Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ремонт захисної споруди цивільного захисту, а саме: «Капітальний ремонт частини підвального приміщення гуртожитку захисної споруди цивільного захисту ПРУ, вул. Південна 5 с. Першотравневе, Одеського району Одеської області»
Очікувана вартість
6 442 687,60 UAH
UA-2024-08-30-009292-a ● d8f53ffe8db5466fb133f95c6b7d814f
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Визирська сільська рада Одеського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 04378669 |
Вебсайт: | https://vyzyrska-gromada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 67543, Україна , Одеська обл., Одеський район, с. Визирка, вул. Ставніцера Олексія, будинок 56 |
Контактна особа: |
Оксана Дем'яненко +025595585 vizirkarada20@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 серпня 2024 21:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 вересня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 6 442 687,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 32 213,44 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Ремонт захисної споруди цивільного захисту, а саме: «Капітальний ремонт частини підвального приміщення гуртожитку захисної споруди цивільного захисту ПРУ, вул. Південна 5 с. Першотравневе, Одеського району Одеської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67541, Україна, Одеська область, с. Першотравневе, вул. Південна 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Детальні умови розрахунків наведено у проекті договору | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 серпня 2024 21:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 серпня 2024 21:13 |
ТД ПРУ ред. від 30.08.2024р..pdf | |
30 серпня 2024 21:13 |
ТД ПРУ ред. від 30.08.2024р..pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Додаток 3 до Тендерної документації містить не повну інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Дата подання: 05 вересня 2024 17:46
Дата відповіді: 08 вересня 2024 08:43
Згідно п. 5.1. розділу V. Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) Загальні положення зі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) КНУ НАСТАНОВА з визначення вартості будівництва:
Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію.
Відповідно п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону! Таким чином Законом України «Про публічні закупівлі» визначено законний спосіб отримання інформації про закупівлю, а саме зазначення її в тендерній документації!
Розміщений Замовником Додаток 3 до Тендерної документації містить не повну інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме не надано номенклатуру (перелік) матеріалів і устаткуванням. Згідно такого технічного завдання неможливо здійснити якісний розрахунок договірної ціни пропозиції!
Згідно вищевикладено, просимо замовника надати більш детальню інформацію стосовно технічної частини закупівлі. А саме, відповідно до норм та законодавства, для коректного розрахунку ціни, надати номенклатуру (перелік) матеріалів і устаткування, відомість ресурсів, або затверджену проектну документацію.
Тож , просимо внести відповідні зміни до тендерної документації і у Додатку 3 до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Згідно до п. 3 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. У тендерній документації Замовника наявна уся необхідна інформація в технічному завданні для підготовки до виконання робіт. Умови не є дискримінаційними, не містять обмежень в участі, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм мають можливість взяти участь у процедурі закупівлі на рівних умовах, забезпечений вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю.
Відповідно до КНУ Учасникам доцільно обстежити будівельний майданчик з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на будівельному майданчику (непередбачений стан ґрунту, наявність комунікацій та споруд, не нанесених на генеральному плані тощо), та з’ясувати із замовником усі необхідні питання, у тому числі детально вивчити проектну
документацію. Сфера публічних закупівель та особливості розпорядження державними коштами потребує певної досвідченості та надійності від Учасників, що виконують роботи. Необхідно зазначити, що Учасник/Переможець - спроможне підприємство, яке самостійно виконує роботи, яке має необхідний кваліфікований інженерно - технічний персонал, матеріально-технічну базу, великий аналогічний досвід та виконує роботи на постійній основі. Дякуємо за звернення.
Відповідно до КНУ Учасникам доцільно обстежити будівельний майданчик з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на будівельному майданчику (непередбачений стан ґрунту, наявність комунікацій та споруд, не нанесених на генеральному плані тощо), та з’ясувати із замовником усі необхідні питання, у тому числі детально вивчити проектну
документацію. Сфера публічних закупівель та особливості розпорядження державними коштами потребує певної досвідченості та надійності від Учасників, що виконують роботи. Необхідно зазначити, що Учасник/Переможець - спроможне підприємство, яке самостійно виконує роботи, яке має необхідний кваліфікований інженерно - технічний персонал, матеріально-технічну базу, великий аналогічний досвід та виконує роботи на постійній основі. Дякуємо за звернення.
Щодо технічного завдання
Дата подання: 09 вересня 2024 16:50
Дата відповіді: 10 вересня 2024 19:33
Доброго дня! Нами було задано питання щодо відсутності в документації повної інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме не надано номенклатуру (перелік) матеріалів і устаткуванням. Ще раз наголошуємо, що згідно такого технічного завдання неможливо здійснити якісний розрахунок договірної ціни пропозиції! На що Вами було надано відповідь стосовно відвідання об’єкту… обстежити будівельний майданчик з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на будівельному майданчику (непередбачений стан ґрунту, наявність комунікацій та споруд, не нанесених на генеральному плані тощо), та з’ясувати із замовником усі необхідні питання, у тому числі детально вивчити проектну
документацію.
Шановний Замовник! Ваша пропозиція порушує наші права, як учасника на конфіденційність до моменту розкриття пропозицій і не відповідає вимогам та принципам Закону України «Про публічні закупівлі» з огляду на наступне.
За принципами здійснення публічних закупівель, а також приписами частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Крім того, згідно з пунктом 31 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин 1, 4, 6 та 7 статті 26 Закону.
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Відповідно ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам.
Таким чином інформація про закупівлю має бути доступна всім, навіть тим особам, які не беруть участь в закупівлі, Замовником же встановлено такі вимоги, що частину інформації про закупівлі, отримають лише ті особи, які здійснять виїзд до Замовника та здійснять огляд (обстеження) об’єкта надання послуг.
Також відповідно ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачена конфіденційність даних про учасників до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій. В даному випадку Замовником встановлено такі вимоги, що порушують конфіденційність при участі в закупівлі, оскільки до момент моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій Замовнику будуть відомі всі потенційні учасники закупівлі.
Також відповідно п. 4 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами, як запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовник встановивши таку пропозицію щодо відвідання об’єкту створив при проведенні закупівлі корупційні ризики, оскільки після огляду об’єкту та зустрічаю із замовником, Замовнику стає відома інформація про всіх учасників процедури закупівлі до моменту проведення аукціону.
Відповідно п. 3 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Замовником порушено принципи відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, оскільки встановлена ним вимога передбачає, що частину інформації про закупівлю, отримають лише ті особи, які здійснять виїзд до Замовника.
Згідно ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. В даному випадку порушено наше право та інших потенційних учасників на вільний доступ до інформації про закупівлю.
Відповідно п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Таким чином Законом України «Про публічні закупівлі» визначено законний спосіб отримання інформації про закупівлю, а саме зазначення її в тендерній документації!!!!
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, що зможуть відвідати об’єкт та зустрітися із замовником!, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників.
Тож, згідно вищевикладено, ще раз просимо замовника надати більш детальню інформацію стосовно технічної частини закупівлі. А саме, відповідно до норм та законодавства, для коректного розрахунку ціни, надати номенклатуру (перелік) матеріалів і устаткування, відомість ресурсів, або затверджену проектну документацію. Та внести відповідні зміни до тендерної документації .
В іншому випадку, з метою неупередженого та ефективного захисту наших прав і законних інтересів, пов’язаних з участю у процедурі закупівлі, будемо змушені звернутися зі скаргою до органу оскарження Антимонопольний комітет України , керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» Дискримінація таких вимог тендерної документації підтверджується безліччю рішень Постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, відповідно до мети Закону України «Про публічні закупівлі», якої є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, Замовник під час проведення процедури закупівлі, керується даними принципами і під час підготовки тендерної документації. Відповідно п. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відповідно п. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Інші терміни також наявні в Законі України «Про публічні закупівлі». Замовник зазначає, що сфера публічних закупівель та особливості розпорядження державними коштами потребує певної надійності та досвідченості від Учасників, що виконують відповідні роботи. Замовник вважає, що вимоги тендерної документації відповідають принципам здійснення публічних закупівель, що передбачені чинним законодавством. Для всіх Учасників, які якісно та добросовісно працюють у сфері будівництва, не є складною задачею прорахувати цінову пропозицію. Ніяких вимог щодо «огляду (обстеження) об’єкта надання послуг..» Замовником в тендерній документації не встановлювалося. Замовником прописана інформація в Тендерній документації відповідно до мети Закону України «Про публічні закупівлі», яка необхідна для виконання будівельних робіт для уникнення розбіжностей та інших трактувань Законів України та інших нормативно правових актів. Усі умови в тендерній документації не містять обмежень в участі Учасників. Усі Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм мають можливість надати документи та взяти участь у процедурі закупівлі на рівних умовах, забезпечений вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю.
Скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення. Україна є суверенна і незалежна, демократична, соціальна, правова держава. Дякуємо за звернення.
Скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення. Україна є суверенна і незалежна, демократична, соціальна, правова держава. Дякуємо за звернення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 вересня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЮЖСПЕЦТРЕЙД" |
6 439 670,00
UAH з ПДВ
|
6 439 670,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЮЖСПЕЦТРЕЙД" #37433386 |
Переможець |
6 439 670,00
UAH з ПДВ
|
19 вересня 2024 18:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2024 13:25
|
Південна 5.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2024 13:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 жовтня 2024 16:54
|
2 89.pdf | зміни до договору |
15 жовтня 2024 16:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 жовтня 2024 12:50
|
1 89.pdf | зміни до договору |
07 жовтня 2024 12:49
|
Електронний підпис | укладений |
27 вересня 2024 14:21
|
89.pdf | укладений |
27 вересня 2024 14:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 07 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 89 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення реквізитів сторін |
Номер договору про закупівлю: | 89 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | корегування календарного плану фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 89 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |