Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт (аварійно-відновлювальні роботи)
Очікувана вартість
18 362 925,00 UAH
UA-2024-08-23-003698-a ● 3ef37571041e4dee8c7c35cdb675fcfd
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний університет "Одеська політехніка" |
Код ЄДРПОУ: | 43861328 |
Місцезнаходження: | 65044, Україна , Одеська обл., місто Одеса, проспект Шевченка, буд. 1 |
Контактна особа: |
Сузанна Май +380487058329 s.l.mai@op.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 серпня 2024 11:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 вересня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 23 вересня 2024 13:46 |
Початок аукціону: | 23 вересня 2024 13:46 |
Очікувана вартість: | 18 362 925,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 91 814,63 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає - 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 91814.63 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Для належного виконання всіх умов цього договору Виконавцем Замовнику (до укладання цього Договору) надано забезпечення виконання умов договору у вигляді банківської гарантії на суму 0,5% від ціни договору. Банківська гарантія, яка надається Виконавцем Замовнику, як забезпечення виконання цього Договору, повинна містити зобов’язання банка-гаранта «Сплатити за першою вимогою» Замовнику, тобто закріплювати обов’язок безумовного перерахування банком-гарантом коштів на поточний рахунок Замовника. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт (аварійно-відновлювальні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65044, Україна, Одеська область, місто Одеса, проспект Шевченка,1-3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
19 грудня 2025
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо наявних вимог по кваліфікаційним критеріям
Дата подання: 28 серпня 2024 00:11
Дата відповіді: 31 серпня 2024 16:27
Вітаємо! при ознайомленні із ТД замовника, а саме Додатком 6, було виявлено, що в останньому абзаці п.2 Замовник припустився помилки, не дописавши вимогу.
А саме, в тексті зазначено:
(цитата) - "Крім того, учасник підтверджуючи документи про проходження навчання та/або перевірки знань з законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки, розслідування та облік нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві, Типове положення «Про порядок проведення навчання та перевірки знань з питань охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12-05), «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07), «Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13), з питань пожежної безпеки." (закінчення цитати)
Помилка полягає у тексті "Крім того, учасник__?___підтверджуючи документи про проходження...." , із чого стає незрозуміло потенційним учасникам стосовно яких осіб необхадно надати підтверджуючі документи і в складі чого саме.
просимо внести доповнення тексту та повністю викласти вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за запитання, та проявлену пильність під час ознайомлення з тендерною документацією. Відповідні зміни будуть внесені до п.2 Додатку 6 до ТД, зокрема щодо наявності в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та оприлюднені (завантажені) на веб-портал Уповноваженого органу.
.
.
стосовно виключної вимоги до кошторисів і надання лише договірної ціні в складі пропозиції
Дата подання: 28 серпня 2024 00:17
Дата відповіді: 31 серпня 2024 16:29
Вітаємо! при ознайомленні із ТД замовника, а саме Додатком 4 до ТД зазначено, що учасникам необхідно надати наступний розрахунок кошторису:
"У складі тендерної пропозиції (Договірної ціни) Учасник надає в форматі «» розрахунок твердої Договірної ціни (Додаток 30 до Настанови) (*сканована копія Договірної ціни в форматі «» повинна бути підписана (завірена) інженером-проектувальником (в частині кошторисної документації) з діючим кваліфікованим сертифікатом, копія якого надається учасником у складі тендерної пропозиції)."
Інших кошторисних розрахунків в форматі ПДФ не зазначено.
Просимо пояснити, чи вірно ми розуміємо, що в форматі ПДФ учасник повининен надати замовнику ЛИШЕ договірну ціну. локальних кошторисів, ПВР, зведених кошторисних розрахунків, пояснювальних записок надавати не потрібно?
чи буде цього достатньо?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за запитання, та проявлену пильність під час ознайомлення з тендерною документацією.
Пунктом 6 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації» визначена інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Згідно з абз. 2 цього пункту, ціна пропозиції повинна бути розрахована відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 № 281 (далі по тексту Настанова), що є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти).
Відповідно до абз.19 цього ж пункту, «У складі тендерної пропозиції (Договірної ціни) Учасник надає в форматі «pdf» розрахунок твердої Договірної ціни, що виконується відповідно до КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (Додаток 30 до Настанови)».
Крім того, згідно з абз. 20 цього ж пункту, «Договірна ціна повинна бути додатково надана в форматі «imd» у програмному комплексі АВК-5 або іншому програмному комплексі по випуску кошторисів, рекомендованих до використання учасниками будівництва Міністерством регіонального розвитку та будівництва України».
Аналогічні вимоги наведені у Додатку 4 до ТД, на які Ви посилаєтеся в запитанні, зокрема: останній абз. на стор.26 та перший абз. на стор.27.
Крім того, як у абз. 20 пункту 6 Розділу ІІІ. ТД, так й у Додатку 4 до ТД (абз. 2 на стор. 27), «Замовник залишає за собою право на перевірку у переможця закупівлі, усіх розрахунків договірної ціни, які є її складовими та визначені Настановою, розрахованих в програмному комплексі «Автоматизований випуск кошторисів» АВК – 5 або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі вартісних показників при визначенні вартості об’єкта ремонту та передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін, у тому числі: Договірна ціна в форматі «imd» за формою Додатку 30 Настанови, а також всі обгрунтовуючі розрахунки складових Договірної ціни.
Таким чином, від Учасника не вимагається надання сканованих копій додаткових розрахунків (складових частин) договірної ціни) в форматі «pdf», окрім самої ДЦ.
Проте, для підтвердження Учасником розробки ДЦ в ліцензованому програмному комплексі АВК-5 або аналогічному ліцензованому програмному комплексі (про що зазначено на стор. 26 Додатку 4 до ТД), будуть внесені відповідні уточнюючі зміни до ТД та до Додатку 4, зокрема щодо надання у складі документів тендерної пропозиції Учасника скан-копії діючої ліцензії на використання програмного комплексу «Автоматизований випуск кошторисів» АВК – 5, або скан-копії діючої ліцензії на використання будь-якого програмного комплексу по випуску кошторисів, рекомендованого до використання учасниками будівництва Міністерством регіонального розвитку та будівництва України, який взаємодіє з АВК-5 в частині передачі вартісних показників при визначенні вартості об’єкта ремонту та передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін.
Крім того, відповідні зміни будуть внесені до ТД та Додатку 4 щодо порядку перевірки Замовником у Переможця закупівлі усіх розрахунків договірної ціни, які є її складовими та визначені Настановою та оприлюднені (завантажені) на веб-портал Уповноваженого органу.
Пунктом 6 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації» визначена інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Згідно з абз. 2 цього пункту, ціна пропозиції повинна бути розрахована відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 № 281 (далі по тексту Настанова), що є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти).
Відповідно до абз.19 цього ж пункту, «У складі тендерної пропозиції (Договірної ціни) Учасник надає в форматі «pdf» розрахунок твердої Договірної ціни, що виконується відповідно до КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (Додаток 30 до Настанови)».
Крім того, згідно з абз. 20 цього ж пункту, «Договірна ціна повинна бути додатково надана в форматі «imd» у програмному комплексі АВК-5 або іншому програмному комплексі по випуску кошторисів, рекомендованих до використання учасниками будівництва Міністерством регіонального розвитку та будівництва України».
Аналогічні вимоги наведені у Додатку 4 до ТД, на які Ви посилаєтеся в запитанні, зокрема: останній абз. на стор.26 та перший абз. на стор.27.
Крім того, як у абз. 20 пункту 6 Розділу ІІІ. ТД, так й у Додатку 4 до ТД (абз. 2 на стор. 27), «Замовник залишає за собою право на перевірку у переможця закупівлі, усіх розрахунків договірної ціни, які є її складовими та визначені Настановою, розрахованих в програмному комплексі «Автоматизований випуск кошторисів» АВК – 5 або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі вартісних показників при визначенні вартості об’єкта ремонту та передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін, у тому числі: Договірна ціна в форматі «imd» за формою Додатку 30 Настанови, а також всі обгрунтовуючі розрахунки складових Договірної ціни.
Таким чином, від Учасника не вимагається надання сканованих копій додаткових розрахунків (складових частин) договірної ціни) в форматі «pdf», окрім самої ДЦ.
Проте, для підтвердження Учасником розробки ДЦ в ліцензованому програмному комплексі АВК-5 або аналогічному ліцензованому програмному комплексі (про що зазначено на стор. 26 Додатку 4 до ТД), будуть внесені відповідні уточнюючі зміни до ТД та до Додатку 4, зокрема щодо надання у складі документів тендерної пропозиції Учасника скан-копії діючої ліцензії на використання програмного комплексу «Автоматизований випуск кошторисів» АВК – 5, або скан-копії діючої ліцензії на використання будь-якого програмного комплексу по випуску кошторисів, рекомендованого до використання учасниками будівництва Міністерством регіонального розвитку та будівництва України, який взаємодіє з АВК-5 в частині передачі вартісних показників при визначенні вартості об’єкта ремонту та передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін.
Крім того, відповідні зміни будуть внесені до ТД та Додатку 4 щодо порядку перевірки Замовником у Переможця закупівлі усіх розрахунків договірної ціни, які є її складовими та визначені Настановою та оприлюднені (завантажені) на веб-портал Уповноваженого органу.
стосовно надання підтвердження наявності ф.о. за цивільними договорами
Дата подання: 28 серпня 2024 00:33
Дата відповіді: 31 серпня 2024 16:30
Вітаємо!
Замовником зазначено кваліфікаційну вимогу до учасника:
(цитата) "На підтвердження правовідносин з відповідними фізичними особами, з якими укладені цивільно-правові угоди Учасник надає скан-копії:
- Цивільно-правових угод;
- Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску з Додатком №1, за формою затвердженої Наказом Міністерства фінансів України 13 січня 2015 року № 4 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 02 березня 2023 року № 113) за останній звітний квартал поточного року з підтвердженням його прийняття контролюючим органом.
Замовник відхиляє пропозицію учасників у випадках не надання вище зазначених документів, а також у разі укладення цивільно-правових угод, що суперечать вимогам Цивільного кодексу України, законам та іншим нормативно-правовим актам.(кінець цитати)
Вимога Замовника щодо надання до цивільно-правовим договором (далі за текстом також зазначається як "ЦПД") з ф.о. додатково "Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску" є дискримінаційною для учасників, оскільки цивільно-правовий договір з ф.о. на відміну від трудового договору може підписуватися сторонами на виконання конкретного виду робіт за окремими замовленнями.
тому, якщо учасник підпише ЦПД з ф.о. на виконання конркретного виду робіт за даною закупівлею, то Учасник не буде мати жодних раніше оплачених "сум нарахованого єдиного внеску " через те, що виконання роботи за цією закупівлею ще не настало. а підтверждення наявності штатного працівника за певною кваліфікацією буде немовливим, оскільки після виконання раніше укладеного аналогічного договору пройшов значний строк і такий працівник вже звільнений.
При цьому учасник може надати всі підверджуючі документи щодо кваліфікації особи, яка планується бути залученою в якості ЦПД, та відповідно до умов чинного законодавства, ліцензійних умов провадження будівельної діяльності за видмо робіт по закупівлі - повністю буде відповідати кваліфікаційним критеріям.
Тому, просимо Замовника видалити дискримінаційний пункт вимоги до учасників про обов'язковість надання підтверджуючих документів стосовно "Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску" до ЦПД.
В протилежному випадку, дії замовника будуть успішно оскаржені в АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за запитання, та проявлену пильність під час ознайомлення з тендерною документацією.
Ваші аргументи щодо цього питання приймаються та вимога до учасників про обов'язковість надання підтверджуючих документів стосовно "Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску" до ЦПД буде виключена з ТД (Додатку 6) та відповідні уточнені зміни оприлюднені (завантажені) на веб-портал Уповноваженого органу
Ваші аргументи щодо цього питання приймаються та вимога до учасників про обов'язковість надання підтверджуючих документів стосовно "Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску" до ЦПД буде виключена з ТД (Додатку 6) та відповідні уточнені зміни оприлюднені (завантажені) на веб-портал Уповноваженого органу
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-08-23-003698-a.c1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА", Код ЄДРПОУ:45068069
Оскарження вимог тендерної документації
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2024-08-23-003698-a.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА", Код ЄДРПОУ:45068069
Дата подання: 03 вересня 2024 21:22
Дата подання: 03 вересня 2024 21:22
Оскарження вимог тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 05 вересня 2024 17:58
рішення від 05.09.2024 № 14855.pdf
Дата публікації: 05 вересня 2024 17:58
Інформація про резолютивну частину рішення від 13.09.2024 № 15264.pdf
Дата публікації: 13 вересня 2024 16:13
рішення від 13.09.2024 № 15264.pdf
Дата публікації: 18 вересня 2024 10:59
Номер скарги: UA-2024-08-23-003698-a.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСЕРВІСГРУП", Код ЄДРПОУ:34169458
Дата подання: 02 жовтня 2024 19:25
Дата подання: 02 жовтня 2024 19:25
СКАРГА щодо незаконного визначення переможцем процедури закупівлі ПП «СТРОЙГАЗСЕРВІС»
СКАРГА про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги з особливостями» в частині незаконного визначення переможцем процедури закупівлі ПП «СТРОЙГАЗСЕРВІС»
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 жовтня 2024 16:21
Рішення від 04.10.2024 № 16306.pdf
Дата публікації: 04 жовтня 2024 16:21
інформація про перенесення розгляду скарги від 15.10.2024 № 1682.pdf
Дата публікації: 15 жовтня 2024 18:10
Інформація про резолютивну частину рішення від 21.10.2024 № 17133.pdf
Дата публікації: 22 жовтня 2024 15:18
Рішення від 21.10.2024 № 17133.pdf
Дата публікації: 24 жовтня 2024 16:21
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до протоколу №240 від 30.10.2024р. рішення АМКУ виконане.
Дата виконання рішення замовником: 30 жовтня 2024 11:50
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 вересня 2024 14:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСЕРВІСГРУП" |
17 438 000,00
UAH з ПДВ
|
15 955 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "СК "ГРАДО-СТРОЙ"" |
17 483 299,20
UAH з ПДВ
|
16 350 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "СТРОЙГАЗСЕРВІС" |
17 991 450,00
UAH з ПДВ
|
17 991 450,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСЕРВІСГРУП" #34169458 |
Відхилено |
15 955 000,00
UAH з ПДВ
|
25 вересня 2024 11:09
|
ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "СК "ГРАДО-СТРОЙ"" #35768704 |
Відхилено |
16 350 000,00
UAH з ПДВ
|
26 вересня 2024 11:48
|
ПП "СТРОЙГАЗСЕРВІС" #42815476 |
Рішення скасоване |
17 991 450,00
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2024 11:43
|
ПП "СТРОЙГАЗСЕРВІС" #42815476 |
Очікує рішення |
17 991 450,00
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2024 11:43
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 30 жовтня 2024 11:54 |
Кінець періоду оскарження: | 10 листопада 2024 00:00 |
Дата відміни: | 10 листопада 2024 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Документи:
30 жовтня 2024 11:54
|
Електронний підпис |
30 жовтня 2024 11:53
|
Скан_Протокол №240 відміна закупівлі.pdf |