Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління поліції охорони в Миколаївській області |
Код ЄДРПОУ: | 40109016 |
Місцезнаходження: | 54001, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, вулиця Шевченка, 52 |
Контактна особа: |
Строін Сергій Володимирович +380512498480 vip.nastenakostenko@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 серпня 2024 11:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 вересня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 05 вересня 2024 11:55 |
Початок аукціону: | 05 вересня 2024 11:55 |
Очікувана вартість: | 754 107,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 541,07 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79340000-9: Рекламні та маркетингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата вартості Рекламної кампанії здійснюється Замовником на користь Виконавця у повному обсязі не пізніше 15-го числа місяця, в якому проводиться рекламна кампанія на підставі акту виконаних робіт | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 серпня 2024 11:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 серпня 2024 11:48 |
Додаток 1_вимоги до учасника.docx | |
26 серпня 2024 11:48 |
Додаток 2_кваліфікаційні критерії.docx | |
26 серпня 2024 11:48 |
Додаток 3_відсутність підстав для відмови.docx | |
26 серпня 2024 11:48 |
Додаток 6 _документи переможця.docx | |
26 серпня 2024 11:48 |
Додаток 7 _форма тендерної пропозиції.docx | |
26 серпня 2024 11:48 |
ТД__реклама.docx | |
26 серпня 2024 11:48 |
Додаток 5 _проект договору.docx | |
26 серпня 2024 11:48 |
Додаток 4 _технічні вимоги.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-29-000013 ● e13ac0d0f00840d7bdfa6b2caa20b413
- Статус: завершено ● Дата: 19 листопада 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 жовтня 2024 17:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.10.2024 № 80-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 29.10.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 29.10.2024 № 80-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 3 UA-2024-08-26-002913-a 26.08.2024
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-30 15:37:31
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за ДК 021:2015:79340000-9: Рекламні та маркетингові послуги - Послуги з розміщення візуальної реклами на білбордах та сітілайтах в м. Миколаїв та Миколаївській області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-26-002913-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Пропоную надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-31 12:15:16
Пояснення щодо першого питання:
Відповідно до отриманого запиту Управління поліції охорони в Миколаївській області надає інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників) на підставі чого було здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-10-31 12:16:20
Пояснення з власної ініціативи
Пояснення щодо другого питання:
Під час проведення публічних закупівель Управління поліції охорони в Миколаївській області діє виключно в межах Закону України "Про публічні закупівлі", зокрема керуючись частиною першою статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі" - самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель інформацію про закупівлю.
Відповідно до частини четвертої статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі" інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
При цьому, положення статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі" не містять обов’язку щодо публікації замовником на своєму веб-сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, а також вимог щодо обов'язку замовника оприлюднювати зазначену інформацію.
Метою Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» є підвищення ефективного використання саме державних коштів, передбачених на утримання органів державної влади, тому, якщо здійснюється процедура закупівлі саме за бюджетні кошти, то необхідно дотримуватися вимог Постанови № 710, а якщо за власні, то має право не оприлюднювати інформацію, визначену цією постановою.
Обов’язково дотримуватися вимог пункту 4-1 Постанови № 710 повинні замовники, які є головними розпорядниками або розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня, а також суб’єктами господарювання, громадські чи інші організації, що не мають статусу бюджетної установи, у разі здійснення процедур закупівель, визначених Законом, за рахунок бюджетних коштів.
Повідомляємо, Управління поліції охорони в Миколаївській області не має власного веб-сайту. Управління поліції охорони в Миколаївській області відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 13 жовтня 2015 №834 «Питання функціонування органів поліції охорони, як територіальних органів Національної поліції та ліквідації деяких територіальних органів Міністерства внітрішніх справ» є територіальним органом Національної поліції України, який оперативно підпорядковується Департаменту поліції охорони.
Згідно п.п. 9 п. 5 Положення про Національну поліцію, затверджене Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Положення про Національну поліцію» від 28 жовтня 2015 №877 та «Положення про Управління поліції охорони в Миколаївській області», Управління утримується за рахунок коштів від надання послуг з охорони, які здійснюються на договірних засадах. Враховуючи вищезазначене, закупівлі товарів, робіт та послуг здійснюються за рахунок власних коштів (кошти від господарської діяльності підприємства), у зв’язку з цим не підпадає під дію постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 листопада 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 вересня 2024 12:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙДІМЕДІА" |
649 000,00
UAH з ПДВ
|
594 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "САДОМОВ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ" |
740 000,00
UAH з ПДВ
|
595 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ІВАНЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ" |
750 000,00
UAH з ПДВ
|
598 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ПОЛТАРАЦЬКИЙ ОЛЕГ ГЕННАДІЙОВИЧ" |
715 120,00
UAH з ПДВ
|
715 120,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙДІМЕДІА" #38770187 |
Відхилено |
594 000,00
UAH з ПДВ
|
09 вересня 2024 11:08
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 вересня 2024 16:52
|
ФОП "САДОМОВ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ" #2888603030 |
Відхилено |
595 000,00
UAH з ПДВ
|
10 вересня 2024 14:49
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 вересня 2024 13:32
|
ФОП "ІВАНЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ" #3175816457 |
Відхилено |
598 000,00
UAH з ПДВ
|
11 вересня 2024 16:23
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 вересня 2024 15:33
|
ФОП "ПОЛТАРАЦЬКИЙ ОЛЕГ ГЕННАДІЙОВИЧ" #3171716555 |
Переможець |
715 120,00
UAH з ПДВ
|
12 вересня 2024 17:25
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 вересня 2024 16:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2025 11:46
|
ду 2 дог 205.pdf | зміни до договору |
08 січня 2025 11:44
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2024 10:35
|
ду 1 дог 205.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2024 10:33
|
Електронний підпис | укладений |
20 вересня 2024 11:24
|
договір | укладений |
20 вересня 2024 11:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 4.4.8 договору №205 від 20.09.24 р, відповідно до якої дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку, Сторони дійшли згоди продовжити дію договору №205 від 20.09.24 р (далі — Договір) на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, а саме — до 31.03.2025, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 205 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 січня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 08 січня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 4.4.8 договору №205 від 20.09.24 р, відповідно до якої дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку, Сторони дійшли згоди продовжити дію договору №205 від 20.09.24 р (далі — Договір) на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, а саме — до 31.03.2025, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі.доповнити пункт 4.1. розділу 4 договору текстом такого змісту: «Загальна сума договору за 2024 рік становила 715 120,00 грн (сімсот п’ятнадцять тисяч сто двадцять гривень 00 коп) без ПДВ. Сума цього договору з 01.01.2025 по 31.03.2025 не перевищує 20% загальної суми Договору за 2024 рік та становить 139 274,00 грн (сто тридцять дев’ять тисяч двісті сімдесят чотири грн 00 коп). Загальна сума договору становить 854 394,00 (вісімсот п’ятдесят чотири тисячі триста дев’яносто чотири грн 00 коп) без ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 205 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |