Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт аварійної ділянки напірного водоводу діаметром 600 мм по вул. Юрія Руфа в місті Кременчуці Полтавської області
Очікувана вартість
20 049 438,41 UAH
UA-2024-09-02-006935-a 47be8dbc5d9d4072a5cfa59705e63365
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Литвак Артем Володимирович

380985365443 kpkvkprocurements@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУКВОДОКАНАЛ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 03361655
Вебсайт: http://kvk.pl.ua/
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Литвак Артем Володимирович
380985365443
kpkvkprocurements@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 вересня 2024 15:10
Звернення за роз’ясненнями: до 14 вересня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 вересня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 вересня 2024 09:00
Очікувана вартість: 20 049 438,41 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 247,19 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178

Напірний водовід зі сталевих труб по вул. Юрія Руфа (колишня вул.Леонова) був побудований на початку 1970-х років. З моменту будівництва за час експлуатації проводилися лише вибіркові заміни запірної арматури яка виходила з ладу без капітального ремонту, що на сьогодні, привело водовід у аварійний стан. За останні роки було ліквідовано декілька поривів водоводу.
На ділянці капітального ремонту, при обстеженні виявлено декілька колодязів заповнених водою, що свідчить про відсутність цілісності фланцевих з’єднань, фасонних частин чи арматури.
Враховуючи важливе соціальне значення об’єкту для життєдіяльності міста було прийнято рішення про капітальний ремонт ділянки напірного водоводу.
Роботи з капітального ремонту були передбачені Програмою розвитку водопровідно-каналізаційного господарства Кременчуцької міської територіальної громади на 2022-2024 роки, нова редакція якої затверджена рішенням позачергової XVI сесії Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області VIII скликання від 12 серпня 2022 року.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт аварійної ділянки напірного водоводу діаметром 600 мм по вул. Юрія Руфа в місті Кременчуці Полтавської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39600, Україна, Полтавська область, Кременчук, вулиця Юрія Руфа
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2024  —  31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2024 15:10
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2024 15:10
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2024 15:10
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2024 15:10
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2024 15:10
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2024 15:10
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2024 15:10
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2024 15:10
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2024 15:10
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2024 15:10
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2024 15:10
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2024 15:10
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2024 15:10
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2024 15:10
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2024 15:10
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2024 15:10
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2024 15:10
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2024 15:10
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2024 15:10
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2024 15:10
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2024 15:10
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2024 15:10
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2024 15:10
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2024 15:10

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

02 вересня 2024 15:10
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 вересня 2024 15:10
ТД 4523 Водогін 600 мм.docx
02 вересня 2024 15:10
Додаток 5 Проект договору 4523.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналогічний досвід
Дата подання: 02 вересня 2024 16:47
Дата відповіді: 03 вересня 2024 10:00
Шановний Замовник, чи буде враховуватись аналогічний досвід Учасника якщо на підтвердження досвіду Учасник покаже субпідрядний договір з реконструкції водопровідних мереж?
Відповідь: У разі подання учасником закупівлі договору субпідряду на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, такий договір буде вважатись невідповідністю в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції
Аналогічний договір
Дата подання: 02 вересня 2024 16:55
Дата відповіді: 03 вересня 2024 10:01
Аналогічний договір має бути виконнаний на 100%? Чи дозволено часткове виконання договору? Чи дозволено на підтвердження аналогічного досвіду покласти договір роботи по якому ще ведуться?
Відповідь: У разі подання учасником закупівлі частково виконаного договору на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, такий договір буде вважатись невідповідністю в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції
Кваліфікаційні крітерії
Дата подання: 02 вересня 2024 16:59
Дата відповіді: 04 вересня 2024 13:54
У Додатку 2 Кваліфікаційні критерії, пункт 3.4. "Учасник подає підписану та завірену печаткою Учасника (у разі використання) скан-копію дійсного Посвідчення посадової особи або спеціаліста Учасника про проходження навчання з питань безпечних методів роботи при будівництві та ремонті трубопроводів із полімерних матеріалів." Який саме документ Ви маєте наувазі? Яким органом повинно буди видано це Посвідчення?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник повинен подати Посвідчення посадової особи або спеціаліста Учасника про проходження навчання з питань безпечних методів роботи при будівництві та ремонті трубопроводів із полімерних матеріалів. Документ має бути виданий установою уповноваженою видавати подібні документи.
Посвідчення
Дата подання: 04 вересня 2024 14:11
Дата відповіді: 05 вересня 2024 11:24
"Учасник повинен подати Посвідчення посадової особи або спеціаліста Учасника про проходження навчання з питань безпечних методів роботи при будівництві та ремонті трубопроводів із полімерних матеріалів. Документ має бути виданий установою уповноваженою видавати подібні документи". Це документ про проходження охорони праці чи це документ підтверджуючій кваліфікацію працівника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Це документ про проходження навчання
Питання до числових коефіцієнтів до РЕКНб.
Дата подання: 09 вересня 2024 09:19
Дата відповіді: 11 вересня 2024 13:59
Просимо пояснити відсутність коефіцієнтів Н2,Н5=1,15 у п.п. 193,202,203,260,270,271,278,279,325,339. - У п.28 (КМ38-1-6) у обґрунтуванні норми стоять коеф. К=1,1, Ктр=1,1 та К=0,4. При такому застосуванні Н2,Н5=0,44, тоді як у ТЗ Н2,Н5=0,4. - У п.81 (КБ7-31-2) у обґрунтуванні норми стоять коеф. К=1,15, Кдем=0,6. При такому застосуванні Н2,Н5=0,69, тоді як у ТЗ Н2,Н5=1,15.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Застосування коефіцієнтів в кошторисі на відповідність були перевірені при розгляду проектної документації на будівництво по об’єкту «Капітальний ремонт аварійної ділянки напірного водоводу діаметром 600 мм по вул. Юрія Руфа в місті Кременчуці Полтавської області», та був отриманий ЕСПЕРТНИЙ ЗВІТ (Позитивний) ТОВ «ЕКСПЕРТНО – ІНСПЕКЦІЙНИЙ ЦЕНТР » ПІВДЕНЬ БУДЕКСПЕРТИЗА » № 1326/12/23-ЕК від 28 грудня 2023 року.
кошторис
Дата подання: 09 вересня 2024 09:20
Дата відповіді: 11 вересня 2024 13:59
Шановний замовник, просимо надати підсумкову відомість ресурсів
Відповідь: Додаток 4 до тендерної документації містить вичерпний перелік інформації, яка вимагається Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі — Закон), зокрема статтею 22 та статтею 23 Закону
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-10-28-000032 ● 2836d982404044a09213083029d14065
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 жовтня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 жовтня 2024 12:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
28.10.2024 № 88-З
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 3 цього наказу.

Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
28.10.2024 № 88-З

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2024-09-02-006935-a, 02.09.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.


Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-10-28 12:26:09

Запит про надання пояснень

В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 20049438,41 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-02-006935-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-10-28 15:16:17

Відповідь на запит

Нормами Закону та Особливостей не визначено особливостей визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, при цьому, визначаючи очікувану вартість предмета закупівлі, і зокрема робіт, замовники можуть керуватися наказом Мінекономіки 18.02.2020 № 275, яким затверджено Примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі - Примірна методика)
Згідно з частиною четвертою Примірної методики, Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції (крім тих, що стосуються автомобільних доріг загального користування) визначається з урахуванням кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації..
Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти). Застосування цієї Настанови при будівництві об’єктів із залученням інших джерел фінансування обумовлюється договором.
Згідно з пунктом 2.5 Настанови вартість будівництва визначається:
1) на стадії проектування ― у складі інвесторської кошторисної документації;
2) на стадії визначення ціни пропозиції учасника процедури закупівель (договірної ціни, яка може встановлюватися твердою або приблизною (динамічною));
3) на стадії проведення взаєморозрахунків — шляхом уточнення окремих вартісних показників, визначених на попередніх стадіях, залежно від виду договірної ціни в порядку, обумовленому в договорі.
Пункти 3.1 та 3.2 Настанови передбачають, що кошторисна вартість об’єкта будівництва, що визначається у складі інвесторської кошторисної документації, використовується для планування капітальних вкладень, фінансування будівництва, проведення процедури закупівлі.
Кошторисна вартість об’єкта будівництва складається з будівельних робіт, вартості устаткування, що монтується чи не монтується, меблів, інвентарю та інших витрат.
Відповідно до пункту 3.9 Настанови інвесторська кошторисна документація, складена на стадії П (затверджувальна частина стадії РП), затверджена у складі проектної документації, повинна достовірно визначати кошторисну вартість об’єкта будівництва та давати можливість забезпечити реалізацію рішень, що відображені у проектній документації.
Щоб визначити очікувану вартість окремо робіт (предмета закупівлі) замовник із кошторисної вартості об’єкта будівництва, зокрема зі зведеного кошторисного розрахунку, який є частиною інвесторської кошторисної документації, повинен відняти вартість тих робіт/послуг, які ним будуть закуплятись окремими закупівлями — розроблення проектної документації, авторський нагляд, технічний нагляд та таким чином визначити очікувану вартість самих робіт.

До відповіді додаємо наступні документи:
1. Том 1 Робочий проект Загальна пояснювальна записка
2. Том 2 Робочий проект Креслення
3. Том 3 Робочий проект Кошторисна документація
4. Том 4 Робочий проект Проект організації будівництва
5. ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ (Позитивний)

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-10-29 14:27:00

Запит про надання

В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 20049438,41 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-02-006935-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з питань, що зазначені далі по тексту запиту.
Аналізом відповідності тендерної пропозиції ТОВ «АВТО-М» (далі – Учасник) умовам тендерної документації замовника встановлено наступне:
1) Тендерною документацією (пункт 10.3 Додатку 4 до тендерної документації) передбачено, що учасники для підтвердження відповідності технічним вимогам, зокрема на гідранти пожежні підземні, останні у складі тендерної пропозиції надають підписану та завірену печаткою Учасника (за наявності печатки) скан-копію діючого паспорту або керівництва з експлуатації або креслення з технічним описом характеристик та конструктивних особливостей, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених замовником.
Так, в тендерній документації (пункт 8 Додатоку 4) встановлені технічні вимоги, зокрема до гідрантів пожежних підземних, в тому числі, відносно:
- робочого тиску: не менш 1,6 МПа;
- висоти гідранта - 1,48 м;
- антикорозійного захисту зовнішніх та внутрішніх поверхонь пожежного гідранту за допомогою епоксидного порошкового покриття шаром не менше 250 мкм.
Натомість, в складі тендерної пропозиції ТОВ «АВТО-М» надано технічний паспорт (файл «2.2_10.3 Паспорт гидрант 5035.pdf») на запропонований Учасником гідрант підземний DUO GOST, в якому не підтверджено відповідність вищевказаним технічним вимогам, а саме відносно висоти гірданту та наявності антикорозійного захисту зовнішніх та внутрішніх поверхонь пожежного гідранту, а робочий тиск зазначений в паспорті (менше 1 Мпа) суперечить робочому тиску визначеному замовником в технічній специфікації (не менш 1,6 Мпа).
2) Замовником в тендерній документації (пункт 10.6 Додатку 4 тендерної документації) передбачено, що учасники для підтвердження відповідності засувок чавунних та вентилів чавунних для питного водопостачання, муфт/фланців, фланців-адапторів, хомута врізного чавунного різьбового, гідрантів пожежних технічним вимогам, мають надати підписану та завірену печаткою Учасника (у разі використання) скан-копію оригінала гарантії заводу-виробника товару щодо підтвердження заводських гарантійних зобов’язань на товар, що пропонується Учасником.
В складі тендерної пропозиції ТОВ «АВТО-М» надано документ (файл «2.2_10.6. Гарантія якості з перекладом.pdf»), який свідчить про 10-річну гарантію якості (питна вода та природний газ) заводу-виробника Е. Хавле Арматуренверке Гмбх (Е. Hawle Armaturenwerke GmbH) на всі клапани та фітинги, які використовуються для води, призначеної для споживання людиною, в той же час, не містять інформації про гарантію на гідранти пожежні, заводом-виробником яких є також Е. Хавле Арматуренверке Гмбх (Е. Hawle Armaturenwerke GmbH). Інших документів, які б свідчили про наявність гарантії заводу-виробника товару щодо підтвердження заводських гарантійних зобов’язань на гідранти пожежні тендерна пропозиція не містить.
3) Замовником в тендерній документації (пункт 10.1.1 Додатку 4 тендерної документації) передбачено, що учасники для підтвердження відповідності фланців-адапторів технічним вимогам учасниками надаються підписані та завірені печаткою Учасника (за наявності печатки) копії діючих сертифікатів ISO 9001; ISO 14001; GSK або документально підтверджені аналоги цих сертифікатів, діючих на території Євросоюзу.
Одночасно з цим, технічними вимогами тендерної документації Замовником передбачено придбання фланців-адапторів чавунних та зі сталі.
В складі тендерної пропозиції ТОВ «АВТО-М» надано сертифікати ISO (файл «2.2_10.1.1-10.1.2. ISO 9001-14001.pdf») якими підтверджено відповідність ISO 9001; ISO 14001 на підприємстві виробника на сферу діяльності, а саме розробку, виробництво та продаж арматури, виробництво та продаж деталей з сірого та високоміцного чавуну, при цьому не підтверджено відповідність зазначеним ISO на фланці-адаптори зі сталі.
Надайте пояснення відносно вищезазначеного.

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-10-31 14:54:17

Відповідь на запит

1.1 Стосовно робочого тиску: не менш 1,6 МПа повідомляємо наступне
У складі своєї пропозиції Учасник ТОВ «АВТО-М» надав технічний паспорт та інструкцію по монтажу і експлуатації (файл 2.2_10.3 Паспорт гидрант 5035.pdf) на Гідрант підземний DUO GOST, Виробник HAWLE (E. Hawle Armaturenwerke GmbH). В наданому технічному паспорті зазначено, що тиск: 10/16, максимальний тиск 16 бар (PN 16) (16 бар = 1,6 Мпа) згідно з EN 1092-2, а в інструкції по монтажу і експлуатації прописано «Робочий тиск менше МПа (кгс/см2) - 1,0 (10) згідно з ГОСТ»

Замовник перевірив інформацію стосовно робочого тиску гідранта підземного DUO GOST 5035 на сайті виробника за посиланням https://www.hawle.com/en-in/products/hydrants/duo-gost-underground-fire-hydrant-5035~p18888, де вказано зокрема наступне
«Working pressure: max. 16 bar (PN 16)» Переклад зроблений за допомогою Google Translate: «Робочий тиск: макс. 16 бар (PN 16)»
«DN 100 flange sized and drilled according to EN 1092-2 | PN 16 or GOST Standard» Переклад зроблений за допомогою Google Translate: «Фланець DN 100 має розмір і просвердлено відповідно до EN 1092-2 | PN 16 або стандарт ГОСТ»

Отже згідно зі стандартом EN 1092-2 виробник встановлює показник робочого тиску PN 16 (1,6 МПа), натомість для відповідності іншим національним стандартам виробник визначає відповідні показники передбачені такими стандартами.

В своєму листі (файл ЛИСТ HAWLE.pdf) виробник гідрантів E. Hawle Armaturenwerke GmbH зазначив наступне:
«-DUO GOST 5035 hydrants have an operating pressure of 16 bar.» Переклад зроблений за допомогою Google Translate: «Гідранти DUO GOST 5035 мають робочий тиск 16 бар.»

1.2 Стосовно висоти гідранта - 1,48 м повідомляємо наступне
В паспорті на Гідрант підземний DUO GOST (файл 2.2_10.3 Паспорт гидрант 5035.pdf) надана таблиця з даними по висоті і вазі гідранта в залежності від глибини закладення трубопроводу, так при глибині закладення трубопроводу 1,75 м висота гідранту L=1480 мм та вага 55 кг.

1.3 Стосовно антикорозійного захисту, повідомляємо наступне:
В паспорті на Гідрант підземний DUO GOST (файл 2.2_10.3 Паспорт гидрант 5035.pdf) вказано з яких матеріалів складається конструкція гідранту.

У складі тендерної пропозиції ТОВ «АВТО-М» поданий Сертифікат від 22 березня 2024 р. (файл 2.2_10.1.1. GSK Франкенмаркт засувк,хомут, гідрант, муфт-фл, фл-адапт.pdf), який засвідчує, що за рішенням ради GSK з питань проведення процедури нанесення покриття для виробництва корозійного захисту клапанів та запірної арматури, та для цілей групи продукції, вказаної у додатку, надає компанії Е. Hawle Armaturenwerke GmbH право використовувати знак якості із зазначенням ефективності RAL-GZ 662/2
В додатку до сертифікату з порядковим номером 13 вказаний Гідрант підземний типу Euro-/Duo DN 80 - DN 100.

Під терміном клапани та запірна арматура виробник визначає широкий перелік продукції, в тому числі гідранти.

Згідно з протоколом GSK, компанії, які успішно пройшли перевірку якості, отримують знак якості RAL-GZ 662 (Gütezeichen). Для отримання знаку якості RAL-GZ 662 за результатами тесту якості для перевірки відповідності стандарту GSK на товщину покриття, мінімальна товщина антикорозійного епоксидного покриття повинна становити не менше 250 мкм.

Також надаємо витяг з RAL-GZ 662 (файл «ВИТЯГ RAL-GZ 662.pdf») «Спеціальні правила контролю якості та перевірки процедур забезпечення якості процедур нанесення покриттів», в якому зазначено:
«The layer thickness of the test specimen for the measure­ ment of adhesion as well as of cathodic disbonding must be in a scatter range from 250 µm* to 450 µm*.». Переклад зроблений за допомогою Google Translate:
«Товщина шару випробувального зразка для вимірювання адгезії, а також катодного роз’єднання повинна бути в діапазоні розкиду від 250 до 450 мкм.»

(*µm — Мікроме́тр, або мікрон (скорочення: мкм, мк, міжнародне: µm))

В своєму листі (файл ЛИСТ HAWLE.pdf) виробник гідрантів E. Hawle Armaturenwerke GmbH зазначив наступне:
- DUO GOST 5035 hydrants have a two-component epoxy coating inside and outside. The coating technology and quality meet the requirements of the GSK RAL-GZ 662-2 standard.» Переклад зроблений за допомогою Google Translate: «Гідранти DUO GOST 5035 мають двокомпонентне епоксидне покриття всередині і зовні. Технологія та якість покриття відповідає вимогам стандарту GSK RAL-GZ 662-2».


2. У складі своєї пропозиції Учасник ТОВ «АВТО-М» надав документ (файл 2.2_10.6 Гарантія якості з перекладом.pdf) Гарантійні зобов’язання виробника Хавле (Hawle) у розмірі 10 років на всі поставки клапанів та фітінгів які використовуються за призначенням для води, призначеної для споживання людиною відповідно до Дерективи 98/83/ЄС або для природного газу відповідно до Дерективи 98/83/РЄ або для природного газу відповідно до OVGW (Австрійська асоціація газової та водної промисловості) G31. Пожежні гідранти виробника Хавле (Hawle) встановлюються на водопровідних мережах питної води тому надана гарантія поширюється також і на них.

Під терміном клапани та запірна арматура виробник визначає широкий перелік продукції, в тому числі гідранти.

В складі тендерної пропозиції ТОВ «АВТО-М» поданий файл 2.2_10.8. Лист заводу-виробника.pdf — скан-копія оригінала гарантії заводу-виробника. Документ містить наступну інформацію «Цим листом ми поширюємо повну дiю нашої юридичної гарантiї та гарантiйного терміну на кожен вид Товару (засувок чавунних та вентилiв чавунних для питного водопостачання, муфт/фланцiв, фланцiв- адапторiв, хомута врiзного чавунного рiзьбового, гiдрантiв пожежних), запропонованому до постачання Товариство з обмеженою вiдповiдальнiстю «АВТО-М»».

3. У складі своєї пропозиції Учасник ТОВ «АВТО-М» надав дійсний Сертифікат з реєстраційним номером QU1531395 (файл 2.2_10.1.1-10.1.2. ISO 9001-14001.pdf) в якому сертифікаційний орган засвідчує, що компанія Хавле (Hawle) (включаючи її підрозділи та враховуючи сферу діяльності див. додаток) запровадила та використовує систему контролю якості для стратегічного управління, управління та супроводу виробничих, сервісних або дистриб’юторських дочірніх організацій. У Додатку 1/1 до Сертифікату прописано, що наданий сертифікат стосується розробки, виробництва та продажу арматури (в даному контексті мається на увазі трубопровідна арматура) компанією E. Hawle Armaturenwerke GmbH (Е. Хавле Арматуренверке Гмбх).

При цьому, в пункті 10.1.1 Додатку 4 тендерної документації відсутні вимоги щодо сфери діяльності сертифікатів ISO 9001; ISO 14001.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-11-01 14:18:49

Запит про надання пояснень

В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 20049438,41 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-02-006935-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з питань, що зазначені далі по тексту запиту.
- З метою спростування Замовником зазначеної органом державного фінансового контролю в пункті 1 Запиту замовнику на пояснення від 29.10.2024 інформації, відносно робочого тиску гідранту пожежного Замовником зазначено про перевірку даної інформації на сайті виробника. В той час, як умовами тендерної документації (пункт 10.3 Додатку 4 до тендерної документації) передбачено, що для підтвердження відповідності технічним вимогам на гідранти пожежні підземні учасники мають надати документи, перелік яких є вичерпним (скан-копію діючого паспорту або керівництва з експлуатації або креслення з технічним описом характеристик та конструктивних особливостей). За вказаних умов, саме вищезазначеними документами, учасники мають підтвердити відповідність гідранту пожежного технічним вимогам, встановленим Замовником в тендерній документації.
Крім цього, Замовник на підтвердження власної позиції посилається на лист виробника гідрантів – файл ЛИСТ HAWLE.pdf, при цьому вказаний лист не надано в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АВТО-М», а завантажено Замовником як додаток до відповіді про надання пояснень на запит.
Надайте пояснення відносно вищезазначеного.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-11-04 10:43:59

Відповідь на запит

В пункті 8 Додатку 4 до тендерної документації встановлені технічні вимоги до гідрантів пожежних підземних (поз. 134). Позиція 134 — «Гідрант (HAWLE-KRAMMER DUO GOST №5035) (або еквівалент) DN 100 RD 1,75м H 1,48 PN16», — визначена у відповідності до проектно-кошторисної документації. Проектно-кошторисною документацією визначені виробник, каталоговий номер, діаметр, висота та номінальний тиск (PN).

В паспорті на гідрант (файл «2.2_10.3 Паспорт гидрант 5035.pdf») (надалі — Паспорт), серед іншого містить така Інформація про виріб: Виріб: Гідрант Виробник: HAWLE - KRAMMER (Австрія) Каталоговий номер: 5035 (DUO GOST) Тиск: 10/16 Сертифікати: Сертифікат експертизи типу, Тип: Підземний (ДСТУ 8220-85), Особливості конструкції: Тиск: макс. 16 бар (PN 16).

Отже учасник ТОВ «АВТО-М» запропонував саме той гідрант, що визначений проектним рішенням замовника (HAWLE-KRAMMER DUO GOST №5035 PN16)).

В підпункті 1.1. Інструкції по монтажу і експлуатації зазначено «Робочий тиск менше МПа (кгс/см2) - 1,0 (10) згідно з ГОСТ.».
В підпункті 1.2. Інструкції по монтажу і експлуатації зазначено «Номінальний тиск PN - МПа (кгс/см2) 1,6 (16).».

Не виникає сумнівів, що в параметрі «Робочий тиск менше МПа (кгс/см2) - 1,0 (10) згідно з ГОСТ.» є помилка (описка), адже робочий тиск для пропонованого гідранта становить 1,6 МПа (кгс/см2) 1,6 (16), з огляду на наступне.

Стосовно ДСТУ 8220-85, «ДСТУ» вказано помилково, адже такого ДСТУ не існує, але існував ГОСТ 8220-85 Гидранты пожарные подземные. Технические условия (надалі — ГОСТ 8220-85) (файл «ГОСТ 8220-85.pdf»).
В підпункті 1.1 ГОСТ 8220-85 зазначено, зокрема, що основні параметри та розміри гідрантів повинні відповідати зазначеним у таблиці та на рис. 1 «Робочий тиск Рр МПа (кгс/см2), не більше — 1 (10)», що й відображено у Паспорті в підпункті 1.1. Інструкції по монтажу і експлуатації гідранта.
Однак ГОСТ 8220-85 скасовано з 01.01.2018 згідно з наказом ДП "УкрНДНЦ". від 25.12.2015 № 209. Натомість наказом ДП "УкрНДНЦ" від 24 червня 2016 року N 189 (файл «Наказ від 13.06.2017 № 152 .pdf» прийнято національний стандарт України, з наданням чинності з 01 січня 2018 року — ДСТУ EN 14339:2016 (EN 14339:2005, IDT) Протипожежна техніка. Гідранти пожежні підземні. Загальні вимоги та методи випробування (файл «ДСТУ EN 14339_2016.pdf») - Вперше (зі скасуванням в Україні ГОСТ 8220-85).
В роз’ясненні Мінекономіки від 19.04.2016 (файл «Роз’яснення від 19.04.2016.pdf») «З питань застосування стандартів, у тому числі в зв’язку зі скасуванням у 2015 році міждержавних стандартів (ГОСТ)» зазначено, зокрема:
«На виконання Програми ДП "УкрНДНЦ" упродовж 2015 року скасував усі чинні в Україні ГОСТ (із певними датами скасування, зокрема з 2016, 2017, 2018 та 2019 року). Відповідна інформація розміщена на веб-сайті ДП "УкрНДНЦ".
Законодавством передбачено, що після прийняття національним органом стандартизації проекту національного стандарту, який розроблено відповідно до встановлених процедур, він становиться національними стандартом, який застосовується безпосередньо чи шляхом посилання на нього в інших документах.
Якщо ГОСТ скасовано національним органом стандартизації - він вже не має статусу нормативного документу, а являє собою звичайний "текст"»
Враховуючи, що в Паспорті вказаний робочий тиск зі скасованого ГОСТ 8220-85, для з’ясування достовірної й актуальної інформації щодо робочого тиску гідранта, нами були вивчені інші документи, подані у складі тендерної пропозиції ТОВ «АВТО-М». В результаті було з’ясоване наступне.
Сертифікат експертизи типу (файл «2.2_10.2 Сертифікати гідранти підземні.pdf»), виданий атестованим органом з оцінки відповідності, №UA.TR.140.00004-24 від 15.01.2024р. виданий Е. Hawle Armaturenwerke GmbH, підтверджує, що гідрант пожежний підземний артикулу 5035 (DN 100, PN 16) відповідає вимогам ДСТУ EN 14339:2016.
В пункті 3.9 ДСТУ EN 14339:2016 зазначено «PN — номінальний тиск (PN nominal pressure) Літерно-цифрове позначення, яке використовують для подання посилань, що є комбінацією циф­рової та розмірної характеристик елемента трубної системи. Воно складається з літер PN та округле­ної безрозмірної величини (EN 1074-1:2000)
В пункті 3.10 ДСТУ EN 14339:2016 зазначено «3.10 допустимий робочий тиск PFA (allowable operating pressure PFA)Максимальний гідростатичний тиск, який елемент може витримувати під час безперервного експлуатування (EN 1074-1:2000)»
В пункті 3.11 ДСТУ EN 14339:2016 зазначено «3.11 допустимий максимальний робочий тиск РМА (allowable maximum operating pressure PMA)Максимальний гідростатичний тиск, з урахуванням можливих перепадів, який елемент може витримувати час від часу протягом експлуатування (див. EN 1074-1)».
В підпункті 4.7.1 ДСТУ EN 14339:2016 зазначено «Гідрант має бути придатний для використання за значень тиску, вказаних у таблиці 2, а також відповідати вимогам 4.7.2 і 4.7.3»
В таблиці 2 ДСТУ EN 14339:2016 зазначено, що для PN 16 — PFA МПа (бар) становить 1,6 (16), РМА МПа (бар) становить 2,0 (20).
З метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, зокрема, об’єктивного та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, а також з метою уникнення надмірного формалізму при розгляді тендерних пропозицій, врахувавши позицію, викладену, в Постанові Касаційного адміністративного суду Верховного суду України по справі № 640/28691/21 від 15.06.2023 в межах публічної закупівлі № UA-2021-07-20-000348-a, замовник визначив робочий тиск гідранта, зокрема, на підставі документів, поданих у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АВТО-М», також, згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей, замовник скористався правом звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Сторони погодили розірвати договір №15355 від 27.09.2024р.

2024-11-12 14:24:25


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 07 листопада 2024
Кінцевий строк оскарження: 22 листопада 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 вересня 2024 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО-М" 19 044 295,58
UAH з ПДВ
19 044 295,58
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

23 вересня 2024 13:58
Файл підпису (1).p7s
23 вересня 2024 09:17
Електронний підпис
23 вересня 2024 09:16
Статут.pdf.p7s
23 вересня 2024 09:16
Опис.pdf.p7s
23 вересня 2024 09:16
Ліцензія.PDF.p7s
23 вересня 2024 09:16
Корупція Ружин.zip.p7s
23 вересня 2024 09:16
Корупція Авто-М.zip.p7s
23 вересня 2024 09:16
Дозвіл на роботи_2.pdf.p7s
23 вересня 2024 09:16
Дозвіл на роботи_1.pdf.p7s
23 вересня 2024 09:16
Дозвіл на машини.pdf.p7s
23 вересня 2024 09:16
Декларація на машини_1.pdf.p7s
23 вересня 2024 09:16
Декларація на машини.pdf.p7s
23 вересня 2024 09:16
Декларація КО-529-20.pdf.p7s
23 вересня 2024 08:44
Файл підпису.p7s
23 вересня 2024 08:44
Статут.pdf
23 вересня 2024 08:44
Опис.pdf
23 вересня 2024 08:44
Ліцензія.PDF
23 вересня 2024 08:44
Корупція Ружин.zip
23 вересня 2024 08:44
Корупція Авто-М.zip
23 вересня 2024 08:44
Дозвіл на роботи_2.pdf
23 вересня 2024 08:44
Дозвіл на роботи_1.pdf
23 вересня 2024 08:44
Дозвіл на машини.pdf
23 вересня 2024 08:44
Декларація на машини_1.pdf
23 вересня 2024 08:44
Декларація на машини.pdf
23 вересня 2024 08:44
Декларація КО-529-20.pdf
23 вересня 2024 08:44
Декларація Екскаватор.pdf
16 вересня 2024 17:05
Електронний підпис
16 вересня 2024 17:05
Електронний підпис
16 вересня 2024 17:05
2.2_10.4 Лист-гарантія.pdf.p7s
16 вересня 2024 17:05
2.2_10.7 Лист-гарантія.pdf.p7s
16 вересня 2024 17:05
2.2_10.10 Лист-згода.pdf.p7s
16 вересня 2024 17:05
5.4 Статут.pdf.p7s
16 вересня 2024 17:05
5.5 Опис.pdf.p7s
16 вересня 2024 17:05
2.2_10.1.1-10.1.2. ISO 9001-14001.pdf.p7s
16 вересня 2024 17:05
2.4.1 Дозвіл на машини.pdf.p7s
16 вересня 2024 17:05
2.4.7 Дозвіл на роботи.pdf.p7s
16 вересня 2024 17:05
2.2_11 Паспорт якості 180.pdf.p7s
16 вересня 2024 17:05
2.3.1 Ліцензія.PDF.p7s
16 вересня 2024 17:05
Реєстр.pdf.p7s
16 вересня 2024 17:05
2.4.2 Декларація КО-529-20.pdf.p7s
16 вересня 2024 17:05
2.4.6 Дозвіл на роботи.pdf.p7s
16 вересня 2024 17:05
2.2_10.3 Паспорт хрест 8520.pdf.p7s
16 вересня 2024 17:05
1.2.1 MAN TGS 26.360_АР4627ЕВ_ТП.pdf.p7s
16 вересня 2024 17:05
1.2.6 КотокДУ-84_Т36-61ЗС_ТП.pdf.p7s
16 вересня 2024 17:05
1.8 Копії наказів.pdf.p7s
16 вересня 2024 16:57
5.4 Статут.pdf
16 вересня 2024 16:57
2.2_10.1.1-10.1.2. ISO 9001-14001.pdf
16 вересня 2024 16:57
2.3.1 Ліцензія.PDF
16 вересня 2024 16:57
2.4.3 Декларація на машини.pdf
16 вересня 2024 16:57
2.2_10.10 Лист-згода.pdf
16 вересня 2024 16:57
2.2_10.3 Паспорт хрест 8520.pdf
16 вересня 2024 16:57
2.2_10.3 Паспорт гидрант 5035.pdf
16 вересня 2024 16:57
2.2_11 ISO9001_Інсталпласт_укр.pdf
16 вересня 2024 16:57
2.4.7 Дозвіл на роботи.pdf
16 вересня 2024 16:57
2.4.5 Декларація на машини.pdf
16 вересня 2024 16:57
Реєстр.pdf
16 вересня 2024 16:57
2.2_10.4 Лист-гарантія.pdf
16 вересня 2024 16:57
2.2_10.3 Паспорт вентиль 2520.pdf
16 вересня 2024 16:57
2.4.1 Дозвіл на машини.pdf
16 вересня 2024 16:57
2.2_10.7 Лист-гарантія.pdf
16 вересня 2024 16:57
5.5 Опис.pdf
16 вересня 2024 16:57
2.4.6 Дозвіл на роботи.pdf
16 вересня 2024 16:57
2.2_11 Паспорт якості 180.pdf
16 вересня 2024 16:57
2.4.2 Декларація КО-529-20.pdf
16 вересня 2024 16:57
1.2.6 КотокДУ-84_Т36-61ЗС_ТП.pdf
16 вересня 2024 16:57
1.2.1 MAN TGS 26.360_АР4627ЕВ_ТП.pdf
16 вересня 2024 16:57
1.2.16 Підтвердження бази.pdf
16 вересня 2024 16:57
1.8 Копії наказів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО-М"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО-М"
#31575976
Переможець 19 044 295,58
UAH з ПДВ
19 вересня 2024 16:36

Документи

19 вересня 2024 16:36
Довідка НАЗК
19 вересня 2024 16:36
Електронний підпис
17 вересня 2024 09:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 вересня 2024 16:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО-М"
#31575976
19 044 295,58
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 вересня 2024 16:36
Довідка НАЗК
19 вересня 2024 16:36
Електронний підпис
17 вересня 2024 09:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 листопада 2024 14:25
ДУ№1 від 12.11.24 до дог.№15355 від 27.09.24.pdf укладений
12 листопада 2024 14:25
Електронний підпис укладений
30 вересня 2024 16:48
Договір №15355 від 27.09.24 Кап.ремонт водоводу Руфа.pdf укладений
30 вересня 2024 16:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 вересня 2024 — 12 листопада 2024
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Сторони погодили розірвати договір №15355 від 27.09.2024р.