Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Обухівської міської ради Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 04362680 |
Вебсайт: | http://obcity.gov.ua |
Місцезнаходження: | 08700 , Україна , Київська обл., Обухів, 08700, Київська обл., місто Обухів, ВУЛ.КИЇВСЬКА, будинок 10 |
Контактна особа: |
Геля Ірина Петрівна 380443650320 OBUHIV_VK@UKR.NET |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 серпня 2024 16:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 вересня 2024 12:00 |
Початок аукціону: | 05 вересня 2024 13:47 |
Початок аукціону: | 05 вересня 2024 13:47 |
Очікувана вартість: | 6 910 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 34 550,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений Товар належної якості здійснюються Покупцем у національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника. Оплата за Договором здійснюється на підставі Видаткової накладної на товар протягом 30 календарних днів з дня її підписання Сторонами. Покупець не несе відповідальності перед Постачальником за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань у разі затримки фінансування з бюджету та проплати через ДКСУ. У разі ненадання Постачальником усіх необхідних документів Покупець має право затримати оплату за Договором до моменту їх отримання. У цьому випадку зобов’язання Покупця з оплати не вважається простроченим. Бюджетні зобов’язання за цим Договором виникають у Покупця у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 серпня 2024 09:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 серпня 2024 09:35 |
Тендерна документація (зі змінами)30082024.docx | |
30 серпня 2024 09:35 |
Протокол 72.pdf | |
30 серпня 2024 09:35 |
Перелік змін Додаток 3.pdf | |
30 серпня 2024 09:35 |
Перелік змін Додаток 2.pdf | |
28 серпня 2024 14:51 |
Протокол 64.pdf | |
28 серпня 2024 14:51 |
Зміни прелік.pdf | |
28 серпня 2024 14:51 |
Тендерна документація (зі змінами).docx | |
28 серпня 2024 14:51 |
Додаток 6 (зі змінами).docx | |
28 серпня 2024 14:51 |
Додаток 5.docx | |
28 серпня 2024 14:51 |
Додаток 4 (зі змінами).docx | |
28 серпня 2024 14:51 |
Додаток 3.docx | |
28 серпня 2024 14:51 |
Додаток 2.docx | |
28 серпня 2024 14:51 |
Додаток 1.docx | |
23 серпня 2024 16:45 |
Додаток 3.docx | |
23 серпня 2024 16:45 |
Додаток 1.docx | |
23 серпня 2024 16:45 |
Додаток 5.docx | |
23 серпня 2024 16:45 |
Тендерна документація.docx | |
23 серпня 2024 16:45 |
Додаток 6.docx | |
23 серпня 2024 16:45 |
Додаток 2.docx | |
23 серпня 2024 16:45 |
Додаток 4.docx |
30 серпня 2024 09:35 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
30 серпня 2024 09:35 |
Тендерна документація (зі змінами)30082024.docx
|
||||||
30 серпня 2024 09:35 |
Протокол 72.pdf
|
||||||
30 серпня 2024 09:35 |
Перелік змін Додаток 3.pdf
|
||||||
30 серпня 2024 09:35 |
Перелік змін Додаток 2.pdf
|
||||||
28 серпня 2024 14:51 |
Протокол 64.pdf
|
||||||
28 серпня 2024 14:51 |
Зміни прелік.pdf
|
||||||
28 серпня 2024 14:51 |
Тендерна документація (зі змінами).docx
|
||||||
28 серпня 2024 14:51 |
Додаток 6 (зі змінами).docx
|
||||||
28 серпня 2024 14:51 |
Додаток 5.docx
|
||||||
28 серпня 2024 14:51 |
Додаток 4 (зі змінами).docx
|
||||||
28 серпня 2024 14:51 |
Додаток 3.docx
|
||||||
28 серпня 2024 14:51 |
Додаток 2.docx
|
||||||
28 серпня 2024 14:51 |
Додаток 1.docx
|
||||||
23 серпня 2024 16:45 |
Додаток 3.docx
|
||||||
23 серпня 2024 16:45 |
Додаток 1.docx
|
||||||
23 серпня 2024 16:45 |
Додаток 5.docx
|
||||||
23 серпня 2024 16:45 |
Тендерна документація.docx
|
||||||
23 серпня 2024 16:45 |
Додаток 6.docx
|
||||||
23 серпня 2024 16:45 |
Додаток 2.docx
|
||||||
23 серпня 2024 16:45 |
Додаток 4.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до п.1, 2 ст. 32 Кодексу цивільного захисту України, основними видами захисних споруд є:
1) сховище - це герметична споруда, в якій створені умови для перебування людей та їх захисту протягом певного часу (не менше 48 годин) шляхом виключення або зменшення прогнозованого впливу небезпечних чинників, що можуть виникнути внаслідок надзвичайної ситуації, застосування зброї масового ураження та звичайних засобів ураження під час воєнних (бойових) дій та/або терористичних актів;
2) протирадіаційне укриття - це негерметична споруда, в якій створені умови для перебування людей та їх захисту протягом певного часу (не менше 48 годин) шляхом зменшення прогнозованого впливу небезпечних чинників, які можуть виникнути внаслідок надзвичайної ситуації, та іонізуючого опромінення у разі радіаційної аварії і радіоактивного забруднення місцевості та непрямої дії звичайних засобів ураження під час воєнних (бойових) дій та/або терористичних актів.
2. Для укриття населення також використовуються споруди подвійного призначення - будівлі, споруди чи їх окремі частини, призначені для використання за основним функціональним призначенням з метою забезпечення суспільних або господарських потреб, а також мають відповідні захисні властивості та спроектовані, побудовані або пристосовані таким чином, щоб забезпечити умови для тимчасового перебування людей у разі виникнення небезпеки їх життю та здоров’ю під час надзвичайної ситуації, воєнних (бойових) дій та терористичних актів.
Первинне (мобільне) укриття - це технічний виріб, у тому числі блок-модульного типу, призначений для короткострокового (до 4 годин) захисту населення на місцевості шляхом зменшення непрямої дії звичайних засобів ураження під час воєнних (бойових) дій.
Первинне (мобільне) укриття монтується чи виготовляється з дотриманням вимог національних стандартів та/або технічних регламентів, що заявлені у документі про відповідність.
Потреба у будівництві (розміщенні) первинних (мобільних) укриттів визначається уповноваженими на це органами у разі необхідності в додатковому укритті населення у місцях можливого скупчення людей на місцевості (на зупинках транспорту, в парках, місцях відпочинку тощо) в особливий період.
Найпростіше укриття - це цокольне або підвальне приміщення, інша споруда підземного простору, в якій створені умови для тимчасового перебування людей (не менше 48 годин) у разі виникнення небезпеки їх життю та здоров’ю з метою зменшення непрямої дії звичайних засобів ураження під час воєнних (бойових) дій та/або терористичних актів.
Захисні споруди цивільного захисту, споруди подвійного призначення, первинні (мобільні) та найпростіші укриття складають фонд захисних споруд цивільного захисту, є об’єктами такого фонду, мають стратегічне значення для забезпечення захисту населення і належать до засобів колективного захисту.
В особливий період нарощування фонду захисних споруд цивільного захисту здійснюється шляхом будівництва захисних споруд цивільного захисту, споруд подвійного призначення та виготовлення (монтування) первинних (мобільних) і облаштування найпростіших укриттів, а також (у разі потреби) відновлення пошкоджених (зруйнованих) об’єктів фонду захисних споруд цивільного захисту.
Зазначаємо, що станом на сьогодні Кодекс цивільного захисту України не містить посилання щодо швидкоспоруджуваних захисних споруд цивільного захисту . Враховуючи зазначене вище, Відповідно до Кодексу цивільного захисту України, в ТЕХНІЧНІЙ СПЕЦІФІКАЦІЇ були зазначені саме такі параметри:
Первинне (мобільне) укриття - це технічний виріб, у тому числі блок-модульного типу, призначений для короткострокового (до 4 годин) захисту населення на місцевості шляхом зменшення непрямої дії звичайних засобів ураження під час воєнних (бойових) дій.
Первинне (мобільне) укриття монтується чи виготовляється з дотриманням вимог національних стандартів та/або технічних регламентів, що заявлені у документі про відповідність. Якість, параметри та виготовлення повинні відповідати ДСТУ 9195:2022 «Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту модульного типу».
Запропонована Замовником специфікація не суперечить основним вимогам як Кодексу цивільного захисту України, так і ДСТУ 9195:2022
Проте, звернення не містить конкретного запитання, чи конкретного твердження що саме, на думку автора є невідповідністю, у зв’язку з чим Замовник не може по суті надати відповідь на таке звернення.
Технічна специфікація тендерної документації складена відповідно до чинного законодавства України.
Звертаємо також увагу, що 30 серпня 2024 року було оприлюднено Тендерну документацію в новій редакції, якою частково внесено зміни і до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-11-04-000011 ● cbc3b5c5aa8a4f8facf62844e093d0ab
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 листопада 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 листопада 2024 12:38 |
01.11.2024 № 151
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Держаудитслужби від 24.10.2024 №003100-18/13263-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 01.11.2024 № 151
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
7 UA-2024-08-23-009595-a 23.08.2024 Виконавчий комітет Обухівської міської ради Київської області Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-07 12:07:09
Запит на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі виконання робіт, а саме: Захисна споруда цивільного захисту модульного типу на 150 осіб, 44210000-5 — Конструкції та їх частини за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-23-009595-a), яку проведено Виконавчим комітетом Обухівської міської ради Київської області (далі - Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надайте посилання на доступну для перегляду сторінку власного веб-сайту (або на офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкт управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. У Додатку 4 до тендерної документації щодо інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічній специфікації зазначено, що якість, параметри та виготовлення повинні відповідати ДСТУ 9195:2022 «Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту модульного типу». Відповідно до п.7.1. ДСТУ 9195:2022 «ШСЗСЦЗ модульного типу необхідно обладнувати системами вентиляції відповідно до вимог ДБН В.2.2-5», а також у п.6.1.16. ДСТУ 9195:2022 «у ШСЗСЦЗ модульного типу рекомендовано облаштування відкидних місць для сидіння та лежання, що закріплюють по периметру стін основних приміщень». При цьому, у Додатку 4 до тендерної документації зазначено, що споруда повинна мати природню вентиляцію внутрішніх приміщень з врахуванням повітрообміну повітря та основне приміщення - обладнане лавками для сидіння зі спинками (повинні бути окремо стоячі, без закріплення для можливості переміщення/комбінування), у кількості, необхідній для одночасного перебування 150 осіб, із матеріалів які дозволяють здійснювати їх санітарно-гігієнічну обробку та не містити легкозаймистих матеріалів. Надайте пояснення щодо вищезазначеної невідповідності вимогам ДСТУ 9195:2022.
4. Надайте інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 04.10.2024 №1 до договору від 16.09.2024 №165.
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеження волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-12 13:20:44
Відповідь на запит
Пояснення на запит замовнику
07.11.2024 12:07, в рамках проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-08-23-009595-a, посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-M-2024-11-04-000011 від 04.11.2024 12:38 в електронній системі закупівель оприлюднено запит замовнику про надання інформації від 07.11.2024 12:07 наступного змісту:
«Запит на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі виконання робіт, а саме: Захисна споруда цивільного захисту модульного типу на 150 осіб, 44210000-5 — Конструкції та їх частини за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-23-009595-a), яку проведено Виконавчим комітетом Обухівської міської ради Київської області (далі - Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів): 1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2. Надайте посилання на доступну для перегляду сторінку власного веб-сайту (або на офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкт управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. У Додатку 4 до тендерної документації щодо інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічній специфікації зазначено, що якість, параметри та виготовлення повинні відповідати ДСТУ 9195:2022 «Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту модульного типу». Відповідно до п.7.1. ДСТУ 9195:2022 «ШСЗСЦЗ модульного типу необхідно обладнувати системами вентиляції відповідно до вимог ДБН В.2.2-5», а також у п.6.1.16. ДСТУ 9195:2022 «у ШСЗСЦЗ модульного типу рекомендовано облаштування відкидних місць для сидіння та лежання, що закріплюють по периметру стін основних приміщень». При цьому, у Додатку 4 до тендерної документації зазначено, що споруда повинна мати природню вентиляцію внутрішніх приміщень з врахуванням повітрообміну повітря та основне приміщення - обладнане лавками для сидіння зі спинками (повинні бути окремо стоячі, без закріплення для можливості переміщення/комбінування), у кількості, необхідній для одночасного перебування 150 осіб, із матеріалів які дозволяють здійснювати їх санітарно-гігієнічну обробку та не містити легкозаймистих матеріалів. Надайте пояснення щодо вищезазначеної невідповідності вимогам ДСТУ 9195:2022. 4. Надайте інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 04.10.2024 №1 до договору від 16.09.2024 №165. Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеження волі на строк до трьох років».
На виконання частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області надає наступні пояснення.
Щодо запитання № 1
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з урахуванням інформації, отриманої з Інтернет-ресурсів, та на підставі отриманих комерційних пропозицій.
Щодо запитання № 2.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на сайті Обухівської міської ради за посиланням: https://obcity.gov.ua/miska-rada/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-yogo-ochikuvanoyi-vartosti-ta-abo-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya/.
Щодо запитання № 3.
Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Умови тендерної документації дійсно містять положення, що якість, параметри та виготовлення повинні відповідати ДСТУ 9195:2022 «Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту модульного типу». Крім того, зазначено, що Захисна споруда цивільного захисту модульного типу на 150 осіб монтується чи виготовляється з дотриманням вимог національних стандартів та/або технічних регламентів, що заявлені у документі про відповідність. Оскільки національний стандарт ДСТУ 9195:2022 «Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту модульного типу» містить ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ для різних видів та способів виготовлення та облаштування захисних споруд, замовником у Додатку 4 було визначено конкретні технічні параметри (специфікації), які відповідають фактичній потребі замовника торгів. Отже, умови тендерної документації не означають, що кожен пункт стандарту буде відображатись у технічній специфікації та товарі, що закуповується. Технічна специфікація містить конкретні вимоги/параметри до товару.
Зокрема, п.6.1.16. ДСТУ 9195:2022 містить положенгня «у ШСЗСЦЗ модульного типу рекомендовано облаштування відкидних місць для сидіння та лежання, що закріплюють по периметру стін основних приміщень». Відповідно, це є рекомендацією, і Замовником було визначено потребу у лавках для сидіння зі спинками та передбачено, що вони повинні бути окремо стоячі, без закріплення для можливості переміщення/комбінування). Така вимога зумовлена тим, що розташування сидячих місць виключно «по периметру стін» означає меншу вмістимість (по кількості) людей, що підлягають укриттю. А лави, які можна переміщувати, за потреби, можна прибрити/перемістити чи розставити як того вимагатимуть фактичні обставини.
Також, замовником самостійно було визначено вимоги щодо системи вентиляції, і передбачено, що споруда повинна мати природню вентиляцію внутрішніх приміщень.
Повідомляємо, що враховуючи внесення змін до чинного законодавства, які відбувались під час проведення процедури закупівлі та виконання договору (зокрема, внесення змін до Порядку створення, утримання фонду захисних споруд цивільного захисту, включення об’єктів до складу та виключення таких об’єктів з фонду захисних споруд цивільного захисту та ведення його обліку, що набули чинності 29.09.2024 року, захисна споруда була взята на облік уповноваженим органом ДСНС, як первинне (мобільне) укриття, що відповідає Технічному регламенту засобів цивільного захисту, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 26 травня 2023 р. № 535.
Щодо четвертого запитання. На підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 04.10.2024 №1 до договору від 16.09.2024 №165, прикріплюємо файли:
- Лист КП «Завод залізобетонних виробів №1» Від 02.10.2024 року;
- Висновок від 30.09.2024 р. щодо використання теплових насосів (кондиціонерів);
- КВАЛІФІКАЦІЙНИЙ СЕРТИФІКАТ.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Виконавчим комітетом Обухівської міської ради Київської області прийнято до уваги висновок проведеного моніторингу та здійснені заходи щодо недопущення виявлених порушень у наступних, подальших закупівлях. Зокрема, з фахівцями з публічних закупівель (уповноваженими особами) проведена роз’яснювальна робота. Уповноважена особа Геля І.П. прийняла до уваги, та зобов’язується посилити увагу та якісно готувати і перевіряти тендерну документацію з дотриманням всіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 із змінами, внесеними згідно Постановами Кабінету Міністрів України.
2024-11-25 16:18:32
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 грудня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення частини 2 ст.22 Закону №922)
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 вересня 2024 14:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Л7" |
6 480 000,00
UAH з ПДВ
|
6 480 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО « ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ №1» |
6 500 000,00
UAH з ПДВ
|
6 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Л7" #45242442 |
Відхилено |
6 480 000,00
UAH з ПДВ
|
09 вересня 2024 14:03
|
КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО « ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ №1» #05514821 |
Переможець |
6 500 000,00
UAH з ПДВ
|
09 вересня 2024 15:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 жовтня 2024 11:15
|
ДУ 1 до Дог 165.pdf | зміни до договору |
08 жовтня 2024 11:15
|
Електронний підпис | укладений |
16 вересня 2024 11:47
|
Дог 165.pdf | укладений |
16 вересня 2024 11:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 165 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Захисна споруда цивільного захисту модульного типу на 150 осіб | 1 | комплект |
6 500 000,00
UAH з ПДВ
|