Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ МІСЬКОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 36541721 |
Місцезнаходження: | 88000, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, пл. Поштова, 3 |
Контактна особа: |
Яна КОТЛЯР +380312614190 vz2.dmi.umr@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 серпня 2024 18:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 вересня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 84 497 143,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 844 971,43 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 2 (два) відсотки від вартості договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: оригінал банківської гарантії. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321, а також вимогам, визначеним цій тендерній документації. Разом з банківською гарантією обов’язково надаються завірені копії ліцензії Національного банку України та документів, що підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: до 31.12.2025 року включно. Умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Оформлена відповідно до вимог цієї тендерної документації банківська гарантія має бути надана Замовнику не пізніше дати укладення Договору про закупівлю. Умови повернення забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі: 1) порушення переможцем, строків виконання робіт, передбачених договором про закупівлю; 2) порушення переможцем умов договору про закупівлю щодо якості виконання робіт; 3) невиконання (часткового виконання) умов договору переможцем процедури закупівлі; 4) під час виконання договору переможець виступить ініціатором розірвання договору. 5) договір буде достроково розриватися Замовником у разі порушення переможцем умов Договору. У разі ненадання або надання забезпечення виконання договору про закупівлю не у відповідності до вимог тендерної документації, замовник відхиляє переможця на підставі абзацу 4 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, а саме: переможець процедури закупівлі не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику (Переможцю) у випадках визначених Законом України «Про публічні закупівлі», підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. Реквізити для виплати Замовнику (бенефіціару) забезпечення виконання договору при виникненні обставин, вказаних у даній тендерній документації: Найменування замовника: Департамент міської інфраструктури Ужгородської міської ради код ЄДРПОУ 36541721 Рахунок: UA 128201720344291044400056013 в Державна Казначейська Служба України |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»
(ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 серпня 2024 18:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 серпня 2024 18:24 |
Додаток 2 Перелік докуметів для переможця.pdf | |
29 серпня 2024 18:24 |
Додаток 1 Перелік докуметів для учасника.pdf | |
29 серпня 2024 18:24 |
Додаток 3 до тендерної документації.pdf | |
29 серпня 2024 18:24 |
ТД Карпатської України.pdf | |
29 серпня 2024 18:24 |
Проект договору - Додаток 4.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-20-000048 ● b01ff4aee369424aa8a6a940c8e21b30
- Статус: завершено ● Дата: 22 листопада 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 вересня 2024 16:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.09.2024 № 253
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
21 UA-2024-08-29-010340-a 29.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-23 16:45:49
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з «Капітальний ремонт вул. Карпатської України у м.Ужгород» (Коригування)
КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-29-010340-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-26 16:33:39
Відповідь замовника на запит
Відповідно до пункту 4(1) Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів слід забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. При цьому, не конкретизовано ні спосіб обґрунтування, ні вимоги щодо форми розміщення. Більш того, зазначена новація не включена до Закону України «Про публічні закупівлі». Однак, з метою максимально можливого виконання зазначеної вище норми, на офіційному веб-сайті Ужгородської міської ради створено розділ щодо оприлюднення інформації про очікувану вартість і технічні та якісні характеристики предметів закупівлі щодо процедур, оголошених у 2024 році Департаментом міської інфраструктури Ужгородської міської ради. При цьому, очікувана вартість предмета закупівлі визначена згідно Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 275 від 18.02.2020. Відповідно до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. В листі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 03.09.2020 № 3304-04/54160-06 «Щодо планування закупівель» вказано, що ураховуючи, що Закон не містить заборон щодо проведення закупівель до набрання чинності Закону про Державний бюджет України, затвердження кошторису, плану використання бюджетних коштів, фінансового плану підприємства, замовник для забезпечення невідкладних потреб у товарах, роботах і послугах у наступному році, може наприкінці поточного року (або на початку наступного року) розпочати закупівлю за відповідним предметом закупівлі. При цьому в проекті договору про закупівлю та договорі про закупівлю замовнику необхідно передбачити відповідний порядок виникнення договірних зобов’язань в залежності від реального фінансування. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі обумовлена розробленою та затвердженою проектно-кошторисною документацією. Очікувана вартість закупівлі робіт з капітального ремонту визначається відповідно до Кошторисних норм України, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 01.11.2021 № 281. Оскільки предметом даної закупівлі є виконання робіт, відповідно до вимог чинного законодавства України, роботи (капітальний ремонт) здійснюються на підставі проектної документації (робочого проекту). Проектно-кошторисна документація розроблена ФОП Шиян Володимир Григорович та пройшла у встановленому порядку експертизу. Ґрунтуючись на висновку експертного звіту та на зведеному кошторисному розрахунку, в межах розподілених асигнувань за рахунок бюджетних коштів була визначена очікувана вартість закупівлі. Відповідно до рішення LVII сесії міськради VIII скликання «Про бюджет Ужгородської міської територіальної громади на 2024 рік» 08.08.2024 № 1896 було виділено фінансування об’єкту: «Капітальний ремонт вул. Карпатської України у м.Ужгород» (Коригування). Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», враховуючи наявну потребу та в рамках виділених коштів була запланована та проводиться закупівля робіт «Капітальний ремонт вул. Карпатської України у м.Ужгород» (Коригування) КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація). Виходячи з викладеного, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі проектно-кошторисної документації, відповідно до вимог чинного законодавства України. Дана інформація є доступною публічно на офіційному веб-сайті Ужгородської міської ради за посиланням https://rada-uzhgorod.gov.ua/pub_zakupivli#xj66aid1yt.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-30 10:01:28
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з «Капітальний ремонт вул. Карпатської України у м.Ужгород» (Коригування)
КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-29-010340-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Відповідно до частини 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
З огляду на зазначене надайте інформацію чи продовжено строк розгляду тендерної пропозиції Воловецького колективного підприємства «АГРОШЛЯХБУД». У разі продовження поясніть чому не оприлюднено повідомлення з прийнятого відповідного рішення?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-03 17:07:44
Відповідь замовника на запит
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
На підставі зазначеної вище вимоги частини 10 статті 29 Закону, Замовником прийнято рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ВОЛОВЕЦЬКЕ КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРОШЛЯХБУД", під час проведення закупівлі «Капітальний ремонт вул. Карпатської України у м.Ужгород» (Коригування) КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація) до 20 робочих днів, згідно протоколу від 19.09.2024 № б/н, який оприлюднено в електронній системі закупівель 19.09.2024 р.. Зазначений протокол відображається в системі Prozorro в розділі «Протокол розкриття» колонка «Очікує рішення».
Протокол № б/н від 19.09.2024.pdf, відповідні скріни додаємо.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 жовтня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 жовтня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 вересня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ВОЛОВЕЦЬКЕ КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРОШЛЯХБУД" |
84 070 698,25
UAH з ПДВ
|
84 070 698,25
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ВОЛОВЕЦЬКЕ КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРОШЛЯХБУД" #03580251 |
Відхилено |
84 070 698,25
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2024 17:51
|