Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Експлуатаційне утримання Південнобузького мосту через річку Південний Буг на км 132+391 автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса-Мелітополь-Новоазовськ, Миколаївська область
Очікувана вартість
57 241 694,00 UAH
UA-2024-08-30-007790-a 549af15577ed4b5b8a5d73529aa9c377
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Горбатюк Ігор Анатолійович

380673044240 tender.mk@restoration.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25878206
Місцезнаходження: 54029, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, ВУЛИЦЯ ГАЛИНИ ПЕТРОВОЇ, будинок 2-А
Контактна особа: Горбатюк Ігор Анатолійович
380673044240
tender.mk@restoration.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 серпня 2024 15:44
Звернення за роз’ясненнями: до 07 вересня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 вересня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 вересня 2024 00:00
Очікувана вартість: 57 241 694,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 286 208,47 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Тендерна пропозиція обов’язково повинна включати документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Банківська гарантія має бути оформлена відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (Форма забезпечення тендерної пропозиції наведена у Додатку 6 до тендерної документації), з дотриманням постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська установа, що видала електронну гарантію, повинна мати діючу ліцензію на здійснення банківської діяльності (видана НБУ), яка надається в складі тендерної пропозиції учасника. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 1,0% очікуваної вартості закупівлі, а саме 572 416,94 грн. (п’ятсот сімдесят дві тисячі чотириста шістнадцять гривень 94 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 572416.94 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1 % вартості договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія, видана банківською установою. Строк дії банківської гарантії повинен перевищувати кінцеву дату строку дії договору не менше ніж на 30 робочих днів. У разі продовженні строку дії договору та виконання зобов’язань за договором, учасник – переможець зобов’язаний продовжити строк дії банківської гарантії або надати нову банківську гарантію на умовах, передбачених цим пунктом. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська установа, що видала гарантію, повинна мати діючу ліцензію на здійснення банківської діяльності, видана НБУ. Документами, що підтверджують надання учасником-переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю є: - оригінал банківської гарантії, що видана переможцю банківською установою; - засвідчені належним чином копії банківської гарантії та ліцензії банку; - копія довіреності, виданої банком на уповноважену особу на підписання гарантії, засвідчена належним чином (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія повинна свідчити про обов'язок гаранта виплатити замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку невиконання або неналежного виконання умов договору. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - зобов’язання банку-гаранта сплатити бенефіціару гарантійну суму єдиним платежем протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання вимоги бенефіціара без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - умови гарантії не можуть бути змінені (крім випадку продовження терміну дії гарантії) і вона не може бути припинена банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою принципала, без згоди та погодження з бенефіціаром, після її передавання/надсилання бенефіціару; - відповідальність банку-гаранта в разі порушення ним свого обов'язку не обмежується сумою, на яку надано гарантію; - Гарантія є чинною з дати її видачі. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, несе учасник-переможець. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей. 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Способи повернення учаснику-переможцю процедури закупівлі наданого забезпечення виконання договору про закупівлю: оригінал банківської гарантії повертається переможцю за його письмовим зверненням або з ініціативи замовника (особисто в руки уповноваженому представнику переможця або поштою). Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі невиконання або неналежного виконання умов договору.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Експлуатаційне утримання Південнобузького мосту через річку Південний Буг на км 132+391 автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса-Мелітополь-Новоазовськ, Миколаївська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2025
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг За письмовим зверненням Підрядника останньому може бути наданий аванс. Попередня оплата може здійснюватися на строк не більше 3 (трьох) місяців в межах поточного бюджетного періоду, у розмірі до 30% від річної вартості робіт по Договору, з урахуванням раніше виплачених сум авансів за Договором, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 4.12.2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів, лише щодо робіт, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2024 15:44
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2024 15:44
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2024 15:44
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2024 15:44
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2024 15:44
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2024 15:44
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2024 15:44
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2024 15:44
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2024 15:44
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2024 15:44
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2024 15:44
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2024 15:44
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2024 15:44
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2024 15:44
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2024 15:44
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2024 15:44
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2024 15:44
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2024 15:44
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2024 15:44
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2024 15:44
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2024 15:44
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2024 15:44
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2024 15:44
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2024 15:44

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Тендерна пропозиція обов’язково повинна включати документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Банківська гарантія має бути оформлена відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (Форма забезпечення тендерної пропозиції наведена у Додатку 6 до тендерної документації), з дотриманням постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська установа, що видала електронну гарантію, повинна мати діючу ліцензію на здійснення банківської діяльності (видана НБУ), яка надається в складі тендерної пропозиції учасника. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 1,0% очікуваної вартості закупівлі, а саме 572 416,94 грн. (п’ятсот сімдесят дві тисячі чотириста шістнадцять гривень 94 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу.

Сума забезпечення: 572416.94 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1 % вартості договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія, видана банківською установою. Строк дії банківської гарантії повинен перевищувати кінцеву дату строку дії договору не менше ніж на 30 робочих днів. У разі продовженні строку дії договору та виконання зобов’язань за договором, учасник – переможець зобов’язаний продовжити строк дії банківської гарантії або надати нову банківську гарантію на умовах, передбачених цим пунктом. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська установа, що видала гарантію, повинна мати діючу ліцензію на здійснення банківської діяльності, видана НБУ. Документами, що підтверджують надання учасником-переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю є: - оригінал банківської гарантії, що видана переможцю банківською установою; - засвідчені належним чином копії банківської гарантії та ліцензії банку; - копія довіреності, виданої банком на уповноважену особу на підписання гарантії, засвідчена належним чином (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія повинна свідчити про обов'язок гаранта виплатити замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку невиконання або неналежного виконання умов договору. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - зобов’язання банку-гаранта сплатити бенефіціару гарантійну суму єдиним платежем протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання вимоги бенефіціара без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - умови гарантії не можуть бути змінені (крім випадку продовження терміну дії гарантії) і вона не може бути припинена банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою принципала, без згоди та погодження з бенефіціаром, після її передавання/надсилання бенефіціару; - відповідальність банку-гаранта в разі порушення ним свого обов'язку не обмежується сумою, на яку надано гарантію; - Гарантія є чинною з дати її видачі. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, несе учасник-переможець. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей. 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Способи повернення учаснику-переможцю процедури закупівлі наданого забезпечення виконання договору про закупівлю: оригінал банківської гарантії повертається переможцю за його письмовим зверненням або з ініціативи замовника (особисто в руки уповноваженому представнику переможця або поштою). Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі невиконання або неналежного виконання умов договору.
05 вересня 2024 14:59
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2024 16:02
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
30 серпня 2024 15:44
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 вересня 2024 14:59
Перелік змін до ТД 05.09.2024.doc
04 вересня 2024 16:02
Перелік змін до ТД 04.09.2024.doc
05 вересня 2024 14:59
Перелік змін до оголошення 05.09.2024.doc
04 вересня 2024 16:02
Перелік змін до оголошення 04.09.2024.doc
05 вересня 2024 14:59
Додаток 7 перелік учасник 05.09.2024.docx
04 вересня 2024 16:02
Додаток 7 перелік учасник 04.09.2024.docx
30 серпня 2024 15:44
Додаток 7 перелік учасник.docx
05 вересня 2024 14:59
ТД експл утримання мосту (нова редакція) 05.09.2024.doc
04 вересня 2024 16:02
ТД експл утримання мосту (нова редакція) 04.09.2024.doc
30 серпня 2024 15:44
ТД експл утримання мосту.doc
05 вересня 2024 14:59
Специфікація (локальні кошториси) 05.09.2024.xls
04 вересня 2024 16:02
Специфікація (локальні кошториси) 04.09.2024.xls
30 серпня 2024 15:44
Специфікація (локальні кошториси).xls
05 вересня 2024 14:59
Проект договору 05.09.2024.doc
04 вересня 2024 16:02
Проект договору 04.09.2024.doc
30 серпня 2024 15:44
Проект договору.doc
05 вересня 2024 14:59
Підсумкова відомість ресурсів 05.09.2024.xls
04 вересня 2024 16:02
Підсумкова відомість ресурсів 04.09.2024.xls
30 серпня 2024 15:44
Підсумкова відомість ресурсів.xls
05 вересня 2024 14:59
Додаток 8 перелік переможець 05.09.2024.docx
04 вересня 2024 16:02
Додаток 8 перелік переможець 04.09.2024.docx
30 серпня 2024 15:44
Додаток 8 перелік переможець.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналогічний договір
Дата подання: 02 вересня 2024 21:54
Дата відповіді: 05 вересня 2024 13:17
Шановний Замовнику! Згідно тендерної документації аналогічним договором слід розуміти договір(-ори) на виконання робіт з капітального ремонту, та/або надання послуг з поточного ремонту, та/або експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення або штучної(-их) споруди(-уд) на автомобільних дорогах загального користування державного значення, укладений(-і) протягом останніх 4 (чотирьох) років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Вважаємо таку вимогу дискримінаційною, яка звужує коло потенційних Учасників, у зв’язку з тим, що такі роботи можуть виконуватися не тільки на автомобільних дорогах загального користування державного значення, а також і на автомобільних дорогах загального користування місцевого значення і на вулицях і дорогах міст та інших населених пунктів. Також вимога, що договір повинен бути укладений протягом останніх 4 (чотирьох) років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, теж є дискримінаційною у зв’язку з тим, що в Україні останні 3 роки ведеться війна і не кожен міг виконувати такі роботи в цей період. Просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію, тим самим розширивши коло учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Уповноважена особа Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області (надалі – Замовник) розглянув звернення та повідомляє наступне.
При розроблені тендерної документації на закупівлю послуг з експлуатаційного утримання Південнобузького мосту через річку Південний Буг на км 132+391 автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса-Мелітополь-Новоазовськ, Миколаївська область, Замовник керується, зокрема, Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (далі – Особливості), Рекомендаціями щодо деяких питань здійснення закупівель послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення, затверджені Державним агентством відновлення та розвитку інфраструктури України від 16.02.2024року №13-ОД (далі – Рекомендації).
Так, відповідно до п.48 Особливостей, у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону.
Відповідно до ч.2 ст.16 Закону, одним з кваліфікаційних критеріїв є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Зазначений кваліфікаційний критерій є найбільш інформативним для замовника щодо спроможності учасника фахово, якісно, з відповідним досвідом надати передбачені закупівлею послуги.
Слід зазначити, що ані Закон, ані будь який інший нормативний документ в сфері публічних закупівель не містить визначення або тлумачення поняття «аналогічний договір», тому замовник самостійно визначає, що є аналогічним договором в рамках цієї закупівлі, звісно з урахуванням приписів нормативно – правових актів та рекомендацій в сфері публічних закупівель.
Так як предметом закупівлі є надання певних послуг з експлуатаційного утримання задля усунення виявлених пошкоджень Піденнобузького мосту, що розташований на автомобільній дорозі загального користування саме державного значення, логічно та обґрунтовано вимагати досвід виконання робіт саме на автомобільних дорогах загального користування державного значення, які відрізняються і габаритами, і інтенсивністю, і навантаженістю. Крім того, Піденнобузький міст є складною технічною спорудою, одним з найбільших автодорожніх мостів в Україні та єдиним в країні з горизонтальною розводкою, поворотом на 90° на центральній опорі (розвідна частина довжиною 128,28 м), тому і вимоги щодо аналогічних договорів відповідні. Однак, з метою максимального наближення до Рекомендацій, Замовником внесені зміни в тендерну документацію в частині визначення поняття «аналогічний договір».
Щодо строку укладання аналогічних договорів протягом останніх 4 (чотирьох) років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Дана вимога ніяким чином не порушує принципи, визначені ст. 5 Закону. Також звертаємо увагу учасника, що дискримінаційними є вимоги, які обмежують можливості якого небудь учасника відносно інших учасників, які ставлять якого небудь учасника в гірше становище порівняно з іншими, які містять виключення для певних учасників відносно інших учасників. Вимога тендерної документації щодо підтвердження учасником відповідності вимогам кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» є однаковою для всіх учасників закупівлі, жодні обмеження, або переваги, або виключення для тих чи інших категорій учасників відсутні, що говорить про відсутність дискримінаційного підходу з боку Замовника. Однак, з метою розширення кола учасників, замовник вирішив задовольнити прохання учасника та внести зміни в тендерну документацію найближчим часом.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-09-20-000043 ● 3fc474802adf42b0ab2f1b2f73ceee7a
  • Статус: завершено ● Дата: 17 жовтня 2024
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 вересня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 вересня 2024 16:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


20.09.2024 № 253

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
20 UA-2024-08-30-007790-a 30.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-09-25 16:04:41

про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Експлуатаційне утримання Південнобузького мосту через річку Південний Буг на км 132+391 автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса-Мелітополь-Новоазовськ, Миколаївська область» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-30-007790-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від
03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань, а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
3. Надати інформацію та її документального підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 3 Розділу VI «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-09-30 17:18:04

45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Експлуатаційне утримання Південнобузького мосту через річку Південний Буг на км 132+391 автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса-Мелітополь-Новоазовськ, Миколаївська область

Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області (надалі – Замовник) надає пояснення по суті питань, викладених у запиті.
1) Щодо обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Розмір бюджетного призначення Замовником не обґрунтовувався, так як Замовник є одержувачем бюджетних коштів, а бюджетне призначення відповідно норм Бюджетного кодексу України - повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане цим Кодексом, законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик даного предмету закупівлі, а також визначення його очікуваної вартості здійснено на підставі кошторисної документації об’єкта за Зведеним кошторисним розрахунком на «Експлуатаційне утримання Південнобузького мосту через річку Південний Буг на км 132+391 автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса-Мелітополь-Новоазовськ, Миколаївська область», затвердженої наказом Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області № 40-О від 27.08.2024р.
Частина кошторисної документації, а саме локальні кошториси та підсумкова відомість ресурсів оприлюднені як специфікація до відомості обсягів робіт (BOQ).
Розрахунок очікуваної вартості та зведений кошторисний розрахунок додаються.

2) Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та яка буде доступна для перегляду.
Відповідно п.14 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Нормативні документи з публічних закупівель не передбачають обов’язку Замовника розміщати на власному веб-сайту інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Виходячи з термінології запиту, маються на увазі вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (надалі – ПКМУ №710), яка прийнята з метою забезпечення ефективного використання державних коштів, про що йдеться в преамбулі зазначеної постанови, і ніяким чином не стосується дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель.
Так як ПКМУ №710 стосується лише ефективності використання державних коштів і не є складовою законодавства у сфері публічних закупівель, то виконання приписів зазначеної постанови не може бути предметом дослідження моніторингу процедури закупівлі відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі», стаття 8 якого регламентує порядок здійснення моніторингу закупівель.
Одночасно, Замовник є юридичною особою, яка дотримується як законодавства про публічні закупівлі, так і законодавства про законне та ефективне використання державних коштів. З метою підтвердження останнього, надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 41 ПКМУ №710 (https://mk.restoration.gov.ua/diialnist/6758/55612/71174.html).
3) Щодо інформації та її документального підтвердження про виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
Переможцем закупівлі ТОВ «Європейська дорожньо-будівельна компанія» на виконання умов тендерної документації надано:
- оригінал банківської гарантії № 42046 від 17.09.2024р., що видана АТ «КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ГЛОБУС»,
- засвідчені належним чином копію банківської гарантії № 42046 від 17.09.2024р. та копію банківської ліцензії АТ «КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ГЛОБУС»,
- копія довіреності, виданої АТ «КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ГЛОБУС» на уповноважену особу на підписання гарантії, засвідчена належним чином.
Скан – копії зазначених документів додаються.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 10 жовтня 2024
Кінцевий строк оскарження: 16 жовтня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 вересня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ЄВРОПЕЙСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" 57 104 461,42
UAH з ПДВ
57 104 461,42
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

13 вересня 2024 09:12
Електронний підпис
13 вересня 2024 09:10
8_Витяг_з_ЄДР_09.09.2024р.pdf
13 вересня 2024 09:10
2_ІД_корупція_ТОВ_ЄДБК.zip
13 вересня 2024 09:10
1_ІД_корупція_Зіненко_С.С.zip
12 вересня 2024 10:05
Електронний підпис
12 вересня 2024 10:05
2_Графічне_зображення.pdf
11 вересня 2024 17:48
Електронний підпис
11 вересня 2024 17:47
2_Графічне_зображення.pdf
11 вересня 2024 17:47
1_Транспортна_схема.pdf
09 вересня 2024 14:38
Електронний підпис
09 вересня 2024 14:38
Електронний підпис
09 вересня 2024 14:37
22_ДСТУ_ISO.pdf
09 вересня 2024 14:37
17.2_Проєкт_договору.pdf
09 вересня 2024 14:37
13_ЛЗ_на_обробку_ПД.pdf
09 вересня 2024 14:37
12.7_Витяг_з_ЄДР_09.09.2024р.pdf
09 вересня 2024 14:37
36017-10 ТОВ ЄДБК p7s.7z
09 вересня 2024 14:37
19_Витяг_ПДВ_27.11.2023р.pdf
09 вересня 2024 14:37
17.3_Проєкт_договору.pdf.p7s.zip
09 вересня 2024 14:37
12.4_Статут_Опис_Рішення.pdf
09 вересня 2024 14:37
5.5_Посадова_інструкція.pdf
09 вересня 2024 14:37
5.7_КС_геодезиста.pdf
09 вересня 2024 14:37
6.2.17_Договір_44-Б_ДУ2_3_4_5_6_7.pdf
09 вересня 2024 14:37
5.4_ЛП_щодо_працівників.pdf
09 вересня 2024 14:37
5.6_Копії_дипломів_ІТП.pdf
09 вересня 2024 14:37
1.4_ІК_обліку_ОЗ_ТОВ_ЄДБК.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЄВРОПЕЙСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ЄВРОПЕЙСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"
#35683453
Переможець 57 104 461,42
UAH з ПДВ
12 вересня 2024 14:14
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 вересня 2024 13:52

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником - ТОВ «Європейська дорожньо-будівельна компанія» по закупівлі: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Експлуатаційне утримання Південнобузького мосту через річку Південний Буг на км 132+391 автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса-Мелітополь-Новоазовськ, Миколаївська область (UA-2024-08-30-007790-a) 1. Виявлена невідповідність: Учасником в складі тендерної пропозиції, серед іншого, надано Транспортну схему від 09.09.2024р. № 09/09/24-4 (надалі – Транспортна схема), проте в графі «Перелік всіх автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування2» не вірно зазначено індекси та назви автомобільних доріг. Вимога тендерної документації: підпункт 1.2. пункту 1. Додатку 1 до тендерної документації: «... В підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші та ЩМАС Учасник надає транспортну схему за формою наведеною нижче таблиці ТРАНСПОРТНА СХЕМА № п/п Найменування асфальтобетонної суміші та ЩМАС (вид, тип, марка) Виробник/ Постачальник Місце виробництва/ постачання Місце доставки Відстань перевезення, км швидкість руху1, км/год Загальна тривалість транспортування, годин, хвилин Перелік всіх автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування 2 в населеному пункті поза населеним пунктом 1 Визначається відповідно до "Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування". 2 Перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування вказувати із зазначенням довжини відрізку маршруту в км, що проходить по ним (з точністю до 1км). Нижче під Транспортною схемою Учасник зазначає: “Маршрут транспортування асфальтобетонної суміші проходить по автомобільним дорогам з капітальним та удосконаленим полегшеним типом дорожнього одягу (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь) поза межами населеного пункту - ___________ км, з перехідним типом дорожнього одягу пункту - ___________ км, та в межах населеного пункту – _________ км, то згідно розрахунку час транспортування асфальтобетонної суміші до місця надання послуг (виконання робіт) становить: S куптдо (________ км) = ____ год. ____ хв. Vпнп (49 км/год) S птдо (________ км) = ____ год. ____ хв. V тп (37 км/год) S птдо (_____ км) = ____ год. ____ хв. V і (28 км/год) S мнп (_____ км) = ____ год. ____ хв. V нп (25 км/год) РАЗОМ: ______ год _______ хв. де: Sкуптдо – відстань перевезення по капітальному та удосконаленому полегшеному типу дорожнього одягу, км; Sптдо – відстань перевезення по перехідному типу дорожнього одягу, км; Sмнп – відстань перевезення в межах населеного пункту, км; Vпнп – технічна швидкість поза межами населеного пункту на дорогах з удосконаленим покриттям, км/год. Vтп – технічна швидкість поза межами населеного пункту на дорогах з твердим покриттям, км/год. Vі – технічна швидкість поза межами населеного пункту на інших дорогах, км/год. V нп – технічна швидкість в межах населеного пункту; Середня відстань перевезення асфальтобетонної суміші становить_____ км”. В транспортній схемі учасник зазначає всі суміші асфальтобетонні та ЩМАС, що необхідні для надання послуг за предметом закупівлі та які зазначені у Додатку 4 до тендерної документації. Додатково до транспортної схеми надається графічне зображення маршруту транспортування перевезення асфальтобетонних сумішей та ЩМАС із зазначенням всіх автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування та всіх населених пунктів, через які проходить маршрут транспортування.». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Транспортна схема транспортування асфальтобетонних сумішей та ЩМАС відповідно до вимог тендерної документації з зазначенням достовірної інформації. 2. Виявлена невідповідність: Учасником в складі тендерної пропозиції, серед іншого, надано Графічне зображення маршруту транспортування перевезення асфальтобетонних сумішей та ЩМАС від 09.09.2024р. № 09/09/24-5, деякі індекси автомобільних доріг в якому вказано невірно. Вимога тендерної документації: підпункт 1.2. пункту 1. Додатку 1 до тендерної документації: «... Додатково до транспортної схеми надається графічне зображення маршруту транспортування перевезення асфальтобетонних сумішей та ЩМАС із зазначенням всіх автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування та всіх населених пунктів, через які проходить маршрут транспортування.». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - графічне зображення маршруту транспортування перевезення асфальтобетонних сумішей та ЩМАС відповідно до вимог тендерної документації з зазначенням достовірної інформації. Враховуючи викладене, Замовник вимагає від учасника - ТОВ «Європейська дорожньо-будівельна компанія» усунути невідповідності в інформації та документах, поданих останнім в складі тендерної пропозиції за предметом закупівлі: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Експлуатаційне утримання Південнобузького мосту через річку Південний Буг на км 132+391 автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса-Мелітополь-Новоазовськ, Миколаївська область (UA-2024-08-30-007790-a).

Документи

12 вересня 2024 14:14
Довідка НАЗК
12 вересня 2024 14:14
Електронний підпис
10 вересня 2024 00:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 вересня 2024 14:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЄВРОПЕЙСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"
#35683453
57 104 461,42
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 вересня 2024 14:14
Довідка НАЗК
12 вересня 2024 14:14
Електронний підпис
10 вересня 2024 00:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2024 14:45
ДУ №3 від 21.10.2024 до Дог №37-Б зменш ДЦ.pdf зміни до договору
21 жовтня 2024 14:44
Електронний підпис укладений
18 вересня 2024 14:59
Договір №37-Б від 18.09.2024.pdf укладений
18 вересня 2024 14:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2024
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі абзацу 3 пункту 3.3. Договору Сторони дійшли згоди погодити зміну ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості послуг) та абзац 1 пункту 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «Ціна Договору визначається на підставі договірної ціни (Додаток 1 до Договору) і становить 44 802 651,41 грн. без ПДВ, крім того ПДВ 8 960 530,28 грн., разом з ПДВ 53 763 181,69 грн. (п’ятдесят три мільйони сімсот шістдесят три тисячі сто вісімдесят одна грн. 69 коп.), в тому числі: 2024 рік – 25 000 000,00 грн.; 2025 рік – 28 763 181,69 грн
Номер договору про закупівлю: 37-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML