Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція очисних каналізаційних споруд повної біологічної очистки м. Арциз Одеської області
Очікувана вартість
79 908 033,60 UAH
UA-2024-08-29-001412-a ● 23f0d5697fa54abcb7877795cc3fd4b6
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АРЦИЗЬКА МІСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04057037 |
Вебсайт: | http://www.arciz-rada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 68400, Україна , Одеська обл., місто Арциз, вулиця Соборна, 46 |
Контактна особа: |
Наталія Снігир +380967162426 zakupki.amr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 серпня 2024 10:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 вересня 2024 23:59 |
Очікувана вартість: | 79 908 033,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 399 540,17 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 399240.16 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Банківська гарантія |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Реконструкція очисних каналізаційних споруд повної біологічної очистки м. Арциз Одеської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, згідно з вимогами Тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2026
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 серпня 2024 10:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 серпня 2024 10:02 |
Протокол 11.pdf | |
29 серпня 2024 10:02 |
Додаток 8.docx | |
29 серпня 2024 10:02 |
Тендерна документація.docx | |
29 серпня 2024 10:02 |
Додаток 7.docx | |
29 серпня 2024 10:02 |
Додаток 10 .docx | |
29 серпня 2024 10:02 |
Експертний звіт.pdf | |
29 серпня 2024 10:02 |
Додаток 4.docx | |
29 серпня 2024 10:02 |
Додаток 1.docx | |
29 серпня 2024 10:02 |
1 ЧЕРГА.rar | |
29 серпня 2024 10:02 |
Кошторис І черга (1).pdf | |
29 серпня 2024 10:02 |
2 ЧЕРГА.rar | |
29 серпня 2024 10:02 |
Зведений кошторис _Арциз _Очисні споруди.pdf | |
29 серпня 2024 10:02 |
Додаток 3 .docx | |
29 серпня 2024 10:02 |
Додаток 11.docx | |
29 серпня 2024 10:02 |
Додаток 5 .docx | |
29 серпня 2024 10:02 |
ПЗ.pdf | |
29 серпня 2024 10:02 |
Додаток 2.docx | |
29 серпня 2024 10:02 |
Додаток 3-А.docx | |
29 серпня 2024 10:02 |
Додаток 9.docx | |
29 серпня 2024 10:02 |
Додаток 6 .docx | |
29 серпня 2024 10:02 |
Кошторис ІІ черга.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо аналогічного договору
Дата подання: 02 вересня 2024 10:29
Дата відповіді: 03 вересня 2024 09:51
Шановний Замовник!
Відповідно до вимог тендерної документації, вимагається "Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів (у тому числі договорів субпідряду) протягом останніх 5 років з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі."
Просимо пояснити чи вимагається аби аналогічні договори були укладені протягом останніх 5 років або можна в якості аналогічних надати договори, що були виконані протягом останніх 5 років, але укладені раніше - за 6,7... років до оголошення тендеру?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Вивчивши Ваше запитання повідомляємо, що тендерною документацією мається на увазі відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів (у тому числі договорів субпідряду) укладених та виконаних протягом останніх 5 років з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним
договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі.
Вивчивши Ваше запитання повідомляємо, що тендерною документацією мається на увазі відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів (у тому числі договорів субпідряду) укладених та виконаних протягом останніх 5 років з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним
договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі.
Щодо аналогічного договору
Дата подання: 02 вересня 2024 10:39
Дата відповіді: 03 вересня 2024 09:54
В тендерній документації встановлено "Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів (у тому числі договорів субпідряду) протягом останніх 5 років з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі."
Будь ласка, поясніть що мається на увазі під "аналогічним договором" і чи можна надати в якості аналогічного договору договір на реконструкцію/будівництво/капітальний ремонт автомобільних доріг в межах яких виконувались роботи щодо каналізації/водопроводу?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Вивчивши Ваше запитання повідомляємо, що тендерною документацією вимагається наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі, предметом оголошеної закупівлі є: «Реконструкція очисних каналізаційних споруд повної біологічної очистки», а отже аналогічним буде вважатись договір на реконструкцію/будівництво/капітальний ремонт саме очисних каналізаційних споруд.
Вивчивши Ваше запитання повідомляємо, що тендерною документацією вимагається наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі, предметом оголошеної закупівлі є: «Реконструкція очисних каналізаційних споруд повної біологічної очистки», а отже аналогічним буде вважатись договір на реконструкцію/будівництво/капітальний ремонт саме очисних каналізаційних споруд.
Щодо аналогічного договору
Дата подання: 03 вересня 2024 10:21
Дата відповіді: 04 вересня 2024 08:54
Шановний Замовник!
У нашого підприємства є виконаний договір на будівництво аеропорту в межах якого виконувалося і будівництво очисних каналізаційних споруд. Чи можна буде використати такий договір в якості аналогічного, враховуючи, що предмет договору це "будівництво аеропорту"?
Відповідь: Шановний учаснику!
Вивчивши Ваше запитання повідомляємо, що тендерною документацією вимагається наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі, предметом оголошеної закупівлі є: «Реконструкція очисних каналізаційних споруд повної біологічної очистки», а отже аналогічним буде вважатись договір на реконструкцію/будівництво/капітальний ремонт саме очисних каналізаційних споруд.
Вивчивши Ваше запитання повідомляємо, що тендерною документацією вимагається наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі, предметом оголошеної закупівлі є: «Реконструкція очисних каналізаційних споруд повної біологічної очистки», а отже аналогічним буде вважатись договір на реконструкцію/будівництво/капітальний ремонт саме очисних каналізаційних споруд.
Щодо дозволу на техніку
Дата подання: 04 вересня 2024 12:07
Дата відповіді: 06 вересня 2024 11:50
Шановний Замовник!
Відповідно до вимог тендерної документації, "1.1.2. До довідки додаються діючі на кінцеву дату подання тендерних пропозиції та протягом строку дії договору копії Дозволів або декларацій відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, видані учаснику, власнику або іншому суб’єкту господарювання, якого учасник планує залучити як субпідрядника/співвиконавця, необхідних для виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі** на обладнання, яке зазначено у довідці."
Просимо роз'яснити, якщо ми плануємо залучити техніку за договором оренди, надання послуг та інш., а не в якості субпідрядника/співвиконавця, чи можна надати відповідний дозвіл, виданий на ім'я такого власника техніка, відповідно до законодавства?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Вивчивши Ваше запитання повідомляємо, що у випадку перебування техніки в оренді, дозвіл має мати саме Учасник, а у випадку надання послуг, згідно договору про надання послуг, дозвіл має мати саме організація, яка є виконавцем таких послуг.
Вивчивши Ваше запитання повідомляємо, що у випадку перебування техніки в оренді, дозвіл має мати саме Учасник, а у випадку надання послуг, згідно договору про надання послуг, дозвіл має мати саме організація, яка є виконавцем таких послуг.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 вересня 2024 23:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз" |
79 877 994,00
UAH з ПДВ
|
79 877 994,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз" #13993936 |
Переможець |
79 877 994,00
UAH з ПДВ
|
29 вересня 2024 10:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 грудня 2024 15:18
|
Дод. угода 2.pdf | зміни до договору |
05 грудня 2024 15:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 жовтня 2024 14:27
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
21 жовтня 2024 14:26
|
Електронний підпис | укладений |
11 жовтня 2024 15:24
|
Договір 146.pdf | укладений |
11 жовтня 2024 15:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 21 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.17.1 розділу 17 «Внесення змін у договір та його розірвання» Договору Сторони вирішили: 1. Абзац 2 пункту 3.1 Договору викласти в наступній редакції: «Договірна ціна є додатком (Додаток №1) до цього Договору, та складена відповідно до зведеного кошторисного розрахунку (Додатку №4)» 2. Календарний графік виконання робіт. (Додаток №2 до Договору про закупівлю робіт № 146 від «10» жовтня 2024 року) викласти в новій редакції, що додається. 3. План фінансування виконаних робіт. (Додаток 3 до Договору про закупівлю робіт № 146 від «10» жовтня 2024 року) викласти в новій редакції, що додається. 4. Доповнити Договір Додатком 7 «Протоколом погодження договірної ціни», що додається. 5. Усі інші умови основного Договору залишаються без зміни і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. |
Номер договору про закупівлю: | 146 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.17.1 розділу 17 «Внесення змін у договір та його розірвання» Договору Сторони вирішили: 1. План фінансування виконаних робіт. (Додаток 3 до Договору про закупівлю робіт № 146 від «10» жовтня 2024 року) викласти в новій редакції, що додається. 2. Усі інші умови основного Договору залишаються без зміни і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. |
Номер договору про закупівлю: | 146 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |