Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ культури Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37448129 |
Місцезнаходження: | 02068, Україна , Київська обл., Київ, вул. Кошиця, 11 |
Контактна особа: |
Галеса Євгенія 380964640891 zhenia_halesa@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 серпня 2024 20:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 вересня 2024 17:00 |
Початок аукціону: | 06 вересня 2024 15:44 |
Початок аукціону: | 06 вересня 2024 15:44 |
Очікувана вартість: | 11 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 59 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції: - вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; - розмір забезпечення тендерної пропозиції – 57 000,00 (пятдесят сім тисяч гривень 00 копійок); - строк дії забезпечення тендерної пропозиції: протягом 120 (ста двадцяти) днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має набувати чинності з дня її надання і не містити відкладних умов набуття нею чинності; - банківська гарантія оформляється та повинна відповідати вимогам Особливостей, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції від 14.12.2020 № 2628. Гарантія обов'язково повинна свідчити про обов'язок установи, що надала гарантію, виплатити замовникові суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 розділу III цієї тендерної документації. Гарантія має бути видана банком – гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) з метою забезпечення виконання зобов’язань за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 статті 25 Закону. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком – гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної підписом уповноваженої особи банку – гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування Принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі, що дорівнює сумі банківської гарантії. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на під-писання банківської гарантії. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією (оригіналом) відповідного документа банку-гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи банку-гаранта на підпис відповідного документу. Банківська гарантія подається учасником у складі тендерної пропозиції процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а саме: електронний документ підписується шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності). Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Замовник повертає забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції у разі: - закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; - укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; - відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення тендеру закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається замовником у разі: - відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; - не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 особливостей затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування)(далі - Особливості); - ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі, якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі юридичними особами (їхніми об’єднаннями) не за бюджетні кошти – перераховуються на рахунок таких юридичних осіб (їхніх об’єднань). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 57000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1% від вартості договору. Банківська гарантія має бути видана банком – гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) з метою забезпечення виконання зобов’язань за гарантією в повному обсязі у разі неналежного виконання договору. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком – гарантом (надається разом із банківською гарантією), завіреної підписом уповноваженої особи банку – гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування Замовника, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі, що дорівнює сумі банківської гарантії. Відповідно до частини 3 статті 27 розмір забезпечення договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії також додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Банківська гарантія повинна свідчити про обов’язок банка виплатити замовнику суму забезпечення виконання договору у разі відмови переможця торгів від виконання зобов’язань, у разі невиконання або неналежного виконання зобов'язання визначених даним договором про закупівлю товару. Інші умови, які повинна містити банківська гарантія: 1) безвідкличне зобов'язання банку (Гаранта) сплатити гарантовану суму замовнику (Бенефіціару) за першою письмовою вимогою замовника (Бенефіціара); 2) обов’язок банку (Гаранта) сплатити повну суму забезпечення (гарантована сума); 3) термін сплати грошових коштів банком (Гарантом): протягом 5 банківських днів з моменту отримання письмової вимоги від замовника (Бенефіціара). Банківська гарантія, яка сформульована іншим чином або містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам даної тендерної документації та такою, що не надана переможцем закупівлі. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Переможця і не можуть входити до розрахунку вартості товару. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику банківської гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. У разі, якщо інформація у банківській гарантії є недостовірною або банківська гарантія оформлена неналежним чином, дана банківська гарантія буде відхилена замовником. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника - гривні на суму 1% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 серпня 2024 18:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 серпня 2024 18:32 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx | |
31 серпня 2024 18:31 |
ТД ДШМ 9 - покрівля (зі змінами).doc | |
21 серпня 2024 20:36 |
Додаток № 6 - документи, які подаються учасником.doc | |
21 серпня 2024 20:36 |
Додаток № 2 - пункт 47 Особливостей.doc | |
21 серпня 2024 20:36 |
Додаток № 3 - технічні вимоги.rtf | |
21 серпня 2024 20:36 |
Додаток № 7 - документи, які подаються переможцем.doc | |
21 серпня 2024 20:36 |
Додаток № 4 - тендерна пропозиція.doc | |
21 серпня 2024 20:36 |
Додаток № 8 - згода.doc | |
21 серпня 2024 20:36 |
Додаток № 1 - кваліфікаційні критерії.doc | |
21 серпня 2024 20:36 |
Додаток № 5 - договір.doc |
31 серпня 2024 18:35 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
31 серпня 2024 18:32 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
|
|||
31 серпня 2024 18:31 |
ТД ДШМ 9 - покрівля (зі змінами).doc
|
|||
21 серпня 2024 20:36 |
Додаток № 6 - документи, які подаються учасником.doc
|
|||
21 серпня 2024 20:36 |
Додаток № 2 - пункт 47 Особливостей.doc
|
|||
21 серпня 2024 20:36 |
Додаток № 3 - технічні вимоги.rtf
|
|||
21 серпня 2024 20:36 |
Додаток № 7 - документи, які подаються переможцем.doc
|
|||
21 серпня 2024 20:36 |
Додаток № 4 - тендерна пропозиція.doc
|
|||
21 серпня 2024 20:36 |
Додаток № 8 - згода.doc
|
|||
21 серпня 2024 20:36 |
Додаток № 1 - кваліфікаційні критерії.doc
|
|||
21 серпня 2024 20:36 |
Додаток № 5 - договір.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Також нагадуємо, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "РСК "БУДПРОМ"" (код 41154468) була відхилена з підстави, що передбачена згідно з:
- підпунктом 1 пункту 44 Особливостей, а саме: замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
- підпунктом 2 пункту 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Вважаємо за необхідне, щоб Учасник ознайомився з практикою АМКУ, щодо надання учасникам можливості виправлення помилок та невідповідностей в технічній документації.
Сподіваємось, що даний досвід сприятиме позитивним результатам в майбутньому для ТОВ "РСК "БУДПРОМ"", адже тепер відомі прогалини на які варто звернути більше уваги. Бажаємо успіхів в наступних закупівлях!
Нагадуємо, що пункт 4 розділу V тендерної документації містить наступну інформацію: «Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі».
Також слід зазначити, що Ваша компанія, мала право на оскарження умов тендерної документації відповідно до п.55 Особливостей. Скарг чи зауважень до тендерної документації від Вашої компанії не надходило.
Нагадуємо, що пункт 4 розділу V тендерної документації містить наступну інформацію: «Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі».
Також слід зазначити, що Ваша компанія, мала право на оскарження умов тендерної документації відповідно до п.55 Особливостей. Скарг чи зауважень до тендерної документації від Вашої компанії не надходило.
Також звертаємо увагу, що відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-10-000020 ● 5d963622651044159ba81f7562077f32
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 жовтня 2024 11:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.10.2024 № 274
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 04 жовтня 2024 року № 128-к «Про закордонне відрядження»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
55 UA-2024-08-21-011892-a 21.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-15 09:56:07
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з виконання робіт з «Капітальний ремонт покрівлі дитячої школи мистецтв № 9 Дарницького району м. Києва, вулиця Харченка Євгена, 47 (заходи з енергозбереження))» (Код ДК 021:2015:45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (інформа-цію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-21-011892-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-17 17:00:12
Пояснення на запит
На запит, щодо надання інформації та документів у межах проведення процедури моніторингу закупівлі: «Капітальний ремонт покрівлі дитячої школи мистецтв №9 Дарницького району м. Києва, вулиця Харченка Євгена, 47(заходи з енергозбереження)» за ДК 021:2015- код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи повідомляємо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації, що отримала позитивний експертний звіт та затверджена замовником в установленому законодавством порядку. Сканована копія експертного звіту додається. Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі https://darn.kyivcity.gov.ua/news/tender-na-kapitalnyi-remont-pokrivli-dytiachoi-shkoly-mystetstv-9-darnytskoho-raionu-m-kyieva-vulytsia-kharchenka-ievhena-47-zakhody-z-enerhozberezhennia
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-16 16:20:37
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з виконання робіт з «Капітальний ремонт покрівлі дитячої школи мистецтв № 9 Дарницького району м. Києва, вулиця Харченка Євгена, 47 (заходи з енергозбереження))» (Код ДК 021:2015:45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-21-011892-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання: надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів товариством з обмеженою відповідальністю «САЛАНГ-92» забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії відповідно до пункту 6 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, а саме внесення Учасником-переможцем забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії розмірі якої складає 1 (один) відсотків від вартості договору.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-17 17:08:00
Пояснення на запит
На запит, щодо надання інформації та документів у межах проведення процедури моніторингу закупівлі: «Капітальний ремонт покрівлі дитячої школи мистецтв №9 Дарницького району м. Києва, вулиця Харченка Євгена, 47(заходи з енергозбереження)» за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» повідомляємо, що, з метою отримання гарантій виконання учасником взятих на себе зобов’язань за укладеним договором, була встановлена вимога надання переможцем забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії розмір якої складає 1 (один) відсоток від вартості договору. Переможцем торгів ТОВ «САЛАНГ-92» надано відповідні документи (сканована копія прикріплюється).
Надання інформації про усунення порушення замовником
З приводу встановлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених під час перевірки Державною аудиторською службою України, повідомляємо, що Замовником здійснено заходи шляхом проведення роз’яснювальної роботи з Уповноваженою особою, а також для Уповноваженої особи заплановано навчання з питань публічних закупівель, з метою недопущення в подальшому порушення вимог Особливостей №1178 при складанні тендерної документації та розгляду тендерних пропозицій, а також частини п’ятої статті 8 Закону при наданні інформації та документів у випадках, передбачених законом.
2024-11-07 19:50:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 листопада 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2-1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 вересня 2024 16:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "РСК "БУДПРОМ"" |
10 478 683,85
UAH з ПДВ
|
10 478 683,85
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САЛАНГ-92" |
11 551 123,60
UAH з ПДВ
|
11 551 123,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "РСК "БУДПРОМ"" #41154468 |
Відхилено |
10 478 683,85
UAH з ПДВ
|
17 вересня 2024 20:28
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 вересня 2024 16:52
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САЛАНГ-92" #13755332 |
Переможець |
11 551 123,60
UAH з ПДВ
|
23 вересня 2024 20:37
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 вересня 2024 17:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 жовтня 2024 10:40
|
182.pdf | укладений |
07 жовтня 2024 10:35
|