Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент інфраструктури, житлової та комунальної політики Івано-Франківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37794186 |
Вебсайт: | http://www.komynalka.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вулиця Незалежності, 7 |
Контактна особа: |
Бойчук Тетяна Олексіівна +380342532212 dkgtender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 серпня 2024 14:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 серпня 2024 12:00 |
Початок аукціону: | 02 вересня 2024 12:47 |
Початок аукціону: | 02 вересня 2024 12:47 |
Очікувана вартість: | 1 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31150000-2: Баласти для розрядних ламп чи трубок
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата по даному Договору проводиться шляхом перерахування Замовником на розрахунковий рахунок Постачальника коштів у сумі відповідно до п. 2.1 даного Договору, протягом 120 – ти банківських днів з дати поставки товару в повному обсязі | Пiсляоплата | 120 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 серпня 2024 14:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 серпня 2024 14:32 |
Додаток 1 - пристрої безперебійного живлення.docx | |
23 серпня 2024 14:32 |
Додаток 2 - пристрої безперебійного живлення.docx | |
23 серпня 2024 14:32 |
Додаток 3 - пристрої безперебійного живлення.docx | |
23 серпня 2024 14:32 |
Додаток 4 - пристрої безперебійного живлення.docx | |
23 серпня 2024 14:32 |
ТД - пристрої безперебійного живлення.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-31-000001 ● 953c56a71ccf4468966ce1df645d2353
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 жовтня 2024 11:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
31.10.2024 № 74-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 23 жовтня 2024 року № 003100-18/13263-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2024-08-23-007294-a , 23.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-31 14:34:17
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:31150000-2: Баласти для розрядних ламп чи трубок» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-08-23-007294-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2024-08-23-007294-a відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-05 10:06:50
пояснення
Виходячи зі змісту Запиту, необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит такого змісту:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
1. Департамент проводив закупівлю пристроїв безперебійного живлення для світлофорів, які знаходяться на балансі експлуатуючого Комунального підприємства «Івано-Франківськміськсвітло». Ще до виділення бюджетних коштів на цю закупівлю комунальне підприємство проводило моніторинг цін на даний товар і надало Департаменту дві комерційні пропозиції (ТОВ «СЕА Електронікс Україна» і ТОВ «Комкон Трафік») (копії додаються).
Відповідно до плану бюджету Івано-Франківської міської територіальної громади на 2024 рік, затвердженого рішенням Івано-Франківської міської ради від 15.12.2023 № 235-39 зі змінами, Департамент визначено головним розпорядником бюджетних коштів на придбання пристроїв безперебійного живлення для світлофорів (для КП «Івано-Франківськміськсвітло»), оскільки згідно «Положення про Департамент» він здійснює координацію діяльності даного комунального підприємства.
На підставі моніторингу цін та комерційних пропозицій визначено розмір бюджетного призначення у сумі 1500000,00 грн. (копія довідки про зміни до кошторису на 2024 рік додається).
В свою чергу перед оголошенням процедури закупівлі Департамент звернувся ще до ТОВ «Техпроект – ІФ» щодо надання комерційної пропозиції та технічних характеристик пристроїв безперебійного живлення для світлофорів, яке у відповідь надало такі документи, копії яких додаються. За аналізом вищеназваних комерційних пропозицій Департамент прийняв рішення оголосити відкриті торги на закупівлю пристроїв безперебійного живлення для світлофорів (для КП «Івано-Франківськміськсвітло») на очікувану вартість 1500000,00 грн. з ПДВ, згідно бюджетних призначень.
2. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено за посиланням на сторінку власного веб-сайту http://www.komynalka.com.ua/ (розділ «публічні закупівлі» «оголошення про проведення торгів»).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 листопада 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 вересня 2024 13:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХПРОЕКТ-ІФ" |
1 380 000,00
UAH з ПДВ
|
1 380 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦЕЛЕКТРОМОНТАЖ-7" |
1 497 600,00
UAH з ПДВ
|
1 497 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХПРОЕКТ-ІФ" #42554450 |
Відхилено |
1 380 000,00
UAH з ПДВ
|
05 вересня 2024 14:14
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦЕЛЕКТРОМОНТАЖ-7" #44457857 |
Переможець |
1 497 600,00
UAH з ПДВ
|
06 вересня 2024 09:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 листопада 2024 13:55
|
Електронний підпис | укладений |
20 вересня 2024 10:59
|
139-24.PDF | укладений |
20 вересня 2024 10:56
|