експертному звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації.
Фінансування робіт здійснюється за рахунок спів фінансування
Кошти місцевого бюджету (31%) – 4 680 393,88 грн (обсяг планових кошторисних призначень)
Кошти Державного бюджету України (69%) – 10 417 650,91 грн (обсяг планових кошторисних призначень) Розподіл суми за джерелами фінансування буде відкориговано у відповідності до ціни пропозиції учасника-переможця при укладанні Договору.
З огляду на вказане очікувана вартість закупівлі відповідає експертному звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації.
Відповідне Обґрунтування розміщено на офіційному веб-сайті Замовника
Додатково варто зазначити, що для відповіді на Ваше питання надаємо Позитивний Експертний звіт Реєстраційний номер EX01:2561-4526-7733-4346 Редакція № 2, ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ № 3713 від 23 квітня 2024 щодо розгляду кошторисної частини проектної документації по робочому проекту «Капітальний ремонт харчоблоку в будівлі Комунальної установи Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №25, м.Суми Сумської області за адресою: Сумська область, м.Суми, вул. Декабристів, 80» - як доказ вірності розробленої проектно-кошторисної документації вимогам державних будівельних стандартів, в тому числі Кошторисним нормам України, затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 01.11.2021 №281;
Отже Замовником у чітко передбачений спосіб та у відповідності до вимог законодавства проведено (обраховано) розмір бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
1.1. Щодо питання: Надати інформацію, чи було оприлюднено на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)?
Зазначаємо, що виключно Закон України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції від 19.04.2020 №114-IX зі змінами (далі - Закон) встановлює вимоги до замовників торгів щодо порядку проведення процедур закупівель. Так Преамбулою Закону передбачено «Цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.». Інші нормативно-правові акти, в тому числі зазначена постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» не встановлює норм права!
Пунктом 5 частини 1 статті 1 Закону передбачено: «веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель (далі - веб-портал Уповноваженого органу) - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", до складу якої входять модуль електронного аукціону і база даних, та є частиною електронної системи закупівель. Веб-портал Уповноваженого органу є онлайн-сервісом, що забезпечує створення, зберігання, оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. Забезпечення функціонування веб-порталу Уповноваженого органу здійснюється, у тому числі, за рахунок надання авторизованим електронним майданчикам платного доступу до нього». Таким Уповноваженим органом є веб-портал https://prozorro.gov.ua/, що знаходиться в управлінні ДП «Прозорро».
Частиною 4 статті 10 Закону передбачено: «Інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.».
Тобто Закон не визначає обов’язку для Замовника здійснювати оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті або в інших місяцях, окрім як на веб-порталі Уповноваженого органу ДП «Прозорро».
Єдиний веб-сайт, на якому Законом зобов’язується Замовнику оприлюднювати інформацію про закупівлю є веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", до складу якої входять модуль електронного аукціону і база даних, та є частиною електронної системи закупівель. Веб-портал Уповноваженого органу є онлайн-сервісом, що забезпечує створення, зберігання, оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. Забезпечення функціонування веб-порталу Уповноваженого органу здійснюється, у тому числі, за рахунок надання авторизованим електронним майданчикам платного доступу до нього.
Як можемо простежити наочно, інформація на веб-сайті Уповноваженого органу розміщена належним чином за посиланням:
https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2024-09-03-007710-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-09-03-006216-a
Поряд з цим варто зазначити, що Комунальною установою Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №25, м. Суми Сумської області здійснило все ж таки розміщення інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на веб-сайті Замовника за посиланням https://ssh25.sumy.ua/wp-content/uploads/2024/10/6.-%D0%9E%D0%91%D0%93-%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D1%96%D1%87-%D0%BE%D1%87-%D0%B2%D0%B0%D1%80%D1%82%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C.pdf.
У зв’язку із вказаним нами повністю дотримано порядку планування закупівлі та інформування про предмет закупівлі, очікувану вартість та технічні характеристики у спосіб, що визначений законодавством.
Сподіваємось на об’єктивне вивчення наданої та отриманої Вами інформації стосовно організації та проведення процедури закупівлі по «Капітальний ремонт харчоблоку в будівлі Комунальної установи Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №25, м.Суми Сумської області за адресою: Сумська область, м.Суми, вул. Декабристів, 80 (код ДК 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). Деталізований CPV код (у т.ч. для лотів) та його назва Код ДК 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-03-006216-a).
Додатки:
1. Лист-роз’яснення Мінекономіки України «Щодо планування закупівель» № 3304-04/54160-06 від 03.09.2020 року;
2. Наказ Мінекономіки «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 року № 275;
3. Позитивний Експертний звіт;
4. Кошторисна документація.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 листопада 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 вересня 2024 15:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Будресурспостачання |
14 278 006,34
UAH з ПДВ
|
14 006 777,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АЛЬФА БУД 21" |
14 357 931,23
UAH з ПДВ
|
14 007 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СФЕРА АВ" |
14 834 399,68
UAH з ПДВ
|
14 834 399,68
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Будресурспостачання #40698016 |
Відхилено |
14 006 777,00
UAH з ПДВ
|
19 вересня 2024 16:20
|
|
ТОВ "АЛЬФА БУД 21" #43927362 |
Переможець |
14 007 000,00
UAH з ПДВ
|
23 вересня 2024 10:39
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 вересня 2024 11:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 жовтня 2024 10:16
|
2.2. витяг банку.pdf | укладений |
03 жовтня 2024 10:05
|
2.5. Ліцензія.pdf | укладений |
03 жовтня 2024 10:05
|
2. банківська гарантія.pdf | укладений |
03 жовтня 2024 10:05
|
2.3. Довідка 02.10.24.pdf | укладений |
03 жовтня 2024 10:05
|
2.4. Довіреність.pdf | укладений |
03 жовтня 2024 10:05
|
1. Договір підряду №71 від 02.10.2024.pdf | укладений |
03 жовтня 2024 10:05
|
2.1. Виписка 02102024.pdf | укладений |
03 жовтня 2024 10:05
|