Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Багатофункціональне судно у комплекті з несамохідною баржою
Очікувана вартість
310 000 000,00 UAH
UA-2024-09-02-008881-a ● bf4581fe63ba49dd9a31c0caeffe7522
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ" |
Код ЄДРПОУ: | 38728549 |
Вебсайт: | http://www.uspa.gov.ua/yuz/ |
Місцезнаходження: | 65481, Україна , Одеська обл., Южне, Україна, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
Контактна особа: |
Мошун Наталія Володимирівна 380487381719 Nataliia.Moshun@pf.uspa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 вересня 2024 16:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 вересня 2024 12:00 |
Початок аукціону: | 26 вересня 2024 13:33 |
Початок аукціону: | 26 вересня 2024 13:33 |
Очікувана вартість: | 310 000 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 550 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Банківська гарантія у розмірі 3 % від вартості договору про закупівлю, надається переможцем процедури закупівлі в електронній формі через електронну систему закупівель не пізніше дати укладення договору про закупівлю (більш детальна інформація наведена у тендерній документації) |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34510000-5: Судна
код ДК021:2015 - 34510000-5 - Судна
1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний).
2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481.
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» (адміністрація МП Південний) - 38728549.
4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання.
5. Вид закупівлі: товари.
6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Багатофункціональне судно у комплекті з несамохідною баржою за кодом ДК021:2015 - 34510000-5 - Судна.
7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 комплект.
8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: акваторія морського порту Південний, Україна.
9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 30.11.2025 року, але не раніше 01.11.2025 року.
10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 310 000 000,00 грн. без ПДВ / 372 000 000,00 грн. з ПДВ.
11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25.09.2024 о 12-00 год.
12. Умови оплати:
Для платників ПДВ:
- оплата за отриманий товар здійснюється протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки товару на підставі виставленого постачальником рахунку, підписаної видаткової накладної на товар, Акту приймання-передачі товару та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних;
- у разі відсутності належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки товару, оплата за отриманий товар здійснюється протягом 15 (п'ятнадцяти) календарних днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого постачальником рахунку.
Для неплатників ПДВ:
- оплата за отриманий товар здійснюється протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки товару на підставі виставленого постачальником рахунку, Акту приймання-передачі товару та підписаної видаткової накладної.
13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника, одночасно документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад повинен бути виконаний офіційним перекладачем та завірений нотаріально. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товаром, що закуповується, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
14. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не вимагається.
15. Розмір, вид та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Банківська гарантія у розмірі 3 % від вартості договору про закупівлю, надається переможцем процедури закупівлі в електронній формі через електронну систему закупівель не пізніше дати укладення договору про закупівлю.
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5 %.
Розгорнути
Згорнути
2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481.
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» (адміністрація МП Південний) - 38728549.
4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання.
5. Вид закупівлі: товари.
6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Багатофункціональне судно у комплекті з несамохідною баржою за кодом ДК021:2015 - 34510000-5 - Судна.
7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 комплект.
8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: акваторія морського порту Південний, Україна.
9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 30.11.2025 року, але не раніше 01.11.2025 року.
10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 310 000 000,00 грн. без ПДВ / 372 000 000,00 грн. з ПДВ.
11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25.09.2024 о 12-00 год.
12. Умови оплати:
Для платників ПДВ:
- оплата за отриманий товар здійснюється протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки товару на підставі виставленого постачальником рахунку, підписаної видаткової накладної на товар, Акту приймання-передачі товару та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних;
- у разі відсутності належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки товару, оплата за отриманий товар здійснюється протягом 15 (п'ятнадцяти) календарних днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого постачальником рахунку.
Для неплатників ПДВ:
- оплата за отриманий товар здійснюється протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки товару на підставі виставленого постачальником рахунку, Акту приймання-передачі товару та підписаної видаткової накладної.
13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника, одночасно документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад повинен бути виконаний офіційним перекладачем та завірений нотаріально. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товаром, що закуповується, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
14. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не вимагається.
15. Розмір, вид та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Банківська гарантія у розмірі 3 % від вартості договору про закупівлю, надається переможцем процедури закупівлі в електронній формі через електронну систему закупівель не пізніше дати укладення договору про закупівлю.
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5 %.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Багатофункціональне судно у комплекті з несамохідною баржою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65481, Україна, Одеська область, Южне, акваторія морського порту Південний
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 листопада 2025
—
30 листопада 2025
ДК 021:2015: 34510000-5 — Судна
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Для платників ПДВ: - оплата за отриманий товар здійснюється протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки товару на підставі виставленого постачальником рахунку, підписаної видаткової накладної на товар, Акту приймання-передачі товару та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних; - у разі відсутності належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки товару, оплата за отриманий товар здійснюється протягом 15 (п'ятнадцяти) календарних днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого постачальником рахунку. Для неплатників ПДВ: - оплата за отриманий товар здійснюється протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки товару на підставі виставленого постачальником рахунку, Акту приймання-передачі товару та підписаної видаткової накладної. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 вересня 2024 11:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 вересня 2024 11:32 |
Перелік змін до ТД від 17.09.2024.docx | |
17 вересня 2024 11:32 |
Перелік змін до оголошення про проведення відкритих торгів.docx | |
17 вересня 2024 11:32 |
ТД (редакція 2) багатофункціональне судно у компл. з баржою.docx | |
17 вересня 2024 11:32 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx |
17 вересня 2024 11:33 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 вересня 2024 11:32 |
Перелік змін до ТД від 17.09.2024.docx
|
|||
17 вересня 2024 11:32 |
Перелік змін до оголошення про проведення відкритих торгів.docx
|
|||
17 вересня 2024 11:32 |
ТД (редакція 2) багатофункціональне судно у компл. з баржою.docx
|
|||
17 вересня 2024 11:32 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Просимо внести зміни
Дата подання: 09 вересня 2024 12:44
Дата відповіді: 11 вересня 2024 15:31
Шановний замовнику! У зв’язку з тяжкою ситуацією, яка спіткала нашу країну через російську агресію та військовим станом який продовжується з 2022 року, для підтримки вітчизняного суднобудування та економіки України взагалі, просимо Вас, внести наступні зміни у тендерну документацію до пункту договору №4 (Порядок здійснення оплати) та викласти його у наступній редакції:
1. Перший платіж, сума якого становить 15% від загальної вартості робіт, для можливості розробки проектної документації та закупівлі обладнання протягом 15 днів після підписання договору/контракту.
2. Другий платіж, сума якого становить 15% від загальної вартості робіт, після закладання корпусів. Закладка корпусу багатофункціонального судна з підтвердженням Акту від Регістра Судноплавства України – 7,5%. Закладка корпусу несамохідної баржі з підтвердженням Акту від Регістра Судноплавства України – 7,5%.
3. Третій платіж, сума якого становить 35% від загальної вартості робіт, після спуску судна на воду. Спуск багатофункціонального судна на воду з підтвердженням Акту від Регістра Судноплавства України – 17,5%. Спуск несамохідної баржі на воду з підтвердженням Акту від Регістра Судноплавства України – 17,5%.
4. Четвертий платіж, сума якого становить 35% від загальної вартості робіт після передачі судна Замовнику. Передача багатофункціонального судна Замовнику з Актом, що підтверджує – 17,5%. Передача несамохідної баржі Замовнику з Актом, що підтверджує – 17,5%.
Такі заходи допоможуть вітчизняному виробнику у сфері суднобудування закупити дороге обладнання та матеріали необхідні для будівництва Багатофункціонального судна у комплекті з несамохідною баржою (двигуни, устаткування, метал тощо), не заморожувати свої кошти на термін будівництва та виконувати інші замовлення на благо України!
Також просимо змінити умови пункту 2.1 підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору у Додатку 3 та надати можливість підтвердити кваліфікацію: актами закладки судна, спуску судна на воду та завершення будівництва судна у складі іншого підприємства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь (роз’яснення) на запитання
(подання запитання – 09 вересня 2024 12:44)
по відкритим торгам (згідно з Особливостями із застосуванням електронного аукціону)
на предмет закупівлі: Багатофункціональне судно у комплекті з несамохідною баржою за кодом ДК021:2015 - 34510000-5 - Судна.
(унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури
закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-09-02-008881-a).
Стосовно зміни умов тендерної документації (далі – ТД) в частині порядку здійснення оплати повідомляємо наступне.
Адміністрація морського порту Південний є відокремленим підрозділом (філією) ДП «АМПУ», тому користується уніфікованими умовами оплати для потенційних контрагентів, які визначені фінансовою політикою в цілому по підприємству. Отже, з метою підвищення ефективності витрачання державних коштів та задля запобігання дії всього обсягу актуальних фінансових ризиків на разі не вбачається можливим внесення змін до розділу 4 Проекту договору (Порядок здійснення оплати) у складі ТД.
Стосовно зміни умов пункту 2.1 частини 2 Додатку 3 до ТД (щодо підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію (наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)) шляхом надання у складі тендерної пропозиції актів закладки судна, спуску судна на воду та завершення будівництва судна у складі іншого підприємства) повідомляємо наступне.
Закон України «Про публічні закупівлі», а саме стаття 16, дозволяє замовникам встановити декілька кваліфікаційних критеріїв, щоб визначити, чи дійсно учасники здатні якісно виконати свої зобов’язання. Одним із таких критеріїв є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного/их договору/ів.
Для нас, як для замовника, важливо переконатись у тому, що учасник має досвід поставки аналогічного товару, тобто має об’єктивну можливість виконати договір.
При цьому, аналогічний договір має містити інформацію про поставку судна (прийняття судна замовником), яка відповідає по своїй суті предмету закупівлі, та істотні умови, що є характерними згідно з чинним законодавством для такого роду договорів.
Також слід зазначити, що учасник може підтвердити досвід наданням документів, передбачених п. 2.1 ч. 2 Додатку 3 до ТД, і у випадку якщо до нього перейшли права та обов’язки того суб’єкта, якому вони належали раніше (у випадку реорганізації юридичної особи шляхом, наприклад, приєднання чи поділу), в частині виконання аналогічного договору. Тобто у випадку коли права та обов’язки в частині виконання аналогічного договору повністю були передані учаснику процедури закупівлі.
Таким чином, вносити запропоновані зміни до умов ТД – підстави відсутні.
(затверджено протокольним рішенням № 343 від 11.09.2024)
(подання запитання – 09 вересня 2024 12:44)
по відкритим торгам (згідно з Особливостями із застосуванням електронного аукціону)
на предмет закупівлі: Багатофункціональне судно у комплекті з несамохідною баржою за кодом ДК021:2015 - 34510000-5 - Судна.
(унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури
закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-09-02-008881-a).
Стосовно зміни умов тендерної документації (далі – ТД) в частині порядку здійснення оплати повідомляємо наступне.
Адміністрація морського порту Південний є відокремленим підрозділом (філією) ДП «АМПУ», тому користується уніфікованими умовами оплати для потенційних контрагентів, які визначені фінансовою політикою в цілому по підприємству. Отже, з метою підвищення ефективності витрачання державних коштів та задля запобігання дії всього обсягу актуальних фінансових ризиків на разі не вбачається можливим внесення змін до розділу 4 Проекту договору (Порядок здійснення оплати) у складі ТД.
Стосовно зміни умов пункту 2.1 частини 2 Додатку 3 до ТД (щодо підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію (наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)) шляхом надання у складі тендерної пропозиції актів закладки судна, спуску судна на воду та завершення будівництва судна у складі іншого підприємства) повідомляємо наступне.
Закон України «Про публічні закупівлі», а саме стаття 16, дозволяє замовникам встановити декілька кваліфікаційних критеріїв, щоб визначити, чи дійсно учасники здатні якісно виконати свої зобов’язання. Одним із таких критеріїв є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного/их договору/ів.
Для нас, як для замовника, важливо переконатись у тому, що учасник має досвід поставки аналогічного товару, тобто має об’єктивну можливість виконати договір.
При цьому, аналогічний договір має містити інформацію про поставку судна (прийняття судна замовником), яка відповідає по своїй суті предмету закупівлі, та істотні умови, що є характерними згідно з чинним законодавством для такого роду договорів.
Також слід зазначити, що учасник може підтвердити досвід наданням документів, передбачених п. 2.1 ч. 2 Додатку 3 до ТД, і у випадку якщо до нього перейшли права та обов’язки того суб’єкта, якому вони належали раніше (у випадку реорганізації юридичної особи шляхом, наприклад, приєднання чи поділу), в частині виконання аналогічного договору. Тобто у випадку коли права та обов’язки в частині виконання аналогічного договору повністю були передані учаснику процедури закупівлі.
Таким чином, вносити запропоновані зміни до умов ТД – підстави відсутні.
(затверджено протокольним рішенням № 343 від 11.09.2024)
Продовження періоду уточнень та подачі пропозицій
Дата подання: 12 вересня 2024 17:03
Дата відповіді: 13 вересня 2024 15:13
Шановний замовнику! Просимо продовжити термін періоду уточнень до 20.09.2024 року та період подачі документів до 25.09.2024 року у зв’язку із значним обсягом документів які необхідно опрацювати та підготувати та у зв'язку з відключеннями електроенергії по всій території України.
Дякуємо за розуміння.
Відповідь: Відповідь (роз’яснення) на запитання
(подання запитання – 12 вересня 2024 17:03)
по відкритим торгам (згідно з Особливостями із застосуванням електронного аукціону)
на предмет закупівлі: Багатофункціональне судно у комплекті з несамохідною баржою за кодом ДК021:2015 - 34510000-5 - Судна.
(унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-09-02-008881-a).
Замовником - Державним підприємством «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний) будуть внесенні зміни в оголошення про проведення відкритих торгів та у тендерну документацію стосовно кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а саме, кінцевий строк подання тендерних пропозицій буде перенесений на 25.09.2024 року о 12-00, з оприлюдненням в електронній системі закупівель переліку змін та тендерної документації зі змінами у відповідності до чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
(затверджено протокольним рішенням № 354 від 13.09.2024)
(подання запитання – 12 вересня 2024 17:03)
по відкритим торгам (згідно з Особливостями із застосуванням електронного аукціону)
на предмет закупівлі: Багатофункціональне судно у комплекті з несамохідною баржою за кодом ДК021:2015 - 34510000-5 - Судна.
(унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-09-02-008881-a).
Замовником - Державним підприємством «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний) будуть внесенні зміни в оголошення про проведення відкритих торгів та у тендерну документацію стосовно кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а саме, кінцевий строк подання тендерних пропозицій буде перенесений на 25.09.2024 року о 12-00, з оприлюдненням в електронній системі закупівель переліку змін та тендерної документації зі змінами у відповідності до чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
(затверджено протокольним рішенням № 354 від 13.09.2024)
Щодо підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію
Дата подання: 13 вересня 2024 18:16
Дата відповіді: 16 вересня 2024 14:13
Шановний замовнику наше підприємство будує повнокомплектні судна і планує прийняти участь у даній закупівлі! Для забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівлі, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, просимо Вас внести зміни, які викладені у Додатку 3, пункті 2.1 та викласти у наступній редакції :"2.1. для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)*:
*«Аналогічним(и)» вважатимуться договір(ори) на поставку морських суден, суден змішаного плавання (ріка-море) та/або виготовлення/будівництво/тощо морських суден та суден змішаного плавання (ріка-море) з поставкою.".
Дякуємо за розуміння.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь:
Ваше питання стосовно вимог тендерної документації (ТД) щодо того, який(і) саме договір(ори) вважатиме(у)ться аналогічним(и), було уважно вивчено, та замовник погоджується на внесення змін до ТД. А саме, абзац 2 пункту 2.1.2. пункту 2.1. частини 2 Додатку 3 до ТД буде змінений та викладений у наступній редакції: «Аналогічним(и)» вважатимуться договір(ори) на поставку морських суден або суден змішаного плавання (ріка-море) та/або виготовлення/будівництво/тощо морських суден або суден змішаного плавання (ріка-море) з поставкою».
ТД у новій редакції з переліком змін будуть оприлюднені в електронній системі закупівлі за вимогами та строками у відповідності до чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
(затверджено протокольним рішенням № 356 від 16.09.2024)
Ваше питання стосовно вимог тендерної документації (ТД) щодо того, який(і) саме договір(ори) вважатиме(у)ться аналогічним(и), було уважно вивчено, та замовник погоджується на внесення змін до ТД. А саме, абзац 2 пункту 2.1.2. пункту 2.1. частини 2 Додатку 3 до ТД буде змінений та викладений у наступній редакції: «Аналогічним(и)» вважатимуться договір(ори) на поставку морських суден або суден змішаного плавання (ріка-море) та/або виготовлення/будівництво/тощо морських суден або суден змішаного плавання (ріка-море) з поставкою».
ТД у новій редакції з переліком змін будуть оприлюднені в електронній системі закупівлі за вимогами та строками у відповідності до чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
(затверджено протокольним рішенням № 356 від 16.09.2024)
Термін поставки
Дата подання: 20 вересня 2024 19:57
Дата відповіді: 23 вересня 2024 15:30
Шановний замовнику! У зв'язку з військовим станом та неспокійній ситуації у країні більшість закордонних постачальників не тримають на своїх складах в Україні матеріали та обладнання необхідне для будування багатофункціонального судна та несамохідної баржі. Контрактування та поставки із за кордону займають більше часу та оформлення додаткових паперів.
Просимо Вас розглянути можливість змінити строк поставки багатофункціонального судна та несамохідної баржі та продовжити його до 30.03.2026 року.
Дякуємо за розуміння та підтримку вітчизняного суднобудування.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь (роз’яснення) на запитання
(подання запитання – 20 вересня 2024 19:57)
по відкритим торгам (згідно з Особливостями із застосуванням електронного аукціону)
на предмет закупівлі: Багатофункціональне судно у комплекті з несамохідною баржою за кодом ДК021:2015 - 34510000-5 - Судна.
(унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-09-02-008881-a).
На запитання щодо строків поставки товару за предметом закупівлі повідомляємо наступне:
Південна філія ДП «АМПУ» є відокремленим підрозділом (філією) державного підприємства, діяльність якого здійснюється на підставі фінансового плану на відповідний рік, який входить до консолідованого фінансового плану на відповідний рік ДП «АМПУ». Відповідно до Наказу Мінекономрозвитку України від 02.03.2015 № 205 «Про затвердження Порядку складання, затвердження та контролю виконання фінансового плану суб’єкта господарювання державного сектору економіки» проект фінансового плану ДП «АМПУ» на 2025 рік з включеними до нього відповідними витратами, пов’язаними з придбанням та оплатою предмета закупівлі, запланованими на 4 квартал 2025 року, вже знаходиться на погодженні в суб’єкті управління об’єктами державної власності, а фінансовий план на 2026 рік ще взагалі не розроблявся. Тому, враховуючи вищевказане, нажаль, змінити строк поставки багатофункціонального судна та несамохідної баржі та продовжити його до 30.03.2026 року не вбачається можливим.
(затверджено протокольним рішенням № 372 від 23.09.2024)
(подання запитання – 20 вересня 2024 19:57)
по відкритим торгам (згідно з Особливостями із застосуванням електронного аукціону)
на предмет закупівлі: Багатофункціональне судно у комплекті з несамохідною баржою за кодом ДК021:2015 - 34510000-5 - Судна.
(унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-09-02-008881-a).
На запитання щодо строків поставки товару за предметом закупівлі повідомляємо наступне:
Південна філія ДП «АМПУ» є відокремленим підрозділом (філією) державного підприємства, діяльність якого здійснюється на підставі фінансового плану на відповідний рік, який входить до консолідованого фінансового плану на відповідний рік ДП «АМПУ». Відповідно до Наказу Мінекономрозвитку України від 02.03.2015 № 205 «Про затвердження Порядку складання, затвердження та контролю виконання фінансового плану суб’єкта господарювання державного сектору економіки» проект фінансового плану ДП «АМПУ» на 2025 рік з включеними до нього відповідними витратами, пов’язаними з придбанням та оплатою предмета закупівлі, запланованими на 4 квартал 2025 року, вже знаходиться на погодженні в суб’єкті управління об’єктами державної власності, а фінансовий план на 2026 рік ще взагалі не розроблявся. Тому, враховуючи вищевказане, нажаль, змінити строк поставки багатофункціонального судна та несамохідної баржі та продовжити його до 30.03.2026 року не вбачається можливим.
(затверджено протокольним рішенням № 372 від 23.09.2024)
Умови договору, прив'язка до курсу.
Дата подання: 21 вересня 2024 16:56
Дата відповіді: 24 вересня 2024 16:00
Шановний замовнику! Зважаючи на те, що більше 80 % матеріалів та обладнання для будівництва Багатофункціонального судна з несамохідною баржою, відсутніі в Україні і будуть закуповуватися у інозенмній валюті. Просимо Вас розглянути можливість передбачення у договорі на поставку/будівництво пункт «грошовий еквівалент зобов'язання в іноземній валюті». Та викласти у наступній редакції : «Вартість (Багатофункціонального судна у комплекті з несамохідною баржою) за цим Договором встановлено в євро і складає євро, що відповідає (ціна переможця аукціону) грн. за офіційним курсом Національного банку України, встановленим на дату підписання Договору. Оплата проводиться в гривнях за офіційним курсом Національного банку України, встановленим на дату складання рахунка та акта виконаних робіт/видаткової накладної».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь (роз’яснення) на запитання
(подання запитання – 21 вересня 2024 16:56)
по відкритим торгам (згідно з Особливостями із застосуванням електронного аукціону)
на предмет закупівлі: Багатофункціональне судно у комплекті з несамохідною баржою за кодом ДК021:2015 - 34510000-5 - Судна.
(унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-09-02-008881-a).
На запитання щодо застосування «грошового еквіваленту зобов'язання в іноземній валюті» повідомляємо наступне:
За результатами проведення відкритих торгів укладається договір про закупівлю, зміна істотних умов якого може відбуватися в окремих випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178, у тому числі, у разі зміни курсу іноземної валюти, за умови встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни.
Південна філія ДП «АМПУ» є відокремленим підрозділом (філією) державного підприємства, діяльність якого здійснюється на підставі уніфікованих внутрішніх норм підприємства, які визначені та розроблені для всіх структурних підрозділів ДП «АМПУ». Предметом закупівлі є товар, тобто одиниця товару без визначення складових (детальної специфікації) товару та без визначення будь яких етапів створення даного товару. Отже, виходячи з цього, а також беручи до уваги відсутність на даному етапі проекту судна, визначити чітко відсоток матеріалів та обладнання (валютну складову), які будуть закуповуватися виконавцем в іноземній валюті на даному етапі є неможливим, тим більше що на етапі укладання та виконання договору виконавець повинен надати підтверджуючі документи щодо імпортного обладнання та/або матеріалів в іноземній валюті.
Таким чином, на даному етапі внести зміни в затверджену тендерну документацію щодо умов розрахунків та передбачити «грошовий еквівалент зобов'язання в іноземній валюті», та, відповідно, чітко встановити умови та порядок зміни ціни у разі зміни іноземної валюти, не вбачається можливим.
(затверджено протокольним рішенням № 381 від 24.09.2024).
(подання запитання – 21 вересня 2024 16:56)
по відкритим торгам (згідно з Особливостями із застосуванням електронного аукціону)
на предмет закупівлі: Багатофункціональне судно у комплекті з несамохідною баржою за кодом ДК021:2015 - 34510000-5 - Судна.
(унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-09-02-008881-a).
На запитання щодо застосування «грошового еквіваленту зобов'язання в іноземній валюті» повідомляємо наступне:
За результатами проведення відкритих торгів укладається договір про закупівлю, зміна істотних умов якого може відбуватися в окремих випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178, у тому числі, у разі зміни курсу іноземної валюти, за умови встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни.
Південна філія ДП «АМПУ» є відокремленим підрозділом (філією) державного підприємства, діяльність якого здійснюється на підставі уніфікованих внутрішніх норм підприємства, які визначені та розроблені для всіх структурних підрозділів ДП «АМПУ». Предметом закупівлі є товар, тобто одиниця товару без визначення складових (детальної специфікації) товару та без визначення будь яких етапів створення даного товару. Отже, виходячи з цього, а також беручи до уваги відсутність на даному етапі проекту судна, визначити чітко відсоток матеріалів та обладнання (валютну складову), які будуть закуповуватися виконавцем в іноземній валюті на даному етапі є неможливим, тим більше що на етапі укладання та виконання договору виконавець повинен надати підтверджуючі документи щодо імпортного обладнання та/або матеріалів в іноземній валюті.
Таким чином, на даному етапі внести зміни в затверджену тендерну документацію щодо умов розрахунків та передбачити «грошовий еквівалент зобов'язання в іноземній валюті», та, відповідно, чітко встановити умови та порядок зміни ціни у разі зміни іноземної валюти, не вбачається можливим.
(затверджено протокольним рішенням № 381 від 24.09.2024).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 вересня 2024 13:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Суднобудівно-судноремонтний завод «НІБУЛОН» |
309 500 000,00
UAH
|
307 000 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУДНОБУДІВНИЙ ЗАВОД "ОКЕАН" |
307 135 896,00
UAH
|
307 135 896,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Суднобудівно-судноремонтний завод «НІБУЛОН» #44234776 |
Відхилено |
307 000 000,00
UAH
|
17 жовтня 2024 12:04
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУДНОБУДІВНИЙ ЗАВОД "ОКЕАН" #42761765 |
Відхилено |
307 135 896,00
UAH
|
06 листопада 2024 11:50
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій