Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Миколаївської сільської ради Синельниківського району Дніпропетровської області |
Код ЄДРПОУ: | 41793136 |
Місцезнаходження: | 52744, Україна , Дніпропетровська обл., село Миколаївка, Першотравнева, 182 |
Контактна особа: |
Бубир Надія Григорівна +380954559559 mik.silrad@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 вересня 2024 14:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 вересня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 10 вересня 2024 13:40 |
Початок аукціону: | 10 вересня 2024 13:40 |
Очікувана вартість: | 3 660 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 36 608,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 вересня 2024 14:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 вересня 2024 14:08 |
Додаток 6 та 7 до ТД.docx | |
02 вересня 2024 14:08 |
ТД поточний ремонт доріг.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-19-000023 ● c8bd3b338f3448119ee76810df36d74a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 жовтня 2024 12:23 |
30.09.2024 № 138
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 30.09.2024 № 138
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
2 UA-2024-09-02-005432-a 02.09.2024 Виконавчий комітет Миколаївської сільської ради Синельниківського району Дніпропетровської області Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-02 14:54:41
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, передбаченого постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-04 14:30:43
Відповідь на запит Держаудитслужби
Відповідь на запит UA-M-2024-09-19-000023.
На запит Державної аудиторської служби України від 02.10.2024 р. щодо надання пояснення по процедурі закупівлі «Поточний ремонт грунтових доріг, з використанням шлаку, Миколаївської ТГ Синельниківського району, Дніпропетровської області (с. Дмитрівка вул. Шевченка, вул. Соснова, с. Миколаївка вул. Щедра, вул. Шевченка, вул. Весела)» ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), ідентифікатор закупівлі: UA-2024-09-02-005432-a, повідомляємо наступне:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням встановлених стандартів, норм та правил Порядку проведення ремонту та утриманню об’єктів благоустрою населених пунктів затвердженого наказом Державного комітету України з питань комунального господарства від 23.09.2003 №154 (зі змінами та доповненнями), ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів» ДБН А2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» та іншими встановленими нормативними актами діючого законодавства України та «Програми утримання та ремонту автомобільних доріг загального користування, у тому числі місцевого значення та вулиць і доріг комунальної власності Миколаївської сільської ради на 2023-2025 роки» затвердженої рішенням Миколаївської сільської ради від 15.12.2022 року №1559-27/VIII. З метою покращення стану вулиць та доріг комунальної власності Миколаївської сільської ради і утримання їх в належному стані, існує потреба у закупівлі послуг поточного ремонту грунтових доріг, з використанням шлаку по вулицях Щедра, Шевченка та Весела села Миколаївка, а також по вулицях Шевченка та Соснова села Дмитрівка Синельниківського району Дніпропетровської області(всього 8320 метри квадратні). Очікувана вартість предмета закупівлі визначена у відповідності до Настанови з визначення вартості будівництва затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01 листопада 2021 року №281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» та примірної методики визначення вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 № 275. Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 № 275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо; 2) отримання комерційних (цінових) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників; 3) при розрахунку використовувалися ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют). Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено з огляду на перелік та обсяг послуг, що плануються до закупівлі та визначені в Додатку № 3 до тендерної документації, відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва» (зі змінами), затвердженою наказом Мінрегіонбуду № 281 від 01.11.2021 та ринкових цін на аналогічні послуги. Очікувана вартість визначена виходячи із бюджетних призначень та відповідно до дефектного акту. Розмір бюджетного призначення затверджено рішенням сесії Миколаївської сільської ради від 21.12.2023 року № 1876-39/VIII та складає 3 660 800,00 грн. з ПДВ. Посилання на сайт, де розміщено обгрунтування щодо розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість: https://mykolaivka.otg.dp.gov.ua/nasha-gromad%D0%B0/byudzhet/zakupivli
Надання інформації про усунення порушення замовником
Результат розгляду висновку по моніторингу процедури закупівлі "Поточний ремонт грунтових доріг, з використанням шлаку, Миколаївської ТГ Синельниківського району, Дніпропетровської області (с. Дмитрівка вул. Шевченка, вул. Соснова, с. Миколаївка вул. Щедра, вул. Шевченка, вул. Весела) (UA-2024-09-02-005432-a)"
2024-10-29 17:20:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 жовтня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 листопада 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей .)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 вересня 2024 14:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "НІКОЯН РАФІК АШОТОВИЧ" |
3 093 851,48
UAH з ПДВ
|
3 093 851,48
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ 2016" |
3 331 195,67
UAH з ПДВ
|
3 331 195,67
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "НІКОЯН РАФІК АШОТОВИЧ" #1823914973 |
Переможець |
3 093 851,48
UAH з ПДВ
|
17 вересня 2024 13:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 жовтня 2024 15:37
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
31 жовтня 2024 15:32
|
Електронний підпис | укладений |
30 жовтня 2024 13:58
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
30 жовтня 2024 13:56
|
Електронний підпис | укладений |
30 жовтня 2024 12:56
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
29 жовтня 2024 16:38
|
Електронний підпис | укладений |
29 жовтня 2024 16:29
|
Договір 553.pdf | зміни до договору |
02 жовтня 2024 13:07
|
Електронний підпис | укладений |
27 вересня 2024 15:03
|
Договір 553.pdf | укладений |
27 вересня 2024 15:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | оновлено Договір 553 з необхідними додатками |
Номер договору про закупівлю: | 553 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 553 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовилися внести зміни в частині кошторисних розрахунків та зменшити суму Договору |
Номер договору про закупівлю: | 553 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.п.4 п.19 Особливостей затверджених Постановою Уряду №1178 від12.10.2022 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарв, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі (продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;" |
Номер договору про закупівлю: | 553 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 31 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в частині кошторисних розрахунків та зменшення суми Договору |
Номер договору про закупівлю: | 553 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ №2 нова |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |