Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комплект апаратури для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу, а саме обладнання для оновлення аудіо тракту (цифровий аудіо мікшер з додатковим обладнанням для відтворення аудіоматеріалів та прямого мовлення) та обладнання для системи медіаменеджменту Stratus (для роботи з архівними та записними відеоматеріалами)
Очікувана вартість
12 266 741,00 UAH
UA-2024-08-27-008676-a ● a0a0ce48f1e8419c87e1bc266082a050
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Київської міської ради «Телекомпанія «Київ» |
Код ЄДРПОУ: | 25195855 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., місто Київ, вулиця Хрещатик, будинок 36 |
Контактна особа: |
Савенко Ольга Ігорівна +380674471691 savenko.o@kievtv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 серпня 2024 15:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 вересня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 04 вересня 2024 14:19 |
Початок аукціону: | 04 вересня 2024 14:19 |
Очікувана вартість: | 12 266 741,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 122 667,41 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32330000-5: Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Комплект апаратури для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу, а саме обладнання для оновлення аудіо тракту (цифровий аудіо мікшер з додатковим обладнанням для відтворення аудіоматеріалів та прямого мовлення) та обладнання для системи медіаменеджменту Stratus (для роботи з архівними та записними відеоматеріалами)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04052, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Глибочицька, 17-М
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 листопада 2024
ДК 021:2015: 32330000-5 — Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 серпня 2024 15:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 серпня 2024 15:20 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ_fin.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Поділ закупівлі на лоти
Дата подання: 30 серпня 2024 20:05
Дата відповіді: 02 вересня 2024 16:48
Шановний замовнику, відповідно до вимог тендерної документації у процедурі закупівлі UA-2024-08-27-008676-a здійснюється закупівля двох різних типів обладнання, зокрема: (1) обладнання для оновлення аудіо тракту (цифровий аудіо мікшер з додатковим обладнанням для відтворення аудіоматеріалів та прямого мовлення) та (2) обладнання для системи медіаменеджменту Stratus (для роботи з архівними та записними відеоматеріалами).
Це два різні типи обладнання, що ніяким чином між собою, не інтегруються, не стикуються і не працюють разом.
У цих двох типів обладнання різні виробники і вони можуть бути запропоновані різними учасниками. Поділ цієї процедури закупівлі на лоти дозволить прийняти в ній участь більшому колу учасників, що в свою чергу сприятиме добросовісній конкуренції, економії та ефективності витрачання бюджетних коштів.
Враховуючи різне обладнання в закупівлі, керуючись принципами добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, встановленими в пп. 1, 2 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою уникнення обмеження конкуренції, розширення кола потенційних учасників, забезпечення економії бюджетних коштів та закупівлі якісного товару, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та розділити цю процедуру закупівлі на декілька лотів. Дякуємо."
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, Комунальне підприємство Київської міської ради «Телекомпанія «Київ», ознайомившись з вашим звернення щодо розділення предмета закупівлі на декілька лотів не вбачає підстав для його задоволення з огляду на наступне.
27 серпня 2024 року КП КМР «Телекомпанія «Київ» оголошено процедуру відкритих торгів з особливостями на придбання товарів: комплект апаратури для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу, а саме обладнання для оновлення аудіо тракту (цифровий аудіо мікшер з додатковим обладнанням для відтворення аудіоматеріалів та прямого мовлення) та обладнання для системи медіаменеджменту Stratus (для роботи з архівними та записними відеоматеріалами), код товару за ДК 021:2015:32330000-5: Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу, ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-27-008676-a (надалі – закупівля).
30 серпня 2024 року о 20:05 Учасником було розміщено звернення, суть якого полягає у вимозі розділити предмет закупівлі на лоти з огляду на те, що, на думку Учасника «відповідно до вимог тендерної документації у процедурі закупівлі …здійснюється закупівля двох різних типів обладнання… Це два різні типи обладнання, що ніяким чином між собою, не інтегруються, не стикуються і не працюють разом. У цих двох типів обладнання різні виробники і вони можуть бути запропоновані різними учасниками. Поділ цієї процедури закупівлі на лоти дозволить прийняти в ній участь більшому колу учасників, що в свою чергу сприятиме добросовісній конкуренції, економії та ефективності витрачання бюджетних коштів.»
Замовник ознайомився з доводами учасника, проте не погоджується із зробленими останнім висновками.
На погляд Замовника а ні в тендерній документації, а ні в технічному завданні не вбачається обставин, які обмежують конкуренцію та/або унеможливлюють/перешкоджають взяти участь учасникам у процедурі закупівлі через встановлені Замовником у тендерній документації (далі – ТД) вимоги щодо закупівлі товарів, які належать до однієї групи визначеної за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, що відповідає чинному законодавству, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості) та Порядку визначення предмету закупівлі (далі – Порядок), а також не вбачається жодних обставин, які б призвели до порушення прав чи законних інтересів з огляду на наступне.
Замовником було оголошено процедуру закупівлі на придбання комплекту товару. Закупівля здійснюється щодо предмету закупівлі в цілому. Подання тендерних пропозицій на частину обсягу закупівлі не передбачено ТД.
Першочергово варто звернути увагу, що жодним нормативно-правовим актом не передбачено переліку випадків, коли замовник зобов'язаний визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) в процедурі закупівлі та критерії такого поділу.
Згідно з п.22 ч.1 ст.1 Закону предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Порядок встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі відповідно до Закону. Відповідно до п. 3 Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з п.п. 21 і 34 ч.1 ст.1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Згідно з п.5 Порядку Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
З наведених норм прямо визначено право, а не обов'язок замовника ділити предмет закупівлі на частини (лоти), а альтернатива вибору визначення чи не визначення частин предмета закупівлі залишається за замовником. Відповідно Замовником дотримано вимоги встановлені законодавством в частині визначення предмету закупівлі, а вимога щодо здійснення такого поділу порушує права та законні інтереси замовника, які прямо передбачені Законом.
Визначення у закупівлі UA-2024-08-27-008676-a товарів без поділу на лоти є цілком раціональним та відповідає принципу Закону, визначеному п.2 ч.1 ст.5, - принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності. Адже, зокрема, за принципом пропорційності оголошена закупівля має бути спрямована на забезпечення у правовому регулюванні розумного балансу приватних і публічних інтересів, що дозволяє досягти розумного співвідношення між цілями впливу та засобами їх досягнення.
Відтак, Замовником співрозмірно досягнуто розумного співвідношення при визначенні предмету закупівлі, що дає можливість ефективно здійснити закупівлю та досягнути при цьому максимальної економії. Закупівля цілісним предметом, на погляд Замовника, позитивно вплине на виконання договору про закупівлю з огляду на наступне:
Предметом закупівлі є комплект обладнання, необхідний для модернізації апаратури загального блоку АСБ, яке працює фактично 24 години на добу. Відповідно однією з основних задач даної закупівлі є не придбання окремих частини обладнання за різними лотами та/або закупівлями, а пошук за допомогою процедури закупівлі учасника, який за найменшою ціною зможе поставити комплект обладнання, запланований для придбання Замовником в 2024 році, з наступною його інсталяцією та інтеграцією з існуючим технологічним обладнанням та системами Замовника, комутацією його в єдиний комплекс та забезпечення робочого режиму обладнання в умовах безперебійної роботи Підприємства, повним збереженням всіх метаданих у системі медіаменеджменту, а також забезпеченням гарантійного обслуговування на умовах, визначених тендерною документацією. Окремо зауважимо, що умовами тендерної документації чітко встановлена умова оплати договору не лише після поставки необхідного обладнання, а виключно після одночасного надання послуг з його інсталяції та комутації.
З урахуванням регулярних відключень енергопостачання, повітряних тривог, пошкоджень об‘єктів критичної інфраструктури, що, нажаль, нерідко призводить в тому числі до проблем з етером та технічним оснащенням телекомпанії, залучення кількох підрядників для виконання робіт, передбачених технічним завданням, може призвести до додаткових проблем у виробничому процесі, адже запланована модернізація відбуватиметься фактично під час прямих етерів. Замовник працює в режимі 24/7/365. Враховуючи викладене, з метою мінімізації можливих технічних проблем, а також беручи до уваги необхідність дотримання ліцензійних умов, найбільш виваженим та раціональним рішенням було об‘єднання закупівлі в одну закупівлю без поділу її на лоти та допуск в подальшому на територію підприємства, що визнано критично важливим, одного підрядника, який не лише зможе поставити передбачене закупівлею обладнання, а й візьме на себе обов‘язок з його встановлення та комутації в умовах працюючого підприємства та в подальшому відповідні гарантійні зобов‘язання.
Такий алгоритм роботи також є достатньо раціональним для Замовника саме в частині виконання гарантійного обслуговування такого обладнання та уникнення (або перекладання) учасником-переможцем своєї відповідальності за неякісно надані послуги та/або неякісно поставлений товар, адже у випадку поставки товару комплектом одним учасником така особа не зможе перекласти відповідальність на іншого підрядника.
Враховуючи викладене, учасником зроблений достатньо поверхневий та недалекоглядний висновок про необхідність/обов‘язок Замовника збільшити конкуренцію під час проведення закупівлі. Беручи до уваги, що засновником виділена та погоджена достатньо немаленька сума для часткової модернізації АСБ, Замовник вважає за потрібне використати ці кошти раціонально та максимально продумано з покладенням на майбутнього переможця достатнього та співрозмірного обсягу відповідальності за можливий збій поставки або невиконання своїх зобов‘язань. Адже можливі наслідки для господарської діяльності Замовника внаслідок поставки товарів, які в кінцевому випадку можуть виявитись несумісним між собою або з іншим обладнанням телекомпанії або часткової непоставки товарів (у випадку їх розділення за лотами) будуть плачевними для Замовника.
Враховуючи викладене зазначений у зверненні тезис про те, що «це два різні типи обладнання, що ніяким чином між собою, не інтегруються, не стикуються і не працюють разом» не зовсім є вірним в даній конкретній закупівлі. Адже дані види обладнання є єдиною складовою системи мовлення апаратно-студійного блоку.
Ще однією із підстав доцільності закупівлі товарів в цілому без поділу на лоти, на погляд Замовника, є мінімізація ризику зриву модернізації АСБ Замовника в 2024 році. Адже у випадку невикористання цих грошей Замовником в 2024 році, Замовник залишається і без товару і без грошей. Беручи до уваги проблеми із митним оформленням поставки товарів, воєнним станом, відповідно, обмеженнями в кількості належним спеціалістів, які можуть надати послуги, передбачені закупівлею, умовами постоплати, з одного боку, та очікуваною вартістю закупівлі, з іншого боку, учасники, які будуть брати участь в закупівлі, чітко розуміють коло своїх обов‘язків та можливостей.
Замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на Замовника, його уповноважену особу щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. В нашому випадку, поділ предмета закупівлі не передбачений. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та ТД, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта.
Дискримінацією, в даному випадку, буде саме те, що при поділу закупівлі на лоти (як пропонується Вами) значну частину постачальників, які мають змогу та націлені на поставку предмету закупівлі в цілому, буде позбавлено ключового принципу закупівель – добросовісної конкуренції серед учасників, адже такий спосіб оформлення закупівлі вигідний саме для Вас, як потенційного учасника. У зв'язку з наведеним, внесення змін до ТД під Ваші потреби буде вважатися дискримінацією, оскільки надасть Вам додаткову перевагу, що зменшить рівне здійснення прав іншими учасниками.
27 серпня 2024 року КП КМР «Телекомпанія «Київ» оголошено процедуру відкритих торгів з особливостями на придбання товарів: комплект апаратури для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу, а саме обладнання для оновлення аудіо тракту (цифровий аудіо мікшер з додатковим обладнанням для відтворення аудіоматеріалів та прямого мовлення) та обладнання для системи медіаменеджменту Stratus (для роботи з архівними та записними відеоматеріалами), код товару за ДК 021:2015:32330000-5: Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу, ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-27-008676-a (надалі – закупівля).
30 серпня 2024 року о 20:05 Учасником було розміщено звернення, суть якого полягає у вимозі розділити предмет закупівлі на лоти з огляду на те, що, на думку Учасника «відповідно до вимог тендерної документації у процедурі закупівлі …здійснюється закупівля двох різних типів обладнання… Це два різні типи обладнання, що ніяким чином між собою, не інтегруються, не стикуються і не працюють разом. У цих двох типів обладнання різні виробники і вони можуть бути запропоновані різними учасниками. Поділ цієї процедури закупівлі на лоти дозволить прийняти в ній участь більшому колу учасників, що в свою чергу сприятиме добросовісній конкуренції, економії та ефективності витрачання бюджетних коштів.»
Замовник ознайомився з доводами учасника, проте не погоджується із зробленими останнім висновками.
На погляд Замовника а ні в тендерній документації, а ні в технічному завданні не вбачається обставин, які обмежують конкуренцію та/або унеможливлюють/перешкоджають взяти участь учасникам у процедурі закупівлі через встановлені Замовником у тендерній документації (далі – ТД) вимоги щодо закупівлі товарів, які належать до однієї групи визначеної за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, що відповідає чинному законодавству, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості) та Порядку визначення предмету закупівлі (далі – Порядок), а також не вбачається жодних обставин, які б призвели до порушення прав чи законних інтересів з огляду на наступне.
Замовником було оголошено процедуру закупівлі на придбання комплекту товару. Закупівля здійснюється щодо предмету закупівлі в цілому. Подання тендерних пропозицій на частину обсягу закупівлі не передбачено ТД.
Першочергово варто звернути увагу, що жодним нормативно-правовим актом не передбачено переліку випадків, коли замовник зобов'язаний визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) в процедурі закупівлі та критерії такого поділу.
Згідно з п.22 ч.1 ст.1 Закону предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Порядок встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі відповідно до Закону. Відповідно до п. 3 Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з п.п. 21 і 34 ч.1 ст.1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Згідно з п.5 Порядку Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
З наведених норм прямо визначено право, а не обов'язок замовника ділити предмет закупівлі на частини (лоти), а альтернатива вибору визначення чи не визначення частин предмета закупівлі залишається за замовником. Відповідно Замовником дотримано вимоги встановлені законодавством в частині визначення предмету закупівлі, а вимога щодо здійснення такого поділу порушує права та законні інтереси замовника, які прямо передбачені Законом.
Визначення у закупівлі UA-2024-08-27-008676-a товарів без поділу на лоти є цілком раціональним та відповідає принципу Закону, визначеному п.2 ч.1 ст.5, - принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності. Адже, зокрема, за принципом пропорційності оголошена закупівля має бути спрямована на забезпечення у правовому регулюванні розумного балансу приватних і публічних інтересів, що дозволяє досягти розумного співвідношення між цілями впливу та засобами їх досягнення.
Відтак, Замовником співрозмірно досягнуто розумного співвідношення при визначенні предмету закупівлі, що дає можливість ефективно здійснити закупівлю та досягнути при цьому максимальної економії. Закупівля цілісним предметом, на погляд Замовника, позитивно вплине на виконання договору про закупівлю з огляду на наступне:
Предметом закупівлі є комплект обладнання, необхідний для модернізації апаратури загального блоку АСБ, яке працює фактично 24 години на добу. Відповідно однією з основних задач даної закупівлі є не придбання окремих частини обладнання за різними лотами та/або закупівлями, а пошук за допомогою процедури закупівлі учасника, який за найменшою ціною зможе поставити комплект обладнання, запланований для придбання Замовником в 2024 році, з наступною його інсталяцією та інтеграцією з існуючим технологічним обладнанням та системами Замовника, комутацією його в єдиний комплекс та забезпечення робочого режиму обладнання в умовах безперебійної роботи Підприємства, повним збереженням всіх метаданих у системі медіаменеджменту, а також забезпеченням гарантійного обслуговування на умовах, визначених тендерною документацією. Окремо зауважимо, що умовами тендерної документації чітко встановлена умова оплати договору не лише після поставки необхідного обладнання, а виключно після одночасного надання послуг з його інсталяції та комутації.
З урахуванням регулярних відключень енергопостачання, повітряних тривог, пошкоджень об‘єктів критичної інфраструктури, що, нажаль, нерідко призводить в тому числі до проблем з етером та технічним оснащенням телекомпанії, залучення кількох підрядників для виконання робіт, передбачених технічним завданням, може призвести до додаткових проблем у виробничому процесі, адже запланована модернізація відбуватиметься фактично під час прямих етерів. Замовник працює в режимі 24/7/365. Враховуючи викладене, з метою мінімізації можливих технічних проблем, а також беручи до уваги необхідність дотримання ліцензійних умов, найбільш виваженим та раціональним рішенням було об‘єднання закупівлі в одну закупівлю без поділу її на лоти та допуск в подальшому на територію підприємства, що визнано критично важливим, одного підрядника, який не лише зможе поставити передбачене закупівлею обладнання, а й візьме на себе обов‘язок з його встановлення та комутації в умовах працюючого підприємства та в подальшому відповідні гарантійні зобов‘язання.
Такий алгоритм роботи також є достатньо раціональним для Замовника саме в частині виконання гарантійного обслуговування такого обладнання та уникнення (або перекладання) учасником-переможцем своєї відповідальності за неякісно надані послуги та/або неякісно поставлений товар, адже у випадку поставки товару комплектом одним учасником така особа не зможе перекласти відповідальність на іншого підрядника.
Враховуючи викладене, учасником зроблений достатньо поверхневий та недалекоглядний висновок про необхідність/обов‘язок Замовника збільшити конкуренцію під час проведення закупівлі. Беручи до уваги, що засновником виділена та погоджена достатньо немаленька сума для часткової модернізації АСБ, Замовник вважає за потрібне використати ці кошти раціонально та максимально продумано з покладенням на майбутнього переможця достатнього та співрозмірного обсягу відповідальності за можливий збій поставки або невиконання своїх зобов‘язань. Адже можливі наслідки для господарської діяльності Замовника внаслідок поставки товарів, які в кінцевому випадку можуть виявитись несумісним між собою або з іншим обладнанням телекомпанії або часткової непоставки товарів (у випадку їх розділення за лотами) будуть плачевними для Замовника.
Враховуючи викладене зазначений у зверненні тезис про те, що «це два різні типи обладнання, що ніяким чином між собою, не інтегруються, не стикуються і не працюють разом» не зовсім є вірним в даній конкретній закупівлі. Адже дані види обладнання є єдиною складовою системи мовлення апаратно-студійного блоку.
Ще однією із підстав доцільності закупівлі товарів в цілому без поділу на лоти, на погляд Замовника, є мінімізація ризику зриву модернізації АСБ Замовника в 2024 році. Адже у випадку невикористання цих грошей Замовником в 2024 році, Замовник залишається і без товару і без грошей. Беручи до уваги проблеми із митним оформленням поставки товарів, воєнним станом, відповідно, обмеженнями в кількості належним спеціалістів, які можуть надати послуги, передбачені закупівлею, умовами постоплати, з одного боку, та очікуваною вартістю закупівлі, з іншого боку, учасники, які будуть брати участь в закупівлі, чітко розуміють коло своїх обов‘язків та можливостей.
Замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на Замовника, його уповноважену особу щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. В нашому випадку, поділ предмета закупівлі не передбачений. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та ТД, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта.
Дискримінацією, в даному випадку, буде саме те, що при поділу закупівлі на лоти (як пропонується Вами) значну частину постачальників, які мають змогу та націлені на поставку предмету закупівлі в цілому, буде позбавлено ключового принципу закупівель – добросовісної конкуренції серед учасників, адже такий спосіб оформлення закупівлі вигідний саме для Вас, як потенційного учасника. У зв'язку з наведеним, внесення змін до ТД під Ваші потреби буде вважатися дискримінацією, оскільки надасть Вам додаткову перевагу, що зменшить рівне здійснення прав іншими учасниками.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-08-27-008676-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АЙТІ БІЗНЕС СОЛЮШН", Код ЄДРПОУ:35467396
Дата подання: 06 вересня 2024 16:25
Право на 24 години на виправлення помилок/пояснень.
Шановний Замовник, доброго дня.
Просимо Вас переглянути ваше рішення щодо дискваліфікації учасника закупівлі ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ (код ЄДРПОУ З5467З96), згідно протоколу від 06 вересня 2024 року.
Наша компанія запропонувала систему збереження даних Lепоvо DM120S з комплектом дискових полиць, так наша система повністю відповідає технічним кількисним та якісним показникам предмету закупівлі, а також ми маємо компетенції для переносу даних з існуючої систему на запропоновану та маємо лист від офіційного партнера в України на право проведення таких робіт.
Наша компанія має право на виправлення помилок у строк 24 години, де б ми могли розтлумачити що саме наша система збереження даних та додаткові полиці мають і будуть оснащені 36 дисками по 16 ТБ.
Керуючись тендерною документацією, а саме:
VІ. РОЗГЛЯД ТА ОЦІНКА ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ
П.3 ,зазначено :
.Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані Учасником у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося Замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються Учасником на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого Учасником у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж Учасника більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. 11 Учасник виправляє виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Зважаючи на те, що у нашій Ціновій пропозиції дійсно наявна формальна механічна помилка ми вважаємо, що доцільно надати нам 24 години на виправлення, оскільки відповідність технічним вимогам було підтверджено у окремому документі - "Довідка про відповідність тендерної пропозиції технічним характеристикам".
Також, ТОВ "АЙТІ БІЗНЕС СОЛЮШН" вважає недоцільним відхиляти нашу пропозицію за невідповідність технічним вимогам за технічні помилки вказані у ціновій пропозиції так як у Тендерній документації взагалі відсутня вимога щодо надання будь-якого підтвердження технічних характеристик Товару.
Просимо Вас надати 24 година на виправлення помилок/пояснень, або ТОВ "АЙТІ БІЗНЕС СОЛЮШН" буде вимушене подати скаргу до АМКУ.
Зі свого боку ми зобов'язуємось надати підтвердження комплектації запропонованого Товару від виробника системи збереження даних..
Розгорнути
Згорнути
Просимо Вас переглянути ваше рішення щодо дискваліфікації учасника закупівлі ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ (код ЄДРПОУ З5467З96), згідно протоколу від 06 вересня 2024 року.
Наша компанія запропонувала систему збереження даних Lепоvо DM120S з комплектом дискових полиць, так наша система повністю відповідає технічним кількисним та якісним показникам предмету закупівлі, а також ми маємо компетенції для переносу даних з існуючої систему на запропоновану та маємо лист від офіційного партнера в України на право проведення таких робіт.
Наша компанія має право на виправлення помилок у строк 24 години, де б ми могли розтлумачити що саме наша система збереження даних та додаткові полиці мають і будуть оснащені 36 дисками по 16 ТБ.
Керуючись тендерною документацією, а саме:
VІ. РОЗГЛЯД ТА ОЦІНКА ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ
П.3 ,зазначено :
.Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані Учасником у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося Замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються Учасником на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого Учасником у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж Учасника більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. 11 Учасник виправляє виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Зважаючи на те, що у нашій Ціновій пропозиції дійсно наявна формальна механічна помилка ми вважаємо, що доцільно надати нам 24 години на виправлення, оскільки відповідність технічним вимогам було підтверджено у окремому документі - "Довідка про відповідність тендерної пропозиції технічним характеристикам".
Також, ТОВ "АЙТІ БІЗНЕС СОЛЮШН" вважає недоцільним відхиляти нашу пропозицію за невідповідність технічним вимогам за технічні помилки вказані у ціновій пропозиції так як у Тендерній документації взагалі відсутня вимога щодо надання будь-якого підтвердження технічних характеристик Товару.
Просимо Вас надати 24 година на виправлення помилок/пояснень, або ТОВ "АЙТІ БІЗНЕС СОЛЮШН" буде вимушене подати скаргу до АМКУ.
Зі свого боку ми зобов'язуємось надати підтвердження комплектації запропонованого Товару від виробника системи збереження даних..
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 вересня 2024 15:38
Шановний Учаснику. Замовником була розглянута Ваша скарга, за результатами розгляду якої КП КМР «Телекомпанія «Київ» змушене відмовити у перегляді прийнятого рішення з огляду на наступне.
Пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, дійсно передбачено право на надання 24 годин на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Дане положення продубльовано в тендерній документації Замовника.
Проте даний пункт має обмеження щодо права на його реалізацію. Замовник не має права надавати 24 години на виправлення недоліків у випадках відсутності в тендерній пропозиції інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
Під час розгляду поданої вами пропозиції була відсутня саме така інформація, про що й зазначено в розміщеному на площадці протоколі.
Таким чином, Замовником було дотримано процедуру, передбачену Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Додатково зауважимо, що перегляд рішення та надання вам додаткового часу для усунення недоліків, на погляд Замовника, може бути розглянуто другим в черзі Учасником як порушення їх прав з огляду на надання вам додаткових преференцій.
З огляду на викладене, інформуємо, що Замовник не вбачає правових підстав для задоволення вашої скарги.
Пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, дійсно передбачено право на надання 24 годин на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Дане положення продубльовано в тендерній документації Замовника.
Проте даний пункт має обмеження щодо права на його реалізацію. Замовник не має права надавати 24 години на виправлення недоліків у випадках відсутності в тендерній пропозиції інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
Під час розгляду поданої вами пропозиції була відсутня саме така інформація, про що й зазначено в розміщеному на площадці протоколі.
Таким чином, Замовником було дотримано процедуру, передбачену Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Додатково зауважимо, що перегляд рішення та надання вам додаткового часу для усунення недоліків, на погляд Замовника, може бути розглянуто другим в черзі Учасником як порушення їх прав з огляду на надання вам додаткових преференцій.
З огляду на викладене, інформуємо, що Замовник не вбачає правових підстав для задоволення вашої скарги.
Номер вимоги: UA-2024-08-27-008676-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АЙТІ БІЗНЕС СОЛЮШН", Код ЄДРПОУ:35467396
Дата подання: 06 вересня 2024 17:14
Право на 24 години на виправлення помилок/пояснень.
Шановний Замовник, доброго дня.
Просимо Вас переглянути ваше рішення щодо дискваліфікації учасника закупівлі ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ (код ЄДРПОУ З5467З96), згідно протоколу від 06 вересня 2024 року.
Наша компанія запропонувала систему збереження даних Lепоvо DM120S з комплектом дискових полиць, так наша система повністю відповідає технічним кількисним та якісним показникам предмету закупівлі, а також ми маємо компетенції для переносу даних з існуючої систему на запропоновану та маємо лист від офіційного партнера в України на право проведення таких робіт.
Наша компанія має право на виправлення помилок у строк 24 години, де б ми могли розтлумачити що саме наша система збереження даних та додаткові полиці мають і будуть оснащені 36 дисками по 16 ТБ.
Керуючись тендерною документацією, а саме:
VІ. РОЗГЛЯД ТА ОЦІНКА ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ
П.3 ,зазначено :
.Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані Учасником у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося Замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються Учасником на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого Учасником у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж Учасника більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. 11 Учасник виправляє виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Зважаючи на те, що у нашій Ціновій пропозиції дійсно наявна формальна механічна помилка ми вважаємо, що доцільно надати нам 24 години на виправлення, оскільки відповідність технічним вимогам було підтверджено у окремому документі - "Довідка про відповідність тендерної пропозиції технічним характеристикам".
Також, ТОВ "АЙТІ БІЗНЕС СОЛЮШН" вважає недоцільним відхиляти нашу пропозицію за невідповідність технічним вимогам за технічні помилки вказані у ціновій пропозиції так як у Тендерній документації взагалі відсутня вимога щодо надання будь-якого підтвердження технічних характеристик Товару.
Просимо Вас надати 24 година на виправлення помилок/пояснень, або ТОВ "АЙТІ БІЗНЕС СОЛЮШН" буде вимушене подати скаргу до АМКУ.
Зі свого боку ми надаємо підтвердження комплектації запропонованого Товару від виробника системи збереження даних..
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 вересня 2024 15:38
Шановний Учаснику. Замовником була розглянута Ваша скарга, за результатами розгляду якої КП КМР «Телекомпанія «Київ» змушене відмовити у перегляді прийнятого рішення з огляду на наступне.
Пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, дійсно передбачено право на надання 24 годин на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Дане положення продубльовано в тендерній документації Замовника.
Проте даний пункт має обмеження щодо права на його реалізацію. Замовник не має права надавати 24 години на виправлення недоліків у випадках відсутності в тендерній пропозиції інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
Під час розгляду поданої вами пропозиції була відсутня саме така інформація, про що й зазначено в розміщеному на площадці протоколі.
Таким чином, Замовником було дотримано процедуру, передбачену Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Додатково зауважимо, що перегляд рішення та надання вам додаткового часу для усунення недоліків, на погляд Замовника, може бути розглянуто другим в черзі Учасником як порушення їх прав з огляду на надання вам додаткових преференцій.
З огляду на викладене, інформуємо, що Замовник не вбачає правових підстав для задоволення вашої скарги.
Пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, дійсно передбачено право на надання 24 годин на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Дане положення продубльовано в тендерній документації Замовника.
Проте даний пункт має обмеження щодо права на його реалізацію. Замовник не має права надавати 24 години на виправлення недоліків у випадках відсутності в тендерній пропозиції інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
Під час розгляду поданої вами пропозиції була відсутня саме така інформація, про що й зазначено в розміщеному на площадці протоколі.
Таким чином, Замовником було дотримано процедуру, передбачену Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Додатково зауважимо, що перегляд рішення та надання вам додаткового часу для усунення недоліків, на погляд Замовника, може бути розглянуто другим в черзі Учасником як порушення їх прав з огляду на надання вам додаткових преференцій.
З огляду на викладене, інформуємо, що Замовник не вбачає правових підстав для задоволення вашої скарги.
Номер вимоги: UA-2024-08-27-008676-a.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АЙТІ БІЗНЕС СОЛЮШН", Код ЄДРПОУ:35467396
Дата подання: 12 вересня 2024 13:21
Не відповідність технічним показникам
Доброго дня, шановний Замовнику,
Запропонована у пропозиції ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АККОРДГРУП" модель NetApp FAS2820 HA, Система зберігання даних NetApp FAS2820 HA System, 36x16TB HDD, 7.2K,12G, SupportEdge Basic, Next Business Day Parts Delivery- 1од, не містить жодної інформації про додаткові дискові полиці, для розміщення ще 24 дисків.
В нашому випадку, ви прийняли рішення, що система не відповідає вимогам тендерної документацii, та не надали 24 години на виправлення помилки, хоча ми підтвердили це у довідці відповідності технічним , кількисним та якісним показникам предмету закупівлі, та додатково листом від виробника з підтвердженням відповідності та кількісним технічним показникам.
Як зазначено на сайті виробника https://www.netapp.com/data-storage/fas/netapp-fas2750-fas2820/ ,
ця модель має харатеристики :Форм-фактор шасі контролера: 2U / 12 внутрішніх дисків.
Таким чином, без додаткових двох полиць для дисків контроллер NetApp FAS2820 має можливість вмістити лише 12 дисків, а де ще розміщенні 24 дискі ?
Розгорнути
Згорнути
Запропонована у пропозиції ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АККОРДГРУП" модель NetApp FAS2820 HA, Система зберігання даних NetApp FAS2820 HA System, 36x16TB HDD, 7.2K,12G, SupportEdge Basic, Next Business Day Parts Delivery- 1од, не містить жодної інформації про додаткові дискові полиці, для розміщення ще 24 дисків.
В нашому випадку, ви прийняли рішення, що система не відповідає вимогам тендерної документацii, та не надали 24 години на виправлення помилки, хоча ми підтвердили це у довідці відповідності технічним , кількисним та якісним показникам предмету закупівлі, та додатково листом від виробника з підтвердженням відповідності та кількісним технічним показникам.
Як зазначено на сайті виробника https://www.netapp.com/data-storage/fas/netapp-fas2750-fas2820/ ,
ця модель має харатеристики :Форм-фактор шасі контролера: 2U / 12 внутрішніх дисків.
Таким чином, без додаткових двох полиць для дисків контроллер NetApp FAS2820 має можливість вмістити лише 12 дисків, а де ще розміщенні 24 дискі ?
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 вересня 2024 19:37
Шановний учасник, Комунальне підприємство Київської міської ради «Телекомпанія «Київ», ознайомившись з вашою вимогою, щодо відсутності інформації про додаткові дискові полиці, для розміщення ще 24 дисків у запропонованій пропозиції ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АККОРДГРУП" «NetApp FAS2820 HA, Система зберігання даних NetApp FAS2820 HA System, 36x16TB HDD, 7.2K,12G, SupportEdge Basic, Next Business Day Parts Delivery» та питання «Таким чином, без додаткових двох полиць для дисків контроллер NetApp FAS2820 має можливість вмістити лише 12 дисків, а де ще розміщенні 24 дискі ?» повідомляє наступне:
Комунальним підприємством Київської міської ради «Телекомпанія «Київ», на виконання статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 48 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, Протокольним рішенням (протокол) Уповноваженої особи Комунального підприємства Київської міської ради «Телекомпанія «Київ» від 11 вересня 2024 року було ухвалено наступне: 1. Прийняти рішення про визначення переможцем процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю товарів: комплект апаратури для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу, а саме обладнання для оновлення аудіо тракту (цифровий аудіо мікшер з додатковим обладнанням для відтворення аудіоматеріалів та прямого мовлення) та обладнання для системи медіаменеджменту Stratus (для роботи з архівними та записними відеоматеріалами), код товару за ДК 021:2015:32330000-5: Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу, ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-27-008676-a, пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “АККОРДГРУП” (код ЄДРПОУ 37313183) на суму 12’037’412,59 гривень. 2. Укласти договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем відкритих торгів з особливостями з ТОВ “АККОРДГРУП” (код ЄДРПОУ 37313183) – протягом строку дії його пропозиції, але не пізніше, ніж через 15 днів з дня прийняття цього рішення, відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження цього рішення договір на закупівлю не може бути укладений раніше ніж через 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Додатково враховуючи, що реалізація Вашого права, як учасника, якого не визнано переможцем за результатами оцінки та розгляду тендерної пропозиції, на подання Вимоги UA-2024-08-27-008676-a.c4, що передбачено частиною 4 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» стосується повторної оцінки тендерної пропозиції іншого учасника, якого визнано переможцем, при тому, що така оцінка заборонена відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, тому відповідь на Ваше питання вже наявна у Протокольному рішенні (протокол) Уповноваженої особи Комунального підприємства Київської міської ради «Телекомпанія «Київ» від 11 вересня 2024 року щодо відповідності тендерної пропозицiя учасника-переможця квалiфiкацiйним критерiям; вiдсутності пiдстави для вiдмови в участi у торгах вiдповiдно до пункту 47 Особливостей; відповідності тендерної пропозицiї учасника-переможця вимогам тендерної документацii; відсутності підстав для вiдхилення тендерноi пропозицiї учасника-переможця.
Крім того, станом на дату подання Вимоги UA-2024-08-27-008676-a.c4, Вами реалізовано право на оскарження прийнятого Замовником рішення.
Комунальним підприємством Київської міської ради «Телекомпанія «Київ», на виконання статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 48 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, Протокольним рішенням (протокол) Уповноваженої особи Комунального підприємства Київської міської ради «Телекомпанія «Київ» від 11 вересня 2024 року було ухвалено наступне: 1. Прийняти рішення про визначення переможцем процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю товарів: комплект апаратури для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу, а саме обладнання для оновлення аудіо тракту (цифровий аудіо мікшер з додатковим обладнанням для відтворення аудіоматеріалів та прямого мовлення) та обладнання для системи медіаменеджменту Stratus (для роботи з архівними та записними відеоматеріалами), код товару за ДК 021:2015:32330000-5: Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу, ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-27-008676-a, пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “АККОРДГРУП” (код ЄДРПОУ 37313183) на суму 12’037’412,59 гривень. 2. Укласти договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем відкритих торгів з особливостями з ТОВ “АККОРДГРУП” (код ЄДРПОУ 37313183) – протягом строку дії його пропозиції, але не пізніше, ніж через 15 днів з дня прийняття цього рішення, відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження цього рішення договір на закупівлю не може бути укладений раніше ніж через 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Додатково враховуючи, що реалізація Вашого права, як учасника, якого не визнано переможцем за результатами оцінки та розгляду тендерної пропозиції, на подання Вимоги UA-2024-08-27-008676-a.c4, що передбачено частиною 4 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» стосується повторної оцінки тендерної пропозиції іншого учасника, якого визнано переможцем, при тому, що така оцінка заборонена відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, тому відповідь на Ваше питання вже наявна у Протокольному рішенні (протокол) Уповноваженої особи Комунального підприємства Київської міської ради «Телекомпанія «Київ» від 11 вересня 2024 року щодо відповідності тендерної пропозицiя учасника-переможця квалiфiкацiйним критерiям; вiдсутності пiдстави для вiдмови в участi у торгах вiдповiдно до пункту 47 Особливостей; відповідності тендерної пропозицiї учасника-переможця вимогам тендерної документацii; відсутності підстав для вiдхилення тендерноi пропозицiї учасника-переможця.
Крім того, станом на дату подання Вимоги UA-2024-08-27-008676-a.c4, Вами реалізовано право на оскарження прийнятого Замовником рішення.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-08-27-008676-a.a3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "АЙТІ БІЗНЕС СОЛЮШН", Код ЄДРПОУ:35467396
Дата подання: 11 вересня 2024 17:51
Дата подання: 11 вересня 2024 17:51
Скарга на дії Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 13 вересня 2024 14:44
рішення від 13.09.2024 № 15256.pdf
Дата публікації: 13 вересня 2024 14:44
Інформація про резолютивну частину рішення від 23.09.2024 № 15663.pdf
Дата публікації: 24 вересня 2024 13:42
рішення від 23.09.2024 № 15663.pdf
Дата публікації: 25 вересня 2024 18:03
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 вересня 2024 14:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЙТІ БІЗНЕС СОЛЮШН" |
11 886 540,00
UAH з ПДВ
|
11 886 540,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АККОРДГРУП" |
12 160 080,00
UAH з ПДВ
|
12 037 412,59
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СМАРТ ТЕХНОЛОДЖІС" |
12 199 920,00
UAH з ПДВ
|
12 077 252,59
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АЙТІ БІЗНЕС СОЛЮШН" #35467396 |
Відхилено |
11 886 540,00
UAH з ПДВ
|
06 вересня 2024 15:02
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АККОРДГРУП" #37313183 |
Переможець |
12 037 412,59
UAH з ПДВ
|
11 вересня 2024 16:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2025 12:31
|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2024 16:49
|
Аккордгруп_ДУ2_99(2).pdf | зміни до договору |
16 грудня 2024 16:48
|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2024 16:45
|
DU _ 1 _ AKKORD _ KYIV _ 22.11.2024 (1).pdf | зміни до договору |
25 листопада 2024 16:58
|
Електронний підпис | укладений |
01 жовтня 2024 12:25
|
договір | укладений |
01 жовтня 2024 12:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 25 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до підпункту 4 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, яким передбачено можливість змінити істотні умови договору про закупівлю після його підписання та до виконання зобов‘язань сторонами в повному обсязі у випадку продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 99(2) |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до підпункту 4 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, яким передбачено можливість змінити істотні умови договору про закупівлю після його підписання та до виконання зобов‘язань сторонами в повному обсязі у випадку продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, підпункту 4 пункту 8.3. Договору, листа Продавця №575 від 13.12.2024р. та листа Представництва NetApp в Україні №РЕ-211 від 13.12.2024р. про необхідність продовження строків поставки товару через тривалий процес отримання експортної ліцензії в Міністерстві торгівлі та експортного контролю республіки Ірландія на обладнання «NetApp FAS2820 Система зберігання даних NetApp FAS2820 HA System, 36x16TB HDD, 7.2K,12G, SupportEdge Basic, Next Business Day Parts Delivery - 1 шт», Сторони дійшли до згоди продовжити строк поставки Товару. |
Номер договору про закупівлю: | 99(2) |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |