Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Автомобільний кран AVTR-25-ZN на шасі JAC N350 (або еквівалент)
Очікувана вартість
10 132 600,00 UAH
UA-2024-08-29-010529-a afff595ba223449fbc1d4c2e00f63353
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Назар Самсоненко

+380970224508 nazar.ns98@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина А7382
Код ЄДРПОУ: 26630613
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Назар Самсоненко
+380970224508
nazar.ns98@gmail.com
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 серпня 2024 20:10
Звернення за роз’ясненнями: до 04 вересня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 вересня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 вересня 2024 00:00
Початок аукціону: 09 вересня 2024 11:23
Початок аукціону: 09 вересня 2024 11:23
Очікувана вартість: 10 132 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 663,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Автомобільний кран AVTR-25-ZN на шасі JAC N350 (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Херсонська область, м. Херсон
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2024
ДК 021:2015: 34142000-4 — Автокрани та вантажні автомобілі-самоскиди

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за фактично поставлений Товар здійснюються Замовником протягом 30 календарних днів (за умови наявності бюджетних коштів на рахунку Замовника за даним кодом видатків на оплату відповідних зобов'язань) з дати поставки Товару, шляхом безготівкового банківського переказу коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі рахунку та видаткової накладної. Попередня оплата не передбачається. У разі затримки бюджетного фінансування Замовник, в межах строків відведених для розрахунків за Товар, повідомляє про це Постачальника. У такому разі, розрахунок здійснюється впродовж 10 (десяти) календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на відповідні зобов’язання. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 серпня 2024 20:10
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 серпня 2024 20:10
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 серпня 2024 20:10
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 серпня 2024 20:10
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 серпня 2024 20:10
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 серпня 2024 20:10
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 серпня 2024 20:10
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 серпня 2024 20:10
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 серпня 2024 20:10
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 серпня 2024 20:10
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 серпня 2024 20:10
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 серпня 2024 20:10
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 серпня 2024 20:10
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 серпня 2024 20:10
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 серпня 2024 20:10
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 серпня 2024 20:10
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 серпня 2024 20:10
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 серпня 2024 20:10
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 серпня 2024 20:10
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 серпня 2024 20:10
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 серпня 2024 20:10
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 29 серпня 2024 20:10
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 серпня 2024 20:10
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 29 серпня 2024 20:10
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 серпня 2024 20:10
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 29 серпня 2024 20:10

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

02 вересня 2024 16:07
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 вересня 2024 16:07
Додаток 5 до ТД.docx
02 вересня 2024 16:07
Додаток 4 до ТД.docx
02 вересня 2024 16:07
Додаток 2 до ТД.docx
02 вересня 2024 16:07
Тендерна документація_Автомобільний кран (5).docx
02 вересня 2024 16:07
Додаток 1 до ТД.docx
02 вересня 2024 16:07
Додаток 3 до ТД.docx
02 вересня 2024 16:07
Перелік змін до ТД від 02.09.2024[1].docx
02 вересня 2024 16:07
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 серпня 2024 20:11
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 вересня 2024 16:07
Додаток 5 до ТД.docx
29 серпня 2024 20:10
Додаток 5 до ТД (25).docx
02 вересня 2024 16:07
Додаток 4 до ТД.docx
29 серпня 2024 20:10
Додаток 4 до ТД (6).docx
02 вересня 2024 16:07
Додаток 2 до ТД.docx
29 серпня 2024 20:10
Додаток 2 до ТД (21).docx
02 вересня 2024 16:07
Тендерна документація_Автомобільний кран (5).docx
29 серпня 2024 20:10
Тендерна документація_Автомобільний кран.docx
02 вересня 2024 16:07
Додаток 1 до ТД.docx
29 серпня 2024 20:10
Додаток 1 до ТД (3).docx
02 вересня 2024 16:07
Додаток 3 до ТД.docx
29 серпня 2024 20:10
Додаток 3 до ТД (15).docx
02 вересня 2024 16:07
Перелік змін до ТД від 02.09.2024[1].docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо проведення тендеру,який попередньо договорений
Дата подання: 30 серпня 2024 14:26
Дата відповіді: 02 вересня 2024 16:10
Знову проводиться тендер на купівлю автокрану попередньо договорений і ми бачимо ВІЙСЬКОВОЮ ЧАСТИНОЮ. Технічні параметри прописані під китайську установку і китайське шасі які привезуться і зєднаються. В Україні є виробники , у яких є в наявності крани і які можуть постачатись у короткий термін, не треба чекати 25.12.24р. Технічні характеристики прописані під конкректний договорений кран, де інші учасники не можуть прийняти участь. Навіщо для крану потужність двигуна не менше 342к.с.,чому не 330,340? де затрати пального будуть менші. Навіщо на автокрані коробка перемикання передач МКПП(12 ступінчата),як це впливає на роботу крану?. Звертаємось до замовника ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА змініть технічні характеристики, щоб розширити коло учасників і таким чином купити автокран за більш привабливою ціною після аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання!
Стосовно Вашого твердження «В Україні є виробники, у яких є в наявності крани і які можуть постачатись у короткий термін, не треба чекати 25.12.24р.» повідомляємо наступне.
Пунктом 5.1. Проекту Договору визначено, що строк поставки Товару - протягом 60 календарних днів з дати підписання договору, але не пізніше 25.12.2024. Тобто, умовами договору передбачено, що поставка Товару може здійснюватися упродовж 60 календарних днів, що означає з дати укладання договору + 60 календарних днів. Поставка в цей період ніяким чином не обмежує участь учасників, які можуть поставити швидше, а навпаки розширює коло учасників.
Разом з тим, можливий кінцевий термін постачання Замовником встановлений у зв’язку з тим, що бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року, відповідно до частини 1 статті 3 Бюджетного кодексу України.
Згідно п.7.2 Договору, у разі порушення строку поставки Товару, зазначеного в п. 5.1 Договору та/або строку виправлення (усунення) дефектів (недоліків), зазначеного в Договорі, Постачальник сплачує Замовнику пеню у розмірі 0,1% облікової ставки НБУ від ціни Товару, строк поставки якого порушено та/або від ціни дефектного Товару, за кожний день прострочення. Пеня нараховується протягом строку порушення виконання зобов’язань за Договором, включаючи день виконання такого зобов’язання.
Таким чином, Ваше твердження, щодо поставки Товару виключно 25.12.2024 року не відповідають дійсності.

Щодо твердження, що «Технічні характеристики прописані під конкретний договорений кран, де інші учасники не можуть прийняти участь».
Замовником докладено зусилля щодо створення конкурентного середовища та отримання якомога більшої кількості пропозицій, зокрема інформування інших учасників про потенційну закупівлю шляхом запрошення Замовником на електронному майданчику ВСІХ без виключення потенційних учасників, які мають відповідний код ДК.
Також Замовником НЕ встановлено конкретних технічних характеристик під «конкретно домовлений кран», оскільки технічні/якісні характеристики містять вирази: «не менше», «не більше», «не повинні», що в свою чергу усуває дискримінаційні вимоги щодо учасників та створює виключно мінімально небхідні технічні вимоги, яких потребує Замовник для виконання задач, які перед ним поставлені.
Разом з тим, Замовником в конкретному найменуванні зазначено «або еквівалент», тобто, у учасника є можливість запропонувати аналогічні або кращі технічні характеристики ніж висунуті Замовником.
Отже, Замовником не встановлено дискримінаційних вимог, які обмежують права потенційних учасників, шляхом встановлення у тендерній документації вимог, яким можуть відповідати лише один учасників.

Щодо Вашого питання «Навіщо для крану потужність двигуна не менше 342к.с.,чому не 330,340? де затрати пального будуть менші»
Замовником встановлена НЕ конкретна характеристика потужності двигуна, а мінімальна (не менше), тому запропонований учасниками двигун з більшою потужністю буде відповідати вимогам тендерної документації.
Разом з тим, вибір потужності двигуна обумовлений наступним:
Специфікою технічних вимог: Потужність двигуна не менше 342 к.с. визначена з урахуванням конкретних вимог до крану. Ці вимоги включають вагу вантажів, що підіймаються, висоту підйому, швидкість роботи та умови експлуатації (наприклад, нахил, нерівний ґрунт або вітер). Вибір потужності саме на рівні 342 к.с. означає, що це оптимальний варіант для забезпечення надійної роботи обладнання, мінімізуючи ризики перевантаження двигуна.
Запас потужності: Двигун із потужністю в 342 к.с. та більше забезпечить додаткову надійність під час роботи в екстремальних умовах. Такий запас потужності дозволить уникнути зупинок, перегріву або поломок, коли кран працює з максимальною вагою або на складних ділянках.
Ефективність використання палива: Двигун потужністю не менше 342 к.с., працювати в оптимальному режимі під навантаженням, що може зменшити витрати палива порівняно з двигуном, що працює на межі своїх можливостей (наприклад, 330 к.с.). Коли двигун працює на межі своїх можливостей, витрата пального зростає, оскільки ефективність знижується через необхідність працювати на вищих обертах або з більшою потужністю. Потужніший двигун, який працює з легким запасом, є економічнішим у довгостроковій перспективі.
Знос обладнання: Менш потужний двигун, який працює на межі своєї потужності, зношується швидше через постійні навантаження. Тому використання двигуна з оптимальною потужністю (не менше 342 к.с.) знизить темп зношування, що в підсумку скоротить експлуатаційні витрати та витрати на обслуговування.

Щодо Вашого питання «Навіщо на автокрані коробка перемикання передач МКПП(12 ступінчата),як це впливає на роботу крану?.»
Замовником обрано 12 ступеневу коробку передач, оскільки це:
Широкий діапазон передач для різних умов: На автокрані наявні необхідні різні режими руху, від повільного маневрування на будівельному майданчику до переміщення по дорогах. 12-ступенева механічна коробка передач дозволяє вибирати оптимальну передачу для конкретної ситуації: нижчі передачі для точних маневрів та складних умов (поганий ґрунт, підйоми), а вищі - для руху на швидкостях при переміщенні між об’єктами.
Економія пального: Велика кількість передач дозволяє більш точно підібрати оптимальний режим роботи двигуна при будь-якому навантаженні.
Це допоможе утримувати оберти двигуна в ефективному діапазоні та знизити витрати пального. Наприклад, при русі з важкими вантажами або на складних рельєфах коробка передач дозволить уникати надмірних навантажень на двигун, забезпечуючи кращу паливну ефективність.
Менше зношування двигуна та трансмісії: Більша кількість передач дозволяє уникати роботи двигуна на надмірно високих обертах. Коли є більше варіантів передач, двигун працюватиме з меншими зусиллями, що зменшить його знос. Крім того, це знижує навантаження на всю трансмісію, що призведе до довшого терміну експлуатації.
Маневреність і точність роботи: Під час роботи крана точність і контроль за переміщенням є критично важливими. Додаткові передачі дозволять кранівнику краще контролювати рух транспортного засобу та вантажу, особливо під час під’їзду до важкодоступних місць або на нерівній поверхні. Це підвищить безпеку та точність операцій.
Гнучкість під час перевезення важких вантажів: 12-ступенева коробка передач дозволить вибирати оптимальні передавальні числа для різних навантажень, забезпечуючи достатню потужність для підйому та переміщення важких об’єктів без надмірного навантаження на двигун.
Отже, 12-ступенева механічна коробка передач забезпечує більш гнучке керування автокраном, підвищуючи його ефективність, точність роботи та економічність, а також зменшуючи знос компонентів.
Технічні вимоги
Дата подання: 02 вересня 2024 17:56
Дата відповіді: 05 вересня 2024 17:06
Шановний Замовник, уважно ознайомившись з загальними положеннями і технічними вимогами, зазначеними у Додатку 1, п.1. Технічна специфікація, стовпчик 4., звертаємо Вашу увагу на те що технічні характеристики обмежують коло учасників до одного, з Автомобільним краном AVTR-25-ZN на шасі JAC N350. Нагадуємо Вам про те що, згідно з ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, та просимо Вас внести зміни в Технічні характеристики предмета закупівлі (технічну специфікацію), що вимагаються Замовником в стовпчик 4., для розширення кола учасників, а саме: - п.п. І.Загальні положення. Колісна база - викласти в редакції «не більше 4525+1350»; - п.п. ІІ. Технічні параметри. Потужність двигуна, кВт (к.с.) – викласти в редакції «не менше 225 (300)» - п.п. ІІ. Технічні параметри. Робочий обʼєм, см. куб. – викласти в редакції «не менше 7200» або «в межах 7200-9000» - п.п. ІІ. Технічні параметри. Коробка перемикання передач (кількість передач) - викласти в редакції «МКПП (8 ступінчата)» - п.п. ІІ. Технічні параметри. Тип стріли – викласти в редакції «U-подібна, 5 секцій» - п.п. ІІ. Технічні параметри. Довжина стріли в транспортному положенні, м – викласти в редакції «не більше 11 м» або «в межах 10-11 м» - п.п. ІІ. Технічні параметри. Розмір опорного контуру, мм – викласти в редакції «5500х6300мм» Запропоновані зміни негативно не впливають на важливіший показник вантажопідйомність автокрану та дозволяють прийняти участь у закупівлі постачальнику високоякісної техніки всесвітньо відомого виробника, а також дозволяють суттєво зекономити бюджетні кошти.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо наступних Ваших тверджень, повідомляємо наступне:
Не можемо погодитися з Вашим проханням щодо викладення редакції Колісна база «не більше 4525+1350», враховуючи її недоцільність, а саме:
1. Довга колісна база (4525 мм) зменшить маневреність автокрану, під час маневрування на вузьких дорогах, пересіченій місцевості, що ускладнить керування, особливо на малих швидкостях або в обмеженому просторі.
2. Існує велика ймовірність, що запропонована Вами колісна база призведе до нерівномірного розподілу навантаження на осі автокрану, що в свою чергу погіршить керованість.
3. Якщо автокран матиме значну колісну базу, це обмежить його можливості для використання на дорогах з поганим покриттям або нерівними поверхнями, оскільки великі бази збільшують ймовірність «просідання» днища при русі по ухилах або перепадах та ускладнить час виконання розворотів на вузьких дорогах та пересіченій місцевості.
4. Збільшена колісна база часто пов’язана з більшою масою автокрану. Це може призвести до підвищеної витрати палива, що зробить експлуатацію автокрану менш економічною. Крім того, збільшена вага підвищить знос шин і підвіски.
Щодо зміни технічної характеристики потужності двигуна, кВт (к.с.) «не менше 225 (300)» вважаємо недоцільною з урахуванням наступного:
Потужність двигуна автокрана «не менше 342 кінських сил», що встановлено ТД має наступні переваги: підвищена вантажопідйомність, ефективність експлуатації у складних умовах будівництва, таких як важкодоступні місця, круті підйоми або робота на нерівній місцевості. Разом з цим, автокран з двигуном більшої потужності краще реагуватиме на навантаження, підтримуючи стабільність під час підіймання вантажів. Це знизить ризик аварійних ситуацій, таких як перекидання крана або втрати контролю через недостатню потужність двигуна під час виконання складних операцій. Більша потужність двигуна забезпечить швидке і ефективне транспортування важкого обладнання, дозволить пересуватися з більшою швидкістю та долати складні дороги або підйоми без втрат у продуктивності. Мобільність є суттєвою для виконання поставлених задач в потенційно небезпечних районах. Крім того, потужний двигун дозволить працювати швидше і безперервно, що підвищить продуктивність робіт. Вищий рівень потужності дасть змогу піднімати та переміщувати вантажі швидше, що зменшить час виконання операцій. Більш потужний двигун дозволить працювати з різноманітним навісним обладнанням (лебідками, додатковими стрілами тощо), які вимагатимуть додаткової потужності. Двигун з більшою потужністю працює з меншими навантаженнями на межі своїх можливостей, що знизить знос компонентів і підвищить загальну довговічність техніки.
Отже, більш потужний двигун забезпечить додаткову надійність під час роботи в екстремальних умовах, а також дозволить уникнути зупинок, перегріву або поломок, коли автокран кран працюватиме з максимальною вагою або на складних ділянках.
Прохання змінити робочий обʼєм, см. куб. – викласти в редакції «не менше 7200» або «в межах 7200-9000» не підлягає задоволенню, враховуючи переваги робочого об’єму двигуна автокрана «більше 9000 см³», а саме:
Підвищена потужність і тяга: Двигун з великим робочим об’ємом матиме більшу потужність і крутний момент. Стабільність під час важких операцій: Великий робочий об’єм двигуна дозволить працювати стабільніше під високими навантаженнями, знижуючи ризик втрати потужності або непередбачених зупинок. Краща ефективність в умовах бездоріжжя: Автокран працюватиме на нерівних та погано підготовлених ділянках. Двигун з об’ємом понад 9000 см³ забезпечить більшу тягу, що дозволить ефективно пересуватися по бездоріжжю або підйомах, навіть при наявності важкого навісного обладнання або вантажу. Здатність до роботи з важким обладнанням: Автокрани з більшим робочим об’ємом двигуна краще справиться з підключенням додаткового обладнання. Менше зношування і триваліший термін служби: Двигун з великим об’ємом працюватиме при менших навантаженнях у порівнянні з меншим двигуном, що знизить рівень зношування компонентів і подовжить термін служби.
Вища продуктивність при важких умовах роботи: В умовах високої температури або під час тривалого безперервного використання, двигун з більшим об’ємом краще справлятиметься з навантаженнями і матиме більшу термічну стабільність.
Таким чином, двигун автокрана з робочим об’ємом понад 9000 см³ необхідний для забезпечення стабільної, безпечної і ефективної роботи в умовах високих навантажень, складної місцевості та для збільшення довговічності техніки.
Не погоджуємось з Вашою вимогою зменшити технічні характеристики коробки перемикання передач (кількість передач) з 12 до 8 ступінчатої, враховуючи наступні підстави:
Широкий діапазон передач для різних умов: На автокрані наявні необхідні різні режими руху, від повільного маневрування на робочих ділянках до переміщення по дорогах. Коробка передач з не менше 12 передачами дозволяє вибирати оптимальну передачу для конкретної ситуації: нижчі передачі для точних маневрів та складних умов (поганий ґрунт, підйоми), а вищі - для руху на швидкостях при переміщенні між об’єктами. Велика кількість передач дозволить більш точно підібрати оптимальний режим роботи двигуна при будь-якому навантаженні., що в свою чергу дозволить утримувати оберти двигуна в ефективному діапазоні та знизити витрати пального.
Менше зношування двигуна та трансмісії: Більша кількість передач дозволить уникнути роботи двигуна на надмірно високих обертах. Крім того, це знижує навантаження на всю трансмісію, що призведе до довшого терміну експлуатації.
Маневреність і точність роботи: Під час роботи крана точність і контроль за переміщенням є критично важливими. Додаткові передачі дозволять кранівнику краще контролювати рух транспортного засобу та вантажу, особливо під час під’їзду до важкодоступних місць або на нерівній поверхні.
Гнучкість під час перевезення важких вантажів: коробка передач 12-ступенева і більше дозволить вибирати оптимальні передавальні числа для різних навантажень, забезпечуючи достатню потужність для підйому та переміщення важких об’єктів без надмірного навантаження на двигун.
Отже, 12-ступенева і більше механічна коробка передач забезпечить гнучке керування автокраном, підвищуючи його ефективність, точність роботи та економічність, а також зменшуючи знос компонентів.
- Тип стріли – викласти в редакції «U-подібна, 5 секцій», не підлягає задоволенню враховуючи переваги стріли автокрана 4 секційної:
Простота конструкції:
Стріла з 4 секціями матиме простішу конструкцію порівняно з 5-секційною стрілою, що знизить ймовірність механічних збоїв і поломок. Менша кількість секцій це менше рухомих частин, які можуть зношуватися або виходити з ладу, що підвищить надійність крана.
Зменшення ваги:
Чотирисекційна стріла зазвичай легша за п’ятисекційну, що знизить загальну вагу автокрана, що в свою чергу позитивно вплине на витрату палива, мобільність крана та його можливість працювати на ділянках із обмеженням за вагою.
Простота в управлінні:
Менша кількість секцій дозволить спростити процес управління автокраном. Менша кількість елементів для контролю робить процес розкладання і складання стріли швидшим і зручнішим.
Зниження вартості обслуговування та ремонту:
Стріла з меншою кількістю секцій вимагає менших витрат на технічне обслуговування та ремонт, оскільки кількість потенційно проблемних вузлів і компонентів менша. Це знизить загальну вартість володіння автокраном у довгостроковій перспективі.
Швидший монтаж та демонтаж:
Чотирисекційна стріла може бути швидше розгорнута та складена, що зекономить час на ділянках. У ситуаціях, коли необхідно часто переміщати автокран або швидко виконувати роботи, така стріла буде більш практичною. Дана умова є КРИТИЧНО важливою для виконання задач військової частини в потенційно небезпечних районах.
Достатній робочий радіус для багатьох завдань:
Чотирисекційна стріла забезпечить достатню висоту і радіус підйому для більшості стандартних завдань. Наші завдання не вимагають екстремальних висот, додаткова секція може бути зайвою і лише ускладнюватиме конструкцію без значних переваг.
Зниження витрат на придбання:
Таким чином, чотирисекційна стріла пропонує оптимальний баланс між функціональністю, простотою та економічністю, тоді як п’ятисекційна стріла може бути виправданою лише в ситуаціях, де потрібна більша висота або радіус дії.
Щодо вимоги «довжина стріли в транспортному положенні, м – викласти в редакції «не більше 11 м» або «в межах 10-11 м» наводимо аргументи на користь того, чому довжина стріли автокрана в транспортному положенні повинна бути не більше 10 метрів:
Маневреність на дорогах: Кран з коротшою стрілою в транспортному положенні легше маневрувати у вузьких місцях, а також при заїзді на ділянки, де будуть проводитися роботи. Довжина до 10 метрів дозволить крану без зайвих труднощів переміщатися по звивистих або складних маршрутах, що особливо важливо в умовах місцезнаходження Замовника.
Зручність зберігання та обслуговування: Кран з більш короткою стрілою легше зберігати, маскувати.
Таким чином, обмеження довжини стріли автокрана в транспортному положенні до 10 метрів сприяє більшій зручності.
- «Розмір опорного контуру, мм – викласти в редакції «5500х6300мм» не підлягає задоволенню, з наступних підстав:
Обмеження простору:
Розмір опорного контуру 5500 на 6300 мм може перевищувати доступний простір на ділянках виконання робіт, це може створити додаткові проблеми з інтеграцією конструкції в існуючу інфраструктуру або оточення.
Складність монтажу:
Збільшений розмір може ускладнювати процес монтажу, транспортування та установлення опорної конструкції.
Кожен з цих аргументів підкреслює, що перед вибором розмірів опорного контуру необхідно ретельно оцінити технічні, економічні та практичні аспекти.
Враховуючи вищезазначене, замовник не може погодитись з Вашим проханням знизити технічні та показники предмета закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2024 11:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ" 9 229 400,00
UAH з ПДВ
9 229 400,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОАВТОАЛЬЯНС" 10 104 000,00
UAH з ПДВ
10 104 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

10 жовтня 2024 16:50
Електронний підпис
10 жовтня 2024 14:54
Електронний підпис
10 жовтня 2024 14:54
Довідка корупція юр.zip.p7s
10 жовтня 2024 14:54
Витяг МВС.zip.p7s
10 жовтня 2024 14:54
3-4. СТАТУТ+опис.PDF.p7s
10 жовтня 2024 14:54
Довідка корупція юр.zip
10 жовтня 2024 14:54
Довідка корупція фіз.zip
10 жовтня 2024 14:54
Витяг МВС.zip
10 жовтня 2024 14:54
3-4. СТАТУТ+опис.PDF
05 вересня 2024 12:22
Електронний підпис
05 вересня 2024 12:22
Електронний підпис
05 вересня 2024 12:22
3-4 Лист СЦ МВС.pdf.p7s
05 вересня 2024 12:22
Витяг ПДВ.pdf.p7s
05 вересня 2024 12:22
Витяг ПДВ.pdf
05 вересня 2024 12:22
витяг ЄДР 27.06.24.pdf
05 вересня 2024 12:22
3-5 Свідоцтво VIN_код.pdf
05 вересня 2024 12:22
3-4 Лист СЦ МВС.pdf
05 вересня 2024 12:22
6-4. СТАТУТ+опис.PDF.p7s
05 вересня 2024 12:22
3-5 Свідоцтво VIN_код.pdf.p7s
05 вересня 2024 12:22
витяг ЄДР 27.06.24.pdf.p7s
05 вересня 2024 12:22
6-2. Наказ №1 на директора.pdf
05 вересня 2024 12:22
9. Довідка не рф,рб,ірі.pdf
05 вересня 2024 12:22
9. Довідка не рф,рб,ірі.pdf.p7s
05 вересня 2024 12:22
6-4. СТАТУТ+опис.PDF
05 вересня 2024 12:22
1. Додаток 1.pdf.p7s
05 вересня 2024 12:22
1. Додаток 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОАВТОАЛЬЯНС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ"
#32849408
Відхилено 9 229 400,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2024 15:54
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОАВТОАЛЬЯНС"
#40395093
Переможець 10 104 000,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2024 20:44

Документи

16 вересня 2024 15:54
Електронний підпис
09 вересня 2024 11:46
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

09 жовтня 2024 20:45
Довідка НАЗК
09 жовтня 2024 20:44
Електронний підпис
23 вересня 2024 13:57
Електронний підпис
23 вересня 2024 13:51
Протокол.docx
16 вересня 2024 15:55
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2024 20:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОАВТОАЛЬЯНС"
#40395093
10 104 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 жовтня 2024 20:45
Довідка НАЗК
09 жовтня 2024 20:44
Електронний підпис
23 вересня 2024 13:57
Електронний підпис
23 вересня 2024 13:51
Протокол.docx
16 вересня 2024 15:55
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 листопада 2024 13:29
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2024 18:17
57-24.pdf укладений
22 жовтня 2024 18:16

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 жовтня 2024 — 25 грудня 2024
Сума оплати за договором: 8 420 000,00
UAH