Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ОБУХІВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 01994155 |
Місцезнаходження: | 08704, Україна , Київська обл., Обухів, вул.Каштанова, будинок 52 |
Контактна особа: |
Антосієв Сергій 380969128911 s_antos@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 вересня 2024 15:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 вересня 2024 08:00 |
Початок аукціону: | 18 вересня 2024 11:34 |
Початок аукціону: | 18 вересня 2024 11:34 |
Очікувана вартість: | 39 358 475,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 196 792,37 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 120 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 вересня 2024 15:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 вересня 2024 15:22 |
Додаток 11_Технічне завдання 45454000-4.docx | |
02 вересня 2024 15:22 |
Додаток 13_Перелік документів для учасника закупівлі.docx | |
02 вересня 2024 15:22 |
Додаток 14_Документи ПЕРЕМОЖЦЯ.docx | |
02 вересня 2024 15:22 |
Додатки 1_10__45454000-4.docx | |
02 вересня 2024 15:22 |
_Тендерна документація 45454000-4.docx | |
02 вересня 2024 15:22 |
Додаток 12_Проект договору 45454000-4.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», вимога тендерної документації щодо надання листа-згоди про те, що Учасник відповідає за дотримання вимог Закону України «Про захист персональних даних» в частині отримання письмової згоди та дозволу усіх фізичних осіб на обробку персональних даних, які зазначені учасником у тендерній пропозиції, не є дискримінаційною. Адже учасник повинен дотримуватися Закону «Про захист персональних даних» та надати письмову згоду та дозвіл від усіх фізичних осіб на обробку персональних даних, персональні дані яких є у пропозиції, а це номер та серія паспорту та ІПН. ПІБ не є персональними даними.
Вимога відхилена.
Умови тендерної документації не містять дискримінаційні вимоги, зокрема в пункті 5 Додатку 13 зазначено щодо :Лист-згода про те, що Учасник відповідає за дотримання вимог Закону України «Про захист персональних даних» в частині отримання письмової згоди та дозволу усіх фізичних осіб на обробку персональних даних, які зазначені учасником у тендерній пропозиції. Листи згоди повинні бути від ОСІБ, персональні дані яких вказані в Вашій тендерній пропозиції, а це номер та серія паспорту та код ІПН. ПІБ, посада - не є персональними даними в розумінні Закону України «Про захист персональних даних». Листи згоди Ви даєтє на тих осіб, дані номеру та серії паспорту та код ІПН яких, вказані у Ваших документах тендерної пропозиції.
Вимоги про усунення порушення
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «ОБУХІВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ» (далі Замовник) оприлюднив закупівлю (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-09-02-007153-a) щодо проведення відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі Реконструкція частини будівлі терапевтичного корпусу під пологовий будинок за адресою: Київська область, місто Обухів, вулиця Каштанова, 52 (код за ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція) .
Для участі в процедурі закупівлі тендерні пропозиції подали наступні учасники:
1. ТОВ «КУБ КОНСТРАКШН» - (надалі Переможець).
2. ТОВ «"БК"МИРСТРОЙ
3. ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ."- (надалі Скаржник).
23 вересня 2024 року Замовником переможцем закупівлі визначено ТОВ «КУБ КОНСТРАКШН».
Вважаємо, що рішення Замовника про визначення переможця процедури закупівлі прийнято з порушенням норм чинного законодавства та є таким, що підлягає скасуванню.
1.1.Умови Тендерної документації щодо договірної ціни
Відповідно до Додатку 11 до Тендерної документації:
Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують її відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам (вимогам) предмета закупівлі, відповідно до умов цього Додатку.
Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується у відповідності до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Міністерством розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281 на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них.
Відповідно до Додатку 8 до Тендерної документації «Перелік іншої обов’язкової інформації та документів, які необхідно надати Учаснику у складі тендерної пропозиції»
пункт8. Договірна ціна
пункт9. Локальні кошториси
1.2.Заперечення згідно документів наданих Переможцем
В складі Тендерної пропозиції Переможця надано кошторисну документацію, яка не відповідає умовам Тендерної документації :
1. Аналіз наданої кошторисної документації свідчить, що вона складена не у відповідності до вимог кошторисних норм України в будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва” затвердженою Міністерством розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281.
Відповідно до Наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 затвердити кошторисні норми України у будівництві, що додаються. Кошторисні норми України у будівництві:
1. Настанова з визначення вартості будівництва;
1. Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво.
Додатком 30 до Настанови (пункт 5.2) передбачено, зокрема:
ФОРМА договірної ціни
Замовник _______________
Підрядник________________
Вид договірної ціни ________
Визначена згідно з.
Надана у складі Пропозиції Переможця договірна ціна не містить інформації про:
- Визначено згідно з______
Таким чином надана у складі кошторисна документація не виконана та не складена згідно кошторисних норм України в будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва” затвердженою Міністерством розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281, на підставі чого Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію Переможця.
Скаржник має досвід по розгляду скарг з подібного питання у зв’язку з чим його пропозиція була відхилена в процедурі закупівлі UA-2024-01-31-006812-a. Аналогічної думки Орган оскарження дотримувався і при розгляді скарги в процедурі закупівлі UA-2024-03-11-002392-a., UA-2024-07-26-008796-a.
Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в 16 інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та повинна була бути відхилена.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Враховуючи зазначене Замовник не мав права на надання 24 годин на усунення невідповідностей в частині виправлень до кошторисної документації Переможця, зважаючи на те, що відповідно до пункту 43 Особливостей встановлені невідповідності не підлягають виправленню.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі .
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.
Визначивши переможцем процедури закупівлі ТОВ "КУБ КОНСТРАКШН" Замовником було порушено принципи здійснення закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено права та інтереси Скаржника.
Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", -
ПРОШУ:
1. Прийняти дану ВИМОГУ (скаргу) до розгляду по суті.
2. скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ "КУБ КОНСТРАКШН". у процедурі відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: Реконструкція частини будівлі терапевтичного корпусу під пологовий будинок за адресою: Київська область, місто Обухів, вулиця Каштанова, 52 (код за ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція) , оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-09-02-007153-a.
За результатами розгляду Вашої вимоги щодо невідповідності документів наданих Переможцем, повідомляємо наступне:
Відповідно до вимоги Додатку 11, ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується у відповідності до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Міністерством розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281 на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них.
Аналіз наданої кошторисної документації, а саме договірної ціни, свідчить, що вона складена у відповідності до вимог кошторисних норм України в будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва” затвердженою Міністерством розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281. Тендерна документація Замовника не містила деталізації, щодо оформленні договірної ціни.
Скарги до процедури
Дата подання: 28 вересня 2024 18:05
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-11-06-000036 ● 7c1f925270b64044945558d8e6cf33cc
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 листопада 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 листопада 2024 17:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.11.2024 №93-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,дорученням Державної аудиторської служби України від 23 жовтня 2024 року №003100-18/13263-2024
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 06.11.2024 №93-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5.UA-2024-09-02-007153-a,02.09.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-11 18:00:46
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції частини будівлі терапевтичного корпусу під пологовий будинок за адресою: Київська область, місто Обухів, вулиця Каштанова, 52 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-09-02-007153-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питання:
Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-13 15:26:06
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України
На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу (рішення про початок моніторингу від 06.11.2024р. UA-M-2024-11-06-000036) процедури закупівлі Реконструкція частини будівлі терапевтичного корпусу під пологовий будинок за адресою: Київська область, місто Обухів, вулиця Каштанова, 52 (код за ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція) з очікуваною вартістю 39 358 475,00 грн. з ПДВ, що оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-02-007153-a, повідомляємо наступне.
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, яка міститься в Додатку 11 до тендерної документації, розроблена на підставі затвердженої проектно-кошторисної документації (Наказ по КНП ОМР «Обухівська БЛІЛ» за №311 від 22.12.2023р.), виконаної ФОП Ткаченко І.В. По проектній документації «Реконструкція частини будівлі терапевтичного корпусу під пологовий будинок за адресою: Київська область, місто Обухів, вулиця Каштанова, 52 отримано позитивний експертний звіт за №231212-24/А від 20.12.2023р., зокрема і з питань кошторисної частини проектної документації. Експертиза проведена ТОВ «Перша будівельна експертиза», звіт зареєстрований в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва за №EX01:2696-0043-4382-6164. (https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3262694634895181148/optype=6).
Бюджетне призначення було затверджено рішенням сесії Обухівської міської ради від 25.01.2024 року № 1112-53-VІІІ «Про внесення змін до Комплексної програми розвитку та фінансової підтримки закладів охорони здоров’я, що надають медичну допомогу на території Обухівської міської територіальної громади на 2021-2025 роки на 2024рік». (рішення опубліковано на сайті Обухівської міської ради (https://obcity.gov.ua/convocation-detail/?convocation=6439 ).
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації та зазначеного вище експертного звіту.
Додатки:
- рішення Обухівської міської ради №1112-53-VIII від 25.01.2024р.;
- зведений кошторис розрахунок вартості будівництва;
- наказ №311 від 22.12.2023р.
- експертний звіт за №231212-24/А від 20.12.2023р.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-15 16:32:25
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції частини будівлі терапевтичного корпусу під пологовий будинок за адресою: Київська область, місто Обухів, вулиця Каштанова, 52 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-09-02-007153-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питання:
Відповідно до наданого пояснення на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації та експертного звіту від 20 грудня 2023 року за №231212-24/А. Згідно з зведеним кошторисним розрахунком вартість об’єкта будівництва становить 39358,475 тис. грн, що відповідає очікуваній вартості закупівлі. Водночас, до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва включено вартість проєктних робіт у сумі 768,000 тис. грн, закупівлю яких, відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, уже здійснено замовником за номером ID: UA-2023-12-13-011595-a.
З огляду на зазначене, обгрунтуйте визначення розміру очікуваної вартості предмета закупівлі у сумі 39 358 475,0 грн?
Пояснення, інформацію та документи щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-20 09:57:43
Пояснення щодо очікуваної вартості предмета закупівлі
На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень від 15.11.2024р. в рамках моніторингу (рішення про початок моніторингу від 06.11.2024р. UA-M-2024-11-06-000036) процедури закупівлі Реконструкція частини будівлі терапевтичного корпусу під пологовий будинок за адресою: Київська область, місто Обухів, вулиця Каштанова, 52 (код за ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція) з очікуваною вартістю 39 358 475,00 грн. з ПДВ, що оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-02-007153-a, повідомляємо наступне.
При аналізі проведеної закупівлі було виявлено порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель:
Замовником у річному плані закупівлі, оголошенні про проведення процедури закупівлі допущено помилку в очікуваній вартості закупівлі. Згідно з зведеним кошторисним розрахунком вартість об’єкта будівництва становить 39 358 475 грн., що відповідає очікуваній вартості закупівлі. Водночас, до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва включено вартість проектних робіт у сумі 768 000 грн., закупівлю яких уже здійснено замовником за номером ID: UA-2023-12-13-011595-a. Тобто очікувану вартість закупівлі реконструкції потрібно було зменшити на суму закупівлі проектних робіт, а також зменшити на вартість послуг технічного нагляду та на вартість послуг авторського нагляду, закупівля яких ще повинна була відбутися. Цього не було зроблено, таким чином була завищена очікувана вартість реконструкції, чим порушено вимоги законодавства в сфері публічних закупівель.
Зазначені порушення на цьому етапі закупівлі неможливо усунути чи виправити, оскільки Законом технічно не передбачено внесення змін до річного плану закупівель після його оприлюднення в електронній системі закупівель.
Оскільки, виявлені порушення не має можливості усунути, керуючись підпунктом 2 пункту 50 «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), Замовник відмінив закупівлю внаслідок неможливості усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Додатки:
- протокол відміни торгів за №5 від 20.11.2024р.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 вересня 2024 12:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КУБ КОНСТРАКШН" |
36 936 453,04
UAH з ПДВ
|
36 936 453,04
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК"МИРСТРОЙ" |
38 737 447,25
UAH з ПДВ
|
37 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." |
38 997 900,00
UAH з ПДВ
|
38 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КУБ КОНСТРАКШН" #41333829 |
Рішення скасоване |
36 936 453,04
UAH з ПДВ
|
13 листопада 2024 10:02
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КУБ КОНСТРАКШН" #41333829 |
Відхилено |
36 936 453,04
UAH з ПДВ
|
14 листопада 2024 14:59
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК"МИРСТРОЙ" #35618831 |
Очікує рішення |
37 900 000,00
UAH з ПДВ
|
14 листопада 2024 14:59
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 20 листопада 2024 09:31 |
Кінець періоду оскарження: | 01 грудня 2024 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Замовником у річному плані закупівлі, оголошенні про проведення процедури закупівлі допущено помилку в очікуваній вартості закупівлі.Була завищена очікувана вартість реконструкції, чим порушено вимоги законодавства в сфері публічних закупівель. Зазначені порушення на цьому етапі закупівлі неможливо усунути чи виправити, оскільки Законом технічно не передбачено внесення змін до річного плану закупівель після його оприлюднення в електронній системі закупівель. Тому Замовником прийнято рішення про відміну закупівлі. |
20 листопада 2024 09:30
|
Електронний підпис |
20 листопада 2024 09:29
|
5_Протокол відміни торгів.PDF |