Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЖОВТАНЕЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04374039 |
Місцезнаходження: | 80431, Україна , Львівська обл., с. Жовтанці, вул.Львівська, будинок 2 |
Контактна особа: |
Максимишин Уляна Василівна 380672560764 ULYANA.M.V@GMAIL.COM |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 серпня 2024 16:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 вересня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 24 657 168,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 123 285,84 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (далі - гарантія) (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639) та вимог Наказу Мінекономіки «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020 № 2628, із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації на суму визначену в п.2.3 з грошовим покриттям. 2.2. Реквізити замовника: ЖОВТАНЕЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ Код ЄДРПОУ 04374039 р/р UA098201720344221043100025894 2.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції (не більше 0,5% від очікуваної вартості) – 120 000,00 гривень 2.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше ніж 90 календарних днів з кінцевого строку для подання тендерних пропозицій. 2.5. Банківська гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Замовника (далі – Бенефіціар) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації і забезпечувати випадки, перелік яких міститься в п. 3.2 частини 3 розділу 3 ТД. 2.6. Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію; - скан-копія ліцензії, виданої банку (або виписка/витяг з державного реєстру банків); - документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття. 2.7. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 120000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 серпня 2024 16:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 серпня 2024 16:40 |
Додаток 6.docx | |
30 серпня 2024 16:40 |
Додаток 4.docx | |
30 серпня 2024 16:40 |
Тендерна документація.doc | |
30 серпня 2024 16:40 |
Додаток 3.docx | |
30 серпня 2024 16:40 |
Додаток 8 Перелік документів таабо інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі.docx | |
30 серпня 2024 16:40 |
Додаток 7 перелік документів таабо інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx | |
30 серпня 2024 16:40 |
Додаток 2.docx | |
30 серпня 2024 16:40 |
Додаток 5.docx | |
30 серпня 2024 16:40 |
Додаток 1.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-09-000032 ● 13390165fdba4613a4c61dd894400b09
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 жовтня 2024 16:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.10.2024 №218
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Лесю ПИШНИК.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 09.10.2024 №218.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 3. UA-2024-08-30-008549-a, 30.08.2024. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Заступник начальника Леся ПИШНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-11 12:56:35
Про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за ІD:
UA-2024-08-30-008549-a, яка проведена Жовтанецькою сільською радою Львівського району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня) зобов’язано забезпечити: обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; а також оприлюдненням такого обґрунтування шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (з долученням відповідного документального підтвердження) ?
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати інформацію (з обов’язковим документальним підтвердженням) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178.
Під час моніторингу встановлено, що за умовами пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника договірна ціна, що пропонується згідно предмету закупівлі у цілому, за умовами торгів є твердою, ціна тендерної пропозиції учасника щодо виконання робіт повинна бути розрахована відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва та затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281 (далі – Настанова №281), до складу цієї ціни учасник включає прямі, загально-виробничі та інші витрати на будівництво об’єкту (відрядження, перевезення працівників, тощо), прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів.
При цьому, за вимогами Додатку №3 та Додатку №7 тендерної документації договірна ціна (кошторисна документація до тендерної пропозиції) має бути надана учасником у складі таких документів: Договірна ціна з пояснювальною запискою, Локальні кошториси; Відомість ресурсів/підсумкова відомість ресурсів, підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни. Кошторис учасника має формуватися відповідно до розділу V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Настанови №281.
Зокрема, відповідно до пункту 5.31 розділу V Настанови №281 у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі: стадії проектування; виду будівництва; технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт; тривалості будівництва; способів фінансування будівництва; виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів.
При цьому, відповідно до норм пункту 5.31 розділу V Настанови №281 за твердої договірної ціни у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) кошти на покриття ризиків враховуються у розмірі до 1,5%.
Одночасно, під час моніторингу встановлено, що у поданих учасником-переможцем розрахунках договірної ціни (файл «18. ДЦ з додатками.pdf») включено кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються учасником, в розмірі, що перевищує граничний відсоток, визначений у пункті 5.31 розділу V Настанови №281.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
4. Пояснити чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «СУ 24 ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ» вищевказану невідповідність, яка враховуючи норми пункту 43 Особливостей №1178 не підлягає усуненню (розрахунок договірної ціни учасника не відповідає вимогам розділу V Настанови №281, та пункту 1 розділу ІІІ, а також Додатків №3 та №7 тендерної документації) ?
Статтею 318 Господарського кодексу України передбачено, що договір підряду на капітальне будівництво повинен передбачати, зокрема: предмет договору (найменування об’єкта, обсяги і види робіт, передбачених проектом); строки початку і завершення будівництва, виконання робіт.
Відповідно до пункту 15 Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668, у договорі підряду сторони зобов'язані визначити найменування об'єкта будівництва та його місцезнаходження, основні параметри (потужність, площа, об'єм тощо), склад та обсяги робіт, які передбачені проектною документацією та підлягають виконанню підрядником, інші показники, що характеризують предмет договору.
Відповідно до статті 844 Цивільного кодексу України ціна у договорі підряду може бути визначена у кошторисі. Якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником.
У пункті 17 Особливостей №1178 встановлено, що договір про закупівлю за результатами проведеної процедури закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
5. Чи містить договір про закупівлю за досліджуваною процедурою закупівлі відомості про основні параметри (потужність, площа, об'єм тощо), склад та обсяги робіт, які передбачені (визначені) проектною документацією за предметом закупівлі ?
6. У разі наявності відповідних вищевказаних відомостей (кошторисів) до укладеного договору – пояснити підстави їх не оприлюднення разом з договором про закупівлю.
7. Надати до моніторингу відповідні кошториси до договірної ціни до укладеного договору про закупівлю.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-16 15:54:58
Відповідь на Запит
1. Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість шляхом розроблення проектної документації (Реєстраційний номер Проектної документації PD01:3388-2955-5643-3807) Генеральний проектувальник проектної документації КОРПОРАЦІЯ "ЕНЕРГОРЕСУРСІНВЕСТ" яка пройшла відповідну експертизу ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ № 184.2114.23 від 12 липня 2023 Реєстраційний номер EX01:2281-2140-6544-3998 Редакція № 2. Зазначені документи опубліковані у формі відкритих даних на порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва. Копії документів додаються. Від загальної вартості проекту було відраховано витрати Замовника (10,12 розділи зведеного кошторисного розрахунку+ податки) і цю суму було затверджено, як очікувану вартість предмету закупівлі.
2. Замовник є органом місцевого самоврядування, для яких оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті згідно п. 4 Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 є РЕКОМЕНДАЦІЙНИМ а не обов’язковим. Також, звертаємо Вашу увагу, що закупівля UA-2024-08-30-008549-a Нове будівництво очисних споруд продуктивністю 300м.куб на добу для котеджного містечка "Контінентал" за адресою с.Ременів Львівського району Львівської області ЄЗС ДК 021:2015 45252000-8 Будівництво споруд для очищення стічних вод, водоочисних і сміттєспалювальних заводів не здійснюється за бюджетні кошти, а виключно за рахунок коштів спонсорської, благодійної допомоги, про що вказано в плані закупівель, тендерній документації та проекті договору.
3. На виконання вимоги пункту 17 Особливостей №1178 Учасником надано: Статут, Виписку з ЄДРПОУ, Протокол на керівника. Копії документів додаються
4. Замовником не було виявлено зазначене порушення в процесі кваліфікації. За результатом виявленого порушення Договір про закупівлю розірвано.
5,6,7 Договір містить файл договірної ціни, згідно якого сформовані додаткові кошторисні розрахунки, які згідно проекту договору не передбачені до публікації, проте містяться в тендерній пропозиції Учасника.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 жовтня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 листопада 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 вересня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУ 24 ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ" |
24 317 968,66
UAH з ПДВ
|
24 317 968,66
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУ 24 ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ" #01415708 |
Переможець |
24 317 968,66
UAH з ПДВ
|
20 вересня 2024 09:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 жовтня 2024 15:41
|
Додаткова угода 2.pdf | укладений |
16 жовтня 2024 15:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 жовтня 2024 15:31
|
Додаткова очисні споруди.pdf | зміни до договору |
11 жовтня 2024 15:31
|
Електронний підпис | укладений |
04 жовтня 2024 14:33
|
Угода 041020-24.pdf | укладений |
04 жовтня 2024 14:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 11 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення порядку фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 041020/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |