Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єктам: «Капітальний ремонт приміщень адміністративної будівлі ДСНС України за адресою: м. Київ, вул. Гончара, 55-А: адресна система автоматичної пожежної сигналізації та мовного оповіщення про пожежу, автоматична установка модульного пожежогасіння приміщень серверної, кросових та архіву»;
«Капітальний ремонт приміщень адміністративної будівлі Департаменту запобігання надзвичайним ситуаціям ДСНС України за адресою: м. Київ, вул. Круглоуніверситетська, 20/1: адресна система автоматичної пожежної сигналізації та мовного оповіщення про пожежу, автоматична установка модульного пожежогасіння приміщень серверних»;
«Капітальний ремонт приміщень адміністративної та допоміжної будівлі Управління забезпечення ОРС ЦЗ ДСНС України за адресою: м. Київ, вул. Бережанська, 7: адресна система автоматичної пожежної сигналізації та мовного оповіщення про пожежу, автоматична установка модульного пожежогасіння приміщень серверної та архіву»
Очікувана вартість
561 594,35 UAH
UA-2024-08-23-009988-a ● 81e49c70ae7046ba94a7f25424e8807d
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій |
Код ЄДРПОУ: | 33945469 |
Вебсайт: | https://uz.dsns.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 04082, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Бережанська, 7 |
Контактна особа: |
Олена Козак +380689823773 e.a.kozak84@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 серпня 2024 18:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 вересня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 561 594,35 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 807,97 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єктам: «Капітальний ремонт приміщень адміністративної будівлі ДСНС України за адресою: м. Київ, вул. Гончара, 55-А: адресна система автоматичної пожежної сигналізації та мовного оповіщення про пожежу, автоматична установка модульного пожежогасіння приміщень серверної, кросових та архіву»;
«Капітальний ремонт приміщень адміністративної будівлі Департаменту запобігання надзвичайним ситуаціям ДСНС України за адресою: м. Київ, вул. Круглоуніверситетська, 20/1: адресна система автоматичної пожежної сигналізації та мовного оповіщення про пожежу, автоматична установка модульного пожежогасіння приміщень серверних»;
«Капітальний ремонт приміщень адміністративної та допоміжної будівлі Управління забезпечення ОРС ЦЗ ДСНС України за адресою: м. Київ, вул. Бережанська, 7: адресна система автоматичної пожежної сигналізації та мовного оповіщення про пожежу, автоматична установка модульного пожежогасіння приміщень серверної та архіву»
Розгорнути
Згорнути
«Капітальний ремонт приміщень адміністративної будівлі Департаменту запобігання надзвичайним ситуаціям ДСНС України за адресою: м. Київ, вул. Круглоуніверситетська, 20/1: адресна система автоматичної пожежної сигналізації та мовного оповіщення про пожежу, автоматична установка модульного пожежогасіння приміщень серверних»;
«Капітальний ремонт приміщень адміністративної та допоміжної будівлі Управління забезпечення ОРС ЦЗ ДСНС України за адресою: м. Київ, вул. Бережанська, 7: адресна система автоматичної пожежної сигналізації та мовного оповіщення про пожежу, автоматична установка модульного пожежогасіння приміщень серверної та архіву»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2024
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту і на підставі підписаних Замовником актів виконаних робіт. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування робіт, зазначених в п.1.1. Договору, на свій розрахунковий рахунок. Замовник не несе відповідальність за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань у разі затримки бюджетного фінансування. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 вересня 2024 19:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 вересня 2024 19:01 |
Тендерна документація виготовлення проектно-кошторисної документації зі змінами від 04.09.2024 року.doc | |
04 вересня 2024 19:01 |
Перелік змін від 04.09.2024 року.doc |
04 вересня 2024 19:01 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 вересня 2024 19:01 |
Тендерна документація виготовлення проектно-кошторисної документації зі змінами від 04.09.2024 року.doc
|
|||
04 вересня 2024 19:01 |
Перелік змін від 04.09.2024 року.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
cc3
Дата подання: 25 серпня 2024 13:54
Дата відповіді: 28 серпня 2024 15:01
просимо повідомити, на підставі яког із критерії замовник вважає що обєкт відноситься до СС3 згідно ДСТУ 8855:2019 та ст.32 ЗУ Про регулювання містобудівної діяльності ?
Відповідь: Шановний Учаснику. Дякуємо за Ваше звернення.
Будівля ДСНС України за адресою: м. Київ, вул. Олеся Гончара, 55А відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС3, так як в будівлі перебуває постійно понад 400 осіб, а будівля відноситься до пам’яток культурної спадщини, визначених згідно із Законом України «Про охорону культурної спадщини».
ДСТУ 8855:2019 розділ 4, пункт 4.5, таблиця 1; п. 4.15.
Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності» ст.32, п.5, абзац 9.
Будівля ДСНС України за адресою: м. Київ, вул. Олеся Гончара, 55А відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС3, так як в будівлі перебуває постійно понад 400 осіб, а будівля відноситься до пам’яток культурної спадщини, визначених згідно із Законом України «Про охорону культурної спадщини».
ДСТУ 8855:2019 розділ 4, пункт 4.5, таблиця 1; п. 4.15.
Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності» ст.32, п.5, абзац 9.
кількість аналогічних 3шт
Дата подання: 25 серпня 2024 13:57
Дата відповіді: 28 серпня 2024 15:04
АМКУ вже давно прийняло оскарження щодо неправомірності вимоги щодо надання більше ніж 2х аналогічних договорів https://dozorro.org/amku-practice/shodo-vikonannya-analogichnih-dogovoriv Просимо усунути порушення
Відповідь: Шановний Учаснику. Дякуємо за Ваше звернення. До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
авк-5
Дата подання: 25 серпня 2024 13:59
Дата відповіді: 28 серпня 2024 15:18
вимагання застосування виключно АВ%-5 є дискримінаційною вимогою так як ще є багато аналогічних ліценезійних програм що ремонмедовані Мінреоіном. Просиом усунти порешення та указати: або аналог.
Відповідь: Шановний Учаснику. Дякуємо за Ваше звернення. До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
висновок
Дата подання: 25 серпня 2024 14:03
Дата відповіді: 28 серпня 2024 15:19
експертиза висновків на дає а надає ЗВІТ (п.1.12 завдання) прсимо усунути порушення.
Відповідь: Шановний Учаснику. Дякуємо за Ваше звернення. До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
ліцензія
Дата подання: 25 серпня 2024 14:06
Дата відповіді: 28 серпня 2024 15:20
вимога замовника (надати необхідні відповідно до законодавства дозвільні документи (ліцензії, дозволи, сертифікати, тощо) на проектування систем протипожежного захисту та виконання робіт протипожежного призначення. (Надати завірені копії відповідних документів);) суперечить предмету закупівлі- послуга з інженерного проєктування. Для цього потрібні лише сертифікат проєктувальника відповідного напрямку ! Ви не закупляєте монтажні роботи для яких потрібна ліцензія.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику. Дякуємо за Ваше звернення. До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
акт огляду
Дата подання: 25 серпня 2024 14:11
Дата відповіді: 28 серпня 2024 15:21
вимога замоника: (довідка (акт) у довільній формі про огляд об’єктів Замовника (місць встановлення систем протипожежного захисту), який має бути завірений уповноваженою особою Замовника, так як об’єкт належить до об’єктів критичної інфраструктури і надання документації по ньому можливо тільки безпосередньо на об’єкті, що проєктується;) неодноразово була визнана АМКУ як незаконною https://radnuk.com.ua/praktyka_zakupivel/praktika-oskarzhennja/obstezhennia-uchasnykom-ob-iekta-zamovnyka-do-provedennia-auktsionu/ Отже, радимо усунути порушення закону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику. Дякуємо за Ваше звернення. Питання розглянуто. Об’єкти проектування відносяться до об’єктів критичної інфраструктури, тому документація може бути розглянута тільки безпосередньо на об’єктах зі складанням актів огляду без ідентифікації учасників.
4.1.3 договір
Дата подання: 25 серпня 2024 14:13
Дата відповіді: 28 серпня 2024 15:24
п.4.1.3 договору суперечить чинному законодасвтву- для надання послуг із інженерного проєктування ліцензія не потрібна.
Відповідь: Шановний Учаснику. Дякуємо за Ваше звернення. Пункт 4.1.3 буде виключений з проекту договору.
3 обєкті
Дата подання: 26 серпня 2024 11:42
Дата відповіді: 28 серпня 2024 15:55
в закупівлі ви зазначаєте 3 різні об'єкти (3 різні адреси) - в такому випадку для кожної адреси буде свій розрахунок класу наслідків, 3 окремі проєкти, 3 окремі кошториси та 3 окремі експертні звіти. і саме головне, мало би були 3 окремі лоти, а не просто одна закупівля.
Відповідь: Шановний Учаснику. Дякуємо за Ваше звернення. Замовник визначає на свій розсуд необхідність розбиття на лоти.
акт огляду 2
Дата подання: 28 серпня 2024 15:26
Дата відповіді: 30 серпня 2024 15:30
ми не заперечуємо щодо необхідності в акті огляду але для переможця !!! радим спочатку вам ознайомитися із практикою оскарження даної вимоги, якщо ви не хочте також побачити себе в статистиці АКМУ:
Нагадуємо Замовнику що вимога "Огляд об’єкту учасниками» в період уточнень є обов’язковим, що підтверджується підписом уповноваженої особи Замовника на відповідному документі! - є вже давно визнана АМК НЕДОПУСТИМОЮ, ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ. Дана вимога є незаконною та дискримінаційною, оскільки порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям, добросовісній конкуренції серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Тим більше, дана вимога є недопустимою, адже Замовник зможе не підписувати акт, посилаючись на виникнення обставин, наприклад: відсутність на робочому місці уповноваженої особи. Встановивши вимогу про огляд об’єкта, про що повинно бути документально зафіксовано у вигляді акту обстеження об’єкта за підписами Замовника та Учасника, Замовник СВІДОМО та НАВМИСНО обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Так як учасники які мають необхідну матеріально-технічну базу, необхідну кількість працівників, досвід надання аналогічних робіт та відповідають всім встановленим вимогам, однак не змогли відвідати об’єкт, не зможуть бути визнані переможцем торгів, оскільки не відповідатимуть даній вимогі, яка встановлена у Тендерній документації. Встановивши дану вимогу Замовник ЦІЛЕСПРЯМОВАНО обмежуєте коло потенційних учасників, які зареєстровані в інших містах та областях. Даний огляд понесе в собі додаткові витрати. Наше підприємство не може відряджати своїх працівників на огляд до Замовників з якими невідомо чи буде заключений договір. Окрім того, на даний момент проведення таких оглядів об’єктів на території України є дещо недоречним та недоцільним. На даний момент на всій території України введено та діє воєнний стан (внаслідок військової агресії Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-ІХ (зі змінами, внесеними Указом від 14 березня 2022 року № 133/2022, затвердженим Законом України від 15 березня 2022 року № 2119-ІХ, Указом від 18 квітня 2022 року № 259/2022, затвердженим Законом України від 21 квітня 2022 року № 2212-ІХ, Указом від 17 травня 2022 року № 341/2022, затвердженим Законом України від 22 травня 2022 року № 2263-ІХ, Указом від 12 серпня 2022 року № 573/2022, затвердженим Законом України від 15 серпня 2022 року № 2500-ІХ, Указом від 7 листопада 2022 року № 757/2022, затвердженим Законом України від 16 листопада 2022 року № 2738-ІХ, Указом Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 06.02.2023 № 59/2023, затвердженим Законом України від 7 лютого 2023 року № 2916-ІХ). Вимагаємо вилучити вимогу про огляд об’єкту, як таку що є дискримінаційною, обмежує коло учасників та прямо порушує норми чинного законодавства України у сфері публічних закупівель. Даною дискримінаційною вимогою, Замовник порушує частину першу статті 5 «Про публічні закупівлі», оскільки про максимальну економію Замовник не задумується встановлюючи вимоги до Учасників, які в подальшому призведуть до збільшення витрат понесених Учасниками під час додаткового виїзду на об’єкт. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є, є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України й в фінмоніторинг.
Посилання на АМКУ та радник
https://radnuk.com.ua/praktyka_zakupivel/praktika-oskarzhennja/obstezhennia-uchasnykom-ob-iekta-zamovnyka-do-provedennia-auktsionu/
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику. Дякуємо за Ваше звернення. До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
про огляд
Дата подання: 28 серпня 2024 17:24
Дата відповіді: 30 серпня 2024 15:30
сподіваюсь що ви розумієте, що АМКУ навіть особливо нічого не треба буде придумувати, вони просто скопіюють своє одне із попередніх рішень щодо незаконності вимоги попереднього обстеження і висунуть вам вимогу щодо обов'язкового усунення незаконних вимог. Чи ви маєте в цьому сумнів ?
Відповідь: Шановний Учаснику. Дякуємо за Ваше звернення. До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
клас наслідків
Дата подання: 29 серпня 2024 10:40
Дата відповіді: 30 серпня 2024 15:36
закупівлею передбачено облаштування системи по трьом різним адресам і кругом ви пишете що це буде СС3 і даєте відповідь лише по адресі по вул. Гончара. А що по іншим адресам (вул. Бережанська та вул. Круглоуніверситетська) на підставі яких показників ви визначили що це буде теж СС3 ???
Відповідь: Шановний Учаснику. Дякуємо за Ваше звернення. У додатку № 3 до тендерної документації "ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ НА ПРОЄКТУВАННЯ ПРОЕКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ПО ОБ’ЄКТУ)" вказані класи (наслідки) відповідності по кожному об'єкту окремо.
Пункт 1.11. Технічного завдання по об'єкту вул. Олеся Гончара, 55-А - СС3
Пункт 1.11. Технічного завдання по об'єкту вул. Круглоуніверситетська, 20/1 - СС2
Пункт 1.11. Технічного завдання по об'єкту вул. Бережанська, 7 - СС2
Пункт 1.11. Технічного завдання по об'єкту вул. Олеся Гончара, 55-А - СС3
Пункт 1.11. Технічного завдання по об'єкту вул. Круглоуніверситетська, 20/1 - СС2
Пункт 1.11. Технічного завдання по об'єкту вул. Бережанська, 7 - СС2
ЩОдо тендерної документації
Дата подання: 04 вересня 2024 13:16
Дата відповіді: 04 вересня 2024 13:25
Шановний замонику просимо оновити тендерну докуметацію, відповідно до наданих вами відповідей на звернення учасників
Відповідь: Шановний Учаснику. Дякуємо за Ваше звернення. Протягом дня будуть опубліковані зміни.
Інформація про відміну
Скасовано
Дата скасування відміни: | 06 вересня 2024 12:30 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | На виконання вимог пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, а саме закінчився строк поставки товару. |
Документи:
06 вересня 2024 12:30
|
Протокол УО № 73 від 06.09.2024 про відміну торгів.PDF |
Виконано
Дата оприлюднення: | 06 вересня 2024 12:35 |
Кінець періоду оскарження: | 17 вересня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 17 вересня 2024 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | На виконання вимог пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, а саме невірно визначено предмет закупівлі |
Документи:
06 вересня 2024 12:35
|
Електронний підпис |
06 вересня 2024 12:34
|
Протокол УО № 73 від 06.09.2024 про відміну торгів.PDF |