Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівництво КНС та двох напірних каналізаційних трубопроводів по вул.Балукова в с.Крюківщина, Бучанського району Київської області
Очікувана вартість
79 897 940,80 UAH
UA-2024-08-29-001853-a ● abda2bef48d94c119cf6ff3cb045509e
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Вишневої міської ради Бучанського району Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 34091724 |
Місцезнаходження: | 08132, Україна , Київська обл., Вишневе, ВУЛИЦЯ СВЯТОШИНСЬКА, будинок 29 |
Контактна особа: |
Приміч Алла Володимирівна 380459850292 primich@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 серпня 2024 11:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 вересня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 79 897 940,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 399 489,71 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 1. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги). Забезпечення тендерної пропозиції надається за з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 399 489,71 грн. триста дев’яносто дев’ять тисяч чотириста вісімдесят дев’ять грн. 71 коп. Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія (скан-копія паперового оригіналу документу – файл у форматі PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта) або електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. 2. Терміни, зазначені у банківській гарантії, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» ( із змінами). 3. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія**; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 4. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 5. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з підстав, зазначених у пункті 3 Розділу ІІІ цієї документації. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції має враховувати внесені зміни та відповідно містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 399489.71 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору - банківська гарантія Розмір забезпечення має складати 1 % від вартості договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 1 % від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку України. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету на рахунок UA598201720355109040098026666 в ДКСУ, м.Київ, МФО 820172, одержувач Виконавчий комітет Вишневої міської ради, код ЄДРПОУ 34091724 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Будівництво КНС та двох напірних каналізаційних трубопроводів по вул.Балукова в с.Крюківщина, Бучанського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2025
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанов Кабінету міністрів України від 27 грудня 2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зокрема п.19 Порядку) та від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі не більше ніж 30 (тридцяти) відсотків від вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По завершенні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику. У разі вимоги Підрядником попередньої оплати (авансу), Підрядник до надання Замовнику рахунку (інвойсу) на попередню оплату (авансу) (або разом з ним) має надати Замовнику безвідкличну банківську гарантію повернення попередньої оплати (авансу) на суму, еквівалентну сумі попередньої оплати (авансу), з терміном дії до повного зарахування попередньої оплати (авансу) згідно актів приймання виконаних будівельних робіт або повернення Підрядником суми попередньої оплати (авансу) згідно з пунктом 12.4 Договору, але не менше 4 (чотирьох) календарних місяців (у тому числі 30 (тридцять) днів для реалізації Замовником права отримання коштів цієї гарантії). Умови гарантії можуть передбачати пропорційне зменшення суми гарантії на суми прийнятих робіт згідно актів приймання виконаних будівельних робіт. | Аванс | 45 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Оплата за виконані роботи здійснюється шляхом попередньої оплати (авансу) і поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, гарантійні документи, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 65 |
Виконання робіт | Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 серпня 2024 11:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 серпня 2024 11:02 |
Додаток 3_1_Експертний звіт.pdf | |
29 серпня 2024 11:02 |
Додаток 3_2_Пояснювальна записка.pdf | |
29 серпня 2024 11:02 |
KV07_03 ТД роботи.docx |
29 серпня 2024 11:11 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
29 серпня 2024 11:02 |
Додаток 3_1_Експертний звіт.pdf
|
||||||
29 серпня 2024 11:02 |
Додаток 3_2_Пояснювальна записка.pdf
|
||||||
29 серпня 2024 11:02 |
KV07_03 ТД роботи.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо роз’яснень до тендерної документації
Дата подання: 29 серпня 2024 16:13
Дата відповіді: 29 серпня 2024 16:51
Шановний Замовник, в Додатку 5 до тендерної документації зазначена наступна вимога: для підтвердження наявності власного обладнання, зазначеного в Довідці, - на кожну одиницю такого обладнання учасник надає копії технічних паспортів або копії свідоцтва про реєстрацію обладнання або інший документ, який підтверджує право власності.
Просимо надати роз’яснення чи буде належним документом, в якості іншого документу, який підтверджує право власності на власне обладнання– подана учасником в складі тендерної пропозиції оборотно-сальдова відомість? Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за запитання. Якщо обладнання відображено в оборотно-сальдовій відомості, то воно знаходиться на балансі підприємства, таким чином у Вас повинні бути підтверджуючі документи на дане обладнання. Оборотно-сальдова відомість не являється документом який підтверджує право власності.
роз’яснення щодо тендерної документації
Дата подання: 05 вересня 2024 20:55
Дата відповіді: 06 вересня 2024 08:55
Добрий вечір, використовуючи своє право передбачене чиним законодавством України, звертаємося за роз’ясненням щодо тендерної документації.
Пунктом. 5.2.1. Тендерної документації передбачена Довідка за формою Додатку 6 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (не менше 4 років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників. Роз’ясніть будь ласка про який досвід роботи в цілому (не менше 4 років) йде мова? про досвід роботи в учасника чи взагалі за спеціальністю/посадою без прив’язки до останнього робочого місця у учасника?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго ранку, дякуємо за запитання. Вказується досвід роботи вцілому за спеціальністю/посадою без прив’язки до останнього робочого місця у учасника.
роз’яснення щодо тендерної документації
Дата подання: 05 вересня 2024 21:00
Дата відповіді: 06 вересня 2024 09:11
Добрий вечір, використовуючи своє право передбачене чиним законодавством України, звертаємося за роз’ясненням щодо тендерної документації.
П. 5.3. Тендерної документації передбачена необхідність підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі договорів.
Роз’ясніть будь ласка, чи має право учасник для підтвердження своєї відповідності цьому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго ранку, дякуємо за запитання. п.5.3. Тендерної документації передбачена необхідність підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів Учасникиком закупівлі, а не субпідрядником.
роз’яснення щодо тендерної документації
Дата подання: 06 вересня 2024 12:22
Дата відповіді: 06 вересня 2024 12:47
Доброго дня, використовуючи своє право передбачене чиним законодавством України, звертаємося за роз’ясненням щодо тендерної документації.
Пунктом. 5.2.1. Тендерної документації передбачена Довідка за формою Додатку 6 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (не менше 4 років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників. Роз’ясніть, будь ласка, який саме документ має бути поданий Учасником в складі тендерної пропозиції для належного підтвердження наявності у працівників зазначених у Довідці досвіду роботи в цілому за спеціальністю/посадою (не менше 4 років) без прив’язки до останнього робочого місця у учасника. Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за запитання. У відповідь на Ваше запитання наголошуємо, що в Додатку 6 Тендерної документації вказана вся інформація та перелік документів, які необхідно надати для підтвердження кваліфікації та досвіду роботи працівників.
роз’яснення щодо тендерної документації
Дата подання: 06 вересня 2024 14:28
Дата відповіді: 11 вересня 2024 12:39
В Додатку 6 Тендерної документації вказана наступна інформація та перелік документів, які необхідно надати для підтвердження кваліфікації та досвіду роботи працівників, а саме:
2.3.1. Оригінали або копії дипломів про закінчення учбових закладів для інженерно-технічних працівників та дипломів, свідоцтв або посвідчень ( крім атестатів про повну загальну освіту) та витягів з протоколів засідань кваліфікаційних комісій для кваліфікованих робітників. Жоден з цих документів не підтверджує наявність досвіду роботи в цілому за спеціальністю/посадою (не менше 4 років) без прив’язки до останнього робочого місця у учасника
2.3.2. Оригінали або копії: наказів, та/або витягів з наказів про прийняття/переведення на посаду, та/або трудових книжок* з інформацією про працевлаштування вказаних у довідках працівників відповідно до КЗпП та/або цивільно – правових угод, укладених згідно вимог ЦКУ. Жоден з цих документів, окрім трудових книжок, ведення яких в паперовому вигляді не передбачено чинним законодавством України і вони не можуть бути підтверджуючим документом, не підтверджує наявність досвіду роботи в цілому за спеціальністю/посадою (не менше 4 років) без прив’язки до останнього робочого місця у учасника
2.4. У разі наявності в Учасника працівників зазначених у довідці (п.2.1 цього Додатку), працевлаштованих на підприємстві (організації, товаристві, тощо) за трудовими договором, Учасник повинен підтвердити, що зазначені працівники працюють на підприємстві Учасника, надавши в складі тендерної пропозиції штатний розпис та копію повідомлення про прийняття кожного працівника на роботу за формою згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413 з відміткою (квитанцією) про його прийняття до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку) . Жоден з цих документів, не підтверджує наявність досвіду роботи в цілому за спеціальністю/посадою (не менше 4 років) без прив’язки до останнього робочого місця у учасника
Повторно, звертаємося з проханням надати роз’яснення, який саме документ має бути поданий Учасником в складі тендерної пропозиції для належного підтвердження наявності у працівників зазначених у Довідці досвіду роботи в цілому за спеціальністю/посадою (не менше 4 років) без прив’язки до останнього робочого місця у учасника. Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику, у тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації:
- Програми з відновлення України (далі – ПВУ,, ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX) , та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель.
Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
В Додатку 6 тендерної документації детально розписана інформація про надання інформації та перелік документів, які необхідно надати для підтвердження КВАЛІФІКАЦІЇ ТА ДОСВІДУ роботи працівників.
- Програми з відновлення України (далі – ПВУ,, ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX) , та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель.
Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
В Додатку 6 тендерної документації детально розписана інформація про надання інформації та перелік документів, які необхідно надати для підтвердження КВАЛІФІКАЦІЇ ТА ДОСВІДУ роботи працівників.
Щодо усунення вимог які обмежують конкуренцію
Дата подання: 07 вересня 2024 07:03
Дата відповіді: 11 вересня 2024 12:40
Шановний Замовник, в підпункті 5.2.1. п. 5 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації, зазначена наступна вимога: довідка за формою Додатку 6 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (не менше 4 років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників. Внаслідок збройної агресії російської федерації проти України багато працівників учасника було мобілізовано до лав Збройних сил України. З метою до комплектації штату працівників учасником були прийняті на роботу молоді випускники професійних училищ яким не виповнилося 25 років і які наразі не попадають під мобілізаційні вимоги, як наслідок зазначені працівники які щойно закінчили професійні училища і були зараховані до штату учасника, фізично не мали можливості отримати досвід роботи (не менше 4 років)
На підставі вище зазначеного, вважаємо вимогу згідно якої учасник має подати Довідку за формою Додатку 6 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (не менше 4 років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників, такою що обмежує конкуренцію і штучно звужує коло потенційних учасників закупівлі та вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу щодо наявності досвіду у працівників не менше 4 років. Дякую
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику, тендерні документації розроблені та затверджені Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України за вимогами встановленими Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком, не виконання будь якої вимоги Європейського інвестиційного банку забороняє Замовнику отримати фінансування на виконання вказаних робіт, тому будь які виправлення обов’язкових вимог забороняється.
Щодо усунення вимог що обмежують конкуренцію
Дата подання: 07 вересня 2024 07:05
Дата відповіді: 11 вересня 2024 12:45
Шановний Замовник, в підпункті 5.3.3. п. 5 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації, зазначена наступна вимога: скан-копії листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, адресованих замовнику даної закупівлі, із зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва.
Відповідно до порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів (постанова Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 р. № 461) прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, здійснюється на основі поданих замовником відповідних документів. Документи для прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів подаються за вибором замовника до відповідного органу державного архітектурно-будівельного контролю:
1) в електронній формі через електронний кабінет або іншу державну інформаційну систему, інтегровану з електронним кабінетом, користувачами якої є замовник та відповідний орган державного архітектурно-будівельного контролю;
2) у паперовій формі або поштовим відправленням з описом вкладення через центри надання адміністративних послуг.
Надання (реєстрація), повернення (відмова у видачі) чи скасування реєстрації документів, що підтверджують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, здійснюється органами державного архітектурно-будівельного контролю, визначеними статтею 7 Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності” відповідно до наданих Замовником документів.
Тобто отримання документів про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва залежить виключно від Замовника і ні яким чином не підтверджує чи спростовує наявність в Учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі.
Факт належного виконання договору, в повній мірі, підтверджують акти виконаних робіт на всю суму договору станом на час завершення виконання робіт (форма КБ-2в або Форма КБ-3) та позитивні листи-відгуки від контрагентів, що будуть надані в складі тендерної пропозиції.
На підставі вище зазначеного, вважаємо вимогу щодо надання підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва дискримінаційною і такою що обмежує конкуренцію та штучно звужує коло потенційних учасників закупівлі та вимагаємо зазначену вимогу видали з тендерної документації. Дякую
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику, у тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації:
- Програми з відновлення України (далі – ПВУ,, ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX) , та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель.
Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
Тендерна документація розроблена та затверджена Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України за вимогами встановленими Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком, не виконання будь якої вимоги Європейського інвестиційного банку забороняє Замовнику отримати фінансування на виконання вказаних робіт, тому будь які виправлення обов’язкових вимог забороняється.
- Програми з відновлення України (далі – ПВУ,, ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX) , та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель.
Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
Тендерна документація розроблена та затверджена Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України за вимогами встановленими Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком, не виконання будь якої вимоги Європейського інвестиційного банку забороняє Замовнику отримати фінансування на виконання вказаних робіт, тому будь які виправлення обов’язкових вимог забороняється.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 вересня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АЛЬЯНСБУДПРОМ" |
78 395 783,83
UAH з ПДВ
|
78 395 783,83
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АЛЬЯНСБУДПРОМ" #42774816 |
Переможець |
78 395 783,83
UAH з ПДВ
|
25 вересня 2024 10:20
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 вересня 2024 14:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 жовтня 2024 11:26
|
Д_У_1.pdf | зміни до договору |
14 жовтня 2024 11:25
|
Електронний підпис | укладений |
07 жовтня 2024 12:12
|
Договір_KV07_03_W.pdf | укладений |
07 жовтня 2024 12:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 14 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до Додатку № 3 Договору № KV07_03_W від 04 жовтня 2024 р. «План фінансування виконаних робіт», виклавши його в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | KV07_03_W |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |