Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стільці аудиторні для навчального процесу (39112000-0). Код ДК 021:2015:39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них.
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2024-08-19-010234-a 693f04a528ce45c3b81973b52e1fa3bb
Запит (ціни) пропозицій    Подання пропозицій
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 серпня 2024

Інформація про замовників

Найменування: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Код ЄДРПОУ: 02125102
Вебсайт: http://vnu.edu.ua
Місцезнаходження: 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, просп. Волі, 13
Контактна особа: Олена Гаврилюк
+380332244468, +380661561853
delivery-dep@vnu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


В якості оббивки сидіння і спинки використана тканина чорного кольору. Каркас виготовлений з пофарбованої в чорний колір сталі. Висота стільця: 81-82 см., Ширина сидіння: 47 см., Глибина сидіння: 41-42 см. Гарантійний термін 12 місяців.
Учасник, з яким укладено договір про закупівлю, повинен забезпечити протягом гарантійного строку безкоштовне сервісне (технічне) обслуговування товару, його гарантійний ремонт і, за необхідності, гарантійну заміну. Всі витрати на повернення (заміну) неякісного товару, покладаються на постачальника.
Товар повинен бути виготовлений згідно нормативно-технічної документації і готовим до експлуатації.
Учасник визначає ціну з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, в тому числі на транспортування до місця поставки товару.
Оплата Замовником Постачальнику вартості товару проводиться за фактично поставлений Товар, відповідно видаткової накладної Постачальника, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Постачальника, протягом 20 календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 штука
Стільці офісні, оббиті тканиною, металеві, 500мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43000, Україна, Волинська область, місто Луцьк, вулиця Винниченка, 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2024
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Тендерна документація

19 серпня 2024 16:22
Договір.doc
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні характеристики предмета закупівлі
Тип ніжок Можливі значення:
  • звичайні
  • Висота сидіння від 480 до 500
    Матеріал оббивки спинки Можливі значення:
  • тканина
  • Матеріал оббивки сидіння Можливі значення:
  • тканина
  • Матеріал каркасу Можливі значення:
  • метал