Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | адміністрація Корабельного району Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05410607 |
Вебсайт: | https://corabeldistr.mkrada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 54050, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, пр. Богоявленський, 314 |
Контактна особа: |
Степаніцина Інна Леонідівна +380512600277 inna_02112008@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 серпня 2024 16:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 вересня 2024 08:30 |
Очікувана вартість: | 5 942 930,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 59 429,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунок здійснюється Замовником з дня надходження відповідного бюджетного фінансування на підставі підписаних уповноваженими представниками Сторін Актів виконаних Робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних Робіт (форма КБ-3), оформлених в установленому порядку за фактично виконанні роботи та після подання всієї виконавчої документації та документів щодо якості задіяних матеріалів з паспортами та сертифікатами. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 серпня 2024 16:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 серпня 2024 16:22 |
21_08_2024_Тендерна_документація_за_Особливостями_робота_кап_ремонт_чернишевського.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-09-000047 ● 93246ab0276b43b9a1a62e5581918310
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 вересня 2024 15:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.09.2024 № 66-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 09.09.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 09.09.2024 № 66-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 5 UA-2024-08-21-010161-a 21.08.2024
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-09 16:19:06
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-21-010161-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року
№ 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповіді ще немає
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2024-09-10 16:43:43
Роз'яснення щодо висновку
У зв'язку із відсутністю технічної можливості надати пояснення з приводу рішення про моніторинг у розділі "Запити та відповіді", адміністрація Корабельного району Миколаївської міської ради надає інформацію у цьому розділі на порушені питання, а саме:
1. Розмір бюджетних витрат по об’єкту «Капітальний ремонт дорожнього покриття вулиці Чернишевського у Корабельному районі м. Миколаєва» визначено на підставі проектно-кошторисної документації, що пройшла експертизу з позитивним висновком та затверджена в установленому порядку (копія зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва додається).
2. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі також визначено на підставі проектно-кошторисної документації (копія дефектний акт додається).
3. Очікувана вартість предмету закупівлі визначено на підставі даних зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва та складається з таких складових:
- підсумок глав 1-12 зведеного кошторисного розрахунку;
- кошторисний прибуток;
- кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва (1,0% підсумку глав 1-12 ЗКР);
- кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій;
- податок на додану вартість.
4. Обґрунтування, що стосується вказаного предмету закупівлі викладено на офіційному вебсайті адміністрації Корабельного району Миколаївської міської ради https://corabeldistr.mkrada.gov.ua/index.php?option=com_content&
view=article&id=4610%3A-2024&catid=71&Itemid=328).
Додаток: на 8 арк.
- пояснення
- Дефектний акт.pdf
- Експертний звіт.pdf
- Зведений кошторисний розрахунок.pdf
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
У зв'язку із відсутністю технічної можливості отримати розяснення щодо висновку у роздялі "Запит за розясненнями щодо висновку" апдміністрація Корабельного району Миколаївської міської ради, ознайомившись з висновком управління Південного офісу Держаудитслужби у Миколаївській області від 10.09.2024 про результати моніторингу процедури «Капітальний ремонт дорожнього покриття вулиці Чернишевського у Корабельному районі м. Миколаєва, код відповідно до Єдиного закупівельного словника - ДК 021-2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), № UA-2024-08-21-010161-a (далі-Висновок), надає наступні аргументовані заперечення. У Висновку органом державного фінансового контролю зазначено, що Замовником порушено вимоги абзацу 10 пункту 28 Особливостей, тендерна документації не місить окремі додатки до тендерної документації з переліком документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та з переліком документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Замовник не погоджується з інформацією, викладеною у висновку, виходячи з нижченаведеного. Абзац 1 пункту 28 Особливостей передбачає, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно з частиною 1 статті 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав. При цьому, згідно внесених змін згідно Постанови Кабміну від 5 липня 2024 № 782 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» пункт 28 Особливостей доповнено абзацом 10 наступного змісту: Тендерна документація повинна містити перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та / або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. У відповідності до даної норми, замовники всі вимоги (перелік інформації та / або документів) до учасників та переможців закупівлі повинні винести в окремі додатки до тендерної документації. При цьому, зазначеними нормами Закону та Особливостей, зокрема з урахуванням внесених змін, не визначено вимог додатки до тендерної документації завантажувати в електронну систему закупівель окремими файлами. Звертаємо Вашу увагу на те, що тендерна документація на вищевказану закупівлю затверджена протоколом уповноваженої особи від 21.08.2024 №310/01/2024 і оприлюднена замовником разом з оголошенням про проведення процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель одним файлом. Файл «Тендерна документація» на виконання вимог абзацу 10 пункту 28 Особливостей містить окремі додатки до тендерної документації додаток №1 з переліком документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та додаток №6 з переліком документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Відповідно з огляду на все вище викладене, обов’язкових вимог завантаження додатків до тендерної документації, і зокрема додатків, які замовники повинні сформувати внаслідок останніх змін, в електронну систему закупівель окремими файлами законодавство не містить. Тобто замовники додатки до тендерної документації завантажувати в електронну систему закупівель можуть разом із тендерною документацією одним файлом, або ж завантажувати додатки в електронну систему закупівель окремими файлами. Враховуючи вищезазначене, пункт 7 додатку№1 до тендерної документації «Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей)» містив посилання на пункт 1 додатку №2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії», що у подальшому було підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції учасника ТОВ "БІЛД РОАД" процедури закупівлі відповідно до пункту 44 Особливостей.
2024-09-12 10:28:50
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 вересня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 вересня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
-
2024-10-01 12:35:33
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 вересня 2024 08:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БІЛД РОАД" |
5 807 907,92
UAH з ПДВ
|
5 807 907,92
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БІЛД РОАД" #45489498 |
Відхилено |
5 807 907,92
UAH з ПДВ
|
09 вересня 2024 16:00
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 вересня 2024 11:57
|