Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Картопля свіжа
Очікувана вартість
672 000,00 UAH
UA-2024-09-02-005296-a ● 95978bcf1d4348beaa6323bb28caa3ce
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Навчальний центр імені Василя Вишиваного Національної гвардії України (військова частина 3007) |
Код ЄДРПОУ: | 08803566 |
Місцезнаходження: | 80700, Україна , Львівська обл., м. Золочів, вул. Січових Стрільців, 2 |
Контактна особа: |
Володимир Остапюк +380678070630 zakupki3007@ukr.net |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 вересня 2024 14:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 вересня 2024 11:00 |
Очікувана вартість: | 672 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 720,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40000 кілограм
Картопля свіжа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80700, Україна, Львівська область, м. Золочів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 вересня 2024 14:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 вересня 2024 14:01 |
Протокол УО №198 Оголошення «Картопля свіжа».pdf | |
02 вересня 2024 14:01 |
Оголошення ''Картопля свіжа''.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кількість поставок?
Дата подання: 04 вересня 2024 12:26
Дата відповіді: 04 вересня 2024 15:38
Кількість поставок?
Відповідь: За заявкою-потребою Замовника (орієнтовно від 2 до 8 поставок).
Дякуємо за звернення!
З повагою Уповноважена особа Навчального центру!
Дякуємо за звернення!
З повагою Уповноважена особа Навчального центру!
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-09-02-005296-a.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "СМАРТ МАРКЕТ КР", Код ЄДРПОУ:45196061
Дата подання: 16 вересня 2024 10:05
щодо рішення Замовника
Шановний Замовнику, Відповідно до Додатку 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен був надати документи у вигляді скан-копій придатних для зчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Всі документи, що вимагаються цим оголошенням та додатками до нього, Учасник відбору повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель до кінцевого строку подання цінових пропозицій, із накладанням Кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або Удосконаленого електронного підпису (УЕП). Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника.
Звертаємо Вашу увагу на те, що файл з розширенням "p7s" якраз і є тим самим уеп, що накладений на кожен завантажений учасником документ, а отже необхідності у власноручному підписі директором немає. Учасник виконав усі вимоги щодо оформлення тендерної пропозиції.
Згідно вимог Вашого оголошення, Зверніть увагу: документи пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями).
Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням КЕП/УЕП. Замовник перевіряє КЕП/УЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП/УЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації або у випадку не накладення учасником КЕП/УЕП відповідно до умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник вважається таким, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та підлягає відхиленню на підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону.
А отже підстава для надання 24 год та відхилення пропозиції абсолютно безпідставна та незакаоннна! вимагаємо скасувати рішення про дискваліфікацію учасника ТОВ "СМАРТ МАРКЕТ КР"
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо Вашу увагу на те, що файл з розширенням "p7s" якраз і є тим самим уеп, що накладений на кожен завантажений учасником документ, а отже необхідності у власноручному підписі директором немає. Учасник виконав усі вимоги щодо оформлення тендерної пропозиції.
Згідно вимог Вашого оголошення, Зверніть увагу: документи пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями).
Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням КЕП/УЕП. Замовник перевіряє КЕП/УЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП/УЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації або у випадку не накладення учасником КЕП/УЕП відповідно до умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник вважається таким, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та підлягає відхиленню на підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону.
А отже підстава для надання 24 год та відхилення пропозиції абсолютно безпідставна та незакаоннна! вимагаємо скасувати рішення про дискваліфікацію учасника ТОВ "СМАРТ МАРКЕТ КР"
Скасована
Дата: 16 вересня 2024 11:14
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 вересня 2024 11:14
Вивчивши дану вимогу та розглянувши повторно документи Учасника ТОВ «СМАРТ МАРКЕТ КР» із врахуванням вимог Замовника у Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», рішення про дискваліфікацію учасника ТОВ "СМАРТ МАРКЕТ КР" буде скасоване.
Ваша вимога буде задоволена.
Ваша вимога буде задоволена.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СМАРТ МАРКЕТ КР" #45196061 |
Рішення скасоване |
560 000,00
UAH з ПДВ
|
16 вересня 2024 11:14
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 вересня 2024 15:30
|
ТОВ "СМАРТ МАРКЕТ КР" #45196061 |
Переможець |
560 000,00
UAH з ПДВ
|
16 вересня 2024 11:16
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 02 жовтня 2024 09:54 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Документи:
02 жовтня 2024 09:55
|
Електронний підпис |
02 жовтня 2024 09:54
|
Протокол УО №234 Скасування закупівлі «Картопля свіжа».pdf |