Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Кегичівська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04396963 |
Місцезнаходження: | 64003, Україна , Харківська обл., селище Кегичівка, вул. Волошина, 33 |
Контактна особа: |
Найденко Олена +380664191447 kegrada_buh@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 вересня 2024 16:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 вересня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 25 вересня 2024 11:40 |
Початок аукціону: | 25 вересня 2024 11:40 |
Очікувана вартість: | 540 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 вересня 2024 10:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 вересня 2024 10:18 |
Тендерна документація бензин 2024 3 зі змінами 2.docx | |
20 вересня 2024 10:18 |
Зміни до ТД Бензин 2024 20.09.pdf | |
10 вересня 2024 16:47 |
Зміни до ТД Бензин 2024 10.09..pdf |
20 вересня 2024 10:25 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
20 вересня 2024 10:18 |
Тендерна документація бензин 2024 3 зі змінами 2.docx
|
||||||
20 вересня 2024 10:18 |
Зміни до ТД Бензин 2024 20.09.pdf
|
||||||
10 вересня 2024 16:47 |
Зміни до ТД Бензин 2024 10.09..pdf
|
Скарги до процедури
Дата подання: 05 вересня 2024 15:47
Дата подання: 01 жовтня 2024 19:32
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-11-27-000034 ● 591c6b07f3744470ac4e8729eeaf9f26
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 листопада 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 листопада 2024 21:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.11.2024 № 215
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 26.11.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 27.11.2024 № 215
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
30 UA-2024-09-02-008630-a 02.09.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-29 09:37:36
Запит про надання пояснень
Відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, у межах проведення моніторингу закупівлі UA-2024-09-02-008630-a, що оприлюднена в електронній системі закупівель постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Чи оприлюднювали Ви на власному веб-сайті (або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі? У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
2. Яким чином замовник врахував зміни, внесені до пункту 28 Особливостей та до пункту 44 Особливостей Постановою КМ № 782 від 05.07.2024?
3. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування витрат предмета закупівлі, його кількість та визначено його очікувану вартість у сумі 540000,00 гривен?
4. Чому строк дії довірчого документу (талонів) - п.2.4. укладеного Договору № 106 про закупівлю товару від 31 жовтня 2024 року встановлено – 1 (один) рік з моменту отримання, якщо партнерським Договором поставки № 21-23 від 20 лютого 2023 року (п.3.6.) - «Термін (строк) дії талонів на Товар складає 90 календарних днів з моменту формування видаткової накладної ТОВ «Маршал-Кард»?
5. Чому виконано повторне визнання переможцем учасника після винесення рішення органом оскарження?
Пояснення, інформацію та документи, які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена відповідальність.
Державний аудитор
відділу контролю у сфері закупівель Михайло ЛЕПІЛІН
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами моніторингу уповноважену особу притянуто до відповідальності
2024-12-20 14:56:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 грудня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 січня 2025 |
Порушення виявлено
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Ризики, що спрацювали
sas24-3-9
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 вересня 2024 12:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СИНЕРГІЯ СИСТЕМ" |
483 300,00
UAH з ПДВ
|
477 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР" |
486 000,00
UAH з ПДВ
|
480 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СИНЕРГІЯ СИСТЕМ" #44876120 |
Рішення скасоване |
477 900,00
UAH з ПДВ
|
18 жовтня 2024 09:57
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР" #44763104 |
Рішення скасоване |
480 600,00
UAH з ПДВ
|
18 жовтня 2024 09:57
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 вересня 2024 13:33
|
ТОВ "СИНЕРГІЯ СИСТЕМ" #44876120 |
Переможець |
477 900,00
UAH з ПДВ
|
21 жовтня 2024 10:22
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 жовтня 2024 10:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 жовтня 2024 14:22
|
Договір 106 | укладений |
31 жовтня 2024 14:19
|