Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП "ХЕРСОНСЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР" ХОР |
Код ЄДРПОУ: | 02009896 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, смт. Антонівка, шосе В’ячеслава Чорновола , 26-б |
Контактна особа: |
Грушка О.В. +380509015487 onko_xood@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 серпня 2024 15:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 вересня 2024 13:00 |
Початок аукціону: | 06 вересня 2024 15:52 |
Початок аукціону: | 06 вересня 2024 15:52 |
Очікувана вартість: | 21 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 210 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33150000-6: Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії
детальний опис наведено у додатку 3 до тендерної документації
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Замовник має право здійснити передоплату (аванс) у розмірі до 30% від загальної вартості Договору на строк до трьох місяців з моменту оплати. Попередня оплата здійснюється протягом 10 календарних днів з дати надання Постачальником рахунку на оплату | Аванс | 10 | Календарні | 30 |
Поставка товару | Замовник зобов’язаний розрахуватись за товар протягом 30 календарних днів з моменту прийняття Замовником зазначеного товару на суму, вказану в рахунку та накладній або акту приймання-передачі товару, документу, що підтверджують якість товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 серпня 2024 17:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 серпня 2024 17:54 |
Додаток 6 - Проєкт Договору.docx | |
28 серпня 2024 17:53 |
ОГОЛОШЕННЯ .doc | |
28 серпня 2024 17:53 |
Тендерна документація.doc | |
28 серпня 2024 17:53 |
Додатки 1-7 до Тендерної документації.doc |
28 серпня 2024 17:55 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 серпня 2024 17:54 |
Додаток 6 - Проєкт Договору.docx
|
|||
28 серпня 2024 17:53 |
ОГОЛОШЕННЯ .doc
|
|||
28 серпня 2024 17:53 |
Тендерна документація.doc
|
|||
28 серпня 2024 17:53 |
Додатки 1-7 до Тендерної документації.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-10-000014 ● fc55120e03f8417f90cac4d90c61517e
- Статус: завершено ● Дата: 22 листопада 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 жовтня 2024 11:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.10.2024 № 274
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 04 жовтня 2024 року № 128-к «Про закордонне відрядження»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
36 UA-2024-08-28-010829-a 28.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-15 09:15:58
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару «Апарат рентгенівський терапевтичний для дистанційної терапії з кріпленням до підлоги (НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів»: 59233 Система рентгенівська ортовольтова терапевтична стаціонарна) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-08-28-010829-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, а саме, надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-17 21:06:07
Про надання пояснення на запит у межах проведення моніторингу
КНП «Херсонський регіональний онкологічний центр» ХОР відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надає інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких було здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
КНП «Херсонський регіональний онкологічний центр» ХОР на теперішній час є єдиним медичним закладом в Херсонській області, який надає високоспеціалізовану допомогу населенню з онкологічними та супутніми захворюваннями, в тому числі проводиться променева терапія відповідно до міжнародних протоколів, що потребує використання сучасного обладнання і якої потребують понад 70% онкологічних хворих.
З метою забезпечення надання медичної допомоги пацієнтам та у зв’язку із збільшенням кількості рентгентерапевтичних процедур, на виконання умов договорів про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій, що укладено з НСЗУ в поточному році, відповідно до службової записки ініціатора закупівлі, ініційовано проведення закупівлі у 2024 році Апарату рентгенівського терапевтичного для дистанційної терапії з кріпленням до підлоги (код ДК 021:2015 - 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії, код НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів»: 59233 Система рентгенівська ортовольтова терапевтична стаціонарна).
Наказом директора КНП «Херсонський регіональний онкологічний центр» ХОР від 15 серпня 2024 року №40 створена робоча група з підготовки та супроводу закупівлі медичного обладнання, на яку було покладено обов’язки з підготовки тендерної документації, технічного завдання, проєкту договору та інших документів, для визначення необхідної інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики медичного обладнання, очікуваної вартості, а також функції з перевірки тендерних пропозицій. На засіданні робочої групи 16 серпня 2024 року було розглянуто необхідність придбання вказаного обладнання та погоджено технічні, якісні та кількісні характеристики рентгентерапевтичного апарату, його очікуваної вартості, а також погоджено умови тендерної документації, проєкту договору.
Очікувану вартість закупівлі розраховано методом порівняння ринкових цін, а також шляхом аналізу проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель, відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275. Для визначення очікуваної вартості замовником було отримано від потенційних постачальників комерційні пропозиції, а саме: ТОВ «ПікселМед», ТОВ «ІННОВАТЕК МЕД», ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА», ТОВ «Ренесанс-Медикал», ТОВ «ТЕХМЕДКОНТРАКТ».
Аналіз тендерних закупівель у системі Прозорро показав наступні закупівлі у 2024 році:
- https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-07-12-007838-a;
- https://gov.e-tender.ua/tender/medicina/UA-2024-04-12-011150-a-aparat-renthenterapevtychnyj-dlya-dystanczijnoyi-terapiyi-kod-dk-021-2015.
За попереднім аналізом, лідерами на європейському ринку на теперішній час є дві моделі, що відповідають потребам онкоцентру, а саме: рентген-терапевтичний апарат «Xstrahl 200» (виробництва «Xstrahl Limited», Велика Британія) та «Т-200» (виробництва «WOLF-Medizintechnik GmbH», Німеччина). Технічні та якісні характеристики визначено відповідно до особливостей апарату для рентгентерапії на підставі каталогів, настанови (інструкції) з експлуатації (застосування), посилання на сайти: https://www.bebigmedical.com/products_29/91.html, http://www.astramedikal.com/en/urunler/104-xstrahl-200.html, та інших технічних документів виробників та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі (технічні характеристики обладнання, технічні документи виробників додаються).
Джерелом фінансування даної закупівлі є власні кошти підприємства (кошти, отримані від господарської діяльності), тому очікувана вартість визначалася з урахуванням фінансових можливостей замовника. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено шляхом розміщення на власному веб-сайті за посиланням: https://www.onko.ks.ua/derzhzakupivli.htm.
Додатки: 1) службові записки ініціатора закупівлі, акт огляду технічного стану рентгенівського медичного обладнання;
2) технічне завдання, технічні характеристики рентгентерапевтичного апарату;
3) наказ 15 серпня 2024 року №40;
4) протокол засідання робочої групи від 16 серпня 2024 року;
5) комерційні пропозиції в кількості 5 шт.
- Технічне завдання.doc
- КП Техмедконтракт Апарат рентгенівський терапевтичний Т-200.pdf
- службова Марценіус( рентгенівський апарат).pdf
- КП Ренессанс Медікал Апарат рентгенівський терапевтичний Т-200.pdf
- службова Марценіус( РУТ 250).pdf
- КП ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА.pdf
- Пояснення.pdf
- КП ТОВ ІННОВАТЕК МЕД.jpg
- АКТ огляду технічного стану рентгенівського медичного обладнення.pdf
- Характеристики Xstrahl 200 200TP2TDC (200 Technical Decription).pdf
- наказ № 40 про створення робочої групи.pdf
- КП ТОВ Пікселмед.pdf
- Інструкція.pdf
- Характеристики WOmed_T300-Series_EN.pdf
- протокол засідання робочої групи.pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-22 14:01:52
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару «Апарат рентгенівський терапевтичний для дистанційної терапії з кріпленням до підлоги (НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів»: 59233 Система рентгенівська ортовольтова терапевтична стаціонарна) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-08-28-010829-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень на підставі яких документів підтверджено відповідність тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «ІННОВАТЕК МЕД» вимогам пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації щодо наявності в учасника складського приміщення та копій документів на право користування ним, враховуючи вимоги статті 774 Цивільного кодексу України.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-24 17:33:32
Про надання пояснення на запит у межах проведення моніторингу
КНП «Херсонський регіональний онкологічний центр» ХОР відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надає пояснення на підставі яких документів підтверджено відповідність тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «ІННОВАТЕК МЕД» вимогам пункту 1 Додатку №1 до Тендерної документації щодо наявності в учасника складського приміщення та копій документів на право користування ним, враховуючи вимоги статті 774 Цивільного кодексу України.
Пунктом 1 Додатку №1 до Тендерної документації та пунктом 1.1. розділу ІІІ. Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено, що на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасник повинен надати довідку у довільній формі за підписом керівника Учасника або уповноваженої ним особи, що містить інформацію про наявність в Учасника офісних / складських приміщень, та копіями документів на право користування ними.
На підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» ТОВ «ІННОВАТЕК МЕД» у складі своєї пропозиції надав:
- довідку від 02.09.2024 №0209/07 що містить інформацію про наявність в Учасника офісного приміщення за адресою: вул. Андрея Шептицького Митрополита 4 у м. Києві (приміщення №24) та складського приміщення за адресою: вул. Січових стрільців, 8 у м. Бровари;
- договір оренди від 01.05 2024 №55;
- договір суборенди нежитлових приміщень від 12.12.2023 №1-12/23.
Відповідно до вимог статті 774 Цивільного кодексу України передача майна в піднайм (суборенду) можлива тільки за згодою наймодавця (орендодавця), якщо інше не передбачене договором або законом та Договір піднайму (суборенди) не може бути укладений на строк, що перевищує строк дії договору оренди. Тобто дозвіл наймодавця на передачу майна в піднайм може бути зафіксовано в самому договорі найму та договорі піднайму.
З огляду на вищевикладене необхідно зазначити, що пунктами 1.2. та 2.1. Договору суборенди передбачено:
- п. 1.2. Приміщення знаходиться у тимчасовому користуванні орендаря на підставі договору оренди із ТОВ «Хімлогістика», надалі – Основний договір, яке є його власником. Згода власника на суборенду отримана.
- п. 2.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання уповноваженими представниками Сторін та діє до 12 грудня 2024 року, та у будь-якому разі не довше ніж протягом строку дії Основного договору.
Крім того повідомляємо, що пунктом 1 Додатку №1 до Тендерної документації та пунктом 1.1. розділу ІІІ. Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», надання дозволу наймодавця (орендодавця) на передачу майна в піднайм (суборенду), як окремого документу до Договору суборенди, не передбачено.
Додатки: 1) Довідка від 02.09.2024 №0209/07;
2) Договір суборенди нежитлових приміщень від 12.12.2023 №1-12/23.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 листопада 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 вересня 2024 16:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КАНБЕРРА ПАККАРД" |
20 972 000,00
UAH з ПДВ
|
20 972 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАТЕК МЕД" |
20 990 000,00
UAH з ПДВ
|
20 990 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КАНБЕРРА ПАККАРД" #34045814 |
Відхилено |
20 972 000,00
UAH з ПДВ
|
12 вересня 2024 15:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 вересня 2024 18:54
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАТЕК МЕД" #44436866 |
Переможець |
20 990 000,00
UAH з ПДВ
|
17 вересня 2024 16:26
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 вересня 2024 08:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 жовтня 2024 16:49
|
3110-13.pdf | укладений |
02 жовтня 2024 16:43
|