Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція їдальні навчально-оздоровчого комплексу Волинського обласного ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою ім. Героїв Небесної Сотні на вул. Володимирській, 137 у м. Ковелі Волинської області
Очікувана вартість
77 438 621,00 UAH
UA-2024-08-30-006153-a 4761437ce9ee4775a98ffc8354e30094
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Прогонюк Сергій Володимирович

380676521139 zidan.psv.9179@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВОЛИНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЛІЦЕЙ З ПОСИЛЕНОЮ ВІЙСЬКОВО-ФІЗИЧНОЮ ПІДГОТОВКОЮ ІМЕНІ ГЕРОЇВ НЕБЕСНОЇ СОТНІ
Код ЄДРПОУ: 25908539
Місцезнаходження: 43021, Україна , Волинська обл., Луцьк, Стрілецька, 6
Контактна особа: Прогонюк Сергій Володимирович
380676521139
zidan.psv.9179@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 серпня 2024 14:38
Звернення за роз’ясненнями: до 11 вересня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 вересня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 вересня 2024 10:00
Очікувана вартість: 77 438 621,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 387 193,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Реконструкція їдальні навчально-оздоровчого комплексу Волинського обласного ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою ім. Героїв Небесної Сотні на вул. Володимирській, 137 у м. Ковелі Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2024 14:37
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2024 14:37
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2024 14:37
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2024 14:37
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2024 14:37
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2024 14:37
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2024 14:37
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2024 14:37
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2024 14:37
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2024 14:37
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2024 14:37
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2024 14:37
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2024 14:37
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2024 14:37
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2024 14:37
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2024 14:37
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2024 14:37
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2024 14:37
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2024 14:37
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2024 14:37
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2024 14:37
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 серпня 2024 14:37

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

30 серпня 2024 15:21
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
30 серпня 2024 15:09
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
30 серпня 2024 15:08
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
30 серпня 2024 14:38
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
30 серпня 2024 15:18
Тендерна документація (військовий ліцей) нов-остаточна.docx
30 серпня 2024 15:18
Протокол обгрунтування- ідальня нов-ост.docx
30 серпня 2024 14:37
Тендерна документація (військовий ліцей) нов.docx
30 серпня 2024 14:37
Протокол обгрунтування- ідальня нов.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-12-18-000016 ● ab640204cc0c40f0bf3530998db0e4c8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 грудня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 грудня 2024 15:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
18.12.2024 № 56-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Віталій БОНДАР
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 18.12.2024 № 56-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-08-30-006153-a від 30.08.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-12-18 17:05:40

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу публічної закупівлі «Реконструкція їдальні навчально-оздоровчого комплексу Волинського обласного ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою ім. Героїв Небесної Сотні на вул. Володимирській, 137 у м. Ковелі Волинської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-30-006153-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-12-20 14:19:35

пояснення

З метою формування у ліцеїстів Волинського обласного ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Небесної Сотні ключових компетентностей, визначених Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти, затверджених постановою КМУ від 23.11.2011 року №1392 із змінами, внесеними згідно з постановою КМУ від 07.08.2013 року №538, Стандартом спеціалізованої освіти військового спрямування для військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеїв, ліцеїв з посиленою військово-фізичною підготовкою, які визначені наказом Міністерства оборони України від 02.07.2021 року №188, виконання вимог стандартів освіти, підготовці ліцеїстів для подальшого вступу до вищих військових навчальних закладів і подальшого проходження служби у секторі безпеки і оборони, згідно з  ст. 64 Конституції України, Указу Президента України від 24 лютого 2022 р. № 64 “Про введення воєнного стану в Україні”, враховуючи концепцію Стратегії розвитку Волинського обласного ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Небесної Сотні на період 2021-2030 роки (в т.ч шодо ефективної фінансово-господарської діяльності), затвердженою Волинською обласною радою, також у зв’язку з необхідністю вирішення питань розширення можливостей ліцею щодо прийняття на навчання дітей загиблих військовослужбовців та дітей військовослужбовців, які безпосередньо виконують завдання із захисту Батьківщини, із врахуванням листа МОН «Про організацію освітнього процесу в умовах військових дій» від 06.03.2022 № 1/3371-22, зокрема безперервність навчальної діяльності, відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (з доповненнями та змінами) (далі Особливості), була здійснена закупівля — «Реконструкція їдальні навчально - оздоровчого комплексу Волинського обласного ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою ім. Героїв Небесної Сотні по вул. Володимирській, 137 у м. Ковелі, Волинської області» . (UA-2024-08-30-006153-a ).
Обґрунтування закупівлі: реконструкція їдальні навчально - оздоровчого комплексу Волинського обласного ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою ім. Героїв Небесної Сотні по вул. Володимирській, 137 у м. Ковелі, Волинської області здійснюється на підставі вимог
Постанови КМУ від 16.02.2022 року № 120 (в редакції постанови КМУ від 17.05.2024 року №575) «Порядок та умови надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти» з урахуванням рішення Волинської обласної ради щодо співфінансування субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень, та згідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 29 березня 2002 № 426 «Про норми харчування військовослужбовців Збройних Сил, інших військових формувань та Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації, поліцейських, осіб рядового та начальницького складу підрозділів Державної фіскальної служби, осіб рядового, начальницького складу органів і підрозділів цивільного захисту», а саме Норма №6 – ліцеїстська, а також на підставі експертного звіту № 752-ЕК-24 від 30.07.24, зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва (наказ № 145 від 30.07.2024).
Також повідомляємо, що згідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) РЕКОМЕНДУЄТЬСЯ забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/ або розміру бюджетного призначення на власному веб- сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівлі.»

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-12-20 10:12:16

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Реконструкція їдальні навчально-оздоровчого комплексу Волинського обласного ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою ім. Героїв Небесної Сотні на вул. Володимирській, 137 у м. Ковелі Волинської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-30-006153-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Додатком 2 до тендерної документації встановлена вимога, що Учасник має здійснити розрахунок ціни своєї пропозиції з урахуванням Наказу Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (Настанови з визначення вартості будівництва) (далі – Настанова).
Пунктом 5.2 Настанови визначено, що Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 цієї Настанови, у разі визначення вартості за укрупненими показниками вартості робіт використовується форма договірної ціни, що наведена в додатку 31 цієї Настанови.
Додатком 30 до Настанови (пункт 5.2) передбачено, зокрема:
ФОРМА договірної ціни
Вид договірної ціни ________
Визначена згідно з.
Складена в поточних цінах станом на "___" ____________ 20__ р.
Разом з тим, договірна ціна, надана у складі пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВОЛИНЬЕКОБУД» (файл – «38 розрахунки договірної ціни.pdf»), складена не у відповідності до Настанови в частині незазначення у формі "Визначена згідно з _______".
Враховуючи наведене, пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВОЛИНЬЕКОБУД» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи наведене, у Замовника були наявні підстави для відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВОЛИНЬЕКОБУД», визначені абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Поясніть чому Вами не було відхилена тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВОЛИНЬЕКОБУД»?
2. Згідно підпункту 2.1.2 пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» до тендерної документації учасник повинен мати необхідних інженерно-технічних працівників будівельних професій та достатню кількість робітників, необхідних для виконання робіт, які є предметом закупівлі. Обов’язкова наявність у штаті працівників: - інженера з охорони праці, виконроба. Учасник повинен надати сканкопії відповідних документів (для підтвердження відповідності інформації, вказаної в довідках про виконроба, інженера з охорони праці та директора), які засвідчують, що працівники учасника, пройшли навчання про знання законодавчих актів з охорони праці, надання домедичної допомоги потерпілим, гігієни праці, електробезпеки (загальний курс з ОП), НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП 0.00-1.75-15, НПАОП 0.00-1.80-18, НПАОП 45.2-7.03-17, НПАОП 0.00-1.76-15, НПАОП 0.00-1.81-18, НПАОП 0.00-1.62-12, НПАОП 0.00-7.14-17, НПАОП 0.00-7.11-12, НПАОП 28.52-1.31-13, НПАОП 28.0-1.35-14, НПАОП 28.0-1.32-13. Відповідні документи повинні бути чинними на дату розкриття тендерних пропозицій.
Так, ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВОЛИНЬЕКОБУД» у складі пропозиції надано інформацію (файл - «05 док по працівниках. pdf») про виконавця робіт Мартинюка Анатолія Михайловича щодо проходження навчання про знання законодавчих актів з охорони праці (витяг з протоколу від 27.03.2023 №14/2) та сканкопію відповідного посвідчення №564-14/а-23.
Разом з тим, відповідно зазначеної інформації у посвідченні Мартинюка Анатолія Михайловича №564-14/а-23 у стовбці графік наступної перевірки зазначена дата 27.03.2024 року. Таким чином учасник не надав документи щодо проходження навчання з охорони праці, що є чинними на дату розкриття .
Поясніть, чому Вами відповідно до пункту 43 Особливостей не поставлена вимога про усунення невідповідностей в частині надання інформації про виконавця робіт Мартинюка Анатолія Михайловича в частині проходження навчання про знання законодавчих актів з охорони праці, надання домедичної допомоги потерпілим, гігієни праці, електробезпеки (загальний курс з ОП), НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП 0.00-1.75-15, НПАОП 0.00-1.80-18, НПАОП 45.2-7.03-17, НПАОП 0.00-1.76-15, НПАОП 0.00-1.81-18, НПАОП 0.00-1.62-12, НПАОП 0.00-7.14-17, НПАОП 0.00-7.11-12, НПАОП 28.52-1.31-13, НПАОП 28.0-1.35-14, НПАОП 28.0-1.32-13? Яким чином та яким документом у складі тендерної пропозиції учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВОЛИНЬЕКОБУД» виконав вимогу підпункту 2.1.2 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації щодо надання сканкопії відповідних документів (для підтвердження відповідності інформації, вказаної в довідках про виконроба, інженера з охорони праці та директора), які засвідчують, що працівники учасника, пройшли навчання про знання законодавчих актів з охорони праці, надання домедичної допомоги потерпілим, гігієни праці, електробезпеки (загальний курс з ОП), НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП 0.00-1.75-15, НПАОП 0.00-1.80-18, НПАОП 45.2-7.03-17, НПАОП 0.00-1.76-15, НПАОП 0.00-1.81-18, НПАОП 0.00-1.62-12, НПАОП 0.00-7.14-17, НПАОП 0.00-7.11-12, НПАОП 28.52-1.31-13, НПАОП 28.0-1.35-14, НПАОП 28.0-1.32-13?
3. Згідно абзацу десятого пункту 28 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації».
Враховуючи зазначене поясніть, чому під час затвердження та оприлюднення тендерної документації на закупівлю робіт з «Реконструкція їдальні навчально-оздоровчого комплексу Волинського обласного ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою ім. Героїв Небесної Сотні на вул. Володимирській, 137 у м. Ковелі Волинської області» не оформлено та не оприлюднено перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, як окремі додатки до тендерної документації?.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-12-23 15:49:41

Пояснення

З приводу запиту щодо надання пояснень повідомляємо.
Дійсно, форму договірної ціни наведено у додатку 30 Настанови з визначення вартості будівництва, у разі визначення вартості за укрупненими показниками вартості робіт використовується форма договірної ціни, що наведена у додатку 31 цієї Настанови.
Договірна ціна, надана ТОВ «ВОЛИНЬЕКОБУД» складена за формою наведеною у вищезазначеній Настанові та містить усі необхідні розрахунки згідно технічного завдання замовника, яке міститься у Додатку 2 до тендерної документації у розділі «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмету закупівлі: Реконструкція їдальні навчально – оздоровчого комплексу Волинського обласного ліцею з посиленою військово – фізичною підготовкою ім.Героїв Небесної Сотні на вул.Володимирській, 137 у м.Ковелі Волинської області». Незазначення у формі «Визначена згідно з _________» не підпадає під формулювання «невідповідність умовам технічної специфікації та ін.вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації» оскільки відповідно до п.33 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація до предмета закупівлі – це встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва. Під час розгляду пропозиції учасника не виявлено невідповідностей пропозиції технічному завданню, договірна ціна складена у відповідності до Настанов. Незаповнення в частині «Визначена згідно з ______________» розцінено як помилку, зроблену учасником під час оформлення тексту документа, що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі (п.2 Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710).
Щодо ніби то ненадання учасником документа про проходження навчання з охорони праці, що є чинним на дату розкриття, а саме твердження контролюючого органу про необхідність усунення невідповідностей в частині надання інформації про виконавця робіт Мартинюка Анатолія Михайловича про проходження навчання про знання законодавчих актів з охорони праці, надання домедичної допомоги потерпілим, гігієни праці, електробезпеки (загальний курс з ОП), повідомляємо наступне.
В складі тендерної пропозиції учасника надано кольорову сканкопію Посвідчення № 564-14-23 видане Мартинюку Анатолію Михайловичу, виконавцю робіт про те, що він пройшов навчання і виявив потрібні знання законодавчих актів з охорони праці, надання домедичної допомоги потерпілим, гігієни праці, електробезпеки (загальний курс з ОП); НПАОП 0.00-1.71-13; НПАОП 0.00-1.15-07; НПАОП 45.2-7.02-12; НПАОП 0.00-1.75-15; НПАОП 0.00-1.80-18; НПАОП 45.2-7.03-17; НПАОП 0.00-1.76.15; НПАОП 0.00-1.81-18; НПАОП 0.00-1.62-12; НПАОП 0.00-7.14-17; НПАОП 0.00-7.11-12; НПАОП 28.52-1.31-13; НПАОП 28.0-1.35-14; НПАОП 28.0-1.32-13 (ст.1,2 файлу «05 док по працівниках»). Посвідчення дійсне до 27.03.2026 року тобто дійсне на момент розкриття. Кольорову сканкопію протоколу про проходження навчання надано в складі тендерної пропозиції учасника (ст.3 файлу «05 док по працівниках»).
В свою чергу зауважимо, що посвідчення № 564-14/а – 23 видане Мартинюку Анатолію Михайловичу для допуску до роботи в електроустановках напругою до 1000 В, подання якого замовником не вимагалося, а отже відсутні підстави для пред’явлення вимоги до учасника про усунення невідповідностей в частині надання інформації про виконавця робіт Мартинюка Анатолія Михайловича щодо проходження навчання про знання законодавчих актів з охорони праці, надання домедичної допомоги потерпілим, гігієни праці, електробезпеки (загальний курс з ОП), НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП 0.00-1.75-15, НПАОП 0.00-1.80-18, НПАОП 45.2-7.03-17, НПАОП 0.00-1.76-15, НПАОП 0.00-1.81-18, НПАОП 0.00-1.62-12, НПАОП 0.00-7.14-17, НПАОП 0.00-7.11-12, НПАОП 28.52-1.31-13, НПАОП 28.0-1.35-14, НПАОП 28.0-1.32-13.
Щодо затвердження та оприлюднення тендерної документації на закупівлю робіт з реконструкції їдальні навчально – оздоровчого комплексу Волинського обласного ліцею з посиленою військово – фізичною підготовкою ім.Героїв Небесної Сотні на вул.Володимирській, 137 у м.Ковелі Волинської області та її змісту повідомляємо, що перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі містяться у Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються від учасника (переможця) у складі його тендерної пропозиції». Разом з тим інформуємо, що в подальшому буде звернуто увагу на форму тендерної документації під час проведення процедур закупівель.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Наказом Волинського обласного ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Небесної Сотні № 292 від 31.12.2024 було проведено заходи щодо усунення порушеннь.

2025-01-02 10:31:19


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 26 грудня 2024
Кінцевий строк оскарження: 10 січня 2025

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 вересня 2024 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД" 70 330 466,80
UAH з ПДВ
70 330 466,80
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

22 вересня 2024 10:05
Електронний підпис
22 вересня 2024 10:05
26 довідка.pdf.p7s
22 вересня 2024 10:05
24 довідка досвід.pdf.p7s
22 вересня 2024 10:05
23 док по працівниках.pdf.p7s
22 вересня 2024 10:05
22 накази працівники.pdf.p7s
22 вересня 2024 10:05
21 довідка працівники.pdf.p7s
22 вересня 2024 10:05
19 технічні паспорти.pdf.p7s
22 вересня 2024 10:05
18 довідка МТБ.pdf.p7s
22 вересня 2024 10:05
17 проект договору.pdf.p7s
22 вересня 2024 10:05
11 ліцензія (оригінал).PDF.p7s
22 вересня 2024 10:05
08 виписка.pdf.p7s
22 вересня 2024 10:05
06 протокол до статуту.PDF.p7s
22 вересня 2024 10:05
05 опис документів.PDF.p7s
22 вересня 2024 10:05
03 сканкопія статуту.PDF.p7s
22 вересня 2024 10:05
02 тендерна пропозиція.pdf.p7s
22 вересня 2024 10:05
01 витяг єдр.pdf.p7s
22 вересня 2024 10:05
27 витяг з розпорядження.pdf
22 вересня 2024 10:05
26 довідка.pdf
22 вересня 2024 10:05
24 довідка досвід.pdf
22 вересня 2024 10:05
23 док по працівниках.pdf
22 вересня 2024 10:05
22 накази працівники.pdf
22 вересня 2024 10:05
21 довідка працівники.pdf
22 вересня 2024 10:05
19 технічні паспорти.pdf
22 вересня 2024 10:05
18 довідка МТБ.pdf
22 вересня 2024 10:05
17 проект договору.pdf
22 вересня 2024 10:05
16 довідка мвс.rar
22 вересня 2024 10:05
14 Довідка.zip
22 вересня 2024 10:05
13 Довідка (1).zip
22 вересня 2024 10:05
11 ліцензія (оригінал).PDF
22 вересня 2024 10:05
08 виписка.pdf
22 вересня 2024 10:05
07 довідка платника ПДВ.PDF
22 вересня 2024 10:05
06 протокол до статуту.PDF
22 вересня 2024 10:05
05 опис документів.PDF
22 вересня 2024 10:05
03 сканкопія статуту.PDF
22 вересня 2024 10:05
02 тендерна пропозиція.pdf
22 вересня 2024 10:05
01 витяг єдр.pdf
18 вересня 2024 12:59
Електронний підпис
18 вересня 2024 12:59
03 звіти по аудиту ІСО.pdf.p7s
18 вересня 2024 12:59
02 накази працівники.pdf.p7s
18 вересня 2024 12:59
01 довідка працівники.pdf.p7s
18 вересня 2024 12:59
03 звіти по аудиту ІСО.pdf
18 вересня 2024 12:59
02 накази працівники.pdf
18 вересня 2024 12:59
01 довідка працівники.pdf
14 вересня 2024 08:22
Електронний підпис
14 вересня 2024 08:22
Електронний підпис
14 вересня 2024 08:22
04 довідка працівники.pdf.p7s
14 вересня 2024 08:22
04 довідка працівники.pdf
13 вересня 2024 19:30
Електронний підпис
13 вересня 2024 19:30
Електронний підпис
13 вересня 2024 19:30
04 довідка працівники.pdf
13 вересня 2024 19:30
11 тендерна пропозиція.pdf
13 вересня 2024 19:30
33 гарантійний лист.pdf
13 вересня 2024 19:30
21 гарантійний лист.pdf
13 вересня 2024 19:30
01 довідка МТБ.pdf
13 вересня 2024 19:30
25 довідка.pdf.p7s
13 вересня 2024 19:30
10 витяг єдр.pdf
13 вересня 2024 19:30
39 кошторис.imd.p7s
13 вересня 2024 19:30
32 проект договору.pdf.p7s
13 вересня 2024 19:30
36 довідка.pdf.p7s
13 вересня 2024 19:30
32 проект договору.pdf
13 вересня 2024 19:30
22 гарантійний лист.pdf.p7s
13 вересня 2024 19:30
31 гарантійний лист.pdf
13 вересня 2024 19:30
16 протокол до статуту.PDF
13 вересня 2024 19:30
41 витяг з розпорядження.pdf
13 вересня 2024 19:30
02 технічні паспорти.pdf.p7s
13 вересня 2024 19:30
24 договори відходи.pdf
13 вересня 2024 19:30
06 довідка досвід.pdf
13 вересня 2024 19:30
40 довідка.pdf.p7s
13 вересня 2024 19:30
23 гарантійний лист.pdf.p7s
13 вересня 2024 19:30
13 сканкопія статуту.PDF
13 вересня 2024 19:30
08 фінансова звітність.pdf
13 вересня 2024 19:30
05 док по працівниках.pdf.p7s
13 вересня 2024 19:30
15 опис документів.PDF
13 вересня 2024 19:30
10 витяг єдр.pdf.p7s
13 вересня 2024 19:30
11 тендерна пропозиція.pdf.p7s
13 вересня 2024 19:30
29 ліцензія (оригінал).PDF
13 вересня 2024 19:30
06 довідка досвід.pdf.p7s
13 вересня 2024 19:30
37 сертифікати ісо.pdf.p7s
13 вересня 2024 19:30
02 технічні паспорти.pdf
13 вересня 2024 19:30
37 сертифікати ісо.pdf
13 вересня 2024 19:30
35 довідка.pdf
13 вересня 2024 19:30
35 довідка.pdf.p7s
13 вересня 2024 19:30
15 опис документів.PDF.p7s
13 вересня 2024 19:30
18 виписка.pdf
13 вересня 2024 19:30
18 виписка.pdf.p7s
13 вересня 2024 19:30
01 довідка МТБ.pdf.p7s
13 вересня 2024 19:30
29 ліцензія (оригінал).PDF.p7s
13 вересня 2024 19:30
25 довідка.pdf
13 вересня 2024 19:30
24 договори відходи.pdf.p7s
13 вересня 2024 19:30
09 лист персональні дані.pdf
13 вересня 2024 19:30
31 гарантійний лист.pdf.p7s
13 вересня 2024 19:30
36 довідка.pdf
13 вересня 2024 19:30
16 протокол до статуту.PDF.p7s
13 вересня 2024 19:30
13 сканкопія статуту.PDF.p7s
13 вересня 2024 19:30
26 лист-згода.pdf
13 вересня 2024 19:30
40 довідка.pdf
13 вересня 2024 19:30
26 лист-згода.pdf.p7s
13 вересня 2024 19:30
22 гарантійний лист.pdf
13 вересня 2024 19:30
23 гарантійний лист.pdf
13 вересня 2024 19:30
43 документи Волиньліфт.rar
13 вересня 2024 19:30
21 гарантійний лист.pdf.p7s
13 вересня 2024 19:30
39 кошторис.imd
13 вересня 2024 19:30
33 гарантійний лист.pdf.p7s
13 вересня 2024 19:30
08 фінансова звітність.pdf.p7s
13 вересня 2024 19:30
17 довідка платника ПДВ.PDF
13 вересня 2024 19:30
04 довідка працівники.pdf.p7s
13 вересня 2024 19:30
05 док по працівниках.pdf
13 вересня 2024 19:30
42 довідка субпідрядники.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД"
#41255327
Переможець 70 330 466,80
UAH з ПДВ
19 вересня 2024 12:30
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 вересня 2024 16:50

Вимога про усунення невідповідностей

Виявлені недоліки: Відсутні документи: - звіти по аудитах ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 45001:2019; - для підтвердження інформації про наявність працівників учасник повинен надати трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу або трудовий договір

Документи

19 вересня 2024 12:31
Довідка НАЗК
19 вересня 2024 12:30
Електронний підпис
14 вересня 2024 10:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 вересня 2024 12:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД"
#41255327
70 330 466,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 вересня 2024 12:31
Довідка НАЗК
19 вересня 2024 12:30
Електронний підпис
14 вересня 2024 10:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2024 15:12
дод.угода №9 (16-24).pdf зміни до договору
27 грудня 2024 15:10
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2024 15:09
дод.угода №8 (16_24).pdf зміни до договору
27 грудня 2024 15:08
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2024 12:53
дод уг 7 до дог 16,24 (1).pdf зміни до договору
24 грудня 2024 12:52
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2024 12:55
дод.угода №6.pdf зміни до договору
20 грудня 2024 12:54
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2024 12:56
дод.угода №5 (реконструкція).pdf зміни до договору
06 грудня 2024 12:52
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2024 15:59
дод.угода №4 до рекон.їдал.pdf зміни до договору
20 листопада 2024 15:58
Електронний підпис зміни до договору
06 листопада 2024 14:12
дод.угода №3 до реконструкції.pdf зміни до договору
06 листопада 2024 14:11
Електронний підпис зміни до договору
01 листопада 2024 17:25
ДУ №2 до реконструкції.pdf зміни до договору
01 листопада 2024 17:24
Електронний підпис зміни до договору
02 жовтня 2024 11:13
дод.угода №1.pdf зміни до договору
02 жовтня 2024 11:10
Електронний підпис укладений
30 вересня 2024 15:27
договір ПІДРЯДУ.pdf укладений
30 вересня 2024 15:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2024
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, з урахуванням зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 16/24
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2024
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 16/24
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2024
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 16/24
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2024
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 16/24
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 16/24
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 16/24
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 16/24
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю ,(також Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника)
Номер договору про закупівлю: 16/24
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 16/24
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML