Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
2 202,96 UAH
UA-2024-09-02-006150-a d650adf73d6b42d181e88bc9d02f492a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Агєнтаєва Вікторія Володимирівна

+380503182164 irmzmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 вересня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Комунальна установа "Інститут розвитку міста Запоріжжя"ЗМР
Код ЄДРПОУ: 40024839
Місцезнаходження: 69006, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул.Незалежної України, буд.21, прим. 49 та 54
Контактна особа: Агєнтаєва Вікторія Володимирівна
+380503182164
irmzmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
41 штука
Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69006, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Незалежної України, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 червня 2024  —  05 липня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

02 вересня 2024 14:48
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "СВІКОМ"
#37167117
Переможець 2 202,96
UAH з ПДВ
02 вересня 2024 14:42

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 листопада 2024 13:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2024
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни договору у зв'язку з придбанням паперу
Номер договору про закупівлю: №1/2024
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML