Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція частини будівлі терапевтичного корпусу під пологовий будинок за адресою: Київська область, місто Обухів, вулиця Каштанова, 52 (код за ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція)
Очікувана вартість
39 358 475,00 UAH
UA-2024-09-02-007153-a cc79fbf2826e42738d8b4580cc47d259
Відкриті торги з особливостями    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Антосієв Сергій

380969128911 s_antos@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ОБУХІВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ"
Код ЄДРПОУ: 01994155
Місцезнаходження: 08704, Україна , Київська обл., Обухів, вул.Каштанова, будинок 52
Контактна особа: Антосієв Сергій
380969128911
s_antos@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 вересня 2024 15:23
Звернення за роз’ясненнями: до 14 вересня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 вересня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 вересня 2024 08:00
Початок аукціону: 18 вересня 2024 11:34
Початок аукціону: 18 вересня 2024 11:34
Очікувана вартість: 39 358 475,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 196 792,37 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Реконструкція частини будівлі терапевтичного корпусу під пологовий будинок за адресою: Київська область, місто Обухів, вулиця Каштанова, 52 (код за ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08704, Україна, Київська область, Обухів, вул. Каштанова, 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 120 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2024 15:23
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2024 15:23
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2024 15:23
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2024 15:23
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2024 15:23
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2024 15:23
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2024 15:23
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2024 15:23
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2024 15:23
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2024 15:23
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2024 15:23
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2024 15:23
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2024 15:23
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2024 15:23
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2024 15:23
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2024 15:23
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2024 15:23
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2024 15:23
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2024 15:23
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2024 15:23
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2024 15:23
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2024 15:23

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

вимога про листи згоди від усіх осіб
Дата подання: 11 вересня 2024 12:47
Дата відповіді: 11 вересня 2024 14:44
Шановний замовник, вимоги вашої тендерної документації містять дискримінаційні вимоги, зокрема в пункті 5 Додатку 13 зазначено щодо :Лист-згода про те, що Учасник відповідає за дотримання вимог Закону України «Про захист персональних даних» в частині отримання письмової згоди та дозволу усіх фізичних осіб на обробку персональних даних, які зазначені учасником у тендерній пропозиції, а також в частині завчасного й належного інформування цих фізичних осіб про використання та обробку їх персональних даних з метою подання тендерної пропозиції (на фірмовому бланку учасника в довільній формі).. Вимога є некоректною, оскільки незрозумілим є чи вважає Замовник необхідним надання у складі Пропозиції відповідних листів від третіх осіб, які підписують документи, що надаються у складі тендерної пропозиції, наприклад (нотаріуса, який посвідчував установчі документи учасника, колишніх та теперішніх засновників підприємства-учасника, висновків експерта тощо). Вказана вимога ставить учасників Процедури закупівлі у залежність від третіх осіб, від яких навіть не буде можливості отримати таку згоду (їх відмовою, відсутністю інформації про місцезнаходження та зв’язку і т.). Додатково пояснюємо, що Учасник містить у власній базі данних по кадрам підприємства згоди працівників, що мають трудові та цивільно-правові відносини з учасником. Також додатково зазначаємо, що особи, які надали послугу Учаснику у вигляді документі за власним підписом, надали згоди щодо своїх персональних даних за місцем свої роботи і не зобов’язані надавати додатково. Таким чином, вимоги Закону України «Про захист персональних даних» Учасником буде виконано повністю. Додаткові документи від усіх осіб, зазначених в тендерній пропозиції Учасника, є надмірними та дискримінаційними по причині, що Учасник стає залежним від рішення третіх осіб які не мають відношення ні до учасника, ні до ведення його господарської діяльності, ні до виконання робіт за предметом даної закупівлі. Замовник в тендерній документації не обґрунтував необхідність встановлення наведеної вище умови Документації щодо надання згоди на доступ та обробку персональних даних від усіх осіб, чиї персональні дані надаються у складі тендерної пропозиції Учасника (Дані документи мають бути адресовані Замовнику даної процедури закупівлі, містити посилання на номер процедури закупівлі, предмет закупівлі та підписи осіб, які надають згоду). Просимо опублікувати вимогу у новій редакції: Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції згоди на обробку персональних даних від уповноваженої особи Учасника, відомості про яку містяться в документах, що надані в складі тендерної пропозиції..
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику.
Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», вимога тендерної документації щодо надання листа-згоди про те, що Учасник відповідає за дотримання вимог Закону України «Про захист персональних даних» в частині отримання письмової згоди та дозволу усіх фізичних осіб на обробку персональних даних, які зазначені учасником у тендерній пропозиції, не є дискримінаційною. Адже учасник повинен дотримуватися Закону «Про захист персональних даних» та надати письмову згоду та дозвіл від усіх фізичних осіб на обробку персональних даних, персональні дані яких є у пропозиції, а це номер та серія паспорту та ІПН. ПІБ не є персональними даними.
Вимога відхилена.
вимога щодо публікації вимог тд у новій редакції
Дата подання: 12 вересня 2024 20:31
Дата відповіді: 13 вересня 2024 09:21
Вимога тендерної документації у чинній редакції ТД є дискримінаційною щодо потенційних учасників. Просимо зміни ТД опублікувати у наступній редакції: лист – згода на обробку персональних даних, від: особи, що підписала тендерну пропозицію; усіх осіб, поіменованих (названих у документах, ЩО СКЛАДЕНІ САМИМ УЧАСНИКОМ (у т. ч. довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, рішення засновників/учасників про надання згоди на вчинення значного правочину тощо); керівника субпідрядника, що підписав лист-згоду про участь у цій процедурі закупівель) Також додатково просимо уточнити, які данні на особу, будуть вважатися персональними: тільки данні паспорту та ІПН. Якщо зазначений ІПН і ПІБ, не працівників Учасника, то від таких осіб не потрібно надавати листи-згоди?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добро дня, шановний Учаснику.
Умови тендерної документації не містять дискримінаційні вимоги, зокрема в пункті 5 Додатку 13 зазначено щодо :Лист-згода про те, що Учасник відповідає за дотримання вимог Закону України «Про захист персональних даних» в частині отримання письмової згоди та дозволу усіх фізичних осіб на обробку персональних даних, які зазначені учасником у тендерній пропозиції. Листи згоди повинні бути від ОСІБ, персональні дані яких вказані в Вашій тендерній пропозиції, а це номер та серія паспорту та код ІПН. ПІБ, посада - не є персональними даними в розумінні Закону України «Про захист персональних даних». Листи згоди Ви даєтє на тих осіб, дані номеру та серії паспорту та код ІПН яких, вказані у Ваших документах тендерної пропозиції.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2024-09-02-007153-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ.", Код ЄДРПОУ:44668048
Дата подання: 23 вересня 2024 17:59
Оскарження результатів кваліфікації

КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «ОБУХІВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ» (далі Замовник) оприлюднив закупівлю (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-09-02-007153-a) щодо проведення відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі Реконструкція частини будівлі терапевтичного корпусу під пологовий будинок за адресою: Київська область, місто Обухів, вулиця Каштанова, 52 (код за ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція) .
Для участі в процедурі закупівлі тендерні пропозиції подали наступні учасники:
1. ТОВ «КУБ КОНСТРАКШН» - (надалі Переможець).
2. ТОВ «"БК"МИРСТРОЙ
3. ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ."- (надалі Скаржник).
23 вересня 2024 року Замовником переможцем закупівлі визначено ТОВ «КУБ КОНСТРАКШН».
Вважаємо, що рішення Замовника про визначення переможця процедури закупівлі прийнято з порушенням норм чинного законодавства та є таким, що підлягає скасуванню.
1.1.Умови Тендерної документації щодо договірної ціни
Відповідно до Додатку 11 до Тендерної документації:
Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують її відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам (вимогам) предмета закупівлі, відповідно до умов цього Додатку.
Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується у відповідності до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Міністерством розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281 на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них.

Відповідно до Додатку 8 до Тендерної документації «Перелік іншої обов’язкової інформації та документів, які необхідно надати Учаснику у складі тендерної пропозиції»
пункт8. Договірна ціна
пункт9. Локальні кошториси


1.2.Заперечення згідно документів наданих Переможцем
В складі Тендерної пропозиції Переможця надано кошторисну документацію, яка не відповідає умовам Тендерної документації :
1. Аналіз наданої кошторисної документації свідчить, що вона складена не у відповідності до вимог кошторисних норм України в будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва” затвердженою Міністерством розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281.
Відповідно до Наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 затвердити кошторисні норми України у будівництві, що додаються. Кошторисні норми України у будівництві:
1. Настанова з визначення вартості будівництва;
1. Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво.
Додатком 30 до Настанови (пункт 5.2) передбачено, зокрема:
ФОРМА договірної ціни
Замовник _______________
Підрядник________________
Вид договірної ціни ________
Визначена згідно з.
Надана у складі Пропозиції Переможця договірна ціна не містить інформації про:
- Визначено згідно з______
Таким чином надана у складі кошторисна документація не виконана та не складена згідно кошторисних норм України в будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва” затвердженою Міністерством розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281, на підставі чого Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію Переможця.
Скаржник має досвід по розгляду скарг з подібного питання у зв’язку з чим його пропозиція була відхилена в процедурі закупівлі UA-2024-01-31-006812-a. Аналогічної думки Орган оскарження дотримувався і при розгляді скарги в процедурі закупівлі UA-2024-03-11-002392-a., UA-2024-07-26-008796-a.

Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в 16 інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та повинна була бути відхилена.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Враховуючи зазначене Замовник не мав права на надання 24 годин на усунення невідповідностей в частині виправлень до кошторисної документації Переможця, зважаючи на те, що відповідно до пункту 43 Особливостей встановлені невідповідності не підлягають виправленню.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі .
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.
Визначивши переможцем процедури закупівлі ТОВ "КУБ КОНСТРАКШН" Замовником було порушено принципи здійснення закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено права та інтереси Скаржника.

Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", -
ПРОШУ:
1. Прийняти дану ВИМОГУ (скаргу) до розгляду по суті.
2. скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ "КУБ КОНСТРАКШН". у процедурі відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: Реконструкція частини будівлі терапевтичного корпусу під пологовий будинок за адресою: Київська область, місто Обухів, вулиця Каштанова, 52 (код за ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція) , оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-09-02-007153-a.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 вересня 2024 10:19
Вітаємо, шановний Учаснику.
За результатами розгляду Вашої вимоги щодо невідповідності документів наданих Переможцем, повідомляємо наступне:
Відповідно до вимоги Додатку 11, ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується у відповідності до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Міністерством розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281 на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них.
Аналіз наданої кошторисної документації, а саме договірної ціни, свідчить, що вона складена у відповідності до вимог кошторисних норм України в будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва” затвердженою Міністерством розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281. Тендерна документація Замовника не містила деталізації, щодо оформленні договірної ціни.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2024-09-02-007153-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ.", Код ЄДРПОУ:44668048
Дата подання: 28 вересня 2024 18:05
Скарга на рішення про визначення переможця
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 жовтня 2024 17:09
рішення від 01.10.2024 № 16071.pdf
Дата публікації: 01 жовтня 2024 17:04
рішення від 16.10.2024 № 16961.pdf
Дата публікації: 21 жовтня 2024 15:28
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 16 жовтня 2024р. №16961-р/пк-пз рішення про визначення ТОВ «КУБ КОНСТРАКШН» переможцем процедури закупівлі UA-2024-09-02-007153-a скасоване. Закупівлю відновлено на етапі розгляду тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі
Дата виконання рішення замовником: 13 листопада 2024 10:47

Документи подані скаржником

28 вересня 2024 10:45
18. Договірна ціна.pdf
28 вересня 2024 10:47
Електронний підпис

Документи подані замовником

02 жовтня 2024 14:39
Додатки 1_10__45454000-4.docx
02 жовтня 2024 14:39
Додатки 1_10__45454000-4.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-11-06-000036 ● 7c1f925270b64044945558d8e6cf33cc
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 листопада 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 листопада 2024 17:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
06.11.2024 №93-з
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,дорученням Державної аудиторської служби України від 23 жовтня 2024 року №003100-18/13263-2024
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 06.11.2024 №93-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5.UA-2024-09-02-007153-a,02.09.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-11-11 18:00:46

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції частини будівлі терапевтичного корпусу під пологовий будинок за адресою: Київська область, місто Обухів, вулиця Каштанова, 52 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-09-02-007153-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питання:
Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-11-13 15:26:06

Пояснення на запит Державної аудиторської служби України

На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу (рішення про початок моніторингу від 06.11.2024р. UA-M-2024-11-06-000036) процедури закупівлі Реконструкція частини будівлі терапевтичного корпусу під пологовий будинок за адресою: Київська область, місто Обухів, вулиця Каштанова, 52 (код за ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція) з очікуваною вартістю 39 358 475,00 грн. з ПДВ, що оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-02-007153-a, повідомляємо наступне.
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, яка міститься в Додатку 11 до тендерної документації, розроблена на підставі затвердженої проектно-кошторисної документації (Наказ по КНП ОМР «Обухівська БЛІЛ» за №311 від 22.12.2023р.), виконаної ФОП Ткаченко І.В. По проектній документації «Реконструкція частини будівлі терапевтичного корпусу під пологовий будинок за адресою: Київська область, місто Обухів, вулиця Каштанова, 52 отримано позитивний експертний звіт за №231212-24/А від 20.12.2023р., зокрема і з питань кошторисної частини проектної документації. Експертиза проведена ТОВ «Перша будівельна експертиза», звіт зареєстрований в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва за №EX01:2696-0043-4382-6164. (https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3262694634895181148/optype=6).
Бюджетне призначення було затверджено рішенням сесії Обухівської міської ради від 25.01.2024 року № 1112-53-VІІІ «Про внесення змін до Комплексної програми розвитку та фінансової підтримки закладів охорони здоров’я, що надають медичну допомогу на території Обухівської міської територіальної громади на 2021-2025 роки на 2024рік». (рішення опубліковано на сайті Обухівської міської ради (https://obcity.gov.ua/convocation-detail/?convocation=6439 ).
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації та зазначеного вище експертного звіту.
Додатки:
- рішення Обухівської міської ради №1112-53-VIII від 25.01.2024р.;
- зведений кошторис розрахунок вартості будівництва;
- наказ №311 від 22.12.2023р.
- експертний звіт за №231212-24/А від 20.12.2023р.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-11-15 16:32:25

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції частини будівлі терапевтичного корпусу під пологовий будинок за адресою: Київська область, місто Обухів, вулиця Каштанова, 52 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-09-02-007153-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питання:
Відповідно до наданого пояснення на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації та експертного звіту від 20 грудня 2023 року за №231212-24/А. Згідно з зведеним кошторисним розрахунком вартість об’єкта будівництва становить 39358,475 тис. грн, що відповідає очікуваній вартості закупівлі. Водночас, до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва включено вартість проєктних робіт у сумі 768,000 тис. грн, закупівлю яких, відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, уже здійснено замовником за номером ID: UA-2023-12-13-011595-a.
З огляду на зазначене, обгрунтуйте визначення розміру очікуваної вартості предмета закупівлі у сумі 39 358 475,0 грн?
Пояснення, інформацію та документи щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-11-20 09:57:43

Пояснення щодо очікуваної вартості предмета закупівлі

На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень від 15.11.2024р. в рамках моніторингу (рішення про початок моніторингу від 06.11.2024р. UA-M-2024-11-06-000036) процедури закупівлі Реконструкція частини будівлі терапевтичного корпусу під пологовий будинок за адресою: Київська область, місто Обухів, вулиця Каштанова, 52 (код за ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція) з очікуваною вартістю 39 358 475,00 грн. з ПДВ, що оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-02-007153-a, повідомляємо наступне.
При аналізі проведеної закупівлі було виявлено порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель:
Замовником у річному плані закупівлі, оголошенні про проведення процедури закупівлі допущено помилку в очікуваній вартості закупівлі. Згідно з зведеним кошторисним розрахунком вартість об’єкта будівництва становить 39 358 475 грн., що відповідає очікуваній вартості закупівлі. Водночас, до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва включено вартість проектних робіт у сумі 768 000 грн., закупівлю яких уже здійснено замовником за номером ID: UA-2023-12-13-011595-a. Тобто очікувану вартість закупівлі реконструкції потрібно було зменшити на суму закупівлі проектних робіт, а також зменшити на вартість послуг технічного нагляду та на вартість послуг авторського нагляду, закупівля яких ще повинна була відбутися. Цього не було зроблено, таким чином була завищена очікувана вартість реконструкції, чим порушено вимоги законодавства в сфері публічних закупівель.
Зазначені порушення на цьому етапі закупівлі неможливо усунути чи виправити, оскільки Законом технічно не передбачено внесення змін до річного плану закупівель після його оприлюднення в електронній системі закупівель.
Оскільки, виявлені порушення не має можливості усунути, керуючись підпунктом 2 пункту 50 «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), Замовник відмінив закупівлю внаслідок неможливості усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Додатки:
- протокол відміни торгів за №5 від 20.11.2024р.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунуто шляхом відміни відкритих торгів по предмету закупівлі Реконструкція частини будівлі терапевтичного корпусу під пологовий будинок за адресою: Київська область, місто Обухів, вулиця Каштанова, 52 (код за ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція) протокольним рішенням №5 від 20.11.2024р.

2024-11-28 12:54:25


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 27 листопада 2024
Кінцевий строк оскарження: 12 грудня 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель) • усунуто

Порушення усунуто

2024-11-28 14:06:28

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 вересня 2024 12:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КУБ КОНСТРАКШН" 36 936 453,04
UAH з ПДВ
36 936 453,04
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК"МИРСТРОЙ" 38 737 447,25
UAH з ПДВ
37 900 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." 38 997 900,00
UAH з ПДВ
38 100 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

23 вересня 2024 14:06
Електронний підпис
23 вересня 2024 14:03
Переможець.7z
16 вересня 2024 10:50
Електронний підпис
15 вересня 2024 09:41
5.1 Довідка по 47.pdf
15 вересня 2024 09:41
15. Виписка та витяг з ЄДР.pdf
15 вересня 2024 09:41
7. Лист згода.pdf
15 вересня 2024 09:41
18. Договірна ціна.pdf
15 вересня 2024 09:41
Кошторис.7z
15 вересня 2024 09:41
1. Тендерна пропозиція.pdf
15 вересня 2024 09:41
3. Довідка про персонал.pdf
15 вересня 2024 09:41
5. Довідка про субпідряд.pdf
15 вересня 2024 09:41
6. Гарант лист по договір.pdf
15 вересня 2024 09:41
17. Інші документи.pdf
15 вересня 2024 09:41
2. Довідка МТВ.pdf
15 вересня 2024 09:41
11. Про місцезнаходження .pdf
15 вересня 2024 09:41
7.1 згода згода Роман.pdf
15 вересня 2024 09:41
16. Антикор програма.pdf
15 вересня 2024 09:41
4. Довідка про договір.pdf
15 вересня 2024 09:41
12. Про бенефіціара.pdf
15 вересня 2024 09:41
13. Статут.pdf
15 вересня 2024 09:41
10.2. Гарант довкілля.pdf
15 вересня 2024 09:41
10.3 Акт огляду.pdf
15 вересня 2024 09:41
10.2 Гарант довкілля .pdf
15 вересня 2024 09:41
10.1 Гарант лист щодо ТЗ.pdf
15 вересня 2024 09:41
9. Гарант лист 10 років.pdf

Публічні документи

13 вересня 2024 20:55
Електронний підпис
13 вересня 2024 20:55
Електронний підпис
13 вересня 2024 20:54
Електронний підпис
13 вересня 2024 20:54
Електронний підпис
13 вересня 2024 20:53
Електронний підпис
13 вересня 2024 20:53
Електронний підпис
13 вересня 2024 20:53
Електронний підпис
13 вересня 2024 20:53
Електронний підпис
13 вересня 2024 20:53
договірна ціна 001.pdf
13 вересня 2024 20:53
Додаток9 001.pdf
13 вересня 2024 20:53
відомість учасника 001.pdf
13 вересня 2024 20:53
2_5463359251332214529.pdf
13 вересня 2024 20:53
Аналогічні_договори_ (2).pdf
13 вересня 2024 20:53
ПДВ свидоцтво.pdf
13 вересня 2024 20:53
Лізцензія 2017.pdf
13 вересня 2024 20:53
наказ №1 про признчення.pdf
13 вересня 2024 20:53
Додаток 2 001.pdf
13 вересня 2024 20:53
статут 2016.pdf
13 вересня 2024 20:53
акт огляду 001 (2).pdf
13 вересня 2024 20:53
Додаток 7 001.pdf
13 вересня 2024 20:53
відомість учасника 001.pdf
13 вересня 2024 20:53
відомість учасника 001.pdf.p7s
13 вересня 2024 20:53
2_5463359251332214529.pdf
13 вересня 2024 20:53
Лізцензія 2017.pdf.p7s
13 вересня 2024 20:53
договірна ціна 001.pdf
13 вересня 2024 20:53
наказ №1 про признчення.pdf
13 вересня 2024 20:53
Додаток9 001.pdf
13 вересня 2024 20:53
Додаток9 001.pdf.p7s
13 вересня 2024 20:53
Додаток 7 001.pdf.p7s
13 вересня 2024 20:53
договірна ціна 001.pdf.p7s
13 вересня 2024 20:53
Додаток 2 001.pdf
13 вересня 2024 20:53
ПДВ свидоцтво.pdf.p7s
13 вересня 2024 20:53
2_5463359251332214529.pdf.p7s
13 вересня 2024 20:53
Лізцензія 2017.pdf
13 вересня 2024 20:53
акт огляду 001 (2).pdf.p7s
13 вересня 2024 20:53
Додаток 2 001.pdf.p7s
13 вересня 2024 20:53
статут 2016.pdf
13 вересня 2024 20:53
Додаток 7 001.pdf
13 вересня 2024 20:53
Аналогічні_договори_ (2).pdf
13 вересня 2024 20:53
акт огляду 001 (2).pdf
13 вересня 2024 20:53
статут 2016.pdf.p7s
13 вересня 2024 20:53
ПДВ свидоцтво.pdf

Публічні документи

16 вересня 2024 23:05
Електронний підпис
16 вересня 2024 23:05
Електронний підпис
16 вересня 2024 23:04
16 Договірна ціна.pdf.p7s
16 вересня 2024 23:04
18 АКТ ОГЛЯДУ Обухів.pdf.p7s
16 вересня 2024 23:04
16 Договірна ціна.pdf
16 вересня 2024 23:04
17 Локальні кошториси.pdf
16 вересня 2024 23:04
10 аналогічний договір.rar.p7s
16 вересня 2024 23:04
18 АКТ ОГЛЯДУ Обухів.pdf
16 вересня 2024 23:04
26 Гарантійний лист.pdf
16 вересня 2024 23:04
17 Локальні кошториси.pdf.p7s
16 вересня 2024 23:04
27 Лист щодо ліцензії.pdf.p7s
16 вересня 2024 23:04
26 Гарантійний лист.pdf.p7s
16 вересня 2024 23:04
10 аналогічний договір.rar
16 вересня 2024 23:04
кошторис.rar.p7s
16 вересня 2024 23:04
15 Лист згода.pdf.p7s
16 вересня 2024 23:04
кошторис.rar
16 вересня 2024 23:04
27 Лист щодо ліцензії.pdf
16 вересня 2024 23:04
15 Лист згода.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КУБ КОНСТРАКШН"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК"МИРСТРОЙ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ."

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КУБ КОНСТРАКШН"
#41333829
Рішення скасоване 36 936 453,04
UAH з ПДВ
13 листопада 2024 10:02
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КУБ КОНСТРАКШН"
#41333829
Відхилено 36 936 453,04
UAH з ПДВ
14 листопада 2024 14:59
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК"МИРСТРОЙ"
#35618831
Очікує рішення 37 900 000,00
UAH з ПДВ
14 листопада 2024 14:59

Документи

23 вересня 2024 10:50
Довідка НАЗК
23 вересня 2024 10:49
Електронний підпис
18 вересня 2024 12:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

14 листопада 2024 14:56
Електронний підпис
14 листопада 2024 14:56
Електронний підпис
13 листопада 2024 10:05
Електронний підпис
13 листопада 2024 10:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

14 листопада 2024 14:59
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 20 листопада 2024 09:31
Кінець періоду оскарження: 01 грудня 2024 00:00
Дата відміни: 01 грудня 2024 00:00
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Замовником у річному плані закупівлі, оголошенні про проведення процедури закупівлі допущено помилку в очікуваній вартості закупівлі.Була завищена очікувана вартість реконструкції, чим порушено вимоги законодавства в сфері публічних закупівель. Зазначені порушення на цьому етапі закупівлі неможливо усунути чи виправити, оскільки Законом технічно не передбачено внесення змін до річного плану закупівель після його оприлюднення в електронній системі закупівель. Тому Замовником прийнято рішення про відміну закупівлі.
Документи:
20 листопада 2024 09:30
Електронний підпис
20 листопада 2024 09:29
5_Протокол відміни торгів.PDF