Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт спортмайданчика для міні-футболу зі штучним покриттям для Ужгородського ліцею «Лідер» по вул. Сільвая, 3 в м. Ужгород» КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
3 517 651,00 UAH
UA-2024-08-30-005803-a ● 3b1314c266c04e99a8ec9b2f2dfc814f
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ МІСЬКОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 36541721 |
Місцезнаходження: | 88000, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, пл. Поштова, 3 |
Контактна особа: |
Ірина МАЛЕТА +380312614190 vz3.dmi.umr@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 серпня 2024 14:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 вересня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 517 651,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 35 176,51 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 2 (два) відсотка від вартості договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: оригінал банківської гарантії. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321, а також вимогам, визначеним цій тендерній документації. Разом з банківською гарантією обов’язково надаються завірені копії ліцензії Національного банку України та документів, що підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: до 31.12.2025 року включно. Умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Оформлена відповідно до вимог цієї тендерної документації банківська гарантія має бути надана Замовнику не пізніше дати укладення Договору про закупівлю. Умови повернення забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі: 1) порушення переможцем, строків виконання робіт, передбачених договором про закупівлю; 2) порушення переможцем умов договору про закупівлю щодо якості виконання робіт; 3) невиконання (часткового виконання) умов договору переможцем процедури закупівлі; 4) під час виконання договору переможець виступить ініціатором розірвання договору. 5) договір буде достроково розриватися Замовником у разі порушення переможцем умов Договору. У разі ненадання або надання забезпечення виконання договору про закупівлю не у відповідності до вимог тендерної документації, замовник відхиляє переможця на підставі абзацу 4 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, а саме: переможець процедури закупівлі не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику (Переможцю) у випадках визначених Законом України «Про публічні закупівлі», підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. Реквізити для виплати Замовнику (бенефіціару) забезпечення виконання договору при виникненні обставин, вказаних у даній тендерній документації: Найменування замовника: Департамент міської інфраструктури Ужгородської міської ради код ЄДРПОУ 36541721 Рахунок: UA 688201720344291060400056013 в Державна Казначейська Служба України |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
«Капітальний ремонт спортмайданчика для міні-футболу зі штучним покриттям для Ужгородського ліцею «Лідер» по вул. Сільвая, 3 в м. Ужгород» КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 серпня 2024 14:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 серпня 2024 14:05 |
Додаток 3 до тендерної документації.pdf | |
30 серпня 2024 14:05 |
Додаток 2 Перелік докуметів для переможця.pdf | |
30 серпня 2024 14:05 |
Додаток 1 Перелік документів для учасника.pdf | |
30 серпня 2024 14:05 |
ТД Майданчик ЗОШ 20 Лідер.pdf | |
30 серпня 2024 14:05 |
Проект договору - Додаток 4.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналогічний досвід
Дата подання: 10 вересня 2024 13:48
Дата відповіді: 13 вересня 2024 15:34
Доброго дня, Тендерною документацією, вимагається наступне:
- вартість кожного окремо або сумарно з запропонованих аналогічних договорів має становити не менше 90% від очікуваної вартості закупівлі.
Вважаємо, що дана вимога є необґрунтованою та обмежує потенційне коло учасників, а також носить дискримінаційний характер. Просимо внести зміни в тендерну документацію виключивши дану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Стосовно Вашого запитання повідомляємо наступне.
Тендерна документація сформована відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) з врахуванням постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Разом з цим, частиною 2 статті 16 Закону визначено такий кваліфікаційний критерій, як "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору".
Замовник зацікавлений у тому, щоб підрядна організація мала можливість виконати роботи за цією процедурою закупівлі якісно, саме тому у тендерній документації встановлена вимога про аналогічний договір. Водночас, дотримуючись нормативних вимог, а також за результатами аналізу ринку, Замовником визначений відсоток виконання аналогічного договору в розмірі не менше 90% від очікуваної вартості предмета закупівлі, слід зауважити що у відповідності до тендерної документації в учасника є можливість виконати кваліфікаційний критерій декількома аналогічними договорами.
Тендерна документація сформована відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) з врахуванням постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Разом з цим, частиною 2 статті 16 Закону визначено такий кваліфікаційний критерій, як "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору".
Замовник зацікавлений у тому, щоб підрядна організація мала можливість виконати роботи за цією процедурою закупівлі якісно, саме тому у тендерній документації встановлена вимога про аналогічний договір. Водночас, дотримуючись нормативних вимог, а також за результатами аналізу ринку, Замовником визначений відсоток виконання аналогічного договору в розмірі не менше 90% від очікуваної вартості предмета закупівлі, слід зауважити що у відповідності до тендерної документації в учасника є можливість виконати кваліфікаційний критерій декількома аналогічними договорами.
Машини тп механізми
Дата подання: 10 вересня 2024 13:56
Дата відповіді: 13 вересня 2024 15:35
Просимо Вас переглянути вимоги до машин та механізмів.Враховуючи воєнний стан вказані Вами машини та механізми з конкреткними марками показує домовленність та конкретузуючі механізми.Де мають бути замовлені машини і механізми виготовлені в ВОРОЖІЙ росії.
Відповідь: Стосовно Вашого запитання повідомляємо наступне.
Тендерна документація сформована відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) з врахуванням постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
В тендерній документації Замовником визначено кваліфікаційний критерій щодо необхідного переліку машин та механізмів, разом з тим Учасник може використати аналогічну техніку від визначеної в тендерній документації.
Відповідно до пункту 1 Додатку 1 тендерної документації визначено, що для цілей цієї закупівлі відповідністю кваліфікаційному критерію щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій є спроможність Учасника підтвердити наявність зокрема, але не виключно:
Автомобілі бортові КАМАЗ 43253 (або аналог) - 1 (одна) одиниця;
Трактори на пневмоколісному ходу (або аналог) – 1 (одна) одиниця);
Кран автомобільний КТА-32 (або аналог) – 1 (одна) одиниця;
Навантажувач одноковшевий (або аналог) – 1 (одна) одиниця;
Екскаватор одноковшовий JCB CX-3 (або аналог) - 1 (одна) одиниця.
Автогрейдери середнього типу (або аналог) - 1 (одна) одиниця;
Кошти дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві (або аналог) – 1 (одна) одиниця.
Тендерна документація сформована відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) з врахуванням постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
В тендерній документації Замовником визначено кваліфікаційний критерій щодо необхідного переліку машин та механізмів, разом з тим Учасник може використати аналогічну техніку від визначеної в тендерній документації.
Відповідно до пункту 1 Додатку 1 тендерної документації визначено, що для цілей цієї закупівлі відповідністю кваліфікаційному критерію щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій є спроможність Учасника підтвердити наявність зокрема, але не виключно:
Автомобілі бортові КАМАЗ 43253 (або аналог) - 1 (одна) одиниця;
Трактори на пневмоколісному ходу (або аналог) – 1 (одна) одиниця);
Кран автомобільний КТА-32 (або аналог) – 1 (одна) одиниця;
Навантажувач одноковшевий (або аналог) – 1 (одна) одиниця;
Екскаватор одноковшовий JCB CX-3 (або аналог) - 1 (одна) одиниця.
Автогрейдери середнього типу (або аналог) - 1 (одна) одиниця;
Кошти дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві (або аналог) – 1 (одна) одиниця.
Аналогічним договором є виконаний у населених пунктах, розташованих у сейсмічно небезпечних зонах
Дата подання: 11 вересня 2024 09:21
Дата відповіді: 13 вересня 2024 17:04
Вимога тендеру Аналогічним договором відповідно до умов цісї тендерної документаціі буде вважатись договір, який підтверджуе наявність у учасника досвіду виконання робіт з капітального ремонту та /або реконструкції a6o поточного ремонту, виконаний у населених пунктах, розташованих у сейсмічно небезпечних зонах.
Як стосується Капітальний ремонт спортмайданчика для міні-футболу зі штучним покриттям із виконанням робіт у сейсмічно небезпечних зонах, адже спортмайданчик для міні-футболу не є будівлею не є спорудою?
Просимо прибрати вимогу Аналогічним договором є виконаний у населених пунктах, розташованих у сейсмічно небезпечних зонах
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Стосовно Вашого запитання повідомляємо наступне.
Тендерна документація сформована відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) з врахуванням постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Проектно-кошторисна документація по об’єкту пройшла у встановленому порядку експертизу з отриманням позитивного експертного звіту. Відповідно до розділу Опис архітектурно-будівельних та конструктивних рішень Додатку до експертного звіту визначено, що сейсмічність району капітального ремонту становить 7 балів (відповідно до ДБН.В.1.1-12:2014 Будівництво у сейсмічних районах України).
Наведена Вами вимога тендерної документації встановлена згідно з чинними нормативними документами, які регламентують будівництво у сейсмічних районах України, незалежно від типу об'єкта.
Правильне виконання робіт з урахуванням сейсмічності району зменшить ризики пошкодження майданчика в майбутньому, що знизить витрати на його утримання та ремонт.
Враховуючи вищезазначене, вимога щодо досвіду роботи в сейсмічно небезпечних зонах є обґрунтованою та необхідною для забезпечення якості, безпеки та довговічності об'єкта. Дана вимога є ключовою для успішної реалізації проекту відповідно до чинних будівельних норм та стандартів.
Тендерна документація сформована відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) з врахуванням постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Проектно-кошторисна документація по об’єкту пройшла у встановленому порядку експертизу з отриманням позитивного експертного звіту. Відповідно до розділу Опис архітектурно-будівельних та конструктивних рішень Додатку до експертного звіту визначено, що сейсмічність району капітального ремонту становить 7 балів (відповідно до ДБН.В.1.1-12:2014 Будівництво у сейсмічних районах України).
Наведена Вами вимога тендерної документації встановлена згідно з чинними нормативними документами, які регламентують будівництво у сейсмічних районах України, незалежно від типу об'єкта.
Правильне виконання робіт з урахуванням сейсмічності району зменшить ризики пошкодження майданчика в майбутньому, що знизить витрати на його утримання та ремонт.
Враховуючи вищезазначене, вимога щодо досвіду роботи в сейсмічно небезпечних зонах є обґрунтованою та необхідною для забезпечення якості, безпеки та довговічності об'єкта. Дана вимога є ключовою для успішної реалізації проекту відповідно до чинних будівельних норм та стандартів.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій