Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бухгалтерські та аудиторські послуги (Аудиторські послуги)
Очікувана вартість
11 069 444,00 UAH
UA-2024-08-21-004260-a ● 124671a5458d46999f00ec19043b4721
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Вебсайт: | https://tsoua.com/ |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Семеренко Костянтин Володимирович 380442986469 SEMERENKO-KV@TSOUA.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 серпня 2024 11:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 вересня 2024 12:00 |
Початок аукціону: | 06 вересня 2024 12:18 |
Початок аукціону: | 06 вересня 2024 12:18 |
Очікувана вартість: | 11 069 444,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 110 694,44 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Згідно з вимогами п. 4.10 Розділу I тендерної документації та відповідно до вимог Додатку 6.1 до тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 332000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Згідно з вимогами п. 4.11 Розділу І тендерної документації та відповідно до вимог Додатку 6.2 до тендерної документації |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79210000-9: Бухгалтерські та аудиторські послуги
Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2024-08-19-013061-a, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі.
Джерело фінансування: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені у складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами.
Критерій оцінки – ціна 100%.
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в оголошенні про початок торгів та в Додатку 6.1 до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Джерело фінансування: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені у складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами.
Критерій оцінки – ціна 100%.
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в оголошенні про початок торгів та в Додатку 6.1 до тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Аудиторські послуги (79212000-3)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2026
ДК 021:2015: 79210000-9 — Бухгалтерські та аудиторські послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 серпня 2024 16:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 серпня 2024 16:28 |
24-2196 Перелік змін.docx | |
30 серпня 2024 16:28 |
24-2196_Додаток 4 Проєкт договору_н.р.docx | |
30 серпня 2024 16:28 |
24-2196 ТД.docx | |
21 серпня 2024 11:53 |
24-2196_Додаток 5 Форма оцінки відповідності.pdf | |
21 серпня 2024 11:53 |
24-2196_Додаток 6.2 Вимоги до забезпечення виконання договору.docx | |
21 серпня 2024 11:53 |
24-2196_Додаток 1 Технічні характеристики.docx | |
21 серпня 2024 11:53 |
24-2196_Додаток 2 Перелік інформації.docx | |
21 серпня 2024 11:53 |
24-2196_Додаток 1.1 Гарантійний лист.docx | |
21 серпня 2024 11:53 |
24-2196_Додаток 3 Вимоги до переможця.docx | |
21 серпня 2024 11:53 |
24-2196_Додаток 6.1 Вимоги до банківської гарантії тендерного забезпечення.docx |
30 серпня 2024 16:29 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 серпня 2024 16:28 |
24-2196 Перелік змін.docx
|
|||
30 серпня 2024 16:28 |
24-2196_Додаток 4 Проєкт договору_н.р.docx
|
|||
30 серпня 2024 16:28 |
24-2196 ТД.docx
|
|||
21 серпня 2024 11:53 |
24-2196_Додаток 5 Форма оцінки відповідності.pdf
|
|||
21 серпня 2024 11:53 |
24-2196_Додаток 6.2 Вимоги до забезпечення виконання договору.docx
|
|||
21 серпня 2024 11:53 |
24-2196_Додаток 1 Технічні характеристики.docx
|
|||
21 серпня 2024 11:53 |
24-2196_Додаток 2 Перелік інформації.docx
|
|||
21 серпня 2024 11:53 |
24-2196_Додаток 1.1 Гарантійний лист.docx
|
|||
21 серпня 2024 11:53 |
24-2196_Додаток 3 Вимоги до переможця.docx
|
|||
21 серпня 2024 11:53 |
24-2196_Додаток 6.1 Вимоги до банківської гарантії тендерного забезпечення.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 28 серпня 2024 18:52
Дата відповіді: 30 серпня 2024 11:53
Пунктом 2.1.1 Додатку 2 до Тендерної документації передбачено, що для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник повинен надати довідку про наявність в Учасника:
2.1.1.1 не менше 100 (сто) працівників, які працюють на умовах повної зайнятості та/або з якими у Учасника укладено трудовий договір не пізніше 6 місяців до дати оголошення про проведення цієї закупівлі.
Таким чином, Замовник в Тендерній документації передбачив, що у складі Учасника повинні працювати не менше 100 (ста) працівників, які:
або працюють на умовах повної зайнятості та з якими у Учасника укладено трудовий договір не пізніше 6 місяців до дати оголошення про проведення цієї закупівлі;
або з якими у Учасника укладено трудовий договір не пізніше 6 місяців до дати оголошення про проведення цієї закупівлі.
Відповідно до ст.21 КзПП трудовий договір укладається з усіма працівниками, в тому числі і з тими, які працюють неповний робочий час чи які працюють за сумісництвом.
Таким чином, Замовником передбачена можливість включення до довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації працівників, які працюють у Учасника за сумісництвом більше 6 місяців до дати оголошення закупівлі.
Водночас у п.2.1.2 Додатку 2 до тендерної документації , в якому передбачене документальне підтвердження інформації, передбаченої в п.2.1.1, учасник повинен надати :
2.1.2.2 Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія сертифікатів (дипломів), що підтверджують дійсне членство працівників Учасника (не менш як 15 працівників), наведених в довідці, в одній з таких міжнародних організацій: Асоціації Присяжних Дипломованих Бухгалтерів (АССА), Американському інституті сертифікованих громадських бухгалтерів (AICPA), Інституті присяжних бухгалтерів Англії і Уельсу (ICAEW). *Зараховується кількість персоналу лише за документами, що підтверджують їх членство: Member of the Association, Certificate of Membership, Fellow Member of the Association, а також документами, що підтверджують основне місце роботи вказаного персоналу у Виконавця;
Зазначені вимоги суперечать положенням п.2.1.1, яким передбачається можливість роботи у учасника працівників за сумісництвом.
Таким чином, просимо усунути неузгодженості між п.2.1.1 та 2.1.2.2 в Додатку 2.
Крім того, статтею 23 Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» визначені вимоги до внутрішньої організації суб’єктів аудиторської діяльності, які мають право проводити обов’язковий аудит фінансової звітності.
Зокрема, у суб’єкті аудиторської діяльності для надання послуг з обов’язкового аудиту фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес, за основним місцем роботи на умовах нормальної тривалості робочого часу не менше 40 годин на тиждень (крім працівників, яким законодавством встановлено скорочену тривалість робочого часу) має працювати не менше п’яти аудиторів, які залучаються до виконання завдань, із загальної чисельності штатних кваліфікованих працівників, не менше 10 осіб, з яких щонайменше дві особи мають підтвердити кваліфікацію відповідно до статті 19 цього Закону або скласти іспит за напрямом, зазначеним у пункті 7 частини 2 статті 19 цього Закону, або мати чинні сертифікати (дипломи) професійних організацій, що підтверджують високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності.
Перелік професійних організацій, сертифікат (диплом) яких свідчить про високий рівень відповідних знань, затверджується Радою нагляду та оприлюднюється на офіційному веб-сайті Органу суспільного нагляду за аудиторською діяльністю відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації".
Таким чином, просимо також привести у відповідність до положень ст.23 зазначеного Закону кількість працівників, зазначених у п.2.1.2.2 Додатку 2 до Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Вимоги пунктів 2.1.1 та 2.1.2.2 є взаємодоповнюваними, не суперечать один одному та жодним чином не обмежують можливість участі у тендері.
2. Стаття 23 Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» визначає мінімальні вимоги до суб’єктів аудиторської діяльності, які надають послуги з обов’язкового аудиту. Вимога щодо наявності не менше 15 аудиторів із підтвердженою кваліфікацією не суперечить чинному законодавству України.
2. Стаття 23 Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» визначає мінімальні вимоги до суб’єктів аудиторської діяльності, які надають послуги з обов’язкового аудиту. Вимога щодо наявності не менше 15 аудиторів із підтвердженою кваліфікацією не суперечить чинному законодавству України.
Звернення щодо внесення правок до проекту договору
Дата подання: 29 серпня 2024 16:44
Дата відповіді: 30 серпня 2024 11:53
Шановна/ий уповноважена особа!
Звертаємось із проханням внести наступні зміни до проекту договору:
п. 13.3 викласти в наступній редакції: "13.3. Замовник має право в односторонньому порядку достроково розірвати цей Договір, повідомивши в письмовій формі Виконавця, шляхом направлення відповідного повідомлення із зазначенням дати розірвання Договору на адресу Виконавця, вказану в розділі 17 цього Договору, та/або на електронну адресу Виконавця, визначену у п. 16.11. Договору. Договір вважається розірваним (припиненим) з дати, зазначеної в повідомленні Замовника. В цьому випадку Сторони можуть до дати розірвання Договору провести звірку взаєморозрахунків, яка оформлюється актом звірки. Замовник оплачує Виконавцю фактично надані Послуги за умови відсутності зауважень щодо їх відповідності умовам Договору. Для цілей визначення вартості фактично наданих Послуг за базу приймається відсоткове співвідношення фактично проведених аудиторських процедур до загальної кількості таких процедур, які необхідно було провести. Вартість фактично наданих Послуг визначається множенням отриманого відсотка на загальну вартість Послуг за відповідним етапом."
п. 16.2 викласти в наступній редакції: "16.2. Цей Договір укладено українською мовою у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної Сторони.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зміст даного пункту не протирічить чинному законодавству України
зміни до договору
Дата подання: 29 серпня 2024 17:15
Дата відповіді: 30 серпня 2024 11:55
Просимо викласти п 2.2. в наступній редакції "Метою послуг з проведення аудиту згідно з п. 1.2.2. цього Договору є висловлення думки про те, чи фінансова звітність відображає достовірно в усіх суттєвих аспектах фінансовій стан, фінансові результати і грошові потоки Замовника відповідно до Міжнародних стандартів фінансової звітності (далі – МСФЗ)."
Відповідь: Замовник не вважає за потрібне вносити запропоновані зміни.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 вересня 2024 12:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КРОУ ЕРФОЛЬГ УКРАЇНА" |
3 950 000,00
UAH
|
2 199 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНТ ТОРНТОН ЛЕГІС" |
4 900 000,00
UAH
|
2 200 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ АК "КРОУ УКРАЇНА" |
4 800 000,00
UAH
|
3 499 900,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БДО" |
5 800 000,00
UAH
|
5 800 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА" |
9 000 000,00
UAH
|
9 000 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КРОУ ЕРФОЛЬГ УКРАЇНА" #36694398 |
Переможець |
2 199 000,00
UAH
|
30 вересня 2024 15:54
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 10 вересня 2024 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 листопада 2024 12:10
|
02.1 Інформація 24-2196-пд.doc | укладений |
13 листопада 2024 12:08
|
Договір_4600010370.pdf | укладений |
13 листопада 2024 12:08
|