Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИШНІВСЬКВОДОКАНАЛ" ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 20593491 |
Місцезнаходження: | 08132, Україна , Київська обл., м. Вишневе, ВУЛ. ЄВРОПЕЙСЬКА, буд. 45 |
Контактна особа: |
Ганна Марченко +380673698558 anna.m.vod@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 серпня 2024 14:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 вересня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 33 149 743,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 165 748,72 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 4 до тендерної документації з урахуванням умов, викладених в пунктах 2, 3 розділу 3 тендерної документації. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 165748,72 грн з ПДВ (0,5% від очікуваної вартості). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04.02.1998 № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 Форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) зазначається строк сплати коштів за гарантією; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не можуть містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення гарантії: Назва Замовника: ___________________ Місцезнаходження Замовника: Код ЄДРПОУ: IBAN № _______________ в ГУДКСУ м. ___ |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 165748.72 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Зупиняє перебіг цих строків подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 3% від вартості договору. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: ___________________ Місцезнаходження Замовника: Код ЄДРПОУ: IBAN № _______________ в ГУДКСУ м. ___ Відповідно до частини 3 статті 27 Закону розмір забезпечення договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг зі Статуту, довіреність тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не перебувати в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 3% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до частини 2 статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі: 1) порушення переможцем строків виконання робіт, передбачених договором про закупівлю; 2) порушення переможцем умов договору про закупівлю щодо якості виконання робіт; 3) невиконання (часткового виконання) умов договору переможцем процедури закупівлі. У разі настання зазначених обставин Замовник набуває права на безумовне звернення до банку-гаранта щодо стягнення за рахунок коштів забезпечення виконання договору про закупівлю, сума яких визначена банківською гарантією, у повному розмірі. Вимога надсилається шляхом письмового звернення Замовника до банку-гаранта з вимогою сплати суми банківської гарантії до відповідного бюджету/ на рахунок замовника згідно з визначеними замовником реквізитами рахунку не пізніше 5 робочих днів з дня отримання банком-гарантом письмової вимоги замовника, у випадку одноразового порушення переможцем. У вимозі до банку-гаранта Замовник зазначає, у чому полягає порушення переможцем основного зобов'язання, забезпеченого банківською гарантією, що було зафіксовано шляхом складення Замовником відповідної претензії, адресованої Переможцю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі, якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету/ на рахунок замовника. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Переможця. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 (із змінами), згідно п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 (із змінами) Замовник може перерахувати Підряднику аванс/попередню оплату в розмірі, що не повинна перевищувати 30% вартості річного обсягу робіт у термін не пізніше ніж 3 (три) місяці з дати укладання Договору, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором. Деталі розрахунків викладено в Додатку 3 ТД. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 вересня 2024 17:03 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 вересня 2024 16:57 |
ТД (зміни2) Рек-ція двох кабельних ліній 10кВ (Хутір Фермерський).docx | |
10 вересня 2024 16:57 |
Додаток 1 (зміни 2)Технічні характеристики, кваліфікаційні критерії.docx | |
10 вересня 2024 16:57 |
44-В від 10.09.24 (зміни2) Південна алея.pdf | |
05 вересня 2024 15:14 |
Додаток 3 (зміни1)Проект договору.docx | |
05 вересня 2024 15:14 |
42-В від 05.09.2024 зміни 1 Р-ція двох кабельних мереж Хутір фермерський.pdf | |
23 серпня 2024 14:51 |
Додаток 6 Календарний графік_( зразок).docx | |
23 серпня 2024 14:51 |
Додаток 8 73_КД_ВОБ.xls | |
23 серпня 2024 14:51 |
Додаток 2 п.47 Особливостей_1.docx | |
23 серпня 2024 14:51 |
Додаток 4 Інші документи.docx | |
23 серпня 2024 14:51 |
Додаток 7 ПРОЕКТ 05-01-24 ПІВДЕННА АЛЕЯ (1).pdf | |
23 серпня 2024 14:51 |
Додаток 5 Довідка про огляд об'єкту.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-25-000080 ● c52a6c89b4744d46be0df0a849767b98
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 жовтня 2024 16:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.10.2024 №91-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18
із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України 23.10.2024 №003100-18/13263-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник
Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 25.10.2024 №91-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6.UA-2024-08-23-007679-a 23.08.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-06 18:23:40
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції двох кабельних ліній 10кВ від «Південна алея» (Хутір Фермерський) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-08-23-007679-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на устаткування (КТП-160/10/0,4кВ), матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином учасником ТОВ «ЕЛЕКТРОЛАЙН-Л» виконано вимоги пункту 3 додатку 1 тендерної документації в частинні надання Дозволу на проведення робіт з випробування електричного устаткування електричних мереж, технологічного електрообладнання напругою понад 1000В?
3. Яким чином учасник ТОВ «ЕЛЕКТРОЛАЙН-Л» виконав вимоги пункту 4 додатку 1 тендерної документації, а саме:
- підтвердив, що він має обладнання та матеріально технічну базу для виконання робіт? Оскільки тендерна пропозиція учасника ТОВ «ЕЛЕКТРОЛАЙН-Л» містить довідку «Спеціальна техніка, механізми, обладнання та інструменти» від 04 вересня 2024 року вих.№04/09/2024-2 (файл «Довідка спецтехніка.pdf), в якій визначено, що автогідропідіймач (висота підйому 18 м); автомобілі вантажопідйомністю 3т, 5т, 8т; кран 10т; машина з вакуумним насосом і цистерною; машина бурильно-кранова (глибина буріння 3.5 м) – орендовані.
При цьому, гарантійним листом від 06 вересня 2024 року вих.№04/09/2024-1 учасник ТОВ «ЕЛЕКТРОЛАЙН-Л» повідомляє КП «Вишнівськводоканал» про те що спеціальна техніка, механізми, обладнання та інструмент, який відсутній у власності підприємства та необхідний для виконання робіт буде залучений на умовах оренди у разі акцепту тендерної пропозиції учасника.
- щодо оформлення довідки про наявність і кількість власного обладнання, спеціальної техніки, механізмів, інструментів необхідних для виконання робіт, та/або орендованого обладнання, спеціальної техніки, механізмів та інструментів субпідрядника відповідно до таблиці №1? Оскільки, у наданій учасником ТОВ «ЕЛЕКТРОЛАЙН-Л» довідці «Спеціальна техніка, механізми, обладнання та інструменти» (файл «Довідка спецтехніка.pdf) відсутня інформація про реєстраційний/балансовий номер.
- підтвердив наявність та мінімальну кількість спеціальної техніки, обладнання, механізмів та інструменту, необхідних для виконання робіт, що зазначені в підсумковій відомості ресурсів учасника, яка надається в складі тендерної пропозиції? Оскільки, у наданій довідці «Вимоги щодо наявності та мінімальної кількості спеціальної техніки, обладнання, механізмів та інструменту, необхідних для виконання робіт» (файл «Вимоги щодо наявності обладнання.pdf) не зазначена, техніка яка міститься в підсумковій відомості ресурсів учасника ТОВ «ЕЛЕКТРОЛАЙН-Л», а саме:- асфальтоукладальники, продуктивність 100 т/год (№16 підсумкової відомості ресурсів);- трактори на пневмоколісному ходу, потужність 59 кВт (№29 підсумкової відомості ресурсів)?
4. Яким чином учасником ТОВ «ЕЛЕКТРОЛАЙН-Л» виконано вимоги пункту 7 додатку 1 тендерної документації в частині розрахунку вартості робіт відповідно до вимог Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281, щодо включення до загальновиробничих витрат, згідно із наданою в тендерній пропозиції підсумковою відомістю ресурсів та локальними кошторисами (файли: «ЛК1.pdf», «ВР.1pdf», «ЛК2.pdf», «ВР.2pdf», «ЛК3.pdf», «ВР.3pdf», «ЛК4.pdf», «ВР.4pdf», «ЛК5.pdf», «ВР.5pdf», «ЛК6.pdf», «ВР.6pdf», «ПВР.pdf») трудовитрат робітників зайнятих керуванням та обслуговуванням будівельних машин та механізмів, оскільки згідно з гарантійним листом (файл «Гарантійний лист спецтехніка.pdf»), зокрема, спеціальна техніка, механізми, що відсутні у власності підприємства та необхідні для виконання робіт будуть залучені на умовах оренди. При цьому в довідці щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (файл «Довідка працівники.pdf») відсутня інформація щодо робітників зайнятих керуванням та обслуговуванням машин, вказаних у підсумковій відомості ресурсів.
5. Чи укладався договір з учасником ТОВ «ЕЛЕКТРОЛАЙН-Л», якого визначено переможцем торгів?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-11 17:19:11
Щодо закупівлі робіт з реконструкції двох кабельних ліній 10кВ від «Південна алея» (Хутір Фермерський) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-08-23-007679-a)
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції двох кабельних ліній 10кВ від «Південна алея» (Хутір Фермерський) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-08-23-007679-a), ми, КП «Вишнівськводоканал», повідомляємо:
Щодо питання 1:
Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості проведено згідно отриманого позитивного експертного звіту, щодо розгляду проєктної документації на будівництво та проєктно-кошторисної документації ( відповідні документи додаються).
Щодо питання 2:
На виконання вимог п.3 Додатку 1 ТД повідомляємо, що Учасником у складі тендерної пропозиції було надано дозвільні документи на проведення робіт з випробування електричного устаткування електричних мереж, технологічного електрообладнання напругою понад 1000В. (файли «декларація на роботи підвищеної небезпеки.pdf», «декларація ЕТЛ.pdf», «сертифікат ЕТЛ.pdf», «дозвіл.pdf», «Лист щодо дії дозволу.pdf», «довідка про дозвіл.pdf»)
Щодо питання 3:
На виконання вимог п.4 Додатку 1 ТД, Учасником було надано довідку «Спеціальна техніка, механізми, обладнання та інструменти» від 04 вересня 2024 року вих.№04/09/2024-2 (файл «Довідка спецтехніка.pdf), а також гарантійний лист від 06 вересня 2024 року вих.№04/09/2024-1, в якому ТОВ «Електролайн-Л» гарантує, що у разі акцепту їх пропозиції та до початку виконання робіт Договори, щодо оренди спец.техніки, механізмів, обладнання та інструментів, які відсутні у власності підприємства та необхідні для виконання робіт будуть укладені. Попередня оренда техніки та механізмів не є доцільною, оскільки потребує додаткових витрат.
Інформація, щодо трактору відсутня в Довідці, але Підрядник надав інформацію що у власності перебуває екскаватор САТ428, технічні характеристики якого дозволяють виконувати відповідні роботи.
Асфальтоукладальники, продуктивністю 100т/год не зазначені, оскільки їх обсяг складає лише 0,099705 маш.год.
Щодо питання 4:
На виконання п.5 Додатку 1 ТД учасником надано усю необхідну інформацію, що вимагалась Замовником.
Також, додатково надаємо інформацію, щодо робітників зайнятих керуванням та обслуговуванням машин, вказаних у підсумковій відомості ресурсів ( відповідні документи додаються).
Щодо питання 5:
Повідомляємо, що станом на 11.11.2024 договір з Учасником не укладено.
- декларація ЕТЛ.pdf
- декларація на роботи підвищеної небезпеки.pdf
- довідка про дозвіл.pdf
- дозвіл.pdf
- ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ (Позитивний) Реконструкція двох кабельних ліній 10 кВ від «Південна алея» (Хутір Фермерський).pdf
- Лист щодо дії дозволу.pdf
- питання 4, відповідь Учасника.pdf
- Проєктно-кошторисна документація по Реконструкція двох кабельних ліній 10 кВ від «Південна алея» (Хутір Фермерський).pdf
- протоколи додатково.pdf
- протоколи навчання (1).pdf
- сертифікат ЕТЛ.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 грудня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 вересня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОЛАЙН-Л" |
33 100 449,50
UAH з ПДВ
|
33 100 449,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОЛАЙН-Л" #42940618 |
Переможець |
33 100 449,50
UAH з ПДВ
|
19 вересня 2024 14:19
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 вересня 2024 10:21
|