Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
140 644,08 UAH
UA-2024-09-02-003985-a 5fb51b93c71546cb8fa616c805cba60e
Запит (ціни) пропозицій    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Спурза Наталія

380507486067 zakupsvli@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 вересня 2024

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Одеська обласна клінічна лікарня" Одеської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01998526
Місцезнаходження: 65025, Україна , Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ АКАДЕМІКА ЗАБОЛОТНОГО, будинок 26
Контактна особа: Спурза Наталія
380507486067
zakupsvli@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Закладки в кільксті 5000 шт., мається на увазі 40 пачек по 125 шт 5 кольорів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 пачка
Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 150%, 103 мкм, 91%, 500 арк., білий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Ак.Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
170 штука
Ручка кулькова, неавтоматична, пластиковий корпус, пише чорним, 0,7мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Ак.Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
190 штука
Ручка кулькова, неавтоматична, пластиковий корпус, пише синім, 0,7мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Ак.Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
129 штука
Олівець графітовий HB, дерев'яний, заточений, з ластиком
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Ак.Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
6200 штука
Файли для документів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Ак.Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 пачка
Скоби для степлера №23/13, 1000 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Ак.Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
130 пачка
Скоби для степлера №24/6, 1000 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Ак.Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
25 пачка
Скоби для степлера №10, 1000 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Ак.Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
110 пачка
Скріпки металеві 25мм, круглі, оцинковані, 100шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Ак.Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
45 пачка
Скріпки металеві 50мм, круглі, нікельовані, 100шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Ак.Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
7 штука
Степлери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Ак.Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 штука
Степлер , скоба №10, 16 арк., глибина скріплення 50мм, пластик
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Ак.Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 штука
Гумки для видалення написів олівця графітного
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Ак.Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
17 штука
Маркер для виділення тексту, клиноподібний, 1-5 мм, жовтий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Ак.Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 штука
Маркери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Ак.Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
84 штука
Затискачі для паперів 51-55мм, 12шт. в пачці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Ак.Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
48 штука
Затискачі для паперів 25мм, 12шт. в пачці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Ак.Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
60 штука
Затискачі для паперів 32мм, 12шт. в пачці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Ак.Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5000 штука
Закладки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Ак.Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
115 штука
Папки-реєстратори, А4, 70 мм, сині
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Ак.Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
115 штука
Папки-реєстратори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Ак.Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

02 вересня 2024 12:33
Дог канцтовари.doc
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні характеристики предмета закупівлі
Кількість затискачів в пачці 12 штук
Розмір 25 мм
Технічні характеристики предмета закупівлі
Кількість затискачів в пачці від 12 до 12 штук
Розмір від 51 до 55 мм
Технічні характеристики предмета закупівлі
Розмір 50 мм
Форма корпусу Можливі значення:
  • круглі
  • Кількість в пачці від 100 штук
    Матеріал Можливі значення:
  • метал
  • Покриття Можливі значення:
  • нікельовані
  • Технічні характеристики предмета закупівлі
    Перфорація універсальна Можливі значення:
  • Так
  • Орієнтація документа Можливі значення:
  • вертикальна
  • Фактура поверхні Можливі значення:
  • глянцева
  • Товщина плівки від 40 до 40 мкм
    Матеріал Можливі значення:
  • PP (поліпропілен)
  • Колір плівки Можливі значення:
  • прозорий
  • Формат аркуша паперу Можливі значення:
  • А4+ (215х305 мм)
  • Бренд Можливі значення:
  • FRESH UP
  • Кількість файлів в пачці від 100 до 100 штук
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Твердість грифеля Можливі значення:
  • HB
  • Заточений Можливі значення:
  • Так
  • Довжина олівця від 180 мм
    Матеріал корпусу Можливі значення:
  • дерево
  • Діаметр грифеля від 2 мм
    Вид Можливі значення:
  • звичайний
  • З гумкою Можливі значення:
  • Так
  • Діаметр олівця від 7 мм
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Тип Можливі значення:
  • кулькова
  • Колір чорнила Можливі значення:
  • чорний
  • Вид Можливі значення:
  • неавтоматична
  • Товщина лінії 0.7 мм
    Матеріал корпусу Можливі значення:
  • пластик
  • Технічні характеристики предмета закупівлі
    Бренд Можливі значення:
  • BUROMAX
  • Скріплює аркушів від 15 до 15 шт
    Матеріал корпуса Можливі значення:
  • пластик
  • Колір корпусу Можливі значення:
  • чорний
  • Скоба Можливі значення:
  • 24/6
  • Глибина скріплення від 53 до 53 мм
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Кількість в упавковці 1000 штук
    Розмір Можливі значення:
  • 24/6
  • Технічні характеристики предмета закупівлі
    Колір Можливі значення:
  • чорний
  • Основа чорнил Можливі значення:
  • спиртова
  • Набір Можливі значення:
  • Ні
  • Товщина лінії письма Можливі значення:
  • 1
  • Пишучий вузол Можливі значення:
  • конусоподібний
  • Бренд Можливі значення:
  • CENTROPEN
  • Кількість в упавковці від 1 до 1 шт
    Призначення Можливі значення:
  • для письма на будь-яких поверхнях (перманентний)
  • Тип Можливі значення:
  • світлостійкі
  • Технічні характеристики предмета закупівлі
    Кількість аркушів від 350 до 350 штук
    Бренд Можливі значення:
  • 4OFFICE
  • Змінний індекс на торці Можливі значення:
  • Так
  • Ламінація обкладинки Можливі значення:
  • одностороння
  • Кільце для захвату папки Можливі значення:
  • Так
  • Формат аркуша паперу Можливі значення:
  • А4 (210х297 мм)
  • Товщина картону від 2 до 2 мм
    Колір Можливі значення:
  • синій
  • Матеріал Можливі значення:
  • картон з ламінацією
  • Тип механізму Можливі значення:
  • арочний
  • Металеве обрамлення кутів Можливі значення:
  • Так
  • Технічні характеристики предмета закупівлі
    Матеріал Можливі значення:
  • метал
  • Форма корпусу Можливі значення:
  • круглі
  • Кількість в пачці 100 штук
    Розмір від 25 до 25 мм
    Покриття Можливі значення:
  • оцинковані
  • Технічні характеристики предмета закупівлі
    Кількість в упавковці 1000 штук
    Розмір Можливі значення:
  • 23/13
  • Технічні характеристики предмета закупівлі
    Для видалення слідів
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Кількість затискачів в пачці 12 штук
    Розмір 32 мм
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Матеріал Можливі значення:
  • пластик
  • Кількість в упаковці від 125 до 125 шт.
    Колір Можливі значення:
  • різнобарвний
  • Форма Можливі значення:
  • прямокутник
  • Тип Можливі значення:
  • з клейким шаром
  • Розмір Можливі значення:
  • 45x12 мм
  • Бренд Можливі значення:
  • AXENT
  • Кількість кольорів від 5 до 5 шт.
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Формат аркуша паперу Можливі значення:
  • А4 (210х297 мм)
  • Ламінація обкладинки Можливі значення:
  • одностороння
  • Кількість аркушів від 450 штук
    Товщина картону від 2 мм
    Колір Можливі значення:
  • синій
  • Кільце для захвату папки Можливі значення:
  • Так
  • Змінний індекс на торці Можливі значення:
  • Так
  • Тип механізму Можливі значення:
  • арочний
  • Металеве обрамлення кутів Можливі значення:
  • Так
  • Матеріал Можливі значення:
  • картон з ламінацією
  • Технічні характеристики предмета закупівлі
    Розмір Можливі значення:
  • 10
  • Кількість в упавковці 1000 штук
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Тип Можливі значення:
  • кулькова
  • Товщина лінії 0.7 мм
    Вид Можливі значення:
  • неавтоматична
  • Колір чорнила Можливі значення:
  • синій
  • Матеріал корпусу Можливі значення:
  • пластик
  • Технічні характеристики предмета закупівлі
    Глибина скріплення від 50 мм
    Скоба Можливі значення:
  • 10
  • Колір корпусу Можливі значення:
  • чорний
  • Скріплює аркушів від 16 шт
    Матеріал корпуса Можливі значення:
  • пластик
  • Технічні характеристики предмета закупівлі
    Білизна CIE від 150 до 170 %
    Формат Можливі значення:
  • A4 (210х297 мм)
  • Товщина від 103 до 110 мкм
    Recycling (з вторинной сировини) Можливі значення:
  • Ні
  • Кількість аркушів від 500 до 500 штуки
    Колір Можливі значення:
  • білий
  • Щільність паперу від 80 до 80 г/м²
    Непрозорість від 91 до 96 %
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Пишучий вузол Можливі значення:
  • клиноподібний
  • Товщина лінії письма Можливі значення:
  • 1-5
  • Колір Можливі значення:
  • жовтий
  • Призначення Можливі значення:
  • для виділення тексту
  • Набір Можливі значення:
  • Ні
  • Інформація про відміну

    Виконано
    Дата відміни: 04 вересня 2024 12:01
    Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
    Коментар щодо відміни: При створенні оголошення було допущено технічну помилку, а саме : зазначено кількість офісного паперу -1 пачка замість 455 пачок . Таким чином , через невідповідність інформації оприлюдненої в оголошенні з інформацію у заявці на підставі якої створено запит цінової пропозиції, необхідно скасувати процедуру закупівлі Керуючись п.65 Особливостей затверджених Постановою КМУ 822,відмінити процедуру закупівлі через відсутність потреби в закупівлі офісного паперу саме в тій кількості, яка визначена в оголошенні
    Документи:
    04 вересня 2024 12:02
    Електронний підпис
    04 вересня 2024 12:01
    Протокол відміни.pdf