Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вантажний комерційний автомобіль з відкритою вантажною платформою (пікап) 5-ти місний
Очікувана вартість
1 404 140,00 UAH
UA-2024-09-02-004198-a 7a1dd265ac434ac19688261005c37ce0
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Галай

+380679395663 n.halai@grmu.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівська філія Товариства з обмеженою відповідальністю «Газорозподільні мережі України»
Код ЄДРПОУ: 45204941
Місцезнаходження: 79039, Україна , Львівська обл., місто Львів, вул. Золота, будинок 42
Контактна особа: Наталія Галай
+380679395663
n.halai@grmu.com.ua
Категорія: Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 вересня 2024 12:43
Звернення за роз’ясненнями: до 06 вересня 2024 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 вересня 2024 10:00
Очікувана вартість: 1 404 140,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 041,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Вантажний комерційний автомобіль з відкритою вантажною платформою (пікап) 5-ти місний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 34131000-4 — Пікапи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 вересня 2024 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІЛТА ЛЬВІВ" 1 403 900,00
UAH з ПДВ
1 403 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 вересня 2024 11:09
Електронний підпис
12 вересня 2024 14:16
Електронний підпис
06 вересня 2024 12:53
Електронний підпис
06 вересня 2024 12:53
Електронний підпис
06 вересня 2024 12:52
витяг ІЛТА Львів 29.05.23.pdf.p7s
06 вересня 2024 12:52
Довідка фіз.zip.p7s
06 вересня 2024 12:52
витяг МВС.rar.p7s
06 вересня 2024 12:52
Довідка юр.zip.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІЛТА ЛЬВІВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ІЛТА ЛЬВІВ"
#20797696
Переможець 1 403 900,00
UAH з ПДВ
19 вересня 2024 15:52
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 вересня 2024 14:00

Вимога про усунення невідповідностей

Замовник надсилає учаснику ТОВ "ІЛТА ЛЬВІВ" по закупівлі Вантажний комерційний автомобіль з відкритою вантажною платформою (пікап) 5-ти місний код ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1.) у складі тендерної пропозиції учасника надано Опитувальник учасників юридичної особи (Додаток 6) заповнений не в повному обсязі , а саме не заповнено пп.2,6а,7,9,10,11. 1.2.) у складі пропозиції учасником надано витяг з ЄДР датою більшою трьохмісячної давнини відносно дати розкриття пропозиції учасника . 1.3.) у складі тендерної пропозиції учасника надано Опитувальник учасників щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці (Додаток 8) заповнений не в повному обсязі , а саме на першій сторінці відсутні підпис, дата , контактні дані, прізвище та посада. 2) Посилання на вимогу документації, щодо якої виявлені невідповідності: 2.1.) п.4 розділу «Інші документи, що має надати учасник у складі пропозиції» Додатку 2 до Документації. 2.2.) п.9 розділу «Інші документи, що має надати учасник у складі пропозиції» Додатку 2 до Документації 2.3.) п.4 розділу «Інші документи, що має надати учасник у складі пропозиції» Додатку 2 до Документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1.) Опитувальник контрагента юридичної особи (Додаток 6). 3.2.) Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. Документ повинен бути не більше трьохмісячної давнини стосовно дати розкриття пропозицій учасників 3.3.) Опитувальник учасників щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці (Додаток 8). Увага! Після виправлення невідповідностей шляхом долучення вищевказаних документів, учасником накладається кваліфікований/удосконалений електронний підпис посадової особи учасника. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей

Документи

19 вересня 2024 15:52
Електронний підпис
19 вересня 2024 15:51
Протокол акцепт УО.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 вересня 2024 15:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІЛТА ЛЬВІВ"
#20797696
1 403 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 вересня 2024 15:52
Електронний підпис
19 вересня 2024 15:51
Протокол акцепт УО.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 січня 2025 09:57
Електронний підпис укладений
24 вересня 2024 15:31
договір скан.pdf укладений
24 вересня 2024 15:30

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 вересня 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 1 403 900,00
UAH (в тому числі ПДВ 233 983,33 UAH)