Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Львівське комунальне підприємство "Львівелектротранс" |
Код ЄДРПОУ: | 03328406 |
Місцезнаходження: | 79013, Україна , Львівська обл., Львів, Сахарова,2 |
Контактна особа: |
Грибовська Наталія 380322377779 tenderlet@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 серпня 2024 11:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 вересня 2024 14:00 |
Очікувана вартість: | 170 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 850,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 серпня 2024 11:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 серпня 2024 11:22 |
ДОДАТОК 5 ( Цінова пропозиція ).docx | |
28 серпня 2024 11:22 |
ДОДАТОК 3 ( Вимоги до ПЕРЕМОЖЦЯ ).docx | |
28 серпня 2024 11:22 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx | |
28 серпня 2024 11:22 |
ДОДАТОК 1 (Вимоги до УЧАСНИКА ).docx | |
28 серпня 2024 11:22 |
ДОДАТОК 2 до ТД Проект договору.doc | |
28 серпня 2024 11:22 |
ДОДАТОК 4 Технічна специфікація (шпала дерев'яна).xls |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-02-000026 ● 3b7cf57cb45645b6aa1bddc0e6f98402
- Статус: вирішено ● Дата: 01 листопада 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 жовтня 2024 16:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.10.2024 № 209
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Лесю ПИШНИК.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 02.10.2024 № 209.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 5. UA-2024-08-28-003428-a, 28.08.2024. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Заступник начальника
відділу контролю у сфері закупівель Галина ГАВЧАК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-04 15:36:49
Про надання пояснення
Дата: 04.10.2024
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-08-28-003428-a, яка проводилась Львівським комунальним підприємством «Львівелектротранс» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в редакції Закону № 2526-IX від 16.08.2022) постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - Особливості №1178).
Згідно з інформацією, розміщеною в ІТС «Prozorro», для участі у закупівлі тендерну пропозицію подав один учасник - товариство з обмеженою відповідальністю «ФОРЕСТ-БУДЕКСПОРТ» (далі – ТОВ «ФОРЕСТ-БУДЕКСПОРТ»), код ЄДРПОУ 36876283, остаточна ціна пропозиції – 165 000,00 грн з ПДВ.
Відповідно до наявної в електронній системі закупівель інформації згідно з протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 09.09.2024 розглянуто тендерну пропозицію ТОВ «ФОРЕСТ-БУДЕКСПОРТ», встановлено її відповідність тендерній документації та прийнято рішення щодо обрання переможцем процедури закупівлі за ID: UA-2024-08-28-003428-a.
Разом з тим, відповідно до Зведених відомостей про рішення органів Комітету про визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції, передбачених пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини 2 статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів) та накладення штрафу, оприлюднених на офіційному сайті Антимонопольного комітету України https://amcu.gov.ua, ТОВ «ФОРЕСТ-БУДЕКСПОРТ» (код ЄДРПОУ 36876283) 05.09.2024 було внесене (номер рішення у справі 54/78р/к) до вищезазначених Зведених відомостей як суб'єкт господарювання, який вчинив вищезазначене порушення.
За нормами пункту 47 Особливостей №1178 замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли:
- суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів (підпункт 4 пункту 47 Особливостей №1178).
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
2. Чи досліджено Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФОРЕСТ-БУДЕКСПОРТ» питання притягнення його до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів.
3. У випадку дослідження вищевказаного питання вказати причини не відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФОРЕСТ-БУДЕКСПОРТ».
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-09 13:34:25
Відповідь на запит ДАСУ
1. Щодо надання інформації про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі . Та відповідні документи ( аналіз ринку щодо цін та асортименту товарів (цінові пропозиції, прайси, листування з учасникам ринку, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі тощо)
Обгрунтування розміру очікуваної вартості :
Був проведений аналіз ринку із застосуванням запитів пропозицій постачальників, а також використовувалась загальнодоступна інформація з відкритих джерел щодо цінової політики на предмет закупівлі, а саме робився аналіз подібних закупівель на сайті https://prozorro.gov.ua/.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі методу порівняння ринкових цін, беручи до уваги наказ Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (із змінами) за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0275915-20 згідно отриманих комерційних пропозицій від компаній ТОВ «Будіндустрія», ТОВ «МСК Трансбуд», ТОВ «Форест будекспорт » (комерційні пропозиції та порівняльна таблиця цін додаються ) .
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Дерев’яні шпали використовуються для проведення ремонтних робіт трамвайної колії, під час яких проводиться заміна пошкоджених дерев’яних шпал на нові. Тому нові шпали повинні відповідати технічним характеристикам ( габаритним розмірах , методом захисту деревини ) шпал, які були закладені раніше. Дерев’яні шпали повинні відповідати ДСТУ 78,2009 по технічним параметрах та ГОСТу 20022 по методу обробки шпал ( метод просочення , метод захисту та інше ).
ЛКП «Львівелектротранс» не підпадає під дію постанови №710 від 11.10.2016 р., «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)) , оскільки не є розпорядником бюджетних коштів, тому ЛКП «Львівелектротранс не повинно оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті Проводячи закупівлі в рядочку плану в джерелі фінансування вказується «Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)».
2. Щодо питання «Чи досліджено Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФОРЕСТ-БУДЕКСПОРТ» питання притягнення його до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів.»
Кінцевий період подачі пропозицій по закупівлі «Шпала дерев'яна просочена» був завершений 05.05.2024 р. в 14:00. В 14:01 майданчик E-tender розкрив інформацію про пропозиції, оскільки на торги вийшов лише один учасник ТОВ «ФОРЕСТ-БУДЕКСПОРТ». Уповноважена особа одразу почала перевіряти Учасника по всіх вимогах , які були зазначені в Додатку №1 (Вимоги до Учасника) на відповідність вимогам, згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей та на відповідність кваліфікаційним критеріям Учасника. Перевірявся сайт https://reyestr.amcu.gov.ua/ на момент перевірки «Зведені відомості про рішення органів Комітету про визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції», інформації про ТОВ «ФОРЕСТ-БУДЕКСПОРТ» не було.
Оскільки Учасник був перевірений 05.09.2024 ( четвер, кінець тижня ) та з документами не було проблем , Уповноважена особа зв’язалась з Учасником і запитала, коли краще визнати Переможцем : в четвер, але тоді на підготовку припадає лише 2 робочі дні ( субота та неділя відпадає ) чи в понеділок , щоб було 4 повних робочих днів. Учасник озвучив – понеділок. Уповноважена особа в понеділок 09.09.2024 зранку в 09:12 оприлюднила протокол про Переможця , який був підготовлений ще 05.09.2024 року. Повторно Уповноважена особа не перевірила відомість , оскільки на практиці протягом майже 5 років роботи в сфері публічних закупівель не було випадків , щоб Учасник закупівлі , який виходив на мої Відкриті торги , був внесений в «відомості про рішення органів Комітету про визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції» і Уповноважена особа не могла передбачити такої ситуації.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Договір №00526 від 16.09.2024 року розірвано 17.10.2024 року ( Додаткова угода №1 про розірвання договору №00526 додається ). Уповноважена особа найближчим часом буде відправлена на семінар по публічним закупівлям , а саме 21.10.2024 року Департамент економічного розвитку спільно Із Трансперенсі Інтернешнл Україна з метою підвищення професіоналізації у сфері публічних закупівель організовує навчальний семінар щодо застосування основних інструментів публічного модуля BI.prozorro у щоденній аналітичній діяльності уповноважених осіб.
2024-10-17 14:52:16
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 жовтня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 жовтня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель) • усунуто
Замовником усунено порушення шляхом розірвання договору від 16.09.2024 №00526.
2024-11-01 15:59:39
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 вересня 2024 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ФОРЕСТ-БУДЕКСПОРТ" |
165 000,00
UAH з ПДВ
|
165 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ФОРЕСТ-БУДЕКСПОРТ" #36876283 |
Переможець |
165 000,00
UAH з ПДВ
|
09 вересня 2024 09:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 жовтня 2024 14:44
|
ДУ 1 (00526).pdf | укладений |
17 жовтня 2024 14:42
|
Електронний підпис | укладений |
16 вересня 2024 11:14
|
Договір № 00526.pdf | укладений |
16 вересня 2024 11:14
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 16 вересня 2024 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
165 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 27 500,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Відповідно до висновку моніторингу ДАСУ UA-M-2024-10-02-000026. |