Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Служба комунального господарства" |
Код ЄДРПОУ: | 30055111 |
Місцезнаходження: | 55000, Україна , Миколаївська обл., Южноукраїнськ, вулиця Європейська, 23 |
Контактна особа: |
Мєльнікова Світлана Василівна 0513657849 S.V.MELNIKOVA@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 серпня 2024 16:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 серпня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 02 вересня 2024 11:24 |
Початок аукціону: | 02 вересня 2024 11:24 |
Очікувана вартість: | 3 668 795,66 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 343,98 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 серпня 2024 11:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 серпня 2024 11:16 |
Протокол 102.PDF | |
26 серпня 2024 11:16 |
Перелік змін.PDF | |
26 серпня 2024 11:16 |
Тендерна документація за Особливостями (зі змінами від 09.07.2024).docx | |
26 серпня 2024 11:16 |
Додаток 2 тех специфікація.docx | |
20 серпня 2024 16:55 |
Додаток 3 договір проект.doc | |
20 серпня 2024 16:55 |
Додаток 1 до тендерної документації (Перелік документів та_або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції).docx | |
20 серпня 2024 16:55 |
Додаток 4 до тендерної документації.docx | |
20 серпня 2024 16:55 |
Протокол 101.PDF |
26 серпня 2024 11:17 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 серпня 2024 11:16 |
Протокол 102.PDF
|
|||
26 серпня 2024 11:16 |
Перелік змін.PDF
|
|||
26 серпня 2024 11:16 |
Тендерна документація за Особливостями (зі змінами від 09.07.2024).docx
|
|||
26 серпня 2024 11:16 |
Додаток 2 тех специфікація.docx
|
|||
20 серпня 2024 16:55 |
Додаток 3 договір проект.doc
|
|||
20 серпня 2024 16:55 |
Додаток 1 до тендерної документації (Перелік документів та_або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції).docx
|
|||
20 серпня 2024 16:55 |
Додаток 4 до тендерної документації.docx
|
|||
20 серпня 2024 16:55 |
Протокол 101.PDF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-28-000001 ● 821dee45b296482699425fc0a1cd003d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 жовтня 2024 08:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.10.2024 № 26-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 25.10.2024 № 26-З
Перелік процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2024-08-20-011426-a 20.08.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-30 09:05:05
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Поточний ремонт пішохідної доріжки фігурною плиткою по вул. Енергобудівників (від вул. Європейська до пр. Незалежності) (ДК 021:2015: 45233253-7: Влаштування тротуарного покриття); 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2024-08-20-011426-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк».
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-01 14:54:36
Надання пояснення на запит
1. Стосовно здійснення обґрунтування бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості повідомляємо наступне:
Комунальним підприємством «Служба комунального господарства» було замовлено проектні роботи з виготовлення кошторисної документації на «Поточний ремонт пішохідної доріжки фігурною плиткою по вул. Енергобудівників (від вул. Європейська до пр. Незалежності)» (договір укладений з ТОВ «ПРО АРХІТЕКС додається) та проведення кошторисної експертизи проєктної документації за робочим проектом «Поточний ремонт пішохідної доріжки фігурною плиткою по вул. Енергобудівників (від вул. Європейська до пр. Незалежності)» (договір укладений з ТОВ «Експертиза ЮА» додається).
Відповідно до укладених договорів була розроблена кошторисна документація, відповідно до якої вартість поточного ремонту складає 3 743 321,00 грн (додається) та надано Експертну оцінку (позитивну) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації №0063Ю/20ЕО/24 від 30.04.2024 (додається).
Для проведення закупівлі «Поточний ремонт пішохідної доріжки фігурною плиткою по вул. Енергобудівників (від вул. Європейська до пр. Незалежності) (ДК 021:2015: 45233253-7: Влаштування тротуарного покриття); 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника», відповідно до зведеного кошторисного розрахунку визначено очікувану вартість предмету закупівлі, за винятком витрат на проектні роботи, проведення експертизи проектної документації, також була відкоригована загальна кошторисна заробітна плата, враховуючи показник середньомісячної норми тривалості робочого часу 173,83 люд.год та розряд 3,8 (з урахуванням перенесень робочих днів та продовженням воєнного стану до 10.11.2024 року) на момент проведення закупівлі. Відповідно до зазначеного, очікувана вартість предмету закупівлі була визначена у сумі – 3 668 795,66 грн (договірна ціна додається).
Якісні та технічні характеристики предмету закупівлі відповідають потребам та вимогам замовника.Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі здійснювались відповідно до локального кошторису на будівельні роботи та локального кошторису на придбання устаткування, меблів та інвентарю кошторисної документації.
2. Стосовно оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо наступне:
19.12.2020р. набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710». Постановою № 1266 запроваджено чергові заходи підвищення ефективності використання державних коштів, а саме: з 19.12.2020 головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки доручено, а органам місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування рекомендовано з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
• обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
• оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Виходячи зі змісту пункту 41 постанови № 710, вимога щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та оприлюднення обґрунтування стосовно предмета закупівлі не стосується одержувачів бюджетних коштів за умови, якщо такі підприємства не є розпорядниками, оскільки їх немає у переліку цього пункту. Замовникам, які належать до розпорядників (перелік яких визначено згідно з Єдиним реєстром розпорядників бюджетних коштів) та суб’єктів господарювання державного сектору (згідно з реєстром, розміщеним на сайті Фонду державного майна України), потрібно оприлюднювати інформацію, визначену пунктом 41 постанови № 710.
Комунальне підприємство «Служба комунального господарства» не є розпорядником бюджетних коштів, а є одержувачем, тому не зобов’язане оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Перелік документів, які надаються до пояснення в електронному вигляді:
- Сканований Договір на виконання проєктних робіт № 2302.24/115 від 23.04.2024 на 10 аркушах у вигляді файлу в форматі pdf;
- Сканований Договір на виконання експертизи проєкту будівництва № 0062/Ю/116 від 26.04.2024 на 3аркушах у вигляді файлу в форматі pdf;
- Сканований документ «Кошторисна документація» на 24 аркушах у вигляді файлу в форматі pdf;
- Сканований документ «Експертна оцінка (Позитивна)» на 1 аркуші у вигляді файлу в форматі ipg;
- Сканований документ «Договірна ціна» на 17 аркушах у вигляді файлу в форматі pdf.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-04 13:32:00
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Поточний ремонт пішохідної доріжки фігурною плиткою по вул. Енергобудівників (від вул. Європейська до пр. Незалежності) (ДК 021:2015: 45233253-7: Влаштування тротуарного покриття); 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2024-08-20-011426-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступне питання:
Чи подано у складі пропозиції Фізичної особи-підприємця Дяченко Ніни Василівни: об’єктний кошторис; розрахунок вартості машино-години власної техніки, вартості оренди машино-години орендованої техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення; розрахунок загально-виробничих витрат на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася в організації за попередній звітний період, надання яких передбачено додатком 2 до тендерної документації? Якщо зазначені документи (розрахунки) подано вказати назву файла, поданого у складі пропозиції та сторінку на якій він розміщений. Якщо зазначені документи (розрахунки) в пропозиції відсутні пояснити причину не відхилення вказаного учасника.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк».
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-07 15:35:58
Надання пояснення на запит
Відповідно до Додатку 2 тендерної документації учасники процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим даною тендерною документацією, а саме:
договірну ціну з усіма розрахунками, які є її складовими та підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни у відповідності до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва». Розрахунок ціни пропозиції (договірної ціни) (стартова сума аукціону) з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни, розрахований у ліцензійному програмному комплексі, має бути наданий в електронному сканованому вигляді та додатково в електронному вигляді в форматі інформаційного блоку, сумісного з програмним комплексом АВК.
Договірна ціна та розрахунки до неї (пояснювальна записка, розрахунок прибутку, адміністративних витрат, розрахунки інших витрат, підсумкова відомості ресурсів, об’єктні та локальні кошториси, розрахунки загальновиробничих витрат) мають бути складені у програмному комплексі АВК-5 у версії не нижче 3.9.1 або в іншому, який має рекомендації Мінрегіону до застосування.
При формуванні договірної ціни врахувати, що локальних кошторисів має бути два: Локальний кошторис на загальнобудівельні роботи, Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю.
Учасник визначає ціну тендерної пропозиції (договірну ціну) згідно кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва».
Вид договірної ціни – динамічна.
Ціна тендерної пропозиції, за яку Учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення замовлення та поточних цін на них.
В ціні тендерної пропозиції Учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання робіт з урахуванням робіт, що виконуються субпідрядними організаціями.
Ціна тендерної пропозиції має бути розрахована та надана у відповідності до Державних та відомчих будівельних норм з урахуванням змін та доповнень за статтями витрат:
- середньомісячної заробітної плати у розмірі 13707,89 грн (тарифна сітка при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 173,83 люд.год та розряді робіт 3,8);
- вартості матеріальних ресурсів, які не повинні перевищувати тих, що склалися в регіоні;
- витрат на транспортування матеріальних ресурсів;
- заготівельно-складських витрат;
- вартості експлуатації машин та механізмів з розрахунком вартості машино-години власної техніки, вартості оренди машино-години орендованої техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності);
- загально-виробничих витрат на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася в організації за попередній звітний період (рік) та завантаження організації (в межах усереднених показників).
- коштів на покриття адміністративних витрат на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася в організації за попередній звітний період (рік) та завантаження організації (в межах усереднених показників).
- прибутку (в межах усереднених показників).
На підтвердження зазначених вимог тендерної документації Учасником ФОП Дяченко Н.В. у складі пропозиції надано в електронному сканованому вигляді наступні документи: договірна ціна на Поточний ремонт пішохідної доріжки фігурною плиткою по вул. Енергобудівників (від вул Європейська до пр-ту Незалежності), що здійснюється в 2024 роцi (файли: проєкт договору.PDF; проєкт договору.PDF.p7s; U_10_ДЦ_ДЦ_3.rtf; U_10_ДЦ_ДЦ_3.rtf.p7s); пояснювальна записка (файли: проєкт договору.PDF; проєкт договору.PDF.p7s; U_10_ДЦ_ДЦ_2.rtf; U_10_ДЦ_ДЦ_2.rtf.p7s); Розрахунки №№1-4, Прямі витрати і загальновиробничі витрати: будівельні роботи / монтажні роботи, тис.грн, Розрахунок № 9. Розрахунок прибутку, тис. грн., Розрахунок № 13. Податки, збори, обов'язковi платежi, тис. грн., Розрахунок № 14. Витрати підрядника, що пов'язані з устаткуванням, тис. грн., КОШТОРИСНИЙ РОЗРАХУНОК № П164 (файли: проєкт договору.PDF; проєкт договору.PDF.p7s; U_10_ДЦ_ДЦ_4.rtf; U_10_ДЦ_ДЦ_4.rtf.p7s); Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01 на загальнобудівельні роботи Поточний ремонт пішохідної доріжки (файли: проєкт договору.PDF; проєкт договору.PDF.p7s; U_10_ДЦ_ЛК1_02-01-01.rtf; U_10_ДЦ_ЛК1_02-01-01.rtf.p7s); Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-01-02 придбання малих форм Поточний ремонт пішохідної доріжки (файли: проєкт договору.PDF; проєкт договору.PDF.p7s; U_10_ДЦ_ЛК2_02-01-02.rtf; U_10_ДЦ_ЛК2_02-01-02.rtf.p7s); Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-01 загальнобудівельні роботи (файли: проєкт договору.PDF; проєкт договору.PDF.p7s; U_10_ДЦ_ПВРЛК_02-01-01.rtf; U_10_ДЦ_ПВРЛК_02-01-01.rtf.p7s); КОШТОРИСНИЙ РОЗРАХУНОК, № П-137 (файли: проєкт договору.PDF; проєкт договору.PDF.p7s; U_10_ДЦ_ДЦ_6.rtf; U_10_ДЦ_ДЦ_6.rtf.p7s); Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 02-01-01 на загальнобудівельні роботи (файли: проєкт договору.PDF; проєкт договору.PDF.p7s; U_10_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-01.rtf; U_10_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-01.rtf.p7s). Також учасник надав договірну ціну з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат в електронному вигляді в форматі інформаційного блоку imd, яка розрахована в програмному комплексі АВК (файл 10.imd, 10.imd.p7s), що містить у своєму складі наступні розрахунки: об’єктний кошторис № 02-01, таблицю 2-1. Розрахункова вартість експлуатації 1 машино-години машин, таблицю 2-2. Підсумкова вартість експлуатації машин, Таблицю 2-3. Дані по машинам та механізмам, врахованим у складі загальновиробничих витрат (витяги з інформаційного блоку imd, який розрахований в програмному комплексі АВК, додаються).
Відповідно до викладеного зазначаємо, що надання учасником у складі тендерної пропозиції об’єктного кошторису не вимагалося Замовником у тендерній документації, але цей розрахунок є у складі документів договірної ціни, яка надана Учасником в електронному вигляді в форматі інформаційного блоку imd, розрахована в програмному комплексі АВК (файл 10.imd, 10.imd.p7s), вартість експлуатації машин та механізмів зазначена у підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису № 02-01-01 (файли: проєкт договору.PDF; проєкт договору.PDF.p7s; U_10_ДЦ_ПВРЛК_02-01-01.rtf; U_10_ДЦ_ПВРЛК_02-01-01.rtf.p7s; 10.imd; 10.imd.p7s), розрахунок вартості машин та механізмів, який Замовником не вимагався (у тендерній документації зазначено надається за наявності), але який є в наявності у складі договірної ціни з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат в електронному вигляді в форматі інформаційного блоку imd, яка розрахована в програмному комплексі АВК (файл 10.imd, 10.imd.p7s), розрахунок загально-виробничих витрат на загально-будівельні роботи надано Учасником у складі тендерної пропозиції, який складений у програмному комплексі АВК та розрахований відповідно до показників Додатка 18 Настанови з визначення вартості будівництва з урахуванням усереднених показників (файли: проєкт договору.PDF; проєкт договору.PDF.p7s; U_10_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-01.rtf; U_10_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-01.rtf.p7s; 10.imd; 10.imd.p7s).
Надання інформації про усунення порушення замовником
На момент публікації висновку зобов’язання за Договором на поточний ремонт пішохідної доріжки фігурною плиткою по вул. Енергобудівників (від вул. Європейська до пр. Незалежності) від 19.09.2024 №232 виконані Підрядником на 85%, виконання умов Договору наразі на завершальному етапі. Претензій до виконання робіт Замовник не має, роботи ведуться відмінно, вчасно та у стислі терміни. У той же час, Замовник інформує, що на виконання висновку органу моніторингу про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-08-20-011426-a від 13.11.2024 року ним надіслано до Фізичної особи – підприємця Дяченко Ніни Василівни лист разом з додатковою угодою щодо розірвання договору (копії додаються). Додатково повідомляємо, що виявлені порушення проаналізовано та будуть враховані у обов’язковому порядку на всіх етапах проведення закупівель у майбутньому, у тому числі при кваліфікації учасників. Для запобігання випадків порушення законодавства з питань публічних закупівель у майбутньому, було проведено роз’яснювальні заходи з особою, відповідальною за проведення процедури закупівлі.
2024-11-19 16:15:16
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 листопада 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення законодавства у сфері публічних закупівель)
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 вересня 2024 11:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Подолян Володимир Валерійович" |
2 753 845,00
UAH з ПДВ
|
2 753 845,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАНТ БУДПРОЕКТ" |
2 799 684,50
UAH з ПДВ
|
2 799 684,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець Дяченко Ніна Василівна |
3 556 542,76
UAH з ПДВ
|
3 556 542,76
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "Подолян Володимир Валерійович" #3056321613 |
Відхилено |
2 753 845,00
UAH з ПДВ
|
04 вересня 2024 11:28
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАНТ БУДПРОЕКТ" #43515145 |
Відхилено |
2 799 684,50
UAH з ПДВ
|
09 вересня 2024 14:27
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 вересня 2024 15:37
|
Фізична особа-підприємець Дяченко Ніна Василівна #2895902601 |
Переможець |
3 556 542,76
UAH з ПДВ
|
13 вересня 2024 11:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 вересня 2024 14:34
|
Договір 232.PDF | укладений |
19 вересня 2024 14:34
|