Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "ДоброБуд" Казанківської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 43174491 |
Місцезнаходження: | 56002, Україна , Миколаївська обл., Казанківський р-н, смт. Казанка, вул. Миру, буд. 224 |
Контактна особа: |
Валентина Павлівна Макарова +380675944300 kp-dobrobud@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини
Тендерна документація
28 серпня 2024 14:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-03-000023 ● bef67641645247c7a57b773c50360e39
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 вересня 2024 15:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.09.2024 № 65-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 03.09.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 03.09.2024 № 65-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 1 UA-2024-08-28-006964-a 28.08.2024
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-03 15:21:32
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2024-08-28-006964-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступних питань.
1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Пропоную надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Пропоную надати інформацію, яка підтверджує наявність підстав для укладання договору без застосування відкритих торгів.
4. Пропоную надати інформацію щодо наявності обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа, що готувався уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджувався (затверджувався) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-05 10:15:01
башта Рожновського селище Новоданилівка Казанківської селищної ради Баштанського району Миколаївської області
відповідь на запит у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом ДК 021:2015 : 44210000-5 Конструкції та їх частини ( за номером ID UA-2024-08-28-006964-a)
- лист.PDF
- протоко 3.PDF
- протокол 1.PDF
- Виписка з Єдиного державного реєстру.PDF
- Висновок.pdf
- Витяг з Єдиного державного реєстру.PDF
- Витяг з реєстру платників єдиного податку .PDF
- Декларація.PDF
- Довідка про взяття на облік платника податку.PDF
- Дозвіл .PDF
- Наказ про призначення.PDF
- Паспорт вежі.docx
- СЕРТИФІКАТ ВІДПОВІДНОСТІ НА ВЕЖІ.pdf
- Сертифікат відповідності.pdf
- Статут.PDF
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
На висновок від 11 вересня 2024 року Комунальне підприємство «Добробуд» Казанківської селищної ради надає інформацію, щодо усунення порушень встановлених при в результаті моніторингу закупівлі UA-2024-08-28-006964-а, а саме порушення шляхом не оприлюднення обґрунтування підстави для здійснення закупівлі в електронній системі закупівель Інформацію про обгрунтування для здійснення закупівлі в електронній системі закупівель затвердженого начальником КП «Добробуд» Оленою Журавською було оприлюдненно 10 вересня 2024 року, час оприлюднення 11,35.
2024-09-12 09:09:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 вересня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 вересня 2024 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
-
2024-09-12 09:43:50
Ризики, що спрацювали
sas24-3-14-1
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРКОТЛОБУД" #36777966 |
Переможець |
1 000 000,00
UAH
|
28 серпня 2024 14:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 вересня 2024 11:37
|
Обгрунування.PDF | укладений |
10 вересня 2024 11:35
|
догбашня.PDF | укладений |
28 серпня 2024 14:33
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
17 жовтня 2024 17:30
|
1 000 000,00 UAH | UA958201720344321003400103107 КП "Добробуд" |
UA753808050000000026005335336 Приватне пiдприємство "УКРКОТЛОБУД" |
Оплачений |