Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво КНС та двох напірних каналізаційних трубопроводів по вул.Балукова в с.Крюківщина, Бучанського району Київської області
Очікувана вартість
79 897 940,80 UAH
UA-2024-08-29-001853-a abda2bef48d94c119cf6ff3cb045509e
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Приміч Алла Володимирівна

380459850292 primich@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Вишневої міської ради Бучанського району Київської області
Код ЄДРПОУ: 34091724
Місцезнаходження: 08132, Україна , Київська обл., Вишневе, ВУЛИЦЯ СВЯТОШИНСЬКА, будинок 29
Контактна особа: Приміч Алла Володимирівна
380459850292
primich@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 серпня 2024 11:03
Звернення за роз’ясненнями: до 16 вересня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 вересня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 вересня 2024 00:00
Очікувана вартість: 79 897 940,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 399 489,71 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: 1. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги). Забезпечення тендерної пропозиції надається за з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 399 489,71 грн. триста дев’яносто дев’ять тисяч чотириста вісімдесят дев’ять грн. 71 коп. Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія (скан-копія паперового оригіналу документу – файл у форматі PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта) або електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. 2. Терміни, зазначені у банківській гарантії, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» ( із змінами). 3. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія**; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 4. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 5. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з підстав, зазначених у пункті 3 Розділу ІІІ цієї документації. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції має враховувати внесені зміни та відповідно містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 399489.71 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору - банківська гарантія Розмір забезпечення має складати 1 % від вартості договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 1 % від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку України. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету на рахунок UA598201720355109040098026666 в ДКСУ, м.Київ, МФО 820172, одержувач Виконавчий комітет Вишневої міської ради, код ЄДРПОУ 34091724

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Будівництво КНС та двох напірних каналізаційних трубопроводів по вул.Балукова в с.Крюківщина, Бучанського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2025
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанов Кабінету міністрів України від 27 грудня 2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зокрема п.19 Порядку) та від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі не більше ніж 30 (тридцяти) відсотків від вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По завершенні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику. У разі вимоги Підрядником попередньої оплати (авансу), Підрядник до надання Замовнику рахунку (інвойсу) на попередню оплату (авансу) (або разом з ним) має надати Замовнику безвідкличну банківську гарантію повернення попередньої оплати (авансу) на суму, еквівалентну сумі попередньої оплати (авансу), з терміном дії до повного зарахування попередньої оплати (авансу) згідно актів приймання виконаних будівельних робіт або повернення Підрядником суми попередньої оплати (авансу) згідно з пунктом 12.4 Договору, але не менше 4 (чотирьох) календарних місяців (у тому числі 30 (тридцять) днів для реалізації Замовником права отримання коштів цієї гарантії). Умови гарантії можуть передбачати пропорційне зменшення суми гарантії на суми прийнятих робіт згідно актів приймання виконаних будівельних робіт. Аванс 45 Календарні 30
Виконання робіт Оплата за виконані роботи здійснюється шляхом попередньої оплати (авансу) і поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, гарантійні документи, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою. Пiсляоплата 45 Календарні 65
Виконання робіт Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації Пiсляоплата 45 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 серпня 2024 10:58
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 серпня 2024 10:58
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 серпня 2024 10:58
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 серпня 2024 10:58
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 серпня 2024 10:58
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 серпня 2024 10:58
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 серпня 2024 10:58
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 серпня 2024 10:58
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 серпня 2024 10:58
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 серпня 2024 10:58
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 серпня 2024 10:58
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 серпня 2024 10:58
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 серпня 2024 10:58
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 серпня 2024 10:58
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 серпня 2024 10:58
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 серпня 2024 10:58
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 серпня 2024 10:58
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 серпня 2024 10:58
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 серпня 2024 10:58
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 серпня 2024 10:58
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 серпня 2024 10:58
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 серпня 2024 10:58

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

1. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги). Забезпечення тендерної пропозиції надається за з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 399 489,71 грн. триста дев’яносто дев’ять тисяч чотириста вісімдесят дев’ять грн. 71 коп. Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія (скан-копія паперового оригіналу документу – файл у форматі PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта) або електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. 2. Терміни, зазначені у банківській гарантії, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» ( із змінами). 3. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія**; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 4. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 5. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з підстав, зазначених у пункті 3 Розділу ІІІ цієї документації. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції має враховувати внесені зміни та відповідно містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації.

Сума забезпечення: 399489.71 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: банківська гарантія (скан-копія паперового оригіналу документу – файл у форматі PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта) або електронна банківська гарантія
Вимоги до документу: банківська гарантія (скан-копія паперового оригіналу документу – файл у форматі PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта) або електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції.

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору - банківська гарантія Розмір забезпечення має складати 1 % від вартості договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 1 % від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку України. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету на рахунок UA598201720355109040098026666 в ДКСУ, м.Київ, МФО 820172, одержувач Виконавчий комітет Вишневої міської ради, код ЄДРПОУ 34091724
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Банківська гарантія
Вимоги до документу: банківська гарантія Розмір забезпечення має складати 1 % від вартості договору
29 серпня 2024 11:11
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 серпня 2024 11:02
Додаток 3_1_Експертний звіт.pdf
29 серпня 2024 11:02
Додаток 3_2_Пояснювальна записка.pdf
29 серпня 2024 11:02
KV07_03 ТД роботи.docx
29 серпня 2024 11:11
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 серпня 2024 11:03
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 серпня 2024 11:02
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 серпня 2024 11:02
Додаток 3_1_Експертний звіт.pdf
29 серпня 2024 11:02
Додаток 3_2_Пояснювальна записка.pdf
29 серпня 2024 11:02
KV07_03 ТД роботи.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо роз’яснень до тендерної документації
Дата подання: 29 серпня 2024 16:13
Дата відповіді: 29 серпня 2024 16:51
Шановний Замовник, в Додатку 5 до тендерної документації зазначена наступна вимога: для підтвердження наявності власного обладнання, зазначеного в Довідці, - на кожну одиницю такого обладнання учасник надає копії технічних паспортів або копії свідоцтва про реєстрацію обладнання або інший документ, який підтверджує право власності. Просимо надати роз’яснення чи буде належним документом, в якості іншого документу, який підтверджує право власності на власне обладнання– подана учасником в складі тендерної пропозиції оборотно-сальдова відомість? Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за запитання. Якщо обладнання відображено в оборотно-сальдовій відомості, то воно знаходиться на балансі підприємства, таким чином у Вас повинні бути підтверджуючі документи на дане обладнання. Оборотно-сальдова відомість не являється документом який підтверджує право власності.
роз’яснення щодо тендерної документації
Дата подання: 05 вересня 2024 20:55
Дата відповіді: 06 вересня 2024 08:55
Добрий вечір, використовуючи своє право передбачене чиним законодавством України, звертаємося за роз’ясненням щодо тендерної документації. Пунктом. 5.2.1. Тендерної документації передбачена Довідка за формою Додатку 6 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (не менше 4 років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників. Роз’ясніть будь ласка про який досвід роботи в цілому (не менше 4 років) йде мова? про досвід роботи в учасника чи взагалі за спеціальністю/посадою без прив’язки до останнього робочого місця у учасника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго ранку, дякуємо за запитання. Вказується досвід роботи вцілому за спеціальністю/посадою без прив’язки до останнього робочого місця у учасника.
роз’яснення щодо тендерної документації
Дата подання: 05 вересня 2024 21:00
Дата відповіді: 06 вересня 2024 09:11
Добрий вечір, використовуючи своє право передбачене чиним законодавством України, звертаємося за роз’ясненням щодо тендерної документації. П. 5.3. Тендерної документації передбачена необхідність підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі договорів. Роз’ясніть будь ласка, чи має право учасник для підтвердження своєї відповідності цьому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго ранку, дякуємо за запитання. п.5.3. Тендерної документації передбачена необхідність підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів Учасникиком закупівлі, а не субпідрядником.
роз’яснення щодо тендерної документації
Дата подання: 06 вересня 2024 12:22
Дата відповіді: 06 вересня 2024 12:47
Доброго дня, використовуючи своє право передбачене чиним законодавством України, звертаємося за роз’ясненням щодо тендерної документації. Пунктом. 5.2.1. Тендерної документації передбачена Довідка за формою Додатку 6 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (не менше 4 років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників. Роз’ясніть, будь ласка, який саме документ має бути поданий Учасником в складі тендерної пропозиції для належного підтвердження наявності у працівників зазначених у Довідці досвіду роботи в цілому за спеціальністю/посадою (не менше 4 років) без прив’язки до останнього робочого місця у учасника. Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за запитання. У відповідь на Ваше запитання наголошуємо, що в Додатку 6 Тендерної документації вказана вся інформація та перелік документів, які необхідно надати для підтвердження кваліфікації та досвіду роботи працівників.
роз’яснення щодо тендерної документації
Дата подання: 06 вересня 2024 14:28
Дата відповіді: 11 вересня 2024 12:39
В Додатку 6 Тендерної документації вказана наступна інформація та перелік документів, які необхідно надати для підтвердження кваліфікації та досвіду роботи працівників, а саме: 2.3.1. Оригінали або копії дипломів про закінчення учбових закладів для інженерно-технічних працівників та дипломів, свідоцтв або посвідчень ( крім атестатів про повну загальну освіту) та витягів з протоколів засідань кваліфікаційних комісій для кваліфікованих робітників. Жоден з цих документів не підтверджує наявність досвіду роботи в цілому за спеціальністю/посадою (не менше 4 років) без прив’язки до останнього робочого місця у учасника 2.3.2. Оригінали або копії: наказів, та/або витягів з наказів про прийняття/переведення на посаду, та/або трудових книжок* з інформацією про працевлаштування вказаних у довідках працівників відповідно до КЗпП та/або цивільно – правових угод, укладених згідно вимог ЦКУ. Жоден з цих документів, окрім трудових книжок, ведення яких в паперовому вигляді не передбачено чинним законодавством України і вони не можуть бути підтверджуючим документом, не підтверджує наявність досвіду роботи в цілому за спеціальністю/посадою (не менше 4 років) без прив’язки до останнього робочого місця у учасника 2.4. У разі наявності в Учасника працівників зазначених у довідці (п.2.1 цього Додатку), працевлаштованих на підприємстві (організації, товаристві, тощо) за трудовими договором, Учасник повинен підтвердити, що зазначені працівники працюють на підприємстві Учасника, надавши в складі тендерної пропозиції штатний розпис та копію повідомлення про прийняття кожного працівника на роботу за формою згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413 з відміткою (квитанцією) про його прийняття до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку) . Жоден з цих документів, не підтверджує наявність досвіду роботи в цілому за спеціальністю/посадою (не менше 4 років) без прив’язки до останнього робочого місця у учасника Повторно, звертаємося з проханням надати роз’яснення, який саме документ має бути поданий Учасником в складі тендерної пропозиції для належного підтвердження наявності у працівників зазначених у Довідці досвіду роботи в цілому за спеціальністю/посадою (не менше 4 років) без прив’язки до останнього робочого місця у учасника. Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику, у тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації:
- Програми з відновлення України (далі – ПВУ,, ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX) , та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель.
Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
В Додатку 6 тендерної документації детально розписана інформація про надання інформації та перелік документів, які необхідно надати для підтвердження КВАЛІФІКАЦІЇ ТА ДОСВІДУ роботи працівників.
Щодо усунення вимог які обмежують конкуренцію
Дата подання: 07 вересня 2024 07:03
Дата відповіді: 11 вересня 2024 12:40
Шановний Замовник, в підпункті 5.2.1. п. 5 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації, зазначена наступна вимога: довідка за формою Додатку 6 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (не менше 4 років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників. Внаслідок збройної агресії російської федерації проти України багато працівників учасника було мобілізовано до лав Збройних сил України. З метою до комплектації штату працівників учасником були прийняті на роботу молоді випускники професійних училищ яким не виповнилося 25 років і які наразі не попадають під мобілізаційні вимоги, як наслідок зазначені працівники які щойно закінчили професійні училища і були зараховані до штату учасника, фізично не мали можливості отримати досвід роботи (не менше 4 років) На підставі вище зазначеного, вважаємо вимогу згідно якої учасник має подати Довідку за формою Додатку 6 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (не менше 4 років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників, такою що обмежує конкуренцію і штучно звужує коло потенційних учасників закупівлі та вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу щодо наявності досвіду у працівників не менше 4 років. Дякую
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику, тендерні документації розроблені та затверджені Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України за вимогами встановленими Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком, не виконання будь якої вимоги Європейського інвестиційного банку забороняє Замовнику отримати фінансування на виконання вказаних робіт, тому будь які виправлення обов’язкових вимог забороняється.
Щодо усунення вимог що обмежують конкуренцію
Дата подання: 07 вересня 2024 07:05
Дата відповіді: 11 вересня 2024 12:45
Шановний Замовник, в підпункті 5.3.3. п. 5 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації, зазначена наступна вимога: скан-копії листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, адресованих замовнику даної закупівлі, із зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва. Відповідно до порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів (постанова Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 р. № 461) прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, здійснюється на основі поданих замовником відповідних документів. Документи для прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів подаються за вибором замовника до відповідного органу державного архітектурно-будівельного контролю: 1) в електронній формі через електронний кабінет або іншу державну інформаційну систему, інтегровану з електронним кабінетом, користувачами якої є замовник та відповідний орган державного архітектурно-будівельного контролю; 2) у паперовій формі або поштовим відправленням з описом вкладення через центри надання адміністративних послуг. Надання (реєстрація), повернення (відмова у видачі) чи скасування реєстрації документів, що підтверджують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, здійснюється органами державного архітектурно-будівельного контролю, визначеними статтею 7 Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності” відповідно до наданих Замовником документів. Тобто отримання документів про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва залежить виключно від Замовника і ні яким чином не підтверджує чи спростовує наявність в Учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі. Факт належного виконання договору, в повній мірі, підтверджують акти виконаних робіт на всю суму договору станом на час завершення виконання робіт (форма КБ-2в або Форма КБ-3) та позитивні листи-відгуки від контрагентів, що будуть надані в складі тендерної пропозиції. На підставі вище зазначеного, вважаємо вимогу щодо надання підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва дискримінаційною і такою що обмежує конкуренцію та штучно звужує коло потенційних учасників закупівлі та вимагаємо зазначену вимогу видали з тендерної документації. Дякую
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику, у тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації:
- Програми з відновлення України (далі – ПВУ,, ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX) , та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель.
Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
Тендерна документація розроблена та затверджена Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України за вимогами встановленими Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком, не виконання будь якої вимоги Європейського інвестиційного банку забороняє Замовнику отримати фінансування на виконання вказаних робіт, тому будь які виправлення обов’язкових вимог забороняється.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-11-12-000024 ● 5dedea2a3de24799990084d93275a7d5
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 листопада 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 листопада 2024 14:56
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


11.11.2024 № 308

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2024-08-29-001853-a 29.08.2024 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-11-15 14:55:10

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із будівництва КНС та двох напірних каналізаційних трубопроводів по вул. Балукова в с. Крюківщина, Бучанського району Київської області (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-29-001853-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації, документів), а саме:
1. Інформації та відповідних документів (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Інформації та документальне підтвердження стосовно виконання переможцем пункту 7 розділу VI тендерної документації, а саме надання забезпечення виконання договору про закупівлю, у вигляді банківської гарантії у розмірі 1 % від вартості договору.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-11-20 11:37:43

Пояснення на запит

1. Щодо питання «Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» надаємо Зведений Кошторисний розрахунок, на підставі якого нами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Відповідно до Питання визначення очікуваної вартості предмета закупівлі врегульоване наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Водночас Міністерство розвитку громад та територій України наказом від 01.11.2021 № 281 (далі – наказ № 281) затвердило кошторисні норми в Україні у будівництві, а саме Настанову з визначення вартості будівництва та Настанову з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво. Пунктом 1.1 Настанови з визначення вартості будівництва встановлено, що ця Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво). Ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти). (Зведений кошторисний розрахунок додаємо).
При закупівлі робіт із будівництва КНС та двох напірних каналізаційних трубопроводів по вул. Балукова в с. Крюківщина, Бучанського району Київської області (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-29-001853-a) визначаємо очікувану вартість цих робіт виходячи з граничних вартісних витрат, передбачених (Сканкопія листа про розрахунок очікуваної вартості, експертний звіт).
2. Надаємо посилання на сайт, щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі https://vyshneve-rada.gov.ua/rada/pz/8561-2024-07-24-12-37-23.html.
3. Надаємо Інформацію та документальне підтвердження стосовно виконання переможцем пункту 7 розділу VI тендерної документації, а саме надання забезпечення виконання договору про закупівлю, у вигляді банківської гарантії у розмірі 1 % від вартості договору. (Сканкопія банківської гарантії забезпечення виконання зобовязань).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 вересня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АЛЬЯНСБУДПРОМ" 78 395 783,83
UAH з ПДВ
78 395 783,83
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

27 вересня 2024 17:25
Електронний підпис
27 вересня 2024 17:25
Гарантійний лист.pdf.p7s
27 вересня 2024 17:25
Гарантійний лист.pdf
27 вересня 2024 13:46
Електронний підпис
26 вересня 2024 12:07
Електронний підпис
26 вересня 2024 12:07
Довідка НАЗК.zip.p7s
26 вересня 2024 12:07
Довідка НАЗК.pdf.p7s
26 вересня 2024 12:07
Витяг про несудимість.rar.p7s
26 вересня 2024 12:07
3. Повноваження.pdf.p7s
26 вересня 2024 12:07
2. п. 47.pdf.p7s
26 вересня 2024 12:07
1. абз. 14 п.47.pdf.p7s
26 вересня 2024 12:07
Довідка.pdf.p7s
26 вересня 2024 12:07
Довідка НАЗК.zip
26 вересня 2024 12:07
Довідка НАЗК.pdf
26 вересня 2024 12:07
Витяг про несудимість.rar
26 вересня 2024 12:07
3. Повноваження.pdf
26 вересня 2024 12:07
2. п. 47.pdf
26 вересня 2024 12:07
1. абз. 14 п.47.pdf
23 вересня 2024 19:57
Електронний підпис
18 вересня 2024 22:50
Електронний підпис
18 вересня 2024 22:50
Електронний підпис
18 вересня 2024 22:50
41.imd.p7s
18 вересня 2024 22:50
41.imd
18 вересня 2024 22:50
1. Тендерна пропозиція.pdf
18 вересня 2024 22:50
1. Тендерна пропозиція.pdf.p7s
18 вересня 2024 22:50
1.3. Витяг ПДВ.pdf.p7s
18 вересня 2024 22:50
Лист-Згода_09.02.2023.pdf
18 вересня 2024 22:50
7.5. оборотно-сальдова.pdf
18 вересня 2024 22:50
10. п. 47.pdf.p7s
18 вересня 2024 22:50
9.2. Договір досвід 2.pdf.p7s
18 вересня 2024 22:50
0. опис.docx.p7s
18 вересня 2024 22:50
7.2. Техніка ДБУ-208.pdf.p7s
18 вересня 2024 22:50
9.3. фін звітність.pdf
18 вересня 2024 22:50
5.1. Сертифікати ISO.pdf.p7s
18 вересня 2024 22:50
Лист-Згода_09.02.2023.pdf.p7s
18 вересня 2024 22:50
6. Акт обстеження.pdf.p7s
18 вересня 2024 22:50
1.2. СТАТУТ з описами.pdf
18 вересня 2024 22:50
13. Бенефіціар.pdf
18 вересня 2024 22:50
9.3. фін звітність.pdf.p7s
18 вересня 2024 22:50
7.2. Техніка ДБУ-208.pdf
18 вересня 2024 22:50
9.1. Договір досвід 1.pdf.p7s
18 вересня 2024 22:50
13. Бенефіціар.pdf.p7s
18 вересня 2024 22:50
7.3. Техніка експрес ВР Ф.pdf
18 вересня 2024 22:50
4.1. Ліцензія.pdf.p7s
18 вересня 2024 22:50
17. щодо врахування норм.pdf
18 вересня 2024 22:50
9.2. Договір досвід 2.pdf
18 вересня 2024 22:50
1.1 Повноваження.pdf.p7s
18 вересня 2024 22:50
5.1. Сертифікати ISO.pdf
18 вересня 2024 22:50
1.1 Повноваження.pdf
18 вересня 2024 22:50
15. Гарантійний лист.pdf
18 вересня 2024 22:50
9.1. Договір досвід 1.pdf
18 вересня 2024 22:50
1.3. Витяг ПДВ.pdf
18 вересня 2024 22:50
11. абз. 14 п. 47.pdf.p7s
18 вересня 2024 22:50
7.5. оборотно-сальдова.pdf.p7s
18 вересня 2024 22:50
0. опис.docx
18 вересня 2024 22:50
1.2. СТАТУТ з описами.pdf.p7s
18 вересня 2024 22:50
7. МТБ КНС.pdf
18 вересня 2024 22:50
10. п. 47.pdf
18 вересня 2024 22:50
6. Акт обстеження.pdf
18 вересня 2024 22:50
14.2. Календарний графік.pdf
18 вересня 2024 22:50
11. абз. 14 п. 47.pdf
18 вересня 2024 22:50
15. Гарантійний лист.pdf.p7s
18 вересня 2024 22:50
4.1. Ліцензія.pdf
18 вересня 2024 22:50
7. МТБ КНС.pdf.p7s
18 вересня 2024 22:50
8.14. Штатний розпис.pdf
18 вересня 2024 22:50
8.10. Слюсар Осипенко О.pdf.p7s
18 вересня 2024 22:50
8.4. Інженер з ОП.pdf.p7s
18 вересня 2024 22:50
8.13. Зварник Глущак.pdf
18 вересня 2024 22:50
8.13. Зварник Глущак.pdf.p7s
18 вересня 2024 22:50
8.9. Слюсар Кзінзук.pdf
18 вересня 2024 22:50
8.12. Зварник Милимуха.pdf
18 вересня 2024 22:50
8.7. монтажник Заєць.pdf
18 вересня 2024 22:50
8 .Довідка персонал.pdf
18 вересня 2024 22:50
8.1. Головний інженер.pdf
18 вересня 2024 22:50
8.3. Кошторисник.pdf
18 вересня 2024 22:50
8.3. Кошторисник.pdf.p7s
18 вересня 2024 22:50
8.4. Інженер з ОП.pdf
18 вересня 2024 22:50
8.10. Слюсар Осипенко О.pdf
18 вересня 2024 22:50
8.12. Зварник Милимуха.pdf.p7s
18 вересня 2024 22:50
8.8. Монтажник Осипенко С..pdf
18 вересня 2024 22:50
8.7. монтажник Заєць.pdf.p7s
18 вересня 2024 22:50
8.9. Слюсар Кзінзук.pdf.p7s
18 вересня 2024 22:50
8.2. Виконавець робіт.pdf
18 вересня 2024 22:50
8.11. Зварник Петриченко.pdf
18 вересня 2024 22:50
8.14. Штатний розпис.pdf.p7s
18 вересня 2024 22:50
8.1. Головний інженер.pdf.p7s
18 вересня 2024 22:50
8 .Довідка персонал.pdf.p7s
18 вересня 2024 22:50
8.2. Виконавець робіт.pdf.p7s
18 вересня 2024 22:50
Лист-Згода_09.02.2023.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АЛЬЯНСБУДПРОМ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АЛЬЯНСБУДПРОМ"
#42774816
Переможець 78 395 783,83
UAH з ПДВ
25 вересня 2024 10:20
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 вересня 2024 14:39

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Будівельна компанія Альянсбудпром» виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: у звіті про фінансові результати за 2022 рік колонка 4 (за аналогічний період попереднього року) не відповідає звітному періоду 2021 року.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 вересня 2024 10:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АЛЬЯНСБУДПРОМ"
#42774816
78 395 783,83
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
14 жовтня 2024 11:26
Д_У_1.pdf зміни до договору
14 жовтня 2024 11:25
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2024 12:12
Договір_KV07_03_W.pdf укладений
07 жовтня 2024 12:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 жовтня 2024
Дата публікації змін до договору:
14 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Додатку № 3 Договору № KV07_03_W від 04 жовтня 2024 р. «План фінансування виконаних робіт», виклавши його в новій редакції
Номер договору про закупівлю: KV07_03_W
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML