Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37498536 |
Місцезнаходження: | 03148, Україна , Київська обл., Київ, вул. Якуба Коласа, 6-А |
Контактна особа: |
Якименко Анна Юріївна +380939118808 sv.tender105@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 серпня 2024 15:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 вересня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 16 вересня 2024 11:02 |
Початок аукціону: | 16 вересня 2024 11:02 |
Очікувана вартість: | 140 398 048,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 701 990,24 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції: - вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; - розмір забезпечення тендерної пропозиції 701 990,00 грн., (Сімсот одна тисяча дев’ятсот дев’яносто гривень 00 копійок); - строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 (дев’яносто) днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має набувати чинності з дня її надання і не містити відкладних умов набуття нею чинності; Гарантія, її форма та зміст повинні відповідати вимогам встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628, крім визначення умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією, що мають бути викладені у наступній редакції: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений тендерною документацією, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей; - ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником процедури закупівлі одночасно з тендерною пропозицією. Тендерні пропозиції, що не містять документального підтвердження внесення забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником. Разом з гарантією учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - копію ліцензії, яка надає право фінансовій установі, що видала гарантію на провадження відповідного виду діяльності або копію рішення відповідного органу ліцензування про видачу такої ліцензії або копію витягу з Державного реєстру банків; - копії документів що підтверджують повноваження особи щодо підпису гарантії. У випадку якщо гарантія підписана не керівником фінансової установи, то повноваження особи, яка підписала гарантію, повинні бути підтверджені оригіналом або копією відповідного документу гаранта (довіреність, тощо) з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, яка підписала відповідний документ, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги». Вказаний документ повинен надавати підтвердження чинності повноважень підписанта банку-гаранту протягом всього періоду дії забезпечення тендерної пропозиції. - лист-згода від фінансової установи, що видала гарантію, на внесення змін до тексту гарантії на вимогу Замовника, у випадках передбачених чинним законодавством, щодо подовження терміну її дії. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, банківська гарантія, що не відповідає умовам які визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення відхиляються Замовником. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції покладаються на учасника. У разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 701990 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 вересня 2024 16:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 вересня 2024 16:26 |
Додаток 1 Документи для учасника зі змінами від 09.09.2024.docx | |
09 вересня 2024 16:26 |
ТД Будівництво укриття СШ _197 зі змінами від 09.09.2024.docx | |
09 вересня 2024 16:26 |
Перелік змін доТД до протоколу 14.docx | |
28 серпня 2024 15:33 |
Додаток 2 Документи для переможця.docx | |
28 серпня 2024 15:33 |
Додаток 3 частина ІІ_відомість ресурсів.pdf | |
28 серпня 2024 15:33 |
Додаток_4 Проєкт Договору будівництво.docx | |
28 серпня 2024 15:33 |
Додаток 3 частина І_Об_єми робіт.pdf |
09 вересня 2024 16:43 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 вересня 2024 16:26 |
Додаток 1 Документи для учасника зі змінами від 09.09.2024.docx
|
|||
09 вересня 2024 16:26 |
ТД Будівництво укриття СШ _197 зі змінами від 09.09.2024.docx
|
|||
09 вересня 2024 16:26 |
Перелік змін доТД до протоколу 14.docx
|
|||
28 серпня 2024 15:33 |
Додаток 2 Документи для переможця.docx
|
|||
28 серпня 2024 15:33 |
Додаток 3 частина ІІ_відомість ресурсів.pdf
|
|||
28 серпня 2024 15:33 |
Додаток_4 Проєкт Договору будівництво.docx
|
|||
28 серпня 2024 15:33 |
Додаток 3 частина І_Об_єми робіт.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо країни походження товару присвячений цілий Розділ ІІ Митного кодексу України. Відповідно до частин 2 та 3 статті 36 МКУ країною походження товару вважається країна, в якій товар був повністю вироблений або підданий достатній переробці відповідно до критеріїв, встановлених МКУ. Під країною походження товару можуть розумітися група країн, митні союзи країн, регіон чи частина країни, якщо є необхідність їх виділення з метою визначення походження товару.
Стаття 41 МКУ встановлює перелік документів, які підтверджують країну походження товару. До них відносяться:
1) Сертифікат про походження товару.
Сертифікат про походження товару — це документ, який однозначно свідчить про країну походження товару і виданий компетентним органом даної країни або країни вивезення, якщо у країні вивезення сертифікат видається на підставі сертифіката, виданого компетентним органом у країні походження товару. У разі втрати сертифіката приймається його офіційно завірений дублікат.
Роботи з визначення країни походження товарів/послуг, а також оформлення та засвідчення сертифікатів походження на товари/послуги виконуються Торгово-промисловою палатою України та регіональними торгово-промисловими палатами згідно із Законом України «Про торгово-промислові палати в Україні» (№671/97-ВР від 02.12.97).
2) Засвідчена декларація про походження товару.
Засвідчена декларація про походження товару — це декларація про походження товару, засвідчена державною організацією або компетентним органом, наділеним відповідними повноваженнями.
3) Декларація про походження товару.
Декларація про походження товару — це письмова заява про країну походження товару, зроблена у зв’язку з вивезенням товару виробником, продавцем, експортером (постачальником) або іншою компетентною особою на комерційному рахунку чи будь-якому іншому документі, який стосується товару.
4) Сертифікат про регіональне найменування товару.
Сертифікат про регіональне найменування товару — це документ, який підтверджує, що товари відповідають визначенню, характерному для відповідного регіону країни, та виданий компетентним органом відповідно до законодавства країни вивезення товару.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-25-000075 ● 415eff884f1a456a9fd52e739fa759a3
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 жовтня 2024 16:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.10.2024 №91-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 23 жовтня 2024 року №003100-18/13263-2024 ,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 25.10.2024 №91-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5.UA-2024-08-28-008532-a, 28.08.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-31 12:11:44
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з будівництва споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття спеціалізованої школи №197 ім. Дмитра Луценка Святошинського району м. Києва (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-08-28-008532-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті, якщо так, то надати посилання, яке буде доступне для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-01 10:00:54
Пояснення
Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації надає пояснення щодо моніторингу закупівлі щодо закупівлі «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття спеціалізованої школи №197 ім. Дмитра Луценка Святошинського району м. Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Василя Доманицького, 12 у Святошинському районі м. Києва» (код ДК 021:2015 (CPV) 45210000-2 — Будівництво будівель) за номером ID: (UA-2024-08-28-008532-a) та в межах своєї компетенції зазначає наступне:
Очікувану вартість закупівлі визначено відповідно до ринкових цін у місті Києві, з урахуванням технічних характеристик та технічного завдання щодо проведення робіт з будівництва укриття, відповідно до розробленої Проєктної документації реєстраційний номер PD01:7850-9190-0919-1819, Експертного звіту (позитивний) №V-0111-24/ПРОЕКСП від 02 квітня 2024 (сканкопія звіту надається), та в межах бюджетних призначень.
Технічні та якісні характеристики закупівлі «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття спеціалізованої школи №197 ім. Дмитра Луценка Святошинського району м. Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Василя Доманицького, 12 у Святошинському районі м. Києва» (код ДК 021:2015 (CPV) 45210000-2 — Будівництво будівель) за номером ID: (UA-2024-08-28-008532-a) сформовано з урахуванням вимог чинного законодавства, державних стандартів, будівельних, протипожежних та санітарних норм і правил встановлених для даних видів робіт, відповідно до Проєктної документації реєстраційний номер PD01:7850-9190-0919-1819.
Також надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - https://svyatruo.org.ua/blog/2024/08/29/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-70/ (Обгрунтування_Будівництво укриття 197)
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 листопада 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2-1
sas24-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 вересня 2024 11:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ФАВОРИТ-БУД" |
125 113 440,00
UAH з ПДВ
|
125 113 440,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСАЛТИНГ-БУД" |
129 217 871,17
UAH з ПДВ
|
129 217 871,17
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ" |
137 210 857,85
UAH з ПДВ
|
137 210 857,85
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ФАВОРИТ-БУД" #42101143 |
Відхилено |
125 113 440,00
UAH з ПДВ
|
18 вересня 2024 16:49
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСАЛТИНГ-БУД" #34531842 |
Відхилено |
129 217 871,17
UAH з ПДВ
|
25 вересня 2024 16:30
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ" #39894111 |
Переможець |
137 210 857,85
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2024 13:19
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 жовтня 2024 11:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 жовтня 2024 11:58
|
Частина 2 дог.1013.pdf | укладений |
21 жовтня 2024 11:58
|
Частина 4 дог.1013.pdf | укладений |
21 жовтня 2024 11:58
|
Частина 2 дог.1013.pdf | укладений |
21 жовтня 2024 11:55
|
Частина 4 дог.1013.pdf | укладений |
21 жовтня 2024 11:55
|
Частина 1 дог.1013.pdf | укладений |
21 жовтня 2024 11:55
|
Частина 3 дог.1013.pdf | укладений |
21 жовтня 2024 11:55
|
Договір 1013.pdf | укладений |
21 жовтня 2024 11:55
|