Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУСОР Хмелівський психоневрологічний інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03189400 |
Місцезнаходження: | 42034, Україна , Сумська обл., село Хмелів, Сумська область, Роменський район , село Хмелів вул.Вовни,69 |
Контактна особа: |
Сизий Олександр Володимирович +380544891691 xmeliv-pi@dszn.sm.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 вересня 2024 12:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 вересня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 577 229,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 772,29 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
деревина дров’яна непромислового використання дрова твердої породи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Паливна деревина (твердої породи) за адресою покупця | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 вересня 2024 11:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 вересня 2024 10:56 |
зміни до додаку 1 тендерної документації.docx | |
02 вересня 2024 12:26 |
Тендерна документація (1).doc | |
02 вересня 2024 12:26 |
догов_р.docx |
04 вересня 2024 11:22 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 вересня 2024 10:56 |
зміни до додаку 1 тендерної документації.docx
|
|||
02 вересня 2024 12:26 |
Тендерна документація (1).doc
|
|||
02 вересня 2024 12:26 |
догов_р.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-25-000011 ● 5a4f37cd8e634fc9832168b53e34fc85
- Статус: вирішено ● Дата: 06 листопада 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 вересня 2024 17:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.09.2024 №39-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 25.09.2024 №39-З
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2024-09-02-003887-a 02.09.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-26 15:04:20
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Паливна деревина (твердої породи)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-02-003887-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення, яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Просимо надати пояснення, яким чином переможцем торгів фізичною особою-підприємцем Дроздник Анастасією Борисівною виконано вимоги абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 01.09.2024 року.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-09-30 15:17:26
Пояснення з власної ініціативи
Додаток 3 план заготівлі палива (дров) для стаціонарних установ системи соціального захисту Сумської обл. на 2024-2025 опалювальний рік
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-09-30 15:21:58
Пояснення з власної ініціативи
Попередній договір про посачання палива (деревени твердої породи) Державне спеціалізоване господарське підприємство «Ліси України» Філія «Сумське лісове господарство» від 18 червня 2024 року вартість одного куб м становила 1497,00 грн індефікатор закупівлі UA-2024-05-02-001111-a
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-09-30 15:35:37
Пояснення з власної ініціативи
відповіді на пиання
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-09-30 19:32:08
Пояснення з власної ініціативи
Відповідь на звернення :
На запит Північно-східного офісу Державної аудиторської служби в Сумській області зареєстрований в системі у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Паливна деревина (твердої породи)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-02-003887-a)
Рішення про початок моніторингу опубліковано 25.09.2024 р. в 17:03 год. щодо закупівлі за ідентифікатором UA-2024-09-02-003887-a), яку проведено КУСОР ХМЕЛІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНЕРНАТ (далі - Замовник) повідомляємо наступне.
Питання 1:
- Просимо надати пояснення, яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідь1:
1 Технічні, якісні ат інші характеристики предмету закупівлі були зазначені виходячи з потреби замовника з урахуванням рекомендацій щодо безпечності та якості «Паливна деревина (твердої породи)», чинним нормативним документам затвердженим у встановленому законодавством України порядку. Для визначення очікуваної вартості процедури закупівлі та здійснення обґрунтування розміру витрат згідно розроблених характеристик палевної деревини було опрацьовано потребу минулих років та вивчено відповідний ринок, а саме керувались попереднім договором Державне спеціалізоване господарське підприємство «Ліси України» Філія «Сумське лісове господарство» від 18 червня 2024 року варість одного куб м становила 1497,00 грн індефікатор закупівлі UA-2024-05-02-001111-a
Також були опрацьовані інші сайти
Пиання 2:
-2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідь2:
Щодо забезпечення оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті. Відповідно до частини 4 Постанови КМУ від 1 жовтня 2016 р. No 710 (надалі мовою оригіналу): Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів: 4-1. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), субʼєктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обгрунтування технічних ат якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, субʼєкта управління обʼєктами державної власності, що здійснює функції зуправління субʼєктом господарювання державного сектору економіки) протягом пʼяти робочих днів з дня оприлюднення оголошення по Комунальній установі «Сумський обласний фонд підтримки підприємництва» Сумської обласної ради проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.» Підсумовуючи вище зазначене, дана норма є рекомендаційною, крім того у Замовника відсутня технічна можливість оприлюднювати інформацію про закупівлі на сторінці власного веб-сайту, так як по-перше відсутній відповідний функціонал, по-друге для його вдосконалення потрібно залучити відповідних фахівців та оплатити відповідні послуги, проте фінансування на подібні послуги на сьогоднішній день відсутне. При вдосконалені фунціоналу сторінки власного веб-сайту Замовником в частині доповнення відповідних розділів/тегів будуть враховані рекомендації Постанови КМУ No 710 від 11.10.2016 р та розроблені відповідні заходи. Також Закон України «Про публічні закупівлі» не зобовʼязує Замовника розміщувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на своєму офіційному веб-сайті.
Питання 3
-3. Просимо надати пояснення, яким чином переможцем торгів фізичною особою-підприємцем Дроздник Анастасією Борисівною виконано вимоги абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 01.09.2024 року.
Відповід 3
Згідно з абзацом п'ятнадцятим пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Поряд з цим, Міністерство юстиції України листом від 30.05.2024 № 80888/213-11.5-24/21.4 повідомило, що з 1 червня 2024 року впроваджується в дослідну експлуатацію програмне забезпечення автоматизованої системи “Банкрутство та неплатоспроможність”.
До моменту повного наповнення системи інформація з Єдиного реєстру боржників, відносно яких відкрито провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність), надаватиметься у формі інформаційних листів за запитами.
З огляду на викладене, під час проведення процедури закупівлі, за відсутності вільного доступу замовника до публічної інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, перевірка замовником інформації щодо відсутності підстав, визначених у підпункті 8 пункту 47 Особливостей, здійснюється з урахуванням наявних тимчасових обмежень у вільному доступі до такої інформації.
Тому, під час проведення тендерів, замовник самостійно з урахуванням вимог законодавства правового режиму воєнного стану та інформації, вказаної у листі Мін’юсту, визначає у тендерній документації спосіб підтвердження відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбаченої у підпункті 8 пункту 47 Особливостей.
У зв’язку з цим, пропонуємо ознайомитися та враховувати під час здійснення закупівель інформацію, що міститься в листі Міністерства юстиції України від 30.05.2024 № 80888/213-11.5-24/21.4, який додається(нижче).
Також хочемо повідомити про закупівлю «Паливна деревина (твердої породи)» відбулася у зв’язку з початком опалювального сезону. Дане паливо конче необхідне для комфортного існування 185 підопічних які проживаю в даному інтернаті. Відповідно до тендерної закупівлі учасник надав перелік довідок , договорі та відгуки від інших замовників. Також надав документи пов’язані з транспортуванням дровини.
30.09.2024р. Олександр Сизий
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-01 09:00:39
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Паливна деревина (твердої породи)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-02-003887-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з наступних питань.
1. Яким чином учасником ФОП Дроздник А. Б. дотримано вимогу пункту 6 додатку 1 до тендерної документації в частині надання дозволу та/або декларації зареєстрованої в територіальному органі Держпраці про право на здійснення таких видів робіт, як:
роботи на висоті понад 1,3 метри;
вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин та механізмів?
2. Яким чином учасником ФОП Дроздник А.Б. дотримано вимогу пункту 8 додатку 1 до тендерної документації в частині надання документу від постійного лісокористувача про те, що останній не заперечує відпустити/продати дрова паливні учаснику закупівлі?
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-10-01 09:01:10
Пояснення з власної ініціативи
Відповідь на звернення :
На запит Північно-східного офісу Державної аудиторської служби в Сумській області зареєстрований в системі у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Паливна деревина (твердої породи)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-02-003887-a)
Рішення про початок моніторингу опубліковано 25.09.2024 р. в 17:03 год. щодо закупівлі за ідентифікатором UA-2024-09-02-003887-a), яку проведено КУСОР ХМЕЛІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНЕРНАТ (далі - Замовник) повідомляємо наступне.
Питання 1:
- Просимо надати пояснення, яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідь1:
1 Технічні, якісні ат інші характеристики предмету закупівлі були зазначені виходячи з потреби замовника з урахуванням рекомендацій щодо безпечності та якості «Паливна деревина (твердої породи)», чинним нормативним документам затвердженим у встановленому законодавством України порядку. Для визначення очікуваної вартості процедури закупівлі та здійснення обґрунтування розміру витрат згідно розроблених характеристик палевної деревини було опрацьовано потребу минулих років та вивчено відповідний ринок, а саме керувались попереднім договором Державне спеціалізоване господарське підприємство «Ліси України» Філія «Сумське лісове господарство» від 18 червня 2024 року варість одного куб м становила 1497,00 грн індефікатор закупівлі UA-2024-05-02-001111-a
Також були опрацьовані інші сайти
Пиання 2:
-2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідь2:
Щодо забезпечення оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті. Відповідно до частини 4 Постанови КМУ від 1 жовтня 2016 р. No 710 (надалі мовою оригіналу): Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів: 4-1. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), субʼєктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обгрунтування технічних ат якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, субʼєкта управління обʼєктами державної власності, що здійснює функції зуправління субʼєктом господарювання державного сектору економіки) протягом пʼяти робочих днів з дня оприлюднення оголошення по Комунальній установі «Сумський обласний фонд підтримки підприємництва» Сумської обласної ради проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.» Підсумовуючи вище зазначене, дана норма є рекомендаційною, крім того у Замовника відсутня технічна можливість оприлюднювати інформацію про закупівлі на сторінці власного веб-сайту, так як по-перше відсутній відповідний функціонал, по-друге для його вдосконалення потрібно залучити відповідних фахівців та оплатити відповідні послуги, проте фінансування на подібні послуги на сьогоднішній день відсутне. При вдосконалені фунціоналу сторінки власного веб-сайту Замовником в частині доповнення відповідних розділів/тегів будуть враховані рекомендації Постанови КМУ No 710 від 11.10.2016 р та розроблені відповідні заходи. Також Закон України «Про публічні закупівлі» не зобовʼязує Замовника розміщувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на своєму офіційному веб-сайті.
Питання 3
-3. Просимо надати пояснення, яким чином переможцем торгів фізичною особою-підприємцем Дроздник Анастасією Борисівною виконано вимоги абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 01.09.2024 року.
Відповід 3
Згідно з абзацом п'ятнадцятим пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Поряд з цим, Міністерство юстиції України листом від 30.05.2024 № 80888/213-11.5-24/21.4 повідомило, що з 1 червня 2024 року впроваджується в дослідну експлуатацію програмне забезпечення автоматизованої системи “Банкрутство та неплатоспроможність”.
До моменту повного наповнення системи інформація з Єдиного реєстру боржників, відносно яких відкрито провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність), надаватиметься у формі інформаційних листів за запитами.
З огляду на викладене, під час проведення процедури закупівлі, за відсутності вільного доступу замовника до публічної інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, перевірка замовником інформації щодо відсутності підстав, визначених у підпункті 8 пункту 47 Особливостей, здійснюється з урахуванням наявних тимчасових обмежень у вільному доступі до такої інформації.
Тому, під час проведення тендерів, замовник самостійно з урахуванням вимог законодавства правового режиму воєнного стану та інформації, вказаної у листі Мін’юсту, визначає у тендерній документації спосіб підтвердження відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбаченої у підпункті 8 пункту 47 Особливостей.
У зв’язку з цим, пропонуємо ознайомитися та враховувати під час здійснення закупівель інформацію, що міститься в листі Міністерства юстиції України від 30.05.2024 № 80888/213-11.5-24/21.4, який додається(нижче).
Також хочемо повідомити про закупівлю «Паливна деревина (твердої породи)» відбулася у зв’язку з початком опалювального сезону. Дане паливо конче необхідне для комфортного існування 185 підопічних які проживаю в даному інтернаті. Відповідно до тендерної закупівлі учасник надав перелік довідок , договорі та відгуки від інших замовників. Також надав документи пов’язані з транспортуванням дровини.
30.09.2024р. Олександр Сизий
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-10-03 13:12:55
Пояснення з власної ініціативи
Відповідь на звернення :
На запит Північно-східного офісу Державної аудиторської служби в Сумській області зареєстрований в системі у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Паливна деревина (твердої породи)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-02-003887-a)
Рішення про початок моніторингу опубліковано 25.09.2024 р. в 17:03 год. щодо закупівлі за ідентифікатором UA-2024-09-02-003887-a), яку проведено КУСОР ХМЕЛІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ (далі - Замовник) повідомляємо наступне.
Питання 1:
- 1. Яким чином учасником ФОП Дроздник А. Б. дотримано вимогу пункту 6 додатку 1 до тендерної документації в частині надання дозволу та/або декларації зареєстрованої в територіальному органі Держпраці про право на здійснення таких видів робіт, як: роботи на висоті понад 1,3 метри; вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин та механізмів?
Відповідь1:
Ст.. 3 частиною другою згідно із Законом № 2562-VI від 23.09.2010
Органи державного нагляду (контролю) здійснюють державний нагляд (контроль) у сфері діяльності, пов’язаної з об’єктами підвищеної небезпеки, шляхом проведення планових і позапланових перевірок відповідно до Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" з урахуванням особливостей.
Питання 2:
2. Яким чином учасником ФОП Дроздник А.Б. дотримано вимогу пункту 8 додатку 1 до тендерної документації в частині надання документу від постійного лісокористувача про те, що останній не заперечує відпустити/продати дрова паливні учаснику закупівлі?
Відповідь 2:
Відповідно до пункту 4 статті 1 Закону України «Про захист прав споживачів» виробник — це суб’єкт господарювання, який: виробляє товар або заявляє про себе як про виробника товару чи про виготовлення такого товару на замовлення, розміщуючи на товарі та / або на упаковці чи супровідних документах, що разом з товаром передаються споживачеві, своє найменування (ім’я), торговельну марку або інший елемент, який ідентифікує такого суб’єкта господарювання; або імпортує товар. При повному або частковому копіюванні чи цитуванні будь-якої інформації з порталу "Радник у сфері публічних закупівель" ви зобов’язані вказувати джерело інформації (ст. 176 ККУ).
Учасник закупівлі в свою чергу повинен виконувати умови тендерної документації, після чого підписувати договір.
В нашому випадку Замовник в першу чергу звернув увагу на ціну товару та якісні показники.
Також, до учасника ФОП Дроздник А.Б. був направлений лист вимога 01.10.2024 №31110 з метою відповіді на поставлені Вами питання
Була надана відповідь. Додана у сканованому файлі.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Комунальна установа Сумської обласної ради Хмелівський психоневрологічний інтернат інформує про усунення порушень, що були виявлені під час моніторингу Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області в закупівлі № UA-2024-09-02-003887-a.. Договір був достроково розірваний з ФОП Дроздник Анастасія Борисівна 07.10.2024року. Протокол Уповноваженої особи про прийняття рішення на розірвання Договору та додаткова угода № 1 про розірвання до Договору додаються.
2024-10-09 12:26:38
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 жовтня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 жовтня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. «Про ефективне використання державних коштів» (Постанова № 710); порушення вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. «Про ефективне використання державних коштів» (Постанова № 710); порушення вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.) • усунуто
.
2024-10-09 16:43:30
Ризики, що спрацювали
sas24-3-10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 вересня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП ДРОЗДНИК АНАСТАСІЯ БОРИСІВНА |
556 200,00
UAH з ПДВ
|
556 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ДРОЗДНИК АНАСТАСІЯ БОРИСІВНА #3305104341 |
Рішення скасоване |
556 200,00
UAH з ПДВ
|
12 вересня 2024 13:37
|
ФОП ДРОЗДНИК АНАСТАСІЯ БОРИСІВНА #3305104341 |
Переможець |
556 200,00
UAH з ПДВ
|
12 вересня 2024 14:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 жовтня 2024 11:23
|
Електронний підпис | укладений |
18 вересня 2024 14:39
|
83 договир.pdf | укладений |
18 вересня 2024 14:37
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 18 вересня 2024 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
94 500,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання укладеного за результатами торгів договору |