Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ РАКУ" |
Код ЄДРПОУ: | 02011976 |
Місцезнаходження: | 03022, Україна , м. Київ обл., вул.Здановської Юлії, будинок 33/43 |
Контактна особа: |
Ткачик Віта 380976065499 vita.tkachik@unci.org.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 серпня 2024 15:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 вересня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 06 вересня 2024 11:38 |
Початок аукціону: | 06 вересня 2024 11:38 |
Очікувана вартість: | 15 228 944,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 76 144,72 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 76 144,72 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (включно). Строк дії банківської гарантії, наданої як забезпечення тендерної пропозиції Учасника, має дорівнювати або перевищувати строк дії тендерної пропозиції Учасника (не менше 120 календарних днів) (включно) із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (кінцевий строк подання визначено в оголошенні процедури закупівлі). В разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк. Електронна банківська гарантія повинна відповідати Положенню про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» України від 14 грудня 2020 року № 2628, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897. Електронна банківська гарантія надається учасником у відповідності до Форми та Вимог, наведених у Додатку 5 до цієї тендерної документації (додаток 5 містить інструкцію щодо складання електронної банківської гарантії). Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 76144.72 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Авансування може бути здійснено виключно відповідно до Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 р. № 1764 та постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповується за бюджетні кошти". | Аванс | 14 | Банківські | 90 |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 10 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 серпня 2024 16:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 серпня 2024 16:21 |
Зміни до ТД що вносяться.docx | |
26 серпня 2024 14:29 |
0. Тендерна документація Нова Редакція.docx | |
21 серпня 2024 15:05 |
3. Додаток 3 до ТД_Кваліфікаційні вимоги. Інші вимоги..docx | |
21 серпня 2024 15:05 |
5. Додаток 5 до ТД_Забезпечення пропозиції учасника.docx | |
21 серпня 2024 15:05 |
1. Додаток 1 до ТД_Вимоги відповідно до п.47 Особливостей.docx | |
21 серпня 2024 15:05 |
2. Додаток 2 до ТД_Повноваження на підпис.docx | |
21 серпня 2024 15:05 |
9. Додаток 9 до ТД_Перелік документів для переможця закупівлі.docx | |
21 серпня 2024 15:05 |
7. Додаток 7 до ТД_Інформація для врахування учасниками закупівлі.docx | |
21 серпня 2024 15:05 |
8. Додаток 8 до ТД_Перелік документів для учасника закупівлі.docx | |
21 серпня 2024 15:05 |
6. Додаток 6 до ТД_ Проект Договору.docx | |
21 серпня 2024 15:05 |
4. Додаток 4 до ТД_Технічні вимоги.docx |
Скарги до процедури
Дата подання: 17 вересня 2024 15:36
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-10-000048 ● 422a6d8d594e4e90b6bd45d018622786
- Статус: завершено ● Дата: 08 листопада 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 жовтня 2024 11:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.10.2024 № 274
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 04 жовтня 2024 року № 128-к «Про закордонне відрядження»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
43 UA-2024-08-21-007659-a 21.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-15 13:20:11
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Виконання робіт з розроблення проектної документації стадії проект (П) IIІ-я черга будівництва по об’єкту: «Реконструкція будівель: поліклініки (літ. «А»), радіологічного корпусу (літ. «У»), лікувального корпусу клінічного профілю (клініка № 2) «літ. К», головного входу прохідної № 1 (дві споруди) літ. «Д», «Е», господарчого корпусу № 3 (спорткомплекс) літ. «Р», пральні (літ. «Ф»), господарсько-адміністративного корпусу (літ. «Л»), господарського корпусу № 2 (гараж для легкових автомобілів, гараж для вантажних автомобілів) літ. «С», «Т», хірургічного корпусу з будівлею дизельної електростанції (літ. «1А» і «1Б»), архіву ренген плівок (в літ. «П»), складу для кисню (станція лікувальних газів) (літ. «Н»), трансформаторної підстанції (літ. «О»), ЦТП (центральний тепловий пункт) (літ. «Ц»), вузла теплообліку (літ. «М»), господарчого складу (літ. «Ш»), господарчого складу (літ. «Щ»), прохідної № 2, сміттєзбірника із 2-х секцій (літ. «Ч»), реставрація з пристосуванням під сучасні потреби: громадського будинку - клінічний корпус № 1 (літ. «Г»), лабораторного корпусу із конференц залом (клінічного профілю) (літ. «Б» і «В»), нове будівництво радіологічного центру із клінічним корпусом №3 під створення сучасної клінічної бази для лікування онкологічних захворювань Національного інституту раку на вул. Ломоносова, 33/43 у Голосіївському районі м. Києва», код ДК 021:2015 71320000-7 Послуги з інженерного проектування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-21-007659-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чи оприлюднювались вами на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі?
У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-16 15:42:54
Відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 15.10.2024 року в рамках здійснення моніторингу №UA-M-2024-10-10-000048
Щодо питання першого:
«Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?».
Очікувана вартість визначена проектно-кошторисною документацією за стадією проектування ескізний проект «ЕП» по об’єкту: Реконструкція будівель: поліклініки (літ. “А”), радіологічного корпусу (літ. У), лікувального корпусу клінічного профілю (клініка №2) “літ. К”, головного входу прохідної №1 (дві споруди) літ. ”Д”, ”Е”, господарчого корпусу №3 (спорткомплекс) літ. “Р”, пральні (літ. “Ф”), господарсько-адміністративного корпусу (літ. Л), господарського корпусу №2 (гараж для легкових автомобілів, гараж для вантажних автомобілів) літ. “С”, ”Т”, хірургічного корпусу з будівлею дизельної електростанції (літ. “1А” і “1Б”), архіву ренген плівок (в літ. П), складу для кисню (станція лікувальних газів) (літ. Н), трансформаторної підстанції (літ. О), ЦТП (центральний тепловий пункт) (літ. Ц), вузла теплообліку (літ. “М”), господарчого складу (літ. “Ш”), господарчого складу (літ. “Щ”), прохідної № 2, сміттєзбірника із 2-х секцій (літ. “Ч”), реставрація з пристосуванням під сучасні потреби: громадського будинку - клінічний корпус №1 (літ. Г), лабораторного корпусу із конференц залом (клінічного профілю) (літ. “Б” і “В”), нове будівництво радіологічного центру із клінічним корпусом №3 під створення сучасної клінічної бази для лікування онкологічних захворювань Національного інституту раку на вул. Ломоносова, 33/43 у Голосіївському районі м. Києва.»
Експертний звіт (позитивний) №01-0028-24/ЦБ від 28 лютого 2024 року (реєстраційний номер в ЄДЕССБ EX01-8848-2777-2990-4308 редакція №2), виданого Філією «Київоблбудекспертиза» державного підприємства «Київоблбудінвест».
Посилання на Звіт у відкритому реєстрі:
https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3348124731403404649/optype=6
Очікувана загальна вартість закупівлі: 15 228 944,00 гривень.
Розмір бюджетного призначення для предмета закупівлі відповідає розрахунку видатків до кошторису на 2024 рік ДНП «Національний інститут раку» (КЕКВ 3210) - 337 726 900, 00 грн. (Державні кошти).
Посилання на кошторис у відкритому реєстрі:
https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3347602048748095362/optype=249
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до Медичного завдання (додаток 7 до тендерної документації, додається), Завдання на проектування (додаток 4 до тендерної документації, додається), Загальних техніко-економічних показників ІІI черга будівництва (додаток 7 до тендерної документації, додаєтся) та схвалюваної проектної документації на будівництво за стадією проектування ескізний проект «ЕП» (Наказ Міністерства охорони здоров’я України, додається) по об’єкту: «Реконструкція будівель: поліклініки (літ. “А”), радіологічного корпусу (літ. У), лікувального корпусу клінічного профілю (клініка №2) “літ. К”, головного входу прохідної №1 (дві споруди) літ. ”Д”, ”Е”, господарчого корпусу №3 (спорткомплекс) літ. “Р”, пральні (літ. “Ф”), господарсько-адміністративного корпусу (літ. Л), господарського корпусу №2 (гараж для легкових автомобілів, гараж для вантажних автомобілів) літ. “С”, ”Т”, хірургічного корпусу з будівлею дизельної електростанції (літ. “1А” і “1Б”), архіву ренген плівок (в літ. П), складу для кисню (станція лікувальних газів) (літ. Н), трансформаторної підстанції (літ. О), ЦТП (центральний тепловий пункт) (літ. Ц), вузла теплообліку (літ. “М”), господарчого складу (літ. “Ш”), господарчого складу (літ. “Щ”), прохідної № 2, сміттєзбірника із 2-х секцій (літ. “Ч”), реставрація з пристосуванням під сучасні потреби: громадського будинку - клінічний корпус №1 (літ. Г), лабораторного корпусу із конференц залом (клінічного профілю) (літ. “Б” і “В”), нове будівництво радіологічного центру із клінічним корпусом №3 під створення сучасної клінічної бази для лікування онкологічних захворювань Національного інституту раку на вул. Ломоносова, 33/43 у Голосіївському районі м. Києва.»
Експертний звіт (позитивний) №01-0028-24/ЦБ від 28 лютого 2024 року (реєстраційний номер в ЄДЕССБ EX01-8848-2777-2990-4308 редакція №2), виданого Філією «Київоблбудекспертиза» державного підприємства «Київоблбудінвест».
Посилання на Звіт у відкритому реєстрі:
https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3348124731403404649/optype=6
Посилання на проектну документацію у відкритому реєстрі:
https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3343356304453273311/optype=4
Щодо питання другого:
«Чи оприлюднювались вами на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі? У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду?»
Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднена на офіційному веб-сайті 21 серпня 2024 в розділі «Інститут» вкладка «Закупівлі» ознайомитися з якими також можна за посиланням:
2024.08.21 Обґрунтування Виконання робіт з розроблення проектної документації стадія проект (П) ІІI-я черга будівництва по об’єкту «Реконструкція будівель поліклініки (літ. “А”), радіологічного кор.
Додатки:
1. Медичне завдання та загальні техніко-економічні показники ІІI черги будівництва (додаток 7 до тендерної документації).
2. Завдання на проектування (додаток 4 до тендерної документації).
3. Наказ Міністерства охорони здоров’я України «Про схвалення ескізного проєкту будівництва».
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 листопада 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 вересня 2024 12:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОЕФЕКТИВНІСТЬ ТА КОНСАЛТИНГ" |
9 112 356,00
UAH з ПДВ
|
5 750 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІНЖИНІРИНГ-ХОЛДИНГ" |
9 137 366,40
UAH з ПДВ
|
5 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УРБАН ЕКСПЕРТС" |
11 880 000,00
UAH з ПДВ
|
6 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІНЖИНІРИНГ-ХОЛДИНГ" #38045210 |
Рішення скасоване |
5 800 000,00
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2024 15:10
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 вересня 2024 13:37
Обґрунтування аномально низької ціни
до 14 вересня 2024 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОЕФЕКТИВНІСТЬ ТА КОНСАЛТИНГ" #39775888 |
Рішення скасоване |
5 750 000,00
UAH з ПДВ
|
03 жовтня 2024 07:50
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 10 вересня 2024 00:00
|
ТОВ "ІНЖИНІРИНГ-ХОЛДИНГ" #38045210 |
Рішення скасоване |
5 800 000,00
UAH з ПДВ
|
03 жовтня 2024 07:50
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 03 жовтня 2024 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОЕФЕКТИВНІСТЬ ТА КОНСАЛТИНГ" #39775888 |
Переможець |
5 750 000,00
UAH з ПДВ
|
09 жовтня 2024 11:56
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 жовтня 2024 17:25
Обґрунтування аномально низької ціни
до 05 жовтня 2024 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 грудня 2024 16:37
|
Протокол № 322.pdf | укладений |
03 грудня 2024 16:37
|
314 2024 дог.pdf | укладений |
03 грудня 2024 16:37
|