Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ БАЛАКЛІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 44114014 |
Місцезнаходження: | 64207, Україна , Харківська обл., Балаклія, вул. Жовтнева будинок 18 |
Контактна особа: |
Алла Лебєдєва 380955386394 g.yana.s.12345@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 серпня 2024 15:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 вересня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 96 003 752,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 480 018,76 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії (електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства). Форма та вимоги до забезпечення тендерної пропозиції передбачені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, від 14.12.2020№2628 "Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції". |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 480018.76 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді банківської гарантії. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 0,5 % вартості договору про закупівлю. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться Замовником на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт по Об'єкту (Форми – КБ-2в) і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат по Об'єкту (Форми – КБ-3), згідно фактично виконаних робіт по Об'єкту. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 серпня 2024 15:11 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 серпня 2024 15:11 |
Додаток № 6.docx | |
28 серпня 2024 15:11 |
Додаток № 1 .docx | |
28 серпня 2024 15:11 |
Тендерна документація.docx | |
28 серпня 2024 15:11 |
Додаток № 3.docx | |
28 серпня 2024 15:11 |
Додаток № 2.docx | |
28 серпня 2024 15:11 |
Додаток № 5.docx | |
28 серпня 2024 15:11 |
Додаток 4 Проек Договору.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-20-000019 ● 19c4e83dd85b40688753726fc52ed2b2
- Статус: завершено ● Дата: 17 жовтня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 вересня 2024 16:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.09.2024 № 253
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
24 UA-2024-08-28-007952-a 28.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-25 16:08:36
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з нового будівництва захисної споруди цивільного захисту у Балаклійському ліцеї № 4 Балаклійської міської ради Харківської області, за адресою: Харківська обл., Ізюмський р-н., м. Балаклія, вул. Гагаріна, будинок 14 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-28-007952-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань, а саме:
1. Інформації та відповідних документів (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-30 13:58:01
"Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту у Балаклійському ліцеї №4 Балаклійської міської ради Харківської області, за адресою: Харківська обл., Ізюмський р-н., м. Балаклія, вул. Гагаріна, будинок 14"Код ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт
Питання 1. Надати інформацію відповідних документів (проектно-кошторисну документацію, техічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідь на питання 1:
Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна є динамічною) розрахована відповідно до Кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва". Для визначення кошторисної вартості об’єкта було виготовлено кошторисну документацію, що складається з локальних кошторисів, локальних кошторисних розрахунків, об’єктних кошторисів, об’єктних кошторисних розрахунків, кошторисних розрахунків на окремі види витрат, зведених кошторисних розрахунків вартості будівництва, розрахованої з обсягів робіт та відповідних поточних цін на дату виготовлення проектної документації. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва та експертний звіт за даною кошторисною документацією додаються.
Питання 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Відповідь на питання №2: - https://osvita-balakliya.gov.ua/
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 жовтня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 жовтня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 вересня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "Будівельна фірма "ПРОМТЕКС" |
95 772 433,60
UAH з ПДВ
|
95 772 433,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "Будівельна фірма "ПРОМТЕКС" #24340261 |
Переможець |
95 772 433,60
UAH з ПДВ
|
19 вересня 2024 14:25
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 вересня 2024 16:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 жовтня 2024 14:04
|
Гарантіія - ПП «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ПРОМТЕКС».zip | укладений |
04 жовтня 2024 14:04
|
Лист зменшення договору.pdf | укладений |
04 жовтня 2024 14:04
|
Д 131.pdf | укладений |
04 жовтня 2024 14:04
|