Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Захисна споруда цивільного захисту модульного типу на 150 осіб
Очікувана вартість
6 910 000,00 UAH
UA-2024-08-23-009595-a 7412540aea774bda8123f8fff9be91a5
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Геля Ірина Петрівна

380443650320 OBUHIV_VK@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Обухівської міської ради Київської області
Код ЄДРПОУ: 04362680
Вебсайт: http://obcity.gov.ua
Місцезнаходження: 08700 , Україна , Київська обл., Обухів, 08700, Київська обл., місто Обухів, ВУЛ.КИЇВСЬКА, будинок 10
Контактна особа: Геля Ірина Петрівна
380443650320
OBUHIV_VK@UKR.NET
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 серпня 2024 16:45
Звернення за роз’ясненнями: до 01 вересня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 вересня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2024 12:00
Початок аукціону: 05 вересня 2024 13:47
Початок аукціону: 05 вересня 2024 13:47
Очікувана вартість: 6 910 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Захисна споруда цивільного захисту модульного типу на 150 осіб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2024
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар належної якості здійснюються Покупцем у національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника. Оплата за Договором здійснюється на підставі Видаткової накладної на товар протягом 30 календарних днів з дня її підписання Сторонами. Покупець не несе відповідальності перед Постачальником за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань у разі затримки фінансування з бюджету та проплати через ДКСУ. У разі ненадання Постачальником усіх необхідних документів Покупець має право затримати оплату за Договором до моменту їх отримання. У цьому випадку зобов’язання Покупця з оплати не вважається простроченим. Бюджетні зобов’язання за цим Договором виникають у Покупця у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2024 16:45
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2024 16:45
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2024 16:45
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2024 16:45
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2024 16:45
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2024 16:45
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2024 16:45
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2024 16:45
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2024 16:45
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2024 16:45
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2024 16:45
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2024 16:45
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2024 16:45
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2024 16:45
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2024 16:45
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2024 16:45
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2024 16:45
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2024 16:45
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2024 16:45
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2024 16:45
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2024 16:45
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 серпня 2024 16:45

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

30 серпня 2024 09:35
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
30 серпня 2024 09:35
Тендерна документація (зі змінами)30082024.docx
30 серпня 2024 09:35
Протокол 72.pdf
30 серпня 2024 09:35
Перелік змін Додаток 3.pdf
30 серпня 2024 09:35
Перелік змін Додаток 2.pdf
28 серпня 2024 14:51
Протокол 64.pdf
28 серпня 2024 14:51
Зміни прелік.pdf
28 серпня 2024 14:51
Тендерна документація (зі змінами).docx
28 серпня 2024 14:51
Додаток 6 (зі змінами).docx
28 серпня 2024 14:51
Додаток 5.docx
28 серпня 2024 14:51
Додаток 4 (зі змінами).docx
28 серпня 2024 14:51
Додаток 3.docx
28 серпня 2024 14:51
Додаток 2.docx
28 серпня 2024 14:51
Додаток 1.docx
23 серпня 2024 16:45
Додаток 3.docx
23 серпня 2024 16:45
Додаток 1.docx
23 серпня 2024 16:45
Додаток 5.docx
23 серпня 2024 16:45
Тендерна документація.docx
23 серпня 2024 16:45
Додаток 6.docx
23 серпня 2024 16:45
Додаток 2.docx
23 серпня 2024 16:45
Додаток 4.docx
30 серпня 2024 09:35
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2024 14:51
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 серпня 2024 16:45
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
30 серпня 2024 09:35
Тендерна документація (зі змінами)30082024.docx
30 серпня 2024 09:35
Протокол 72.pdf
30 серпня 2024 09:35
Перелік змін Додаток 3.pdf
30 серпня 2024 09:35
Перелік змін Додаток 2.pdf
28 серпня 2024 14:51
Протокол 64.pdf
28 серпня 2024 14:51
Зміни прелік.pdf
28 серпня 2024 14:51
Тендерна документація (зі змінами).docx
28 серпня 2024 14:51
Додаток 6 (зі змінами).docx
28 серпня 2024 14:51
Додаток 5.docx
28 серпня 2024 14:51
Додаток 4 (зі змінами).docx
28 серпня 2024 14:51
Додаток 3.docx
28 серпня 2024 14:51
Додаток 2.docx
28 серпня 2024 14:51
Додаток 1.docx
23 серпня 2024 16:45
Додаток 3.docx
23 серпня 2024 16:45
Додаток 1.docx
23 серпня 2024 16:45
Додаток 5.docx
23 серпня 2024 16:45
Тендерна документація.docx
23 серпня 2024 16:45
Додаток 6.docx
23 серпня 2024 16:45
Додаток 2.docx
23 серпня 2024 16:45
Додаток 4.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

стіни
Дата подання: 26 серпня 2024 14:27
Дата відповіді: 28 серпня 2024 14:52
Доброго дня! товщина стін сходового маршу означає товщину стін після вхідних дверей?
Відповідь: Ваше звернення розглянуто, внесено зміни до тендерної документації
Параметри споруд
Дата подання: 27 серпня 2024 11:03
Дата відповіді: 29 серпня 2024 17:31
Тендерна документація замовника містить вимогу про те, що захисна споруда цивільного захисту модульного типу монтується чи виготовляється з дотриманням вимог національних стандартів та/або технічних регламентів, що заявлені у документі про відповідність. Якість, параметри та виготовлення повинні відповідати ДСТУ 9195:2022 «Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту модульного типу». Проте, параметри та вимоги до облаштування споруди, що містить тендерна документація в частині конкретних розмірів споруд (загальна висота, ширина стін та стелі) не відповідають вимогам ДСТУ 9195:2022 та ДБН.В.2.2.-5:2023, а саме: - пунктам 3.3, 5.1., 5.2. (надмірний тиск у фронті повітряної ударної хвилі), 5.4, 5.13, 6.1.2, (монтування готової до використання споруди у термін, що не перевищує 48годин), 6.1.17( двоярусне розташування місць для сидіння та лежання при висоті приміщень від 2,3 м). - пунктам 14.2.2.4, 14.2.2.1, 14.2.3.4(сумарно всі шари конструкції повинні відповідати умові hпр-≥330мм), 14.2.3.5 (влаштування додаткового протискольного армування, сталевими сітками діаметром стрижнів не нижче ф2), 14.2.3.6(збільшення опору конструкції), а також не враховано обов’язковий додаток А ДБН В.2.2-5:2023. Крім того, визначені Замовником параметри (загальна висота, ширина стін та стелі) обмежують право на участь інших учасників – безпосередніх виробників сертифікованих захисних споруд цивільного захисту, які мають сертифікати якості та відповідності, підтвердження виконання аналогічних договорів, позитивні листи - відгуки та гарантують можливість і вчасність виготовлення та монтажу якісного Товару. Конкретно визначені поза межами ДБН В.2.2-5:2023 та без обгрунтування параметри (загальна висота, ширина стін та стелі) захисних споруд цивільного захисту є підставою вважати проведення тендеру під одного конкретного виконавця, тобто наявність зацікавленості у результаті закупівлі. В зв’язку із викладеним, прошу внести зміни до Тендерної документації в частині параметрів захисних споруд цивільного захисту та привести такі у відповідність до вимог ДСТУ 9195:2022 та ДБН.В.2.2.-5:2023.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше запитання розглянуто, повідомляємо, що товар, який пропонується, повинен відповідати ДСТУ 9195:2022 «Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту модульного типу». Крім того, умовами тендерної документації встановлено мінімальні параметри (вимоги), які не суперечать державному стандарту. При бажанні, усі потенційні учасники можуть взяти участь у закупівлі, запропонувавши товар відповідно до вимог, передбачених тендерною документацією. Оскільки закупівля на захисну споруду цивільного захисту наземного розташування, замовником передбачено товщину стін (не менше 600мм та товщину стелі не менше 400мм). Крім того, рекомендаціями щодо нарощування фонду захисних споруд цивільного захисту закладів освіти та критеріїв/методології відбору проектних рішень для організації укриття здобувачів освіти та персоналу залежно від типу території, військових ризиків тощо, які розроблені міжвідомчою робочої групою на виконання пункту 11 протоколу наради від 24 травня 2023 р. «Про завершення 2022/23 навчального року та підготовку закладів освіти до 2023/24 навчального року», що надійшов з дорученням Прем'єр- міністра України від 27.05.2023 № 16293/0/1-23, наказу Міністерства освіти і науки України від 05.07.2023 № 818, містить вимоги, що необхідні захисні властивості як правило забезпечують об’єкти зі стінами 2 – 2,5 цеглини завтовшки, або з цільних залізобетонних конструкцій (блоків, панелей) товщиною від 56 см. Крім того, аналіз ринку свідчить про те, що на ринку є мінімум два-три постачальника, які здійснюють виробництво і реалізацію товару з такими технічними параметрами.
зміни у документацію
Дата подання: 28 серпня 2024 16:16
Дата відповіді: 30 серпня 2024 09:37
Перелік змін містить інформацію про встановлення біотуалетів (в комплекті - 2 шт.) та рукомийників - 2 шт., а у Додатку 4 і Проєкті договору зазначено кількість по три штуки, яка кількість вірна?
Відповідь: Внесено зміни. Додаток оприлюднено в новій редакції
Щодо природньої вентиляції
Дата подання: 29 серпня 2024 09:22
Дата відповіді: 30 серпня 2024 10:12
Шановний замовнику, у технічному завданні вказано, що "споруда повинна мати природню вентиляцію внутрішніх приміщень з врахуванням повітрообміну повітря на 100 чоловік з розрахунку 60 м3/год на одного чоловіка". Відповідно розрахунок повітрообміну має складати в загальному на споруду 6000 м.куб/год. Яким чином природня вентиляція може забезпечити такий повітрообмін? І вкажіть, будь-ласка, якими нормами чи стандартами решламентується ця вимога?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до тендерної документації 28.08 2024
Невідповідність законодавству
Дата подання: 29 серпня 2024 10:23
Дата відповіді: 30 серпня 2024 10:39
На підставі оголошення про проведення відкритих торгів щодо закупівлі предмета «44210000-5 Конструкції та їх частини (Захисна споруда цивільного захисту модульного типу)», нами було виявлено низку невідповідностей у додатках до тендерної документації, що потребують негайного виправлення. Невідповідність у визначенні предмета закупівлі: У Додатку 4 до тендерної документації, в розділі «Технічна специфікація (Технічні вимоги)», зазначено, що товар, який вимагається Замовником, є «Захисна споруда цивільного захисту модульного типу на 150 осіб». Однак, відповідно до Кодексу цивільного захисту України, під захисною спорудою цивільного захисту розуміють герметичну/негерметичну споруду, в якій створені умови для перебування людей та їх захисту протягом певного часу (не менше 48 годин). Технічний виріб, у тому числі блок-модульного типу, призначений для короткострокового (до 4 годин) захисту населення на місцевості шляхом зменшення непрямої дії звичайних засобів ураження під час воєнних (бойових) дій є первинним мобільним укриттям. Невідповідність вимогам ДСТУ 9195:2022: Даний стандарт, що стосується швидкоспоруджуваних захисних споруд цивільного захисту модульного типу, не містить рекомендацій для «захисних споруд цивліьного захисту». Таким чином, наведені у тендерній документації вимоги суперечать положенням ДСТУ 9195:2022, що створює ризики неправильної оцінки та використання закуплених споруд. Порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі»: Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні специфікації повинні відповідати законодавчим вимогам та чинним стандартам. Запропонована Вами специфікація суперечить вимогам як Кодексу цивільного захисту України, так і ДСТУ 9195:2022. Згідно з Законом України "Про публічні закупівлі", предмет закупівлі має бути чітко визначений, з урахуванням чинного законодавства та нормативних актів. Невідповідність визначення предмету закупівлі може призвести до дискваліфікації учасників тендеру, неправомірного використання бюджетних коштів та подальших юридичних наслідків для Замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст. 2 Кодексу цивільного захисту України, захисні споруди цивільного захисту - інженерні споруди, призначені для захисту населення від впливу небезпечних факторів, що виникають внаслідок надзвичайних ситуацій, воєнних дій або терористичних актів.
Відповідно до п.1, 2 ст. 32 Кодексу цивільного захисту України, основними видами захисних споруд є:
1) сховище - це герметична споруда, в якій створені умови для перебування людей та їх захисту протягом певного часу (не менше 48 годин) шляхом виключення або зменшення прогнозованого впливу небезпечних чинників, що можуть виникнути внаслідок надзвичайної ситуації, застосування зброї масового ураження та звичайних засобів ураження під час воєнних (бойових) дій та/або терористичних актів;
2) протирадіаційне укриття - це негерметична споруда, в якій створені умови для перебування людей та їх захисту протягом певного часу (не менше 48 годин) шляхом зменшення прогнозованого впливу небезпечних чинників, які можуть виникнути внаслідок надзвичайної ситуації, та іонізуючого опромінення у разі радіаційної аварії і радіоактивного забруднення місцевості та непрямої дії звичайних засобів ураження під час воєнних (бойових) дій та/або терористичних актів.
2. Для укриття населення також використовуються споруди подвійного призначення - будівлі, споруди чи їх окремі частини, призначені для використання за основним функціональним призначенням з метою забезпечення суспільних або господарських потреб, а також мають відповідні захисні властивості та спроектовані, побудовані або пристосовані таким чином, щоб забезпечити умови для тимчасового перебування людей у разі виникнення небезпеки їх життю та здоров’ю під час надзвичайної ситуації, воєнних (бойових) дій та терористичних актів.
Первинне (мобільне) укриття - це технічний виріб, у тому числі блок-модульного типу, призначений для короткострокового (до 4 годин) захисту населення на місцевості шляхом зменшення непрямої дії звичайних засобів ураження під час воєнних (бойових) дій.
Первинне (мобільне) укриття монтується чи виготовляється з дотриманням вимог національних стандартів та/або технічних регламентів, що заявлені у документі про відповідність.
Потреба у будівництві (розміщенні) первинних (мобільних) укриттів визначається уповноваженими на це органами у разі необхідності в додатковому укритті населення у місцях можливого скупчення людей на місцевості (на зупинках транспорту, в парках, місцях відпочинку тощо) в особливий період.
Найпростіше укриття - це цокольне або підвальне приміщення, інша споруда підземного простору, в якій створені умови для тимчасового перебування людей (не менше 48 годин) у разі виникнення небезпеки їх життю та здоров’ю з метою зменшення непрямої дії звичайних засобів ураження під час воєнних (бойових) дій та/або терористичних актів.
Захисні споруди цивільного захисту, споруди подвійного призначення, первинні (мобільні) та найпростіші укриття складають фонд захисних споруд цивільного захисту, є об’єктами такого фонду, мають стратегічне значення для забезпечення захисту населення і належать до засобів колективного захисту.
В особливий період нарощування фонду захисних споруд цивільного захисту здійснюється шляхом будівництва захисних споруд цивільного захисту, споруд подвійного призначення та виготовлення (монтування) первинних (мобільних) і облаштування найпростіших укриттів, а також (у разі потреби) відновлення пошкоджених (зруйнованих) об’єктів фонду захисних споруд цивільного захисту.
Зазначаємо, що станом на сьогодні Кодекс цивільного захисту України не містить посилання щодо швидкоспоруджуваних захисних споруд цивільного захисту . Враховуючи зазначене вище, Відповідно до Кодексу цивільного захисту України, в ТЕХНІЧНІЙ СПЕЦІФІКАЦІЇ були зазначені саме такі параметри:
Первинне (мобільне) укриття - це технічний виріб, у тому числі блок-модульного типу, призначений для короткострокового (до 4 годин) захисту населення на місцевості шляхом зменшення непрямої дії звичайних засобів ураження під час воєнних (бойових) дій.
Первинне (мобільне) укриття монтується чи виготовляється з дотриманням вимог національних стандартів та/або технічних регламентів, що заявлені у документі про відповідність. Якість, параметри та виготовлення повинні відповідати ДСТУ 9195:2022 «Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту модульного типу».
Запропонована Замовником специфікація не суперечить основним вимогам як Кодексу цивільного захисту України, так і ДСТУ 9195:2022
Рекомендації
Дата подання: 30 серпня 2024 12:12
Дата відповіді: 02 вересня 2024 14:00
Згідно РЕКОМЕНДАЦІЙ щодо нарощування фонду захисних споруд цивільного захисту закладів освіти та критеріїв/методології відбору проектних рішень для організації укриття здобувачів освіти та персоналу залежно від типу території, військових ризиків тощо (розроблених міжвідомчою робочої групою на виконання пункту 11 протоколу наради від 24 травня 2023 р. «Про завершення 2022/23 навчального року та підготовку закладів освіти до 2023/24 навчального року», що надійшов з дорученням Прем'єр-міністра України від 27.05.2023 № 16293/0/1-23, наказу Міністерства освіти і науки України від 05.07.2023 № 818): пункт. 3.3. Разом з цим з метою забезпечення захисних властивостей від дії звичайних засобів ураження важливо, щоб несучі та зовнішні огороджувальні конструкції (стіни, перекриття, покриття) зазначених будівель (споруд, приміщень) були виготовлені із залізобетону, цегли або інших кам'яних матеріалів. пункт 3.4 Під час обстеження об’єктів (будівель, споруд, приміщень), далі – об’єктів будівництва, рекомендовано враховувати вимоги щодо забезпечення захисту у них населення, у тому числі учасників освітнього процесу, від таких небезпечних чинників: дії повітряної ударної хвилі при застосуванні звичайних засобів ураження та побічної дії сучасної зброї масового ураження; дії звичайних засобів ураження (стрілецької зброї, уламків ручних гранат, артилерійських боєприпасів та авіаційних бомб); загроза руйнування (аварії) інших будівель, споруд, інженерних мереж, які розташовані у безпосередній близькості від об'єктів будівництва, що може призвести до травмування або загибелі населення, що підлягає укриттю; зовнішнього іонізуючого випромінювання (у разі радіоактивного забруднення місцевості). ПП.10) П. 3.5. висота приміщень об’єктів, зокрема дверних отворів, становить не менше 2 м (допускається не менше 1,8 м, якщо це було передбачено проектною документацією на її будівництво), а до виступаючих частин окремих будівельних конструкцій та інженерних комунікацій (за винятком дверних отворів) – не менше 1,4 м. Ширина дверних отворів становить не менше ніж 0,9 м (допускається не менше 0,8 м, якщо це було передбачено проектною документацією на її будівництво). Перетинання дверних отворів будівельними конструкціями або інженерними комунікаціями не допускається; ПП. 15 П. 3.5. забезпечено необхідні захисні властивості для захисту від звичайних засобів ураження та зовнішнього іонізуючого випромінювання, встановлених для протирадіаційних укриттів (споруд подвійного призначення із відповідними захисними властивостями). Необхідні захисні властивості як правило забезпечують об’єкти зі стінами 2 – 2,5 цеглини завтовшки, або з цільних залізобетонних конструкцій (блоків, панелей) товщиною від 56 см. Відповідні захисні властивості також забезпечує шар ґрунту товщиною 67 – 78 см (мішок з піском (ґрунтом), укладений поперек конструкції (ряду) . У разі, якщо будівельні конструкції мають меншу товщину, можливо збільшення їх захисних властивостей шляхом додаткового обкладення мішками з ґрунтом (піском), встановлення екранів із залізобетонних конструкцій (панелей, блоків тощо) та/або комбінованим способом. Для заглиблених об’єктів будівництва із залізобетону або цегли, верхня частина яких не відповідає зазначеним рекомендаціям, можливе збільшення захисних властивостей шляхом обкладення їх мішками з ґрунтом (піском), насипання земляного обвалування під час приведення найпростіших укриттів, розташованих у зазначених об’єктах, у готовність до використання за призначенням. Аналогічні методи досягнення необхідних захисних властивостей рекомендовано для зведення наземних, напівзаглиблених або заглиблених фортифікаційних споруд, що планується використовувати як найпростіші укриття. Тобто, технічна специфікація Замовника складена не у відповідності до Рекомендацій, на які посилається Замовник.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ваше запитання розглянуто, повідомляємо наступне, закупівля оголошена на захисну споруду цивільного захисту наземного розташування, замовником передбачено товщину стін (не менше 600мм та товщину стелі не менше 400мм), що чітко відповідає зазначеним вище РЕКОМЕНДАЦІЯМ, а саме: (необхідні захисні властивості як правило забезпечують об’єкти зі стінами 2 – 2,5 цеглини завтовшки, або з цільних залізобетонних конструкцій (блоків, панелей) товщиною від 56 см). Також РЕКОМЕНДАЦІЄЮ передбачено - Аналогічні методи досягнення необхідних захисних властивостей рекомендовано для зведення наземних, напівзаглиблених або заглиблених фортифікаційних споруд, що планується використовувати як найпростіші укриття. Тобто, технічна специфікація Замовника складена у відповідності до вимог Рекомендацій, на які посилається Замовник.У Вашому зверненні частково процитовано зміст Рекомендацій щодо нарощування фонду захисних споруд цивільного захисту закладів освіти та критеріїв/методології відбору проектних рішень для організації укриття здобувачів освіти та персоналу залежно від типу території, військових ризиків тощо (розроблених міжвідомчою робочої групою на виконання пункту 11 протоколу наради від 24 травня 2023 р. «Про завершення 2022/23 навчального року та підготовку закладів освіти до 2023/24 навчального року», що надійшов з дорученням Прем'єр-міністра України від 27.05.2023 № 16293/0/1-23, наказу Міністерства освіти і науки України від 05.07.2023 № 818).
Проте, звернення не містить конкретного запитання, чи конкретного твердження що саме, на думку автора є невідповідністю, у зв’язку з чим Замовник не може по суті надати відповідь на таке звернення.
Технічна специфікація тендерної документації складена відповідно до чинного законодавства України.
Звертаємо також увагу, що 30 серпня 2024 року було оприлюднено Тендерну документацію в новій редакції, якою частково внесено зміни і до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Територія
Дата подання: 30 серпня 2024 14:20
Дата відповіді: 02 вересня 2024 15:04
Шановний Замовнику. Відповідно до технічного завдання на закупівлю укриттів для цивільного населення, яке включає доставку, монтаж та облаштування, просимо надати додаткову інформацію з наступних питань: Земельна ділянка: Які характеристики земельної ділянки, де планується встановлення укриття? (площа, рельєф, наявність комунікацій, доступність для транспортування великих об’єктів тощо). Чи є необхідні дозвільні документи на використання даної земельної ділянки? Якщо ні, хто відповідальний за їх отримання? Облаштування: Які конкретні роботи передбачаєте під терміном "облаштування"? Будемо вдячні за оперативну відповідь, яка дозволить нам точніше підготувати пропозицію, що відповідатиме Вашим вимогам.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що технічна інформація, яка необхідна для підготовки тендерної пропозиції міститься у Додатку 4 до тендерної документації. Така інформація є доволі детальною і передбачає усі аспекти, які мають значення, для учасників. Оскільки закупівля передбачає передачу товару у вигляді готової до використання захисної споруди цивільного захисту модульного типу, із гідроізоляційними характеристиками, облаштуванням стін, підлоги, електрики та інше, відповідно до Додатку 4.
Облаштування
Дата подання: 30 серпня 2024 14:25
Дата відповіді: 02 вересня 2024 15:04
Згідно з пунктом 34 частини 1 Закону України «Про публічні закупівлі» ( далі – Закон) товари — це продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. Тобто йдеться саме про послуги постачання таких товарів. Враховуючи вищевказане просимо убрати вимогу щодо облаштування
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Закупівля передбачає передачу товару у вигляді готової до використання захисної споруди цивільного захисту модульного типу, а не суто в розібраному вигляді стіни, стелю та підлогу. Учасник-переможець повинен передати товар у вигляді готової захисної споруди, а не просто відвантажити блоки або модулі. Відповідно, зазначені у тендерній документації послуги не перевищують вартість товару, а також є невід’ємною частиною для передачі товару у вигляді готової до використання захисної споруди цивільного захисту модульного типу.
Двері
Дата подання: 31 серпня 2024 20:55
Дата відповіді: 02 вересня 2024 15:05
Прошу надати уточнення щодо необхідності встановлення дверей сертифікованих EI60 (вимоги надати сертифікат), а саме щодо сертифікації дверей укртиття за критерієм пожежостійкості. Двері збудовані за класифікацією EI60 дозволяють тимчасово на час до 60 хв зупинити поширення пожежі та диму, але не дають ніяких гарантій щодо захисту від впливу вибухової, забезпечення механічного опору та стійкості до ураження уламками.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Передбачені умовами тендерної документації двері класу EI60, як ви і зазначили, дозволяють тимчасово на час до 60 хв зупинити поширення пожежі та диму, передбачають виключення або зменшення впливу дії високих температур та продуктів горіння при пожежах, і є захисно-герметичними. Це є мінімальні вимоги до дверей в укриття. Водночас, умови тендерної документації передбачають, що всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати та інтерпретувати як з виразом «або еквівалент». Це використовується для зручності наведення характеристик і не є вимогою постачання даної конкретної торгівельної марки, патенту, конструкції або типу предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Усі показники та функціональні можливості еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у зазначеного товару. Відповідно, учасники можуть запропонувати у складі пропозицію комплектацію товару (двері), які матимуть більш високий клас захисту.
Сертифікат EI60
Дата подання: 31 серпня 2024 21:01
Дата відповіді: 02 вересня 2024 15:06
Шановний Замовнику, ознайомившись із тендерною документацією щодо закупівлі [назва предмета закупівлі], зокрема з вимогою надання сертифікату вогнестійкості дверей EI60, звертаємо Вашу увагу на наступні важливі аспекти, які стосуються дверей для укриттів цивільного захисту. Головним призначенням укриттів цивільного захисту є захист людей від впливу вибухових хвиль, уламків, та інших загроз, пов'язаних із бойовими діями або надзвичайними ситуаціями. У таких умовах, основні вимоги до дверей включають: - Механічний опір і стійкість до вибухової хвилі. - Захист від ураження уламками та іншими небезпечними факторами. - Міцність і надійність в умовах агресивного зовнішнього впливу. Сертифікат EI60 підтверджує вогнестійкість дверей, що є важливим для запобігання розповсюдженню пожежі в будівлях, проте він не є ключовим фактором для дверей, призначених для укриттів цивільного захисту. Двері, що відповідають вимогам до захисту від вибухів і уламків, повинні мати інші характеристики, зокрема - Високу міцність і здатність витримувати значні механічні навантаження, Захист від проникнення уламків та шкідливих елементів. Сертифікат EI60 не гарантує необхідного рівня захисту в умовах, для яких призначене укриття. Включення до технічних вимог спеціалізованих дверей, призначених для захисту від вибухів, є більш доцільним та економічно виправданим рішенням. Згідно з чинним законодавством України, тендерні вимоги мають бути пропорційними предмету закупівлі та не повинні необґрунтовано обмежувати конкуренцію. У випадку, якщо вимога про надання сертифікату EI60 не є критичною для виконання умов договору, вона може бути розцінена як така, що обмежує конкуренцію. З огляду на вищезазначене, просимо Вас розглянути можливість виключення вимоги щодо надання сертифікату EI60 або, принаймні, уточнити умови, за яких цей сертифікат є обов’язковим. Заздалегідь вдячні за розуміння та оперативну відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати та інтерпретувати як з виразом «або еквівалент». Це використовується для зручності наведення характеристик і не є вимогою постачання даної конкретної торгівельної марки, патенту, конструкції або типу предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Усі показники та функціональні можливості еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у зазначеного товару. Пропозиції учасників не обмежуються виключно наданням сертифікату EI60. Якщо учасник пропонує еквівалент протипожежним дверям класу EI60, такі двері повинні бути не гіршими, тобто їх захисні властивості повинні бути кращими. У такому випадку можете надати лист з відповідним поясненням. Передбачені умовами документації вимоги не обмежують конкуренцію. Дякуємо за зацікавленість у процедурі закупівлі.

Розгорнути всі запитання: 10 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-11-04-000011 ● cbc3b5c5aa8a4f8facf62844e093d0ab
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 листопада 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 листопада 2024 12:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

01.11.2024 № 151

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Держаудитслужби від 24.10.2024 №003100-18/13263-2024,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Валентин ДОВГИЙ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 01.11.2024 № 151

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

7 UA-2024-08-23-009595-a 23.08.2024 Виконавчий комітет Обухівської міської ради Київської області Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-11-07 12:07:09

Запит на пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі виконання робіт, а саме: Захисна споруда цивільного захисту модульного типу на 150 осіб, 44210000-5 — Конструкції та їх частини за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-23-009595-a), яку проведено Виконавчим комітетом Обухівської міської ради Київської області (далі - Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надайте посилання на доступну для перегляду сторінку власного веб-сайту (або на офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкт управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. У Додатку 4 до тендерної документації щодо інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічній специфікації зазначено, що якість, параметри та виготовлення повинні відповідати ДСТУ 9195:2022 «Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту модульного типу». Відповідно до п.7.1. ДСТУ 9195:2022 «ШСЗСЦЗ модульного типу необхідно обладнувати системами вентиляції відповідно до вимог ДБН В.2.2-5», а також у п.6.1.16. ДСТУ 9195:2022 «у ШСЗСЦЗ модульного типу рекомендовано облаштування відкидних місць для сидіння та лежання, що закріплюють по периметру стін основних приміщень». При цьому, у Додатку 4 до тендерної документації зазначено, що споруда повинна мати природню вентиляцію внутрішніх приміщень з врахуванням повітрообміну повітря та основне приміщення - обладнане лавками для сидіння зі спинками (повинні бути окремо стоячі, без закріплення для можливості переміщення/комбінування), у кількості, необхідній для одночасного перебування 150 осіб, із матеріалів які дозволяють здійснювати їх санітарно-гігієнічну обробку та не містити легкозаймистих матеріалів. Надайте пояснення щодо вищезазначеної невідповідності вимогам ДСТУ 9195:2022.
4. Надайте інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 04.10.2024 №1 до договору від 16.09.2024 №165.
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеження волі на строк до трьох років.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-11-12 13:20:44

Відповідь на запит

Пояснення на запит замовнику
07.11.2024 12:07, в рамках проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-08-23-009595-a, посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-M-2024-11-04-000011 від 04.11.2024 12:38 в електронній системі закупівель оприлюднено запит замовнику про надання інформації від 07.11.2024 12:07 наступного змісту:
«Запит на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі виконання робіт, а саме: Захисна споруда цивільного захисту модульного типу на 150 осіб, 44210000-5 — Конструкції та їх частини за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-23-009595-a), яку проведено Виконавчим комітетом Обухівської міської ради Київської області (далі - Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів): 1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2. Надайте посилання на доступну для перегляду сторінку власного веб-сайту (або на офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкт управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. У Додатку 4 до тендерної документації щодо інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічній специфікації зазначено, що якість, параметри та виготовлення повинні відповідати ДСТУ 9195:2022 «Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту модульного типу». Відповідно до п.7.1. ДСТУ 9195:2022 «ШСЗСЦЗ модульного типу необхідно обладнувати системами вентиляції відповідно до вимог ДБН В.2.2-5», а також у п.6.1.16. ДСТУ 9195:2022 «у ШСЗСЦЗ модульного типу рекомендовано облаштування відкидних місць для сидіння та лежання, що закріплюють по периметру стін основних приміщень». При цьому, у Додатку 4 до тендерної документації зазначено, що споруда повинна мати природню вентиляцію внутрішніх приміщень з врахуванням повітрообміну повітря та основне приміщення - обладнане лавками для сидіння зі спинками (повинні бути окремо стоячі, без закріплення для можливості переміщення/комбінування), у кількості, необхідній для одночасного перебування 150 осіб, із матеріалів які дозволяють здійснювати їх санітарно-гігієнічну обробку та не містити легкозаймистих матеріалів. Надайте пояснення щодо вищезазначеної невідповідності вимогам ДСТУ 9195:2022. 4. Надайте інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 04.10.2024 №1 до договору від 16.09.2024 №165. Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеження волі на строк до трьох років».

На виконання частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області надає наступні пояснення.
Щодо запитання № 1
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з урахуванням інформації, отриманої з Інтернет-ресурсів, та на підставі отриманих комерційних пропозицій.
Щодо запитання № 2.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на сайті Обухівської міської ради за посиланням: https://obcity.gov.ua/miska-rada/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-yogo-ochikuvanoyi-vartosti-ta-abo-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya/.
Щодо запитання № 3.
Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Умови тендерної документації дійсно містять положення, що якість, параметри та виготовлення повинні відповідати ДСТУ 9195:2022 «Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту модульного типу». Крім того, зазначено, що Захисна споруда цивільного захисту модульного типу на 150 осіб монтується чи виготовляється з дотриманням вимог національних стандартів та/або технічних регламентів, що заявлені у документі про відповідність. Оскільки національний стандарт ДСТУ 9195:2022 «Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту модульного типу» містить ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ для різних видів та способів виготовлення та облаштування захисних споруд, замовником у Додатку 4 було визначено конкретні технічні параметри (специфікації), які відповідають фактичній потребі замовника торгів. Отже, умови тендерної документації не означають, що кожен пункт стандарту буде відображатись у технічній специфікації та товарі, що закуповується. Технічна специфікація містить конкретні вимоги/параметри до товару.
Зокрема, п.6.1.16. ДСТУ 9195:2022 містить положенгня «у ШСЗСЦЗ модульного типу рекомендовано облаштування відкидних місць для сидіння та лежання, що закріплюють по периметру стін основних приміщень». Відповідно, це є рекомендацією, і Замовником було визначено потребу у лавках для сидіння зі спинками та передбачено, що вони повинні бути окремо стоячі, без закріплення для можливості переміщення/комбінування). Така вимога зумовлена тим, що розташування сидячих місць виключно «по периметру стін» означає меншу вмістимість (по кількості) людей, що підлягають укриттю. А лави, які можна переміщувати, за потреби, можна прибрити/перемістити чи розставити як того вимагатимуть фактичні обставини.
Також, замовником самостійно було визначено вимоги щодо системи вентиляції, і передбачено, що споруда повинна мати природню вентиляцію внутрішніх приміщень.
Повідомляємо, що враховуючи внесення змін до чинного законодавства, які відбувались під час проведення процедури закупівлі та виконання договору (зокрема, внесення змін до Порядку створення, утримання фонду захисних споруд цивільного захисту, включення об’єктів до складу та виключення таких об’єктів з фонду захисних споруд цивільного захисту та ведення його обліку, що набули чинності 29.09.2024 року, захисна споруда була взята на облік уповноваженим органом ДСНС, як первинне (мобільне) укриття, що відповідає Технічному регламенту засобів цивільного захисту, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 26 травня 2023 р. № 535.

Щодо четвертого запитання. На підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 04.10.2024 №1 до договору від 16.09.2024 №165, прикріплюємо файли:
- Лист КП «Завод залізобетонних виробів №1» Від 02.10.2024 року;
- Висновок від 30.09.2024 р. щодо використання теплових насосів (кондиціонерів);
- КВАЛІФІКАЦІЙНИЙ СЕРТИФІКАТ.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Виконавчим комітетом Обухівської міської ради Київської області прийнято до уваги висновок проведеного моніторингу та здійснені заходи щодо недопущення виявлених порушень у наступних, подальших закупівлях. Зокрема, з фахівцями з публічних закупівель (уповноваженими особами) проведена роз’яснювальна робота. Уповноважена особа Геля І.П. прийняла до уваги, та зобов’язується посилити увагу та якісно готувати і перевіряти тендерну документацію з дотриманням всіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 із змінами, внесеними згідно Постановами Кабінету Міністрів України.

2024-11-25 16:18:32


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 21 листопада 2024
Кінцевий строк оскарження: 06 грудня 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення частини 2 ст.22 Закону №922)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

sas24-3-2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 вересня 2024 14:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Л7" 6 480 000,00
UAH з ПДВ
6 480 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО « ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ №1» 6 500 000,00
UAH з ПДВ
6 500 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

04 вересня 2024 11:01
Електронний підпис
04 вересня 2024 11:01
Електронний підпис
04 вересня 2024 10:57
6 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
04 вересня 2024 10:57
30 Відомості.pdf
04 вересня 2024 10:57
10 Витяг платника ПДВ.pdf
04 вересня 2024 10:57
9 Виписка.pdf
04 вересня 2024 10:57
22 Модельний статут.pdf
04 вересня 2024 10:57
19 Лист - відгук.pdf
04 вересня 2024 10:57
16 Довідка досвід.pdf
04 вересня 2024 10:57
24 п 47 Особливості.pdf
04 вересня 2024 10:57
18 Довідка походження.pdf
04 вересня 2024 10:57
2 ISO 14001.pdf
04 вересня 2024 10:57
8 Сертифікат двері.pdf
04 вересня 2024 10:57
3д зображення укриття.pdf
04 вересня 2024 10:57
4 Договір ТОВ Урбантекс.pdf
04 вересня 2024 10:57
12 Гарантійна заміна.pdf
04 вересня 2024 10:57
14 Гарантійний довкілля.pdf
04 вересня 2024 10:57
23 Наказ.pdf
04 вересня 2024 10:57
3 ISO 45001.pdf
04 вересня 2024 10:57
28 Договор з Виробником.pdf
04 вересня 2024 10:57
13 Гарантійний Виробника.pdf
04 вересня 2024 10:57
25 Рішення 1.pdf
04 вересня 2024 10:57
5 Накладні Урбантекс.pdf
04 вересня 2024 10:57
11 Гарантійна доставка.pdf
04 вересня 2024 10:57
21 Довідка склад ціни.pdf
04 вересня 2024 10:57
1 ISO 9001.pdf

Публічні документи

10 вересня 2024 12:13
Електронний підпис
10 вересня 2024 11:53
1 Установчі документи.pdf
10 вересня 2024 11:53
Довідка (3).pdf
10 вересня 2024 11:53
Витяг МВС 03_09_24.pdf
03 вересня 2024 16:15
Електронний підпис
03 вересня 2024 16:15
Електронний підпис
03 вересня 2024 16:01
Пропозиція_ОБУХІВ_150.pdf
03 вересня 2024 15:01
Електронний підпис
03 вересня 2024 15:01
Електронний підпис
03 вересня 2024 13:35
3.технічна частина.pdf
03 вересня 2024 13:35
2 Кваліфікаційні.pdf
03 вересня 2024 13:35
1 Установчі документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Л7"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО « ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ №1»

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Л7"
#45242442
Відхилено 6 480 000,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2024 14:03
КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО « ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ №1»
#05514821
Переможець 6 500 000,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2024 15:29

Документи

09 вересня 2024 14:03
Електронний підпис
09 вересня 2024 14:03
Протокол 85.pdf
05 вересня 2024 14:10
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

09 вересня 2024 15:29
Довідка НАЗК
09 вересня 2024 15:29
Електронний підпис
09 вересня 2024 15:29
Протокол 87.pdf
09 вересня 2024 14:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 вересня 2024 15:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО « ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ №1»
#05514821
6 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 вересня 2024 15:29
Довідка НАЗК
09 вересня 2024 15:29
Електронний підпис
09 вересня 2024 15:29
Протокол 87.pdf
09 вересня 2024 14:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
08 жовтня 2024 11:15
ДУ 1 до Дог 165.pdf зміни до договору
08 жовтня 2024 11:15
Електронний підпис укладений
16 вересня 2024 11:47
Дог 165.pdf укладений
16 вересня 2024 11:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 жовтня 2024
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 165
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Захисна споруда цивільного захисту модульного типу на 150 осіб 1 комплект 6 500 000,00
UAH з ПДВ