Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Обухівської міської ради Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 04362680 |
Вебсайт: | http://obcity.gov.ua |
Місцезнаходження: | 08700 , Україна , Київська обл., Обухів, 08700, Київська обл., місто Обухів, ВУЛ.КИЇВСЬКА, будинок 10 |
Контактна особа: |
Прокопець Оксана Валентинівна 380443650320 stoksana_80@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 серпня 2024 16:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 вересня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 04 вересня 2024 15:12 |
Початок аукціону: | 04 вересня 2024 15:12 |
Очікувана вартість: | 4 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за Договором здійснюється на підставі Видаткової накладної на товар протягом 30 календарних днів з дня її підписання Сторонами. Покупець не несе відповідальності перед Постачальником за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань у разі затримки фінансування з бюджету та проплати через ДКСУ. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до п.1, 2 ст. 32 Кодексу цивільного захисту України, основними видами захисних споруд є:
1) сховище - це герметична споруда, в якій створені умови для перебування людей та їх захисту протягом певного часу (не менше 48 годин) шляхом виключення або зменшення прогнозованого впливу небезпечних чинників, що можуть виникнути внаслідок надзвичайної ситуації, застосування зброї масового ураження та звичайних засобів ураження під час воєнних (бойових) дій та/або терористичних актів;
2) протирадіаційне укриття - це негерметична споруда, в якій створені умови для перебування людей та їх захисту протягом певного часу (не менше 48 годин) шляхом зменшення прогнозованого впливу небезпечних чинників, які можуть виникнути внаслідок надзвичайної ситуації, та іонізуючого опромінення у разі радіаційної аварії і радіоактивного забруднення місцевості та непрямої дії звичайних засобів ураження під час воєнних (бойових) дій та/або терористичних актів.
2. Для укриття населення також використовуються споруди подвійного призначення - будівлі, споруди чи їх окремі частини, призначені для використання за основним функціональним призначенням з метою забезпечення суспільних або господарських потреб, а також мають відповідні захисні властивості та спроектовані, побудовані або пристосовані таким чином, щоб забезпечити умови для тимчасового перебування людей у разі виникнення небезпеки їх життю та здоров’ю під час надзвичайної ситуації, воєнних (бойових) дій та терористичних актів.
Первинне (мобільне) укриття - це технічний виріб, у тому числі блок-модульного типу, призначений для короткострокового (до 4 годин) захисту населення на місцевості шляхом зменшення непрямої дії звичайних засобів ураження під час воєнних (бойових) дій.
Первинне (мобільне) укриття монтується чи виготовляється з дотриманням вимог національних стандартів та/або технічних регламентів, що заявлені у документі про відповідність.
Потреба у будівництві (розміщенні) первинних (мобільних) укриттів визначається уповноваженими на це органами у разі необхідності в додатковому укритті населення у місцях можливого скупчення людей на місцевості (на зупинках транспорту, в парках, місцях відпочинку тощо) в особливий період.
Найпростіше укриття - це цокольне або підвальне приміщення, інша споруда підземного простору, в якій створені умови для тимчасового перебування людей (не менше 48 годин) у разі виникнення небезпеки їх життю та здоров’ю з метою зменшення непрямої дії звичайних засобів ураження під час воєнних (бойових) дій та/або терористичних актів.
Захисні споруди цивільного захисту, споруди подвійного призначення, первинні (мобільні) та найпростіші укриття складають фонд захисних споруд цивільного захисту, є об’єктами такого фонду, мають стратегічне значення для забезпечення захисту населення і належать до засобів колективного захисту.
В особливий період нарощування фонду захисних споруд цивільного захисту здійснюється шляхом будівництва захисних споруд цивільного захисту, споруд подвійного призначення та виготовлення (монтування) первинних (мобільних) і облаштування найпростіших укриттів, а також (у разі потреби) відновлення пошкоджених (зруйнованих) об’єктів фонду захисних споруд цивільного захисту.
Зазначаємо, що станом на сьогодні Кодекс цивільного захисту України не містить посилання щодо швидкоспоруджуваних захисних споруд цивільного захисту . Враховуючи зазначене вище, Відповідно до Кодексу цивільного захисту України, в ТЕХНІЧНІЙ СПЕЦІФІКАЦІЇ були зазначені саме такі параметри:
Первинне (мобільне) укриття - це технічний виріб, у тому числі блок-модульного типу, призначений для короткострокового (до 4 годин) захисту населення на місцевості шляхом зменшення непрямої дії звичайних засобів ураження під час воєнних (бойових) дій.
Первинне (мобільне) укриття монтується чи виготовляється з дотриманням вимог національних стандартів та/або технічних регламентів, що заявлені у документі про відповідність. Якість, параметри та виготовлення повинні відповідати ДСТУ 9195:2022 «Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту модульного типу».
Запропонована Замовником специфікація не суперечить основним вимогам як Кодексу цивільного захисту України, так і ДСТУ 9195:2022.
Проте, звернення не містить конкретного запитання, чи конкретного твердження що саме, на думку автора є невідповідністю, у зв’язку з чим Замовник не може по суті надати відповідь на таке звернення.
Технічна специфікація тендерної документації складена відповідно до чинного законодавства України.
Звертаємо також увагу, що 30 серпня 2024 року було оприлюднено Тендерну документацію в новій редакції, якою частково внесено зміни і до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Вимоги про усунення порушення
ЗАКУПІВЛІ № UA-2024-08-23-009587-a
ВИКОНАВЧОМУ КОМІТЕТУ
ОБУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
УЧАСНИКА ПРОЦЕДУРИ
ЗАКУПІВЛІ № UA-2024-08-23-009587-a
ТОВ «УКРПОСТАЧБУД-УКРАЇНКА»
Код ЄДРПОУ 21475888
ВИМОГА
23.08.2024 Виконавчий комітет Обухівської міської ради Київської області (далі - Замовник), оголосило процедуру закупівлі за ДК 021:2015 - 44210000-5 Конструкції та їх частини (модульні наземні укриття), Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-08-23-009587-a.
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось: 04.09.2024 року.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРПОСТАЧБУД-УКРАЇНКА», що 06.09.2024 дискваліфіковано через невідповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ №1», що 09.09.2024 визнано переможцем.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРПОСТАЧБУД-УКРАЇНКА» вважає, що зазначене рішення прийняте з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т.ч. Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (далі – Закон), з огляду на наступне:
Підстави відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі згідно з пунктом 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. Тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей (абз.2 пп.2 п. 44 Особливостей).
Абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та / або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Замовник у складі тендереної документацію висунув вимогу про гарантування учасниками дотримання Додатку 4 (нова редакція) до тендерної документації, а саме Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Технічна специфікація Захисна споруда цивільного захисту модульного типу на 100 осіб. Код ДК 021:2015: 44210000-5 Конструкції та їх частини (44211100-3 Модульні та переносні споруди).
За вказаними вище вимогами Технічної специфікації:
«Відповідно до Кодексу цивільного захисту України, Первинне (мобільне) укриття - це технічний виріб, у тому числі блок-модульного типу, призначений для короткострокового (до 4 годин) захисту населення на місцевості шляхом зменшення непрямої дії звичайних засобів ураження під час воєнних (бойових) дій.
Захисна споруда цивільного захисту модульного типу на 100 осіб монтується чи виготовляється з дотриманням вимог національних стандартів та/або технічних регламентів, що заявлені у документі про відповідність. Якість, параметри та виготовлення повинні відповідати ДСТУ 9195:2022 «Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту модульного типу».»
Проте, переможець процедури закупівлі відповідність запропонованого виробу не підтвердив належними документами – не надав документу про відповідність як того вимагав Замовник.
Так, у складі тендерної пропозиції переможця немає жодного документу, що підтверджує саме відповідність запропонованого ним виробу захисної споруди вимогам ДСТУ 9195:2022 «Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту модульного типу».
А також документів, що підтверджують, що захисна споруда монтується чи виготовляється з дотриманням вимог національних стандартів та/або технічних регламентів, що заявлені у документі про відповідність.
Крім того, переможцем не надано докуменнтів, що підтверджують клас захисту споруди, що визначається згідно норм ДБН.В.2.2.-5:2023 та є визначлаьним критерієм не лише для захисту дітей, а й для прийняття сховища в експлуатацію.
Відповідно до ст. 32 Кодексу цивільного захисту України, первинне (мобільне) укриття - це технічний виріб, у тому числі блок-модульного типу, призначений для короткострокового (до 4 годин) захисту населення на місцевості шляхом зменшення непрямої дії звичайних засобів ураження під час воєнних (бойових) дій.
Первинне (мобільне) укриття монтується чи виготовляється з дотриманням вимог національних стандартів та/або технічних регламентів, що заявлені у документі про відповідність.
Розміщення, проектування та будівництво захисних споруд цивільного захисту та споруд подвійного призначення здійснюються згідно з будівельними нормами, які розробляються відповідно до Закону України "Про будівельні норми".
Захисні властивості захисних споруд цивільного захисту визначаються з урахуванням групи цивільного захисту, до якої віднесено відповідну територію або населений пункт, шляхом нормування параметрів прогнозованих небезпечних чинників у будівельних нормах, які погоджуються з: 1) центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері цивільного захисту; 2) центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері цивільного захисту; 3) Міністерством оборони України; 4) Генеральним штабом Збройних Сил України.
Відповідно до Порядку створення, утримання фонду захисних споруд цивільного захисту, виключення таких споруд із фонду та ведення його оліку, затвердженого постановою КМУ № 138 від 10.03.2017 р, створення фонду захисних споруд здійснюється шляхом: завчасного придбання (виготовлення) та утримання захисних споруд, зокрема блок-модульного типу, відповідно до ДСТУ 9195:2022.
Взяття на облік захисних споруд (споруд подвійного призначення) здійснюється місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування на підставі паспорта захисної споруди (споруди подвійного призначення).
З метою включення захисної споруди (споруди подвійного призначення) до фонду захисних споруд балансоутримувач упродовж 10 робочих днів після введення таких споруд в експлуатацію та/або проведення їх технічної інвентаризації оформляє паспорт захисної споруди (споруди подвійного призначення) у двох примірниках та подає їх органам місцевого самоврядування, районним у мм. Києві та Севастополі держадміністраціям, на території яких розташована відповідна споруда.
Підставами для відмови у взятті на облік захисної споруди (споруди подвійного призначення) є виявлення факту недостовірності зазначеної в паспорті захисної споруди (споруди подвійного призначення) інформації (надання її в неповному обсязі), а також порушення порядку його оформлення, визначеного вимогами щодо здійснення обліку об’єктів фонду захисних споруд, затвердженими МВС.
Відповіддно до Додатку 2 до Вимог щодо забезпечення нумерації та здійснення обліку фонду захисних споруд цивільного захисту (пункт 4), ПАСПОРТ
ЗАХИСНОЇ СПОРУДИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ СХОВИЩЕ (ПРОТИРАДІАЦІЙНЕ УКРИТТЯ) повинен містити відомості про НАЙМЕНУВАННЯ ПРОЕКТНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ, ЯКОЮ ЗАТВЕРДЖЕНО ПРОЕКТ та КЛАС СХОВИЩА (ГРУПА УКРИТТЯ).
Переможцем процедури закупівлі у поданій Тендреній пропозиції не надано вказаних документів, що в тому числі підтверджують відповідність захисної споруди вимогам ДСТУ 9195:2022, як вимагав того Замовник.
Відпоідно до ДСТУ 9195:2022, ШСЗСЦЗ модульного типу повної заводської готовності потрібно виготовляти відповідно до вимог цього стандарту та чинних нормативних документів виробника на окремий виріб, затверджених у встановленому порядку.
ШСЗСЦЗ модульного типу повної заводської готовності повинні мати паспорт та інструкцію з експлуатування, а також експлуатаційну документацію на комплектувальні вироби й устатковання.
Розрахунки захисних властивостей здійснюють згідно з ДБН В.2.2-5.
Враховуючи всі невідповідності переможця, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
ВИМАГАЄМО:
1. Прийняти вимогу до розгляду.
2. Скасувати рішення про визначення переможцем КОЛЕКТИВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ №1».
Замовник розглянув вимогу і не вбачає обґрунтованих підстав для її задоволення.
Вимога підлягає відхиленню виходячи з наступного:
Відповідно до умов Тендерної документації (затв. від 29.08.2024 р., протокол № 24), Інструкція з підготовки тендерної пропозиції передбачає, що Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей) наведені у Додатку № 1 до тендерної документації. Перелік документів та інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі наведені у Додатку № 6 до тендерної документації.
Додаток 1 передбачає, що Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі викладена у Додатку № 4 до тендерної документації. Учасник у складі тендерної пропозиції має надати інформацію та документи, які визначені у Додатку № 4 до тендерної документації та підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.
Додаток 4, в свою чергу, передбачає надання інформації, заповнення та надання заповненої Технічної специфікацію у стверджувальній формі та зазначенням конкретних параметрів/характеристик. Крім того, передбачено надання у складі пропозиції: Гарантійний лист щодо підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик товару; план-схема/креслення з фізичними параметрами виробу, з відображенням складових елементів споруди, приміщень, товщини стін, стелі, контрфорсів тощо виробу; Сертифікатів відповідності вимогам ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 45001:2019, ISO 14001:2015, Гарантійний лист про те, що витрати за доставку та монтаж товару здійснюються за рахунок Учасника (Постачальника); документи, що підтверджують договірні відносини з виробником або дистриб’ютором (Якщо учасник не є виробником товару).
Усі зазначені документи та інформацію учасник, якого було визнано переможцем, надав у складі пропозиції. Оскільки тендерна документації не містила вимоги щодо надання документу - сертифікату що підтверджує саме відповідність запропонованого ним виробу захисної споруди вимогам ДСТУ 9195:2022 «Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту модульного типу», як і не містила вимоги надання саме документів, що підтверджують, що захисна споруда монтується чи виготовляється з дотриманням вимог національних стандартів та/або технічних регламентів, що заявлені у документі про відповідність, це не може бути підставою для відхилення.
Зазначені документи разом з технічним паспортом на товар надаються після поставки товару, монтажу та облаштування ( що передбачено Розділом 2 Додатку 5 «Проєкт договору»).
У складі пропозиції учасник КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ №1» надав Гарантійний лист щодо підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик товару; план-схема/креслення з фізичними параметрами виробу, з відображенням складових елементів споруди, приміщень, товщини стін, стелі, контрфорсів тощо виробу; Сертифікатів відповідності вимогам ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 45001:2019, ISO 14001:2015, Гарантійний лист про те, що витрати за доставку та монтаж товару здійснюються за рахунок Учасника (Постачальника) та заповнену Технічну специфікацію, яка містить інформацію щодо відповідності тому, що відповідно до Кодексу цивільного захисту України, Первинне (мобільне) укриття - це технічний виріб, у тому числі блок-модульного типу, призначений для короткострокового (до 4 годин) захисту населення на місцевості шляхом зменшення непрямої дії звичайних засобів ураження під час воєнних (бойових) дій. Захисна споруда цивільного захисту модульного типу на 100 осіб монтується чи виготовляється з дотриманням вимог національних стандартів та/або технічних регламентів, що заявлені у документі про відповідність. Якість, параметри та виготовлення відповідають ДСТУ 9195:2022 «Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту модульного типу».
Отже, учасником, якого було визначено переможцем, у складі пропозиції надано інформацію та документи в повному обсязі, що відповідає вимогам Додатку 4 до тендерної документації.
Щодо взяття на облік захисних споруд, повідомляємо, що ці заходи будуть здійснюватись в межах чинного законодавства, після поставки товару, монтажу та облаштування. У складі пропозиції не вимагалось надання документів або інформації щодо підтвердження відповідності інформації, яка міститься у Додатку 2 до Вимог щодо забезпечення нумерації та здійснення обліку фонду захисних споруд цивільного захисту (затв. Наказ Міністерства внутрішніх справ України 09 липня 2018 року № 579).
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-11-04-000003 ● 8ca9ca6d6f084d1a900b879597837ff2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 листопада 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 листопада 2024 12:30 |
01.11.2024 № 151
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Держаудитслужби від 24.10.2024 №003100-18/13263-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 01.11.2024 № 151
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
24 UA-2024-08-23-009587-a 23.08.2024 Виконавчий комітет Обухівської міської ради Київської області Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-11 10:47:01
Про надання пояснення
Питання у файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-14 15:56:49
Відповідь на запит щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі
04.11.2024 о 12:30 замовнику Виконавчому комітету Обухівської міської ради Київської області в електронній системі закупівель надійшов Запит, відповідно до якого потрібно надати пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу Закупівлі, а саме:
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів за ДК 021:2015 44210000-5: Конструкції та їх частини - Захисна споруда цивільного захисту модульного типу на 100 осіб (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-23-009587-a ), яку проведено Виконавчим комітетом Обухівської міської ради Київської області (далі – Замовник), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на доступну для перегляду сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Відповідно до пункту 28. Особливостей Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Пунктом 19 частини 2 статті 22 Закону №922 передбачено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме – технічні помилки та описки.
Чому при складанні тендерної документації не дотримано норм пункту 28 Особливостей, пункту 19 частини 2 статті 22 Закону №922?
4. Відповідно до технічної специфікації, викладеної у додатку 4 до тендерної документації встановлена вимога щодо надання сертифікату на двері EI60. У складі тендерної пропозиції Вами надано сертифікат відповідності, виданий ТОВ «ВКФ «Укртехносервіс», яке не є учасником закупівлі.
Прошу надати пояснення, яким чином переможець торгів КП «Завод залізобетонних виробів №1» підтвердив сертифікацію дверей металевих?
5. Чи поставлена захисна споруда у терміни, визначені в договорі?
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеження волі на строк до трьох років.
У відповідь на запит щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі UA-M-2024-11-04-000003 пояснюємо:
1) Предметом закупівлі є Захисна споруда цивільного захисту модульного типу на 100 осіб Код ДК 021:2015: 44210000-5 Конструкції та їх частини (44211100-3 Модульні та переносні споруди). Джерелом фінансування є кошти місцевого бюджету Обухівської міської ради Київської області, які були виділені згідно рішення Обухівської міської ради Київської області від 22.08.2024 № 1336-61–VІІI «Про внесення змін до рішення Обухівської міської ради Київської області від 21.12.2023 № 1097-51-VIII “Про бюджет Обухівської міської територіальної громади на 2024 рік”» та рішення Обухівської міської ради Київської області від 22.08.2024 № 1323-61–VІІI «Про внесення змін до кошторису Програми захисту населення і територій Обухівської міської територіальної громади від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру на 2024 рік». Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з урахуванням інформації, отриманої з Інтернет-ресурсів та на підставі отриманих комерційних пропозицій.
2) Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на сайті Обухівської міської ради за посиланням: https://obcity.gov.ua/miska-rada/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-yogo-ochikuvanoyi-vartosti-ta-abo-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya/.
3) Відповідно до пункту 28. Особливостей Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Пунктом 19 частини 2 статті 22 Закону №922 передбачено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. Так, дійсно при складанні тендерної документації було технічно пропущено пункт Опис формальних помилок до розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Уповноважена особа прийняла до уваги та прийме міри щодо недопущення подібного в наступних, подальших закупівлях.
4) Щодо вимоги про надання сертифікату на двері ЕІ60, повідомляємо наступне. Умови тендерної документації (додаток 4) містить технічну специфікацію, якою передбачено вимогу щодо наявності дверей до укриття - наявність не менше двох виходів, та встановлення не менше 2 дверей (металеві EI60), які повинні бути сертифіковані (надати сертифікат).
На виконання цієї вимоги учасник, якого було визначено переможцем, надав у складі пропозиції Сертифікат відповідності (DCS.0001757-23) на продукцію «Двері (люки) протипожежні металеві односторчаті суцільні, з класом вогнестійкості ЕІ 2 60 (ЕІ 60). Виробник продукції - ТОВ «ВКФ «Укртехносервіс». Відповідно, наданий Сертифікат у складі пропозиції на протипожежні металеві двері з класом вогнестійкості ЕІ60 підтверджує сертифікацію металевих дверей.
Така вимога у тендерній документації була передбачена з метою підтвердження безпечності використання протипожежних дверей (складового компоненту) з відповідним класом вогнестійкості. Відповідно до Сертифікату відповідності у спорудженому укритті було встановлено протипожежні двері.
5) Захисна споруда поставлена у терміни, визначені в договорі, що підтверджується Видатковою накладною № 1818 від 01.11.2024 та Актом приймання-передачі від 01.11.2024.
На підтвердження пояснення надаємо такі документи:
1) Видаткова накладна № 1818 від 01.11.2024, що додається (Додаток 1);
2) Акт приймання-передачі від 01.11.2024, що додається (Додаток 2);
3) Сертифікат відповідності № DCS.0001757-23 (Додаток 3).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація щодо висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-08-23-009587-a Виконавчий комітет Обухівської міської ради Київської області ознайомився з результатами моніторингу закупівлі UA-2024-08-23-009587-a Захисна споруда цивільного захисту модульного типу на 100 осіб код ДК 021:2015 44210000-5 Конструкції та їх частини. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця – порушень не встановлено. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям встановлено порушення норм пункту 19 частини 2 статті 22 Закону №922, пункту 28 Особливостей, а саме: відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Пунктом 19 частини 2 статті 22 Закону №922 передбачено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. Разом з цим, порушення вимог пункту 19 частини 2 статті 22 Закону №922, пункту 28 Особливостей тендерна документація не містить опису та прикладів формальних (несуттєвих помилок). Виконавчим комітетом Обухівської міської ради Київської області прийнято до уваги висновок проведеного моніторингу та здійснені заходи щодо недопущення виявлених порушень у наступних, подальших закупівлях. Зокрема, з фахівцями з публічних закупівель (уповноваженими особами) проведена роз’яснювальна робота. Уповноважена особа Прокопець О.В. прийняла до уваги, та зобов’язується посилити увагу та якісно готувати і перевіряти тендерну документацію з дотриманням всіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178.
2024-11-22 14:00:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 грудня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям встановлено порушення норм пункту 19 частини 2 статті 22 Закону №922, пункту 28 Особливостей.)
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 вересня 2024 15:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ " УКРПОСТАЧБУД-УКРАЇНКА" |
4 500 000,00
UAH з ПДВ
|
3 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО « ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ №1» |
4 100 000,00
UAH з ПДВ
|
4 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ " УКРПОСТАЧБУД-УКРАЇНКА" #21475888 |
Відхилено |
3 900 000,00
UAH з ПДВ
|
06 вересня 2024 16:29
|
КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО « ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ №1» #05514821 |
Переможець |
4 100 000,00
UAH з ПДВ
|
09 вересня 2024 15:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 вересня 2024 12:27
|
168.pdf | укладений |
16 вересня 2024 12:27
|