Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25878206 |
Місцезнаходження: | 54029, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, ВУЛИЦЯ ГАЛИНИ ПЕТРОВОЇ, будинок 2-А |
Контактна особа: |
Горбатюк Ігор Анатолійович 380673044240 tender.mk@restoration.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 серпня 2024 15:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 вересня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 57 241 694,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 286 208,47 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна включати документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Банківська гарантія має бути оформлена відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (Форма забезпечення тендерної пропозиції наведена у Додатку 6 до тендерної документації), з дотриманням постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська установа, що видала електронну гарантію, повинна мати діючу ліцензію на здійснення банківської діяльності (видана НБУ), яка надається в складі тендерної пропозиції учасника. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 1,0% очікуваної вартості закупівлі, а саме 572 416,94 грн. (п’ятсот сімдесят дві тисячі чотириста шістнадцять гривень 94 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 572416.94 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1 % вартості договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія, видана банківською установою. Строк дії банківської гарантії повинен перевищувати кінцеву дату строку дії договору не менше ніж на 30 робочих днів. У разі продовженні строку дії договору та виконання зобов’язань за договором, учасник – переможець зобов’язаний продовжити строк дії банківської гарантії або надати нову банківську гарантію на умовах, передбачених цим пунктом. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська установа, що видала гарантію, повинна мати діючу ліцензію на здійснення банківської діяльності, видана НБУ. Документами, що підтверджують надання учасником-переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю є: - оригінал банківської гарантії, що видана переможцю банківською установою; - засвідчені належним чином копії банківської гарантії та ліцензії банку; - копія довіреності, виданої банком на уповноважену особу на підписання гарантії, засвідчена належним чином (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія повинна свідчити про обов'язок гаранта виплатити замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку невиконання або неналежного виконання умов договору. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - зобов’язання банку-гаранта сплатити бенефіціару гарантійну суму єдиним платежем протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання вимоги бенефіціара без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - умови гарантії не можуть бути змінені (крім випадку продовження терміну дії гарантії) і вона не може бути припинена банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою принципала, без згоди та погодження з бенефіціаром, після її передавання/надсилання бенефіціару; - відповідальність банку-гаранта в разі порушення ним свого обов'язку не обмежується сумою, на яку надано гарантію; - Гарантія є чинною з дати її видачі. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, несе учасник-переможець. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей. 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Способи повернення учаснику-переможцю процедури закупівлі наданого забезпечення виконання договору про закупівлю: оригінал банківської гарантії повертається переможцю за його письмовим зверненням або з ініціативи замовника (особисто в руки уповноваженому представнику переможця або поштою). Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі невиконання або неналежного виконання умов договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | За письмовим зверненням Підрядника останньому може бути наданий аванс. Попередня оплата може здійснюватися на строк не більше 3 (трьох) місяців в межах поточного бюджетного періоду, у розмірі до 30% від річної вартості робіт по Договору, з урахуванням раніше виплачених сум авансів за Договором, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 4.12.2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів, лише щодо робіт, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 вересня 2024 14:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 вересня 2024 14:59 |
Перелік змін до ТД 05.09.2024.doc | |
05 вересня 2024 14:59 |
Перелік змін до оголошення 05.09.2024.doc | |
05 вересня 2024 14:59 |
Додаток 7 перелік учасник 05.09.2024.docx | |
05 вересня 2024 14:59 |
ТД експл утримання мосту (нова редакція) 05.09.2024.doc | |
05 вересня 2024 14:59 |
Специфікація (локальні кошториси) 05.09.2024.xls | |
05 вересня 2024 14:59 |
Проект договору 05.09.2024.doc | |
05 вересня 2024 14:59 |
Підсумкова відомість ресурсів 05.09.2024.xls | |
05 вересня 2024 14:59 |
Додаток 8 перелік переможець 05.09.2024.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
При розроблені тендерної документації на закупівлю послуг з експлуатаційного утримання Південнобузького мосту через річку Південний Буг на км 132+391 автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса-Мелітополь-Новоазовськ, Миколаївська область, Замовник керується, зокрема, Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (далі – Особливості), Рекомендаціями щодо деяких питань здійснення закупівель послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення, затверджені Державним агентством відновлення та розвитку інфраструктури України від 16.02.2024року №13-ОД (далі – Рекомендації).
Так, відповідно до п.48 Особливостей, у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону.
Відповідно до ч.2 ст.16 Закону, одним з кваліфікаційних критеріїв є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Зазначений кваліфікаційний критерій є найбільш інформативним для замовника щодо спроможності учасника фахово, якісно, з відповідним досвідом надати передбачені закупівлею послуги.
Слід зазначити, що ані Закон, ані будь який інший нормативний документ в сфері публічних закупівель не містить визначення або тлумачення поняття «аналогічний договір», тому замовник самостійно визначає, що є аналогічним договором в рамках цієї закупівлі, звісно з урахуванням приписів нормативно – правових актів та рекомендацій в сфері публічних закупівель.
Так як предметом закупівлі є надання певних послуг з експлуатаційного утримання задля усунення виявлених пошкоджень Піденнобузького мосту, що розташований на автомобільній дорозі загального користування саме державного значення, логічно та обґрунтовано вимагати досвід виконання робіт саме на автомобільних дорогах загального користування державного значення, які відрізняються і габаритами, і інтенсивністю, і навантаженістю. Крім того, Піденнобузький міст є складною технічною спорудою, одним з найбільших автодорожніх мостів в Україні та єдиним в країні з горизонтальною розводкою, поворотом на 90° на центральній опорі (розвідна частина довжиною 128,28 м), тому і вимоги щодо аналогічних договорів відповідні. Однак, з метою максимального наближення до Рекомендацій, Замовником внесені зміни в тендерну документацію в частині визначення поняття «аналогічний договір».
Щодо строку укладання аналогічних договорів протягом останніх 4 (чотирьох) років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Дана вимога ніяким чином не порушує принципи, визначені ст. 5 Закону. Також звертаємо увагу учасника, що дискримінаційними є вимоги, які обмежують можливості якого небудь учасника відносно інших учасників, які ставлять якого небудь учасника в гірше становище порівняно з іншими, які містять виключення для певних учасників відносно інших учасників. Вимога тендерної документації щодо підтвердження учасником відповідності вимогам кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» є однаковою для всіх учасників закупівлі, жодні обмеження, або переваги, або виключення для тих чи інших категорій учасників відсутні, що говорить про відсутність дискримінаційного підходу з боку Замовника. Однак, з метою розширення кола учасників, замовник вирішив задовольнити прохання учасника та внести зміни в тендерну документацію найближчим часом.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-20-000043 ● 3fc474802adf42b0ab2f1b2f73ceee7a
- Статус: завершено ● Дата: 17 жовтня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 вересня 2024 16:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.09.2024 № 253
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
20 UA-2024-08-30-007790-a 30.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-25 16:04:41
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Експлуатаційне утримання Південнобузького мосту через річку Південний Буг на км 132+391 автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса-Мелітополь-Новоазовськ, Миколаївська область» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-30-007790-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від
03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань, а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
3. Надати інформацію та її документального підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 3 Розділу VI «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-30 17:18:04
45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Експлуатаційне утримання Південнобузького мосту через річку Південний Буг на км 132+391 автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса-Мелітополь-Новоазовськ, Миколаївська область
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області (надалі – Замовник) надає пояснення по суті питань, викладених у запиті.
1) Щодо обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Розмір бюджетного призначення Замовником не обґрунтовувався, так як Замовник є одержувачем бюджетних коштів, а бюджетне призначення відповідно норм Бюджетного кодексу України - повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане цим Кодексом, законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик даного предмету закупівлі, а також визначення його очікуваної вартості здійснено на підставі кошторисної документації об’єкта за Зведеним кошторисним розрахунком на «Експлуатаційне утримання Південнобузького мосту через річку Південний Буг на км 132+391 автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса-Мелітополь-Новоазовськ, Миколаївська область», затвердженої наказом Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області № 40-О від 27.08.2024р.
Частина кошторисної документації, а саме локальні кошториси та підсумкова відомість ресурсів оприлюднені як специфікація до відомості обсягів робіт (BOQ).
Розрахунок очікуваної вартості та зведений кошторисний розрахунок додаються.
2) Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та яка буде доступна для перегляду.
Відповідно п.14 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Нормативні документи з публічних закупівель не передбачають обов’язку Замовника розміщати на власному веб-сайту інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Виходячи з термінології запиту, маються на увазі вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (надалі – ПКМУ №710), яка прийнята з метою забезпечення ефективного використання державних коштів, про що йдеться в преамбулі зазначеної постанови, і ніяким чином не стосується дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель.
Так як ПКМУ №710 стосується лише ефективності використання державних коштів і не є складовою законодавства у сфері публічних закупівель, то виконання приписів зазначеної постанови не може бути предметом дослідження моніторингу процедури закупівлі відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі», стаття 8 якого регламентує порядок здійснення моніторингу закупівель.
Одночасно, Замовник є юридичною особою, яка дотримується як законодавства про публічні закупівлі, так і законодавства про законне та ефективне використання державних коштів. З метою підтвердження останнього, надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 41 ПКМУ №710 (https://mk.restoration.gov.ua/diialnist/6758/55612/71174.html).
3) Щодо інформації та її документального підтвердження про виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
Переможцем закупівлі ТОВ «Європейська дорожньо-будівельна компанія» на виконання умов тендерної документації надано:
- оригінал банківської гарантії № 42046 від 17.09.2024р., що видана АТ «КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ГЛОБУС»,
- засвідчені належним чином копію банківської гарантії № 42046 від 17.09.2024р. та копію банківської ліцензії АТ «КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ГЛОБУС»,
- копія довіреності, виданої АТ «КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ГЛОБУС» на уповноважену особу на підписання гарантії, засвідчена належним чином.
Скан – копії зазначених документів додаються.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 жовтня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 жовтня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 вересня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЄВРОПЕЙСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" |
57 104 461,42
UAH з ПДВ
|
57 104 461,42
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЄВРОПЕЙСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" #35683453 |
Переможець |
57 104 461,42
UAH з ПДВ
|
12 вересня 2024 14:14
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 вересня 2024 13:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 жовтня 2024 14:45
|
ДУ №3 від 21.10.2024 до Дог №37-Б зменш ДЦ.pdf | зміни до договору |
21 жовтня 2024 14:44
|
Електронний підпис | укладений |
18 вересня 2024 14:59
|
Договір №37-Б від 18.09.2024.pdf | укладений |
18 вересня 2024 14:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 21 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі абзацу 3 пункту 3.3. Договору Сторони дійшли згоди погодити зміну ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості послуг) та абзац 1 пункту 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «Ціна Договору визначається на підставі договірної ціни (Додаток 1 до Договору) і становить 44 802 651,41 грн. без ПДВ, крім того ПДВ 8 960 530,28 грн., разом з ПДВ 53 763 181,69 грн. (п’ятдесят три мільйони сімсот шістдесят три тисячі сто вісімдесят одна грн. 69 коп.), в тому числі: 2024 рік – 25 000 000,00 грн.; 2025 рік – 28 763 181,69 грн |
Номер договору про закупівлю: | 37-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |