Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА" ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 40535043 |
Місцезнаходження: | 08132, Україна , Київська обл., Вишневе, ВУЛИЦЯ ЗЕЛЕНА , будинок 2 |
Контактна особа: |
Гриневич Олена Петрівна 380459858293 grinalen@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 серпня 2024 11:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 вересня 2024 13:00 |
Очікувана вартість: | 9 272 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 46 360,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31120000-3: Генератори
Дизельні генератори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Дизельні генератори | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 серпня 2024 15:07 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 серпня 2024 15:07 |
Перелік змін.docx | |
30 серпня 2024 15:07 |
Протокол 53.pdf | |
30 серпня 2024 15:07 |
Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі) НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
29 серпня 2024 11:47 |
Додаток 1 - Кваліфікаційні критерії Учасник.docx | |
29 серпня 2024 11:47 |
ТД Генератори.docx | |
29 серпня 2024 11:47 |
Додаток 4 для Переможця.docx | |
29 серпня 2024 11:47 |
Додаток 3 до тендерної документації (проєкт Договору).doc |
30 серпня 2024 15:07 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 серпня 2024 15:07 |
Перелік змін.docx
|
|||
30 серпня 2024 15:07 |
Протокол 53.pdf
|
|||
30 серпня 2024 15:07 |
Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі) НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
|||
29 серпня 2024 11:47 |
Додаток 1 - Кваліфікаційні критерії Учасник.docx
|
|||
29 серпня 2024 11:47 |
ТД Генератори.docx
|
|||
29 серпня 2024 11:47 |
Додаток 4 для Переможця.docx
|
|||
29 серпня 2024 11:47 |
Додаток 3 до тендерної документації (проєкт Договору).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-24-000030 ● 7fe093efe2614f138cdf7c33c486531b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 вересня 2024 12:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.09.2024 № 230
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2024-08-29-003647-a 29.08.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-30 11:07:02
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, предметом якої є дизельні генератори, замовником якої є Комунальне підприємство «Управління комунального господарства» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-08-29-003647-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-01 10:36:08
Дизельні генератори
Пояснення на запит у вкладеному файлі.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-08 15:57:22
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
1. Прошу надати вичерпні пояснення, а також їх документальне підтвердження, щодо того, яким чином Замовником визначено відповідність пропозиції ТОВ «ОПТІМУСТОРГ» (код ЄДРПОУ 45577891) вимогам Додатку 2 до тендерної документації, в частині надання у складі пропозиції авторизаційних листів від виробника товару або його офіційного представника, де останній підтверджує можливість поставки товару учасником в необхідній кількості та у встановлені строки.
2. Прошу надати вичерпні пояснення, а також їх документальне підтвердження, щодо того, яким чином ТОВ «ОПТІМУСТОРГ» підтверджено, а Замовником перевірено відповідність наданої учасником інформації щодо ступеня локалізації виробництва товарів, які Замовник набуває у власність з підтвердженим ступенем локалізації за посиланням: https://prozorro. gov.ua/search/products (на виконання вимог Додатку 2 до тендерної документації).
3. Прошу надати вичерпні пояснення, а також їх документальне підтвердження, щодо того, яким чином та на підставі яких документів Замовником установлено відповідність пропозиції ТОВ «ОПТІМУСТОРГ» вимогам Додатку 2 до тендерної документації, в частині надання сертифікату відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), щодо виробника, продукція якого пропонується ТОВ «ОПТІМУСТОРГ», або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності, щодо виробників наступного товару: Дизельний генератор SGB55, Дизельний генератор SGB25 та Дизельний генератор SDG16000S.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-10 15:53:22
Дизельні генератори
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, предметом якої є дизельні генератори, замовником якої є Комунальне підприємство «Управління комунального господарства» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-08-29-003647-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, КП "УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА" ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ, (Код ЄДРПОУ: 40535043) надає інформацію та документи, а саме:
1. Прошу надати вичерпні пояснення, а також їх документальне підтвердження, щодо того, яким чином Замовником визначено відповідність пропозиції ТОВ «ОПТІМУСТОРГ» (код ЄДРПОУ 45577891) вимогам Додатку 2 до тендерної документації, в частині надання у складі пропозиції авторизаційних листів від виробника товару або його офіційного представника, де останній підтверджує можливість поставки товару учасником в необхідній кількості та у встановлені строки?
Щодо першого питання, Замовником було розглянуто надані учасником у складі пропозиції документи ‘’Лист авторизації KRAFT’’ (Додаток 1 додається) та‘’ Лист авторизація ESG’’ (Додаток 2 додається), де зазначалося про можливість поставки товару учасником в необхідній кількості та у встановлені строки. Те, що лист Лист авторизація ESG’’ була без перекладу Замовником було виявлено пізніше, та надіслано учасником перед підписанням договору (Додаток 3 додається).
2. Прошу надати вичерпні пояснення, а також їх документальне підтвердження, щодо того, яким чином ТОВ «ОПТІМУСТОРГ» підтверджено, а Замовником перевірено відповідність наданої учасником інформації щодо ступеня локалізації виробництва товарів, які Замовник набуває у власність з підтвердженим ступенем локалізації за посиланням: https://prozorro. gov.ua/search/products (на виконання вимог Додатку 2 до тендерної документації)?
Щодо другого питання, учасником було надано у складі пропозиції документ ‘’Довідка лок’’ (Додаток 4 додається) із зазначенням ID товару який присвоєно електронною системою закупівель, назву виробника товару, назву товару, марку/ модель товару. За наданою в цьому документі інформацією Замовник самостійно перевірив інформацію щодо ступеня локалізації виробництва товару(ів), який(і) Замовник набуває у власність з підтвердженим ступенем локалізації за посиланням: https://prozorro. gov.ua/search/products. Щодо підтвердження перевіреної інформації, Замовник надає Довідку з посиланнями на локалізований товар (Додаток 5 додається).
3. Прошу надати вичерпні пояснення, а також їх документальне підтвердження, щодо того, яким чином та на підставі яких документів Замовником установлено відповідність пропозиції ТОВ «ОПТІМУСТОРГ» вимогам Додатку 2 до тендерної документації, в частині надання сертифікату відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), щодо виробника, продукція якого пропонується ТОВ «ОПТІМУСТОРГ», або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності, щодо виробників наступного товару: Дизельний генератор SGB55, Дизельний генератор SGB25 та Дизельний генератор SDG16000S?
Щодо третього питання, Замовником було розглянуто надані учасником у складі пропозиції документи ‘’ ISO 9001 ESG’’ та ‘’ ISO 9001 SDG’’ на виробників, які були зазначені у наданій учасником у складі пропозиції ‘’ Довідка лок’’( Додаток 4) із зазначенням ID товару який присвоєно електронною системою закупівель, назву виробника товару, назву товару, марку/ модель товару. (ISO 9001 ESG Додаток 6 та ISO 9001 SDG Додаток 7 – додаються).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Комунальне підприємство «Управління комунального господарства» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області даним листом повідомляє Вас що, на виконання Висновоку ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 18.10.2024 року «Про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-08-29-003647-a» нашим підприємством вжиті заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, а саме , установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей № 1178, зокрема шляхом проведення роз’яснювальної роботи та направленням на навчання з підвищення кваліфікації за темою « Публічні закупівлі під час воєнного стану» уповноважену особу Олену ГРИНЕВИЧ.
2024-10-18 14:50:43
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 жовтня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 листопада 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ОПТІМУСТОРГ», установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей № 1178.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 вересня 2024 13:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОПТІМУСТОРГ" |
9 264 000,00
UAH з ПДВ
|
9 264 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОПТІМУСТОРГ" #45577891 |
Переможець |
9 264 000,00
UAH з ПДВ
|
10 вересня 2024 11:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 листопада 2024 09:15
|
ДУ1.pdf | зміни до договору |
01 листопада 2024 09:15
|
Електронний підпис | укладений |
17 вересня 2024 09:11
|
501.pdf | укладений |
17 вересня 2024 09:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовжити строк виконання зобов'язань щодо поставки товару |
Номер договору про закупівлю: | 501 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |