Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Житомирський дошкільний навчальний заклад № 15 |
Код ЄДРПОУ: | 22061509 |
Місцезнаходження: | 10005, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, вулиця Старочуднівська, будинок 4-а |
Контактна особа: |
Хоменко Ірина Сергіївна +380688233166 zdnza15@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 серпня 2024 16:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 вересня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 9 664 706,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 96 647,06 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 10 | Календарні | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 серпня 2024 16:36 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 серпня 2024 16:29 |
Додаток 1. Проект договору.docx | |
29 серпня 2024 16:29 |
Додаток 2. Технічне завдання.rtf | |
29 серпня 2024 16:29 |
Додаток 3. Лист-згода ОПД.docx | |
29 серпня 2024 16:29 |
Додаток 4. Перелік для учасника.docx | |
29 серпня 2024 16:29 |
Додаток 5. Перелік для переможця.docx | |
29 серпня 2024 16:29 |
ТД РЕКОНСТРУКЦІЯ - ДНЗ 15.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-27-000019 ● ad582ebd2a44483dbea434e42e86d287
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 вересня 2024 15:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.09.2024
№ 69-з
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗакономУкраїни «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 27.09.2024 № 69-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
8. UA-2024-08-29-009264-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-27 16:11:15
Запит про надання пояснень (інформації, документів) від 27.09.2024 № 1
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі проведеної Житомирським дошкільним навчальним закладом № 15 (далі – Замовник)) по предмету «Реконструкція інженерних мереж (модернізація) будівлі ЖДНЗ №15 за адресою: м. Житомир, вул. Старочуднівська, 4а » (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-29-009264-a), відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та п. 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та копії документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Слід зазначити, що відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі - Постанова № 710) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня) повинні забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на вебпорталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) Житомирський дошкільний навчальний заклад № 15 є розпорядником бюджетних коштів.
3. Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 19.09.2024 визнано переможцем процедури закупівлі тендерну пропозицію подану ПП «РЕМБУДСТРОЙ» з остаточною ціновою пропозицією в сумі 9 600 000,00 гривень.
Проведеним аналізом встановлено, що відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та Додатку № 2 до тендерної документації, учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі, наведених у технічному завданні, та які складені відповідно до положень розділу V. «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (далі - Настанова), а саме:
1.1. розрахунок ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна);
1.2. пояснювальна записка;
1.3. об’єктні кошториси;
1.4. локальні кошториси на будівельні роботи (повинні бути складені на підставі технічного завдання з обов'язковим урахуванням обсягів робіт, що закуповуються);
1.5. підсумкову відомість ресурсів на будову.
1.6. розрахунки загальновиробничих витрат до локальних кошторисів;
1.7. Інформаційну модель договірної ціни (IMD) в програмному комплексі АВК-5.
Водночас, відповідно до пункту 1.1 розділу I Кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова) передбачено, що Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії.
Слід відмітити, що відповідно до річного плану закупівель на 2024 рік (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-P-2024-08-29-010936-a), закупівля реконструкції інженерних мереж здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету.
Згідно з пунктом 5.3 розділу V Настанови визначено, що вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт або за видами робіт, або по об’єкту будівництва в цілому, визначається виходячи з середньомісячної заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті замовлення, з урахуванням показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановленого центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального діалогу.
Слід відмітити, що у період дії воєнного стану в Україні не застосовуються норми законодавства про працю у частині відносин, врегульованих Законом України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» від 15.03.2022 № 2136 (далі – Закон № 2136), яким визначено особливості трудових відносин у період дії воєнного стану, введеного відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану» від 12.05.2015 № 389.
На період дії воєнного стану норми передбачені Законом № 2136 мають пріоритет над Кодексом законів про працю України.
Згідно із положеннями частини 6 статті 6 Закону № 2136 на період дії воєнного стану не застосовуються норми статті 53 (тривалість роботи напередодні святкових, неробочих і вихідних днів), частин 3 – 5 статті 67 (перенесення вихідного дня, що збігається зі святковим чи неробочим днем), статтей 71 – 73 (святкові і неробочі дні) Кодексу законів про працю України.
Отже, з урахуванням положень Закону № 2136, та з урахуванням Указу Президента України від 23.07.2024 № 468/2024, затвердженого Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 23.07.2024 № 3891-IX, яким продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 12.08.2024 строком на 90 діб, показник середньомісячної норми тривалості робочого часу на 2024 рік складає 173,83 люд. год.
Проте, у пояснювальній записці, яку подано у складі тендерної пропозиції учасника ПП «РЕМБУДСТРОЙ» (файл «53. Пояснювальна записка.xls») встановлено, що середньомісячна норма тривалості робочого часу складає 172,33 люд.год, що є порушенням пункту 5.3 розділу V Настанови та відповідно порушенням вимог передбачених підпунктом 1.1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та Додатку № 2 до тендерної документації.
В свою чергу, моніторингом встановлено, що відповідно до наданої у складі тендерної пропозиції учасника ПП «РЕМБУДСТРОЙ» пояснювальної записки (файл «53. Пояснювальна записка.xls»), адміністративні витрати у складі договірної ціни та прибуток розраховані за класом наслідків (відповідальності) – СС1, з урахуванням норм пунктів 4.38 та 4.39 Настанови та, застосуванням для розрахунку адміністративних витрат показника - 4,37, для розрахунку розміру кошторисного прибутку застосуванням показника - 8,33.
Слід відмітити, що відповідно до пункту 4.38 розділу ІV Настанови визначено, що розмір кошторисного прибутку визначається на підставі показників, наведених у додатку 25 цієї Настанови, і зазначається в графах 4 та 7 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (додаток 7 цієї Настанови), виходячи з класу наслідків (відповідальності) об’єкта (крім видів робіт, зазначених у пунктах 4, 5 та 6 таблиці додатку 25 цієї Настанови, для яких прибуток визначається на підставі відповідних показників).
Пунктом 4.39 розділу ІV Настанови визначено, що в інвесторській кошторисній документації кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій визначаються на підставі рекомендованих показників, виражених у гривнях в розрахунку на одну людино-годину загальної кошторисної трудомісткості, які наведені в додатку 27 цієї Настанови, виходячи з класу наслідків (відповідальності) об’єкта (крім видів робіт, зазначених у пунктах 4, 5 таблиці додатку 27 цієї Настанови, для яких адміністративні витрати визначаються на підставі відповідних показників).
Пунктом 5.17 розділу V Настанови встановлено імперативну умову, що у складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат) або за показниками, наведеними в Додатку 27 Настанови.
При цьому, даний об’єкт будівництва, а саме, дошкільний навчальний заклад, відповідно до підпункту 5.4.9 розділу 5 Закону України «Про оприбуткування прибутку підприємства», відноситься до об'єкту соціальної сфери, для якого згідно вимог Додатків № 25 та № 27 Настанови показник для розрахунку адміністративних витрат становить – 3,89, а показник для визначення розміру кошторисного прибутку становить – 7,65.
Таким чином, застосування учасником ПП «РЕМБУДСТРОЙ» для розрахунку адміністративних витрат показника – 4,37 та для визначення розміру кошторисного прибутку показника – 8,33, не відповідає вимогам пунктів 4.38, 4.39 та 5.17 Настанови, а відтак вказаним учасником не дотримано вимоги передбачені підпунктом 1.1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та Додатку № 2 до тендерної документації.
Враховуючи викладене вище, поясніть чому Вами, на дотримання вимог передбачених підпунктом 2 пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «РЕМБУДСТРОЙ», яка не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації ?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-02 16:38:38
Відповідь на запит замовнику
Надаємо відповідь на запит замовнику
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-07 14:43:41
Запит про надання пояснень (інформації, документів) від 07.10.2024 № 2
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі здійсненої Житомирським дошкільним навчальним закладом № 15 (далі – Замовник) по предмету «Реконструкція інженерних мереж (модернізація) будівлі ЖДНЗ №15 за адресою: м. Житомир, вул. Старочуднівська, 4а » (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-29-009264-a), відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та п. 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та копії документів).
1. На запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу вищевказаної процедури закупівлі, Замовником 02.10.2024 надано відповідь, в якій зазначено про те, що «Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації».
У зв’язку з вищевикладеним, прошу надати проектно-кошторисну документацію (інвесторську), на підставі якої Замовником визначено очікувану вартість предмета закупівлі.
Документи, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-10 16:17:08
Відповідь на запит замовнику
Повідомляємо Вам, що Замовником розглянуто Ваш запит замовнику на надання пояснень в межах проведення моніторингу по предмету Реконструкція інженерних мереж (модернізація) будівлі ЖДНЗ №15 за адресою: м. Житомир, вул. Старочуднівська, 4а (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція) (ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-29-009264-a) та надаємо Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва об’єкту та Експертний звіт (Позитивний) № 546/КД/2024 від 02 липня 2024 р.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-10 16:26:43
Запит про надання пояснень (інформації, документів) від 10.10.2024 № 3
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі проведеної Житомирським дошкільним навчальним закладом № 15 (далі – Замовник) по предмету «Реконструкція інженерних мереж (модернізація) будівлі ЖДНЗ №15 за адресою: м. Житомир, вул. Старочуднівська, 4а» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-29-009264-a), відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та п. 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та копії документів).
1) Відповідно до вимог абзацу 3 пункту 3 Особливостей визначено, що під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6¹ розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Згідно з підпунктом 1, 2 та 4 пункту 6¹ розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 000,00 грн замовник здійснює закупівлю робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, зокрема насосів, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує в 2024 році 20 відсотків.
Разом з тим, відповідно до пункту 2 розділу «Устаткування. Технологія виробництва» Додатку № 2 до тендерної документації, до предмету закупівлі відноситься «aroTHERM plus VWL 125/6 A VAILLANT Моноблочний тепловий насос. Теплова потужність 12,2 кВт. Холодильна потужність 12,0 кВт. Напруга 400 В. (маса=0,194)».
В той же час, відповідно до абзацу 1 пункту 13¹ Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861 (далі – Порядок № 861), передбачено, що замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Однак, за результатами проведеного аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель виявлено, що Замовником в тендерній документації не визначено вимог щодо надання учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника aroTHERM plus VWL 125/6 A VAILLANT Моноблочного теплового насосу, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Поясніть, чому тендерна документація не містить вищевказаних вимог?
2) Відповідно до пункту 11 Додатку № 4 до тендерної документації Замовника визначено, що: «Тепловий насос «повітря-вода» 12 кВт: У випадку, якщо учасник не є виробником теплового насоса, він надає документ що підтверджує зв'язок між учасником та виробником або його офіційним партнером/представником/дилером. Також надається документ що підтверджує відносини офіційного партнера/ представника/дилера з виробником теплового насоса».
Проведеним аналізом встановлено, що у складі тендерної пропозиції ПП «РЕМБУДСТРОЙ» надано лист в якому зазначає, що при поставці теплового насосу «повітря-вода» 12 кВт підприємство співпрацюватиме з сертифікованою компанією Vaillant (виробником насосу) партнером ТОВ «АКВАТЕРМ-АЛЬЯНС».
Разом з тим, у складі тендерної пропозиції надано декларацію про відповідність теплових насосів торгівельної марки Vaillant технічному регламенту з електромагнітної сумісності, в якій зазначено, що виробником вказаних насосів є Фірма «Vaillant GmbH».
На відповідність вимогам передбаченим пунктом 11 Додатку № 4 до тендерної документації Замовника, учасником торгів ПП «РЕМБУДСТРОЙ» надано лист ТОВ «АКВАТЕРМ-АЛЬЯНС» від 15.08.2024 № 75, в якому зазначає, що вказане товариство є партнером виробника теплових насосів Vaillant.
Проте, у складі тендерної пропозиції ПП «РЕМБУДСТРОЙ» не надано документа, що підтверджує відносини офіційного партнера ТОВ «АКВАТЕРМ-АЛЬЯНС» з виробником теплового насоса Фірмою «Vaillant GmbH».
Враховуючи вищевикладене, поясніть яким чином учасником ПП «РЕМБУДСТРОЙ» підтверджено відповідність вимогам пункту 11 Додатку № 4 до тендерної документації Замовника, а саме, підтверджено відносини офіційного партнера ТОВ «АКВАТЕРМ-АЛЬЯНС» з виробником теплового насоса Фірмою «Vaillant GmbH» (назва файлу).
3) Відповідно до підпунктів 5.1 та 5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовника передбачено, що у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази», Довідку в довільній формі з інформацією про обладнання та матеріально-технічну базу Учасника процедури закупівлі (учасник повинен вказати в довідці яке саме обладнання та матеріально- технічну базу він буде використовувати для виконання робіт, що є предметом закупівлі).
Відтак, у складі тендерної пропозиції учасника ПП «РЕМБУДСТРОЙ» надано довідку про наявність будівельних машин і механізмів, необхідних для виконання договору про закупівлю, а саме: кран на автомобільному ходу вантажопідіймальний; самохідний колісний одноківшевий екскаватор навантажувальний; електростанції пересувні, потужністю 4 кВт (генератор бензиновий InPower BSV2800H 2.5/2.8 кВт 28); компресори пересувні з двигуном внутрішнього згорання (насос підкачка); апарати для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром до 315 мм (зварювальний генератор 220 DC4); генератор зварювальний РЕХ К220 КЕ.
Натомість, надана у складі тендерної пропозиції учасника ПП «РЕМБУДСТРОЙ» Підсумкова відомість ресурсів (файли «42. Договірна ціна 2.pdf», «64. Підсумкова відомість ресурсів. xls» та «75. Інформаційна модель.imd») містить інформацію про використання для виконання робіт, що є предметом закупівлі, лише крану на автомобільному ходу вантажопідіймального, що як мінімум не відповідає інформації викладеній ПП «РЕМБУДСТРОЙ» у довідці про наявність будівельних машин і механізмів, необхідних для виконання договору про закупівлю.
Слід зазначити, що відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника та Додатку № 2 до тендерної документації, ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією та сформовані у вигляді таблиці «Відомість обсягів робіт».
Крім того зазначено, що учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі, наведених у технічному завданні, та які складені відповідно до положень розділу V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», зокрема, підсумкову відомість ресурсів на будову.
Водночас, відповідно до пункту 1.1 розділу I Кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова) передбачено, що Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії.
Слід відмітити, що відповідно до річного плану закупівель Замовника на 2024 рік (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-P-2024-08-29-010936-a), закупівля реконструкції інженерних мереж здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету та коштів згідно Грантової угоди стосовно проєкту GIZ.
Пунктом 2.1 розділу II Настанови визначено, що система ціноутворення у будівництві базується на кошторисних нормах, нормативах, розрахункових показниках і поточних цінах трудових та матеріально-технічних ресурсів.
Поряд з тим, відповідно до пункту 2.3 розділу II Настанови передбачено, що до кошторисних норм України належать ресурсні елементні кошторисні норми (далі – КНУ РЕКН).
Відповідно до пункту 5.1 розділу V Настанови визначено, що ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
Відповідно до пункту 5.4 розділу V Настанови визначено, що вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат
учасник процедури закупівлі (підрядник) визначає виходячи з нормативного часу роботи машин, необхідного для виконання обсягу робіт, що пропонується, та вартості експлуатації машин за одиницю часу їх застосування (машино-година) в поточних цінах з урахуванням положень пунктів 5.5 - 5.9 цієї Настанови, при цьому нормативний час роботи будівельних машин та механізмів визначається на підставі КНУ РЕКН та обсягів робіт, які пропонуються до виконання.
На виконання вищевказаних вимог у складі тендерної пропозиції ПП «РЕМБУДСТРОЙ» надано, зокрема, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів до них та розрахунок ціни і кошторисів в електронній формі у програмному комплексі АВК-5 (файли «41. Договірна ціна 1.pdf», «42. Договірна ціна 2.pdf», «64. Підсумкова відомість ресурсів. xls» та «75. Інформаційна модель.imd»).
Так, зокрема, в пунктах 68, 81, 98, 104, 106, 192, 195, 214, 239, 246, 249, 251 Локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-06 та розділі II Підсумкової відомості ресурсів, учасником ПП «РЕМБУДСТРОЙ» передбачено, що виконання робіт з «Прокладання трубопроводів опалення і водопостачання зі стальних електрозварних труб діаметром 40 мм» (ресурсна елементна кошторисна норма КБ16-10-1), «Установлення вентилів, засувок, затворів, клапанів зворотних, кранів прохідних на трубопроводах із стальних труб діаметром до 25 мм» (ресурсна елементна кошторисна норма КБ16-15-1), «Установлення вентилів, засувок, затворів, клапанів зворотних, кранів прохідних на трубопроводах із стальних труб діаметром до 100мм» (ресурсна елементна кошторисна норма КБ16-15-3), «Установлення вентилів, засувок, затворів, клапанів зворотних, кранів прохідних на трубопроводах із стальних труб діаметром до 50мм» (ресурсна елементна кошторисна норма КБ16-15-2), «Врізування в діючі внутрішні мережі трубопроводів опалення і водопостачання діаметром 80 мм» (ресурсна елементна кошторисна норма КБ16-27-7), «Установлення фільтрів для очищення води у трубопроводах систем опалення діаметром 80 мм» (ресурсна елементна кошторисна норма КБ18-21-6), будуть здійснюватися без застосування установки для зварювання ручного дугового (постійного струму), тоді як Ресурсні елементні кошторисні норми КБ16-10-1, КБ16-15-1, КБ16-15-3, КБ16-15-2, КБ16-27-7 та КБ18-21-6, затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 31.12.2021 № 374 (далі – наказ № 374), передбачають виконання вказаних робіт із застосуванням установок для зварювання ручного дугового (постійного струму), чим не дотримано вимоги підпункту 1.1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника та Додатку № 2 до тендерної документації.
Аналогічно, в пунктах 40, 42, 44, 117, 119, 121, 140, 142, 144, 146, 148, 150, 216, 218, 220 Локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-06, в пунктах 132, 140, 142, 144, 146, 148, 150 Локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-09 та розділі II Підсумкової відомості ресурсів, учасником ПП «РЕМБУДСТРОЙ» передбачено, що виконання робіт з «Прокладання трубопроводів водопостачання з труб поліетиленових напірних діаметром 20 мм» (ресурсна елементна кошторисна норма КР15-19-1), «Прокладання трубопроводів водопостачання з труб поліетиленових напірних діаметром 25 мм» (ресурсна елементна кошторисна норма КР15-19-2), «Прокладання трубопроводів водопостачання з труб поліетиленових напірних діаметром 32 мм» (ресурсна елементна кошторисна норма КР15-19-3), «Прокладання трубопроводів водопостачання з труб поліетиленових напірних діаметром 40 мм» (ресурсна елементна кошторисна норма КР15-19-4), «Прокладання трубопроводів водопостачання з труб поліетиленових напірних діаметром 50 мм» (ресурсна елементна кошторисна норма КР15-19-5), «Прокладання трубопроводів водопостачання з труб поліетиленових напірних діаметром 75 мм» (ресурсна елементна кошторисна норма КР15-19-7), буде здійснюватися без застосування перфораторів електричних, насосу гідравлічного ручного та апарату для зварювання, тоді як вищевказані Ресурсні елементні кошторисні норми, затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 15.06.2021 № 156, передбачають виконання вказаних робіт із застосуванням зазначених машин та механізмів, чим не дотримано вимоги підпункту 1.1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника та Додатку № 2 до тендерної документації.
Аналогічно, в пунктах 76 та 77 Локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-06, в пунктах 5-6, 29-32 Локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-09 та розділі II Підсумкової відомості ресурсів, учасником ПП «РЕМБУДСТРОЙ» передбачено, що виконання робіт з «Свердління кільцеве алмазними свердлами з застосуванням охолоджувальної рідини/води/в залізобетонних конструкціях горизонтальних отворів глибиною 200 мм, діаметром 125 мм» (ресурсна елементна кошторисна норма КБ46-26-14), «Додавати або вилучати на кожні 10 мм зміни глибини свердління кільцевими алмазними свердлами з застосування охолоджувальної рідини/води/ в залізобетонних конструкціях горизонтальних отворів діаметром 125 мм» (ресурсна елементна кошторисна норма КБ46-26-30), «Установлення вимикачів, перемикачів пакетних 2-х і 3-х полюсних на струм до 100А» (ресурсна елементна кошторисна норма КБ21-22-13), «Установлення вимикачів, перемикачів пакетних 2-х і 3-х полюсних на струм до 25А» (ресурсна елементна кошторисна норма КБ21-22-12), «Додавати або вилучати на кожні 10 мм зміни глибини свердління кільцевими алмазними свердлами з застосування охолоджувальної рідини/води/ в залізобетонних конструкціях горизонтальних отворів діаметром 20 мм» (ресурсна елементна кошторисна норма КБ46-26-17), «Додавати або вилучати на кожні 10 мм зміни глибини свердління кільцевими алмазними свердлами з застосування охолоджувальної рідини/води/ в залізобетонних конструкціях горизонтальних отворів діаметром 40 мм» (ресурсна елементна кошторисна норма КБ46-26-20), «Свердління кільцеве алмазними свердлами з застосуванням охолоджувальної рідини/води/в залізобетонних конструкціях горизонтальних отворів глибиною 200 мм, діаметром 20 мм» (ресурсна елементна кошторисна норма КБ46-26-1), «Свердління кільцеве алмазними свердлами з застосуванням охолоджувальної рідини/води/в залізобетонних конструкціях горизонтальних отворів глибиною 200 мм, діаметром 40 мм» (ресурсна елементна кошторисна норма КБ46-26-4), буде здійснюватися без застосування установки для свердління отворів в залізобетоні, діаметром до 160 мм, тоді як Ресурсні елементні кошторисні норми КБ46-26-14, КБ46-26-30, КБ21-22-13, КБ21-22-12, КБ46-26-17, КБ46-26-20, КБ46-26-1 та КБ46-26-4, затверджені наказом № 374, передбачають виконання вказаних робіт із застосуванням установки для свердління отворів в залізобетоні, діаметром до 160 мм, чим не дотримано вимоги підпункту 1.1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника та Додатку № 2 до тендерної документації.
Слід зазначити, що виконання робіт із застосуванням установки для свердління отворів в залізобетоні, діаметром до 160 мм, передбачає використання свердла кільцевого алмазного (діаметри 20 мм, 40 мм, 125 мм).
Разом з тим, відповідно до розділу ІІІ «Будівельні матеріали, вироби і комплекти» Підсумкової відомості ресурсів, яку надано у складі тендерної пропозиції ПП «РЕМБУДСТРОЙ», зокрема зазначено, що для виконання робіт, що є предметом закупівель, учасником будуть використовуватись свердла кільцевого алмазного (діаметри 20 мм, 40 мм, 125 мм), при тому, що розділ ІІ «Будівельні машини і механізми» Підсумкової відомості ресурсів не містить інформації про використання установки для свердління отворів в залізобетоні, діаметром до 160 мм.
Аналогічно, в пункті 214 Локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-06 та розділі II Підсумкової відомості ресурсів, учасником ПП «РЕМБУДСТРОЙ» передбачено, що передбачено, що виконання робіт з «Установлення гребінок пароводорозподільних, зовнішній діаметр корпуса 125 мм» (ресурсна елементна кошторисна норма КБ18-21-6), тоді як Ресурсна елементна кошторисна норма КБ18-21-6, затверджена наказом № 374, передбачає виконання вказаних робіт із застосуванням дрилів електричних, чим не дотримано вимоги підпункту 1.1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника та Додатку № 2 до тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, поясніть яким чином учасником ПП «РЕМБУДСТРОЙ» підтверджено відповідність вимогам підпункту 1.1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника та Додатку № 2 до тендерної документації, а саме, підтверджено складання підсумкової відомості відповідно до положень розділу V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва».
Документи, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-15 17:28:11
Відповідь на запит замовнику
Надаємо відповідь на запит замовнику
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-11 11:59:34
Запит про надання пояснень (інформації, документів) від 11.10.2024 № 4
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі проведеної Житомирським дошкільним навчальним закладом № 15 (далі – Замовник) по предмету «Реконструкція інженерних мереж (модернізація) будівлі ЖДНЗ №15 за адресою: м. Житомир, вул. Старочуднівська, 4а» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-29-009264-a), відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та п. 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та копії документів).
Замовником 10.10.2024 надано відповідь на запит посадової особи органу ДФК, відповідальної за проведення моніторингу вищевказаної процедури закупівлі, в якій зазначено, що: «Замовником розглянуто Ваш запит замовнику на надання пояснень в межах проведення моніторингу по предмету Реконструкція інженерних мереж (модернізація) будівлі ЖДНЗ №15 за адресою: м. Житомир, вул. Старочуднівська, 4а (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція) (ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-29-009264-a) та надаємо Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва об’єкту та Експертний звіт (Позитивний) № 546/КД/2024 від 02 липня 2024 р» із наданням копій вказаних документів.
Проте, посадова особа органу ДФК звернулась 07.10.2024 до Замовника із запитом щодо надання проектно-кошторисної документації (інвесторської), на підставі якої Замовником визначено очікувану вартість предмета закупівлі.
Слід зазначити, що згідно із ч. 5 ст. 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель, що підтверджується постановами Верховного Суду від 02.03.2023 у справі № 640/26603/21 та від 27.12.2023 у справі № 280/5835/22, Восьмого апеляційного адміністративного суду від 30.05.2023 у справі № 380/10320/22, Третім апеляційним адміністративним судом від 22.02.2024 у справі № 280/7094/22 та від 07.12.2022 у справі № 160/7098/22.
Разом з тим, відповідно до ч. 1 ст. 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель.
При цьому, згідно із вимогами п. 3 ч.2 ст.4 Закону річний план закупівель повинен містити інформацію про розмір бюджетного призначення та/або очікувану вартість предмета закупівлі.
Враховуючи викладене вище, перед здійсненням процедури закупівлі замовник зобов’язаний визначити очікувану вартість предмета закупівлі з урахуванням усіх його необхідних технічних, функціональних та якісних характеристик.
Отже, повторно звертаємося щодо надання проектно-кошторисної документації (в т.ч. локальних кошторисів, підсумкової відомості ресурсів, договірної ціни та пояснювальної записки до неї) щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-16 14:09:23
Відповідь на запит замовнику
Повідомляємо Вам, що Замовником розглянуто Ваш запит замовнику на надання пояснень в межах проведення моніторингу по предмету Реконструкція інженерних мереж (модернізація) будівлі ЖДНЗ №15 за адресою: м. Житомир, вул. Старочуднівська, 4а (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція) (ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-29-009264-a) та надаємо проектно-кошторисну документацію (в т.ч. локальні кошториси, відомість ресурсів, та пояснювальну записку до неї).
Також Постановою КМУ «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві" від 01.08.2005 N 668 визначено, що договірна ціна - це визначена на основі кошторису, узгоджена сторонами і обумовлена у договорі підряду ціна (вартість) робіт.
На етапі проектування не можливе погодження кошторису Підрядником, а отже Проектно-кошторисна документація не може містити договірної ціни у своєму складі. Наголошуємо, що очікувана вартість була розрахована Замовником на підставі Зведеного кошторисного розрахунку.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ на Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-08-29-009264-a Замовник Житомирський дошкільний навчальний заклад № 15 після ознайомлення з Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-08-29-009264-a - Реконструкція інженерних мереж (модернізація) будівлі ЖДНЗ №15 за адресою: м. Житомир, вул. Старочуднівська, 4а (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція) надає свої заперечення щодо вказаного висновку. Звертаємо Вашу увагу, що до предмету закупівлі «Реконструкція інженерних мереж (модернізація) будівлі ЖДНЗ №15 за адресою: м. Житомир, вул. Старочуднівська, 4а» (UA-2024-08-29-009264-a) відноситься «тепловий насос» («aroTHERM plus VWL 125/6 A VAILLANT Моноблочний тепловий насос. Теплова потужність 12,2 кВт. Холодильна потужність 12,0 кВт. Напруга 400 В. (маса=0,194)»). Пункт 6¹ розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначає конкретний перелік товарів, щодо яких встановлюються особливості здійснення закупівель з урахуванням їх ступеню локалізації виробництва, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, серед яких: «насоси та компресори», «насоси», «насоси для рідин», «відцентрові насоси та підіймачі рідин», «відцентрові насоси». Національний класифікатор України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015 (затверджений Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі і торгівлі України від 23.12.2015 (зі змінами) і призначений в тому числі для стандартизації опису в договорах (контрактах) предмета державних закупівель, забезпечування більшої прозорості процедур закупівель товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти, створювання ефективного конкурентного середовища у сфері державних закупівель) містить 50 позицій опису товарів і послуг зі словом «насос» та його похідних, серед яких «насоси та компресори» (код CPV 42120000-6), «насоси» (код CPV 42122000-0), «насоси для рідин» (код CPV 42122100-1), «відцентрові насоси та підіймачі рідин» (код CPV 42122400-4), «відцентрові насоси» (код CPV 42122430-3), а також «теплові насоси» (код CPV 42511110-5). Таким чином, теплові насоси (код CPV 42511110-5) не є товаром, щодо якого встановлюються особливості здійснення закупівель з урахуванням їх ступеню локалізації виробництва згідно пункту 6¹ розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі». Підсумовуючи вище викладене, в переліку товарів до яких застосовується вимоги локалізації є різні типи насосів, але всі вони відносяться до перекачуючих пристроїв і відносяться до групи товарів згідно ДК - 4212 «Насоси та компресори». В той же час теплові насоси – це пристрої, які виробляють теплову енергію або холод використовуючи енергію навколишнього середовища. Таким чином крім слова «насос» (синонімом до якого, в даному випадку, є теплова помпа та омонімом до якого, в даному випадку, є «насос» в розумінні положення пункту 6¹ розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону) нічого спільного з насосами не мають та віднесені до групи товарів згідно ДК 4251 «Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання». Враховуючи вищевикладене, вважаємо що Замовником не порушено вимоги абзацу 1 пункту 13¹ Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861 (далі – Порядок № 861). Аудитором зроблені висновки, що Замовником в Додатку № 2 до тендерної документації передбачено, що «середньомісячна тривалість робочого часу приймається на рівні 172,33 люд.год», що суперечить вимогам 5.3 розділу V Настанови. З огляду на зазначене, відображення у тендерній документації таких умов не відповідає абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства. Наголошуємо, що умови абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей не містять формулювання «включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства». Абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Абзацом 1 пункту 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Замовник вважає за доцільне включити в умови тендерної документації середньомісячну тривалість робочого часу яка визначена проектантом при розробці проектно-кошторисної документації яка пройшла експертизу. Додаток 2 до тендерної документації був розроблений відповідно до проектно-кошторисної документації за об’єктом будівництва «Реконструкція інженерних мереж (модернізація) будівлі ЖДНЗ №15 за адресою: м. Житомир, вул. Старочуднівська, 4а» Реєстраційний номер кошторисної документації EM01:3864-4260-4498-2528. Реєстраційний номер Проектної документації PD01:7946-8359-7593-1114. Експертиза даного проекту відбулась влітку 2024 року за результатами якої отримано Експертний звіт (позитивний) № 546/КД/2024 від 02 липня 2024 року (додається до заперечення), щодо розгляду кошторисної частини проектної документації. В пояснювальній записці проектно-кошторисної документації яка пройшла експертизу (додається до заперечення) визначено тарифну сітку для будівельних, монтажних і ремонтних робіт при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 172,33 люд. год та розряді робіт 3, 8 та тарифну сітку для пусконалагоджувального персоналу при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 172,33 люд. год та розряді робіт 4. Замовником при розробленні технічного завдання до предмету закупівлі (додатку 2 до тендерної документації) та визначення вимог до формування договірної ціни учасниками закупівлі повністю дотримано умови кошторисної документації яка відповідно до інформації зазначеній в Експертному звіті № 546/КД/2024 від 02 липня 2024 року - враховує обсяги робіт, передбачені Робочим проектом, є складеною згідно з наказом Мінрегіону від 25.06.2021 №162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за №1225/36847, та та є складеною згідно з Кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281. Наголошуємо, що проект пройшов експертизу в липні 2024 року, а відкриті торги з особливостями оголошені Замовником в серпні 2024 року. Проектно кошторисна документація яка пройшла експертизу не могла втратити свою відповідність Кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281 за цей період адже з липня по серпень 2024 року законодавцем не було внесено жодних змін до Настанови. Положеннями статті 19 Конституції України визначено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Замовник не повинен перевіряти проектно-кошторисну документацію яка пройшла експертизу та отримала позитивний експертний звіт на відповідність вимогам 5.3 розділу V Настанови. Враховуючи вищевикладене, вважаємо що відображення у тендерній документації умови про те, що «середньомісячна тривалість робочого часу приймається на рівні 172,33 люд.год»» не порушує вимоги абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей. Аудитором зроблені висновки, що Замовник на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «РЕМБУДСТРОЙ», як таку, що не відповідала кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, як таку, що не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Як передбачено в Тендерній документації Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Визначені Замовником згідно кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені тендерної документації. Спосіб підтвердження відповідності учасника критеріям і вимогам згідно із законодавством наведено в Тендерній документації. Згідно Тендерної документації, а саме п 5.1. Розділу ІІІ, Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору; - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; -наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. У разі участі об'єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об'єднаних показників кожного учасника такого об'єднання на підставі наданої об'єднанням інформації. П. 5.2. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п.п. 1.3 цієї документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: - Довідку в довільній формі з інформацією про обладнання та матеріально-технічну базу Учасника процедури закупівлі. (Учасник повинен вказати в довідці яке саме обладнання та матеріально- технічну базу він буде використовувати для виконання робіт, що є предметом закупівлі). Учасником ПП «РЕМБУДСТРОЙ» надано у складі пропозиції Довідку (файл «39. Довідка обладнання.pdf» в якій зазначає будівельні машини та механізми які має в наявності які необхідні для виконання договору про закупівлю. Дана довідка містить інформацію про "Кран на автомобільному ходу вантажопідіймальні (MAN спеціалізований вантажний спеціалізований платформа (з краном маніпулятором) використання якого враховано в підсумковій відомості ресурсів (файл «64.підсумкова відомість ресурсів.xls»), що повністю задовольняє вимоги п. 5.2 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Замовник не має підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника за невідповідність кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону. Отже, Учасником, чітко вказано яке саме обладнання та матеріально- технічну базу він буде використовувати для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Учасником надана Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій достатнього для виконання предмету закупівлі. В довідці зазначено наявність транспортних засобів, обладнання. При цьому Згідно Додатку 2. Технічні вимоги зазначено, що ціна пропозиції Учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією та сформовані у вигляді таблиці «Відомість обсягів робіт». Відповідно до абзацу другого Листа Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України №7/7-533 від 30.05.2001 «Щодо визначення вартості виконання робіт при неможливості використання машин і механізмів, передбачених загальнодержавними кошторисними нормами для виконання робіт та для внутрішньобудівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального)» - якщо внаслідок об'єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів, відсутність у підрядника машин і механізмів, передбачених нормами, тощо) будівельні (ремонтно-будівельні) роботи виконуються без застосування машин і механізмів як для внутрішньобудівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин і механізмів, вартість обсягів виконаних робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт, які погоджуються із замовником за наявності відповідного технічного (у проекті виробництва робіт) та економічного обгрунтування. Жодних обмежень щодо заміни машин і механізмів передбачених загальнодержавними кошторисними нормами тендерна документація до закупівлі не містить Можливо, учасник закупівлі на свій ризик та покладаючись на власні витрати адже машини і механізми вказані в довідці про матеріально-технічну базу є власністю учасника, вказує в Підсумковій відомість ресурсів (файли «42. Договірна ціна 2.pdf», «64. Підсумкова відомість ресурсів. xls» та «75. Інформаційна модель.imd») інформацію про використання для виконання робіт, що є предметом закупівлі, лише крану на автомобільному ходу вантажопідіймального. При цьому надаючи Довідку в довільній формі зазначає: кран на автомобільному ходу вантажопідіймальний; самохідний колісний одноківшевий екскаватор навантажувальний; електростанції пересувні, потужністю 4 кВт (генератор бензиновий InPower BSV2800H 2.5/2.8 кВт 28); компресори пересувні з двигуном внутрішнього згорання (насос підкачка); апарати для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром до 315 мм (зварювальний генератор 220 DC4); генератор зварювальний РЕХ К220 КЕ; не враховуючи в кошторис до Договірної ціни показники і поточні ціни трудових та матеріально-технічних ресурсів, що враховані в прямі витрати і враховують у своєму складі вартість матеріалів, виробів і комплектів, заробітну плату робітників-будівельників, вартість експлуатації будівельних машин та механізмів, тобто учасник погодився виконати роботи працюючи собі у збиток, при цьому маючи в наявності необхідне обладнання та матеріально-технічну базу, не погіршуючи при цьому предмет закупівлі та виконуючи роботи з дотриманням проектних рішень, що відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. На етапі розгляду пропозиції учасника Замовник обмежений вимогами тендерної документації та не має права встановлювати будь яких додаткових вимог до учасника на етапі розгляду його пропозиції. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 5 Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Окрім того, пунктом 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), передбачений вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій Учасників. Відхилення Пропозиції Учасника ПП «РЕМБУДСТРОЙ», як такої, що не відповідала кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, за умови що в пропозиції даного учасника виконані всі вимоги щодо надання документів які підтверджують кваліфікацію даного учасника та як такої, що не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі за умови, що учасником надані у складі пропозиції всі документи які підтверджують відповідність даного учасника умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, призвело б до порушення п. 44 та Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник не мав жодної законної підстави відхиляти тендерну пропозицію учасника ПП «РЕМБУДСТРОЙ». Пояснення на запит Північно офісу Держаудитслужби в Житомирській області, перевіряючим не взято до уваги та зроблено помилковий висновок щодо порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Частиною 2 статті 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» установлено правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою вказаного Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до пункту 14 частини першої статті 1 Закону, моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Частиною першою статті 8 Закону визначено, що моніторинг процедури закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональні територіальні органи (далі - органи державного фінансового контролю). Моніторинг процедури закупівлі не проводиться на відповідність тендерної документації вимогам частини четвертої статті 22 цього Закону. Моніторинг процедур закупівель здійснюється також щодо процедур закупівель, особливості яких передбачені у законах, що визначені у частинах восьмій та дев’ятій статті 3 цього Закону. Відповідно до ч.6 ст.9 Закону за результатами за результатами моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок про результати моніторингу процедури закупівлі (далі - висновок), що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання. Згідно ч. 7 цієї статті у висновку обов`язково зазначаються: У висновку обов’язково зазначаються: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) та його очікувана вартість; 3) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір про закупівлю у разі застосування переговорної процедури закупівлі; 4) опис порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого за результатами моніторингу процедури закупівлі; 5) зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. У висновку може зазначатися додаткова інформація, визначена органом державного фінансового контролю. Якщо за результатами моніторингу процедури закупівлі не виявлено порушень законодавства у сфері публічних закупівель, у висновку зазначається інформація про відсутність порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Якщо під час моніторингу, за результатами якого виявлено ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель, було відмінено тендер чи визнано його таким, що не відбувся, орган державного фінансового контролю зазначає опис порушення без зобов’язання щодо усунення такого порушення. Відповідно до частини 10 статті 8 Закону, у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження. Враховуючи вищевикладене, Замовник заперечує що тендерна документація не відповідає нормам абзацу 1 пункту 13¹ Порядку № 861, абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 та Замовник заперечує щодо установленого аудитором порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Просимо Північний офіс Держаудитслужби в Житомирській області ще раз проаналізувати проведену закупівлю по предмету Реконструкція інженерних мереж (модернізація) будівлі ЖДНЗ №15 за адресою: м. Житомир, вул. Старочуднівська, 4а (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція) та скасувати про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-08-29-009264-a від 16.10.2024 року. У разі залишення Висновку без змін, Житомирський дошкільний навчальний заклад № 15 буде оскаржувати вказаний висновок до суду.
2024-10-23 17:39:59
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 жовтня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 жовтня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення законодавства у сфері закупівель.)
Оскарження в суді
Опис: | 30.10.2024 року Житомирський дошкільний навчальний заклад № 15 звернувся до Житомирського окружного адміністративного суду з Позовною заявою про визнання протиправним та скасування Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-08-29-009264-a від 16.10.2024. Після надходження інформації про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження Замовник оприлюднить в електронній системі закупівель номер такого провадження. |
Дата публікації: | 31 жовтня 2024 |
Номер відкриття провадження: | справа № 240/21749/24 |
Дата відкриття провадження: | 11 грудня 2024 |
Документи:
12 грудня 2024 16:38
|
Електронний підпис |
31 жовтня 2024 17:30
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 вересня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "РЕМБУДСТРОЙ" |
9 600 000,00
UAH з ПДВ
|
9 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "РЕМБУДСТРОЙ" #38542093 |
Переможець |
9 600 000,00
UAH з ПДВ
|
19 вересня 2024 13:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 березня 2025 20:20
|
д.у рембудстрой 2.pdf | зміни до договору |
13 березня 2025 20:15
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2024 11:55
|
д.у рембудстрой 1.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2024 11:43
|
Електронний підпис | укладений |
02 жовтня 2024 19:58
|
протокол.pdf | зміни до договору |
02 жовтня 2024 19:47
|
Електронний підпис | укладений |
01 жовтня 2024 12:21
|
Договір ДНЗ 15.pdf | укладений |
01 жовтня 2024 10:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення технічної помилки (описки) щодо терміну дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Протокол про виправлення помилки (описки) від 01.10.2024 року |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 березня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 13 березня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору та уточнення суми фінансування на на 2025 рік |
Номер договору про закупівлю: | 10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |