Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Експлуатаційне утримання (аварійні роботи) автомобільної дороги загального користування місцевого значення О220101 Межа Дніпропетровської області - Заградівка - Кочубеївка - Давидів Брід - Калинівське - Бобровий Кут - межа Миколаївської області, Херсонська область
Очікувана вартість
142 589 025,60 UAH
UA-2024-08-19-005358-a 832a4a8df11246b8a099336d4687b3e1
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Король Олександр Леонідович

+380958246154 dy.mcdor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Місцеві дороги Херсонщини"
Код ЄДРПОУ: 43538115
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, проспект Ушакова, будинок 47
Контактна особа: Король Олександр Леонідович
+380958246154
dy.mcdor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2024 12:46
Звернення за роз’ясненнями: до 24 серпня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 серпня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2024 10:00
Початок аукціону: 29 серпня 2024 15:18
Початок аукціону: 29 серпня 2024 15:18
Очікувана вартість: 142 589 025,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 425 890,26 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 0,5% очікуваної вартості закупівлі, а саме 712 945,13 грн Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі/частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) зазначається строк сплати коштів за гарантією; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 7. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Державна установа «Місцеві дороги Херсонщини» 73000, Херсонська область, м.Херсон, просп.Ушакова,47 Код ЄДРПОУ: 43538115 IBAN № 898201720355129005000058838 в ГУДКСУ м. Херсон
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 712945.13 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 2 % від вартості договору. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Державна установа «Місцеві дороги Херсонщини» 73000, Херсонська область, м.Херсон, просп.Ушакова,47 Код ЄДРПОУ: 43538115 IBAN № 898201720355129005000058838 в ГУДКСУ м. Херсон Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 2% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Експлуатаційне утримання (аварійні роботи) автомобільної дороги загального користування місцевого значення О220101 Межа Дніпропетровської області - Заградівка - Кочубеївка - Давидів Брід - Калинівське - Бобровий Кут - межа Миколаївської області, Херсонська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74300, Україна, Херсонська область, Бериславський район, автомобільна дорога загального користування місцевого значення О220101 Межа Дніпропетровської області - Заградівка - Кочубеївка - Давидів Брід - Калинівське - Бобровий Кут - межа Миколаївської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Бюджетні фінансові зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах виділених бюджетних асигнувань та фактичного надходження бюджетних коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Платіжні зобов’язання за Договором виникають за відповідним бюджетним призначенням. Оплата наданих послуг проводиться на підставі належним чином оформлених «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3), які складаються Виконавцем та підписаних уповноваженими представниками сторін Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 серпня 2024 12:46
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 серпня 2024 12:46
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 серпня 2024 12:46
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 серпня 2024 12:46
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 серпня 2024 12:46
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 серпня 2024 12:46
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 серпня 2024 12:46
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 серпня 2024 12:46
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 серпня 2024 12:46
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 серпня 2024 12:46
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 серпня 2024 12:46
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 серпня 2024 12:46
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 серпня 2024 12:46
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 серпня 2024 12:46
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 серпня 2024 12:46
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 серпня 2024 12:46
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 серпня 2024 12:46
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 серпня 2024 12:46
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 серпня 2024 12:46
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 серпня 2024 12:46
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 серпня 2024 12:46
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 серпня 2024 12:46
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 серпня 2024 12:46
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 серпня 2024 12:46

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 0,5% очікуваної вартості закупівлі, а саме 712 945,13 грн Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі/частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) зазначається строк сплати коштів за гарантією; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 7. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Державна установа «Місцеві дороги Херсонщини» 73000, Херсонська область, м.Херсон, просп.Ушакова,47 Код ЄДРПОУ: 43538115 IBAN № 898201720355129005000058838 в ГУДКСУ м. Херсон

Сума забезпечення: 712945.13 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 2 % від вартості договору. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Державна установа «Місцеві дороги Херсонщини» 73000, Херсонська область, м.Херсон, просп.Ушакова,47 Код ЄДРПОУ: 43538115 IBAN № 898201720355129005000058838 в ГУДКСУ м. Херсон Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 2% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку.
19 серпня 2024 12:50
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2024 12:47
Додаток 1 до ТД.docx
19 серпня 2024 12:47
Додаток 4 до ТД.docx
19 серпня 2024 12:47
дефектний акт.PDF
19 серпня 2024 12:47
ТД експлуат утримання дорога.doc
19 серпня 2024 12:47
додаток 3 проект договору.doc
19 серпня 2024 12:47
Додаток 2 до тендерної документації.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги тендерної документації
Дата подання: 23 серпня 2024 09:55
Дата відповіді: 26 серпня 2024 08:46
Шановний замовнику! У Додатку 1 у розділі «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» у таблиці «Об’єми основних робіт» у строках №№ 2, 3 та 4 вказано: «Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття, при глибині вибоїн 50 мм, площею ремонту до 1 м2.», «Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття, при глибині вибоїн 50 мм, площею ремонту до 3 м2.» та «Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття, при глибині вибоїн 50 мм, площею ремонту до 10 м2.». Учасник не має документального підтвердження виконання вищевказаних робіт, проте має документальне підтвердження досвіду ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття автомобільних доріг загального користування, при глибині вибоїн 60 мм і більше. У відповідності до розділу 4.7 «Утримання асфальтобетонних покриттів» П-Г.1-218-113:2009 "Технічні правила ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування України" вибоїни глибиною до 5 см (50 мм) ремонтують способами і за технологією, що викладена у пунктах 4.7.1 - 4.7.4, а вибоїни глибиною більше ніж 5 см (50 мм) ремонтують складнішим технологічним способом, що викладений у п. 4.7.5. Отже, чи вважатиме Замовник досвід учасника з виконання більш складного технологічного процесу ліквідація вибоїн аналогічним досвіду «Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття, при глибині вибоїн 50 мм»?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Враховуючи ідентичність складових технологій ремонту вибоїн глибиною 50мм та 60мм,а також посилаючись на п.4.7.4 та п.4.7.5 розділу 4.7 “Утримання асфальтобетоних покриттів” П-Г.1-218-113:2009 Замовником буде вважатися підтвердженням досвіду документальне підтвердження ліквідації вибоїн глибиною 60 мм і більше.
Загальне питання
Дата подання: 23 серпня 2024 09:56
Дата відповіді: 26 серпня 2024 08:54
Шановний замовнику! У Додатку 1 у розділі «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» у таблиці «Об’єми основних робіт» у строчці № 5 вказано: «Улаштування вирівнюючого шару із щебенево-піщаної суміші автогрейдером, не менше 11160 м3». Учасник має досвід виконання робіт з «Улаштування основи із щебенево-піщаної суміші автогрейдером», але у документах підтверджуючих досвід (актах форми № КБ-2в) об’єми виконаних робіт вказано не у метрах кубічних, а у метрах квадратних. Разом з тим, об’єм робіт у метрах кубічних може бути визначений за формулою: V=s*h, де: s – площа основи (м2), h – висота/глибина основи (м). Тобто, об’єм виконаних робіт у кубічних метрах, це результат множення площі основи у метрах квадратних на товщину шару щебенево-піщаної суміші. Отже, чи вважатиметься досвід учасника з виконання робіт «Улаштування основи із щебенево-піщаної суміші автогрейдером» вказаний у документах підтвердження досвіду у квадратних метрах аналогічним тому, що вимагає Замовник?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Так, досвід учасника з виконання робіт «Улаштування основи із щебенево-піщаної суміші автогрейдером» вказаний у документах підтвердження досвіду у квадратних метрах буде вважатися аналогічним.
Вимоги тендерної документації
Дата подання: 23 серпня 2024 09:57
Дата відповіді: 26 серпня 2024 09:00
У Додатку 1 у розділі «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» у таблиці «Об’єми основних робіт» у строчці № 10 вказано: «Улаштування основи покриття з доменного шлаку. Товщина шару 15 см, не менше 33600 м2». Учасник має досвід виконання робіт з «Улаштування вирівнюючих шарів основи зі шлаку автогрейдером», але у документах підтверджуючих досвід (актах форми № КБ-2в) об’єми виконаних робіт вказано не у метрах квадратних, а у метрах кубічних. Разом з тим, виходячи з того, що об’єм робіт у метрах кубічних визначається за формулою: V=s*h, де: s – площа основи у кількості 33600 м2, h – товщина основи 0,15 м, то чи вважатиметься досвід учасника з виконання робіт «Улаштування вирівнюючих шарів основи зі шлаку автогрейдером» не менше 5040 м3 (33600 м2 * 0,15 м), вказаний у документах підтвердження досвіду, аналогічним тому, що вимагає Замовник?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Враховуючи той факт, що технологія робіт з “Улаштування основи покриття доменного шлаку” та “Улаштування вирівнюючих шарів основи зі шлаку автогрейдером” включає ідентичні операції, документальне підтвердження виконання робіт з “Улаштування вирівнюючих шарів основи зі шлаку автогрейдером” вважатиметься підтвердженням необхідного досвіду за умови відповідності фізичних обсягів з урахуванням запропонованого у зверненні перерахунку.
Вимоги документації
Дата подання: 23 серпня 2024 09:58
Дата відповіді: 26 серпня 2024 09:01
У Додатку 1 у розділі «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» у таблиці «Об’єми основних робіт» у строчці № 6 вказано: «Регенерація конструктивних шарів дорожнього одягу на глибину 18 см з застосуванням цементно-водної суспензії ресайклером у складі зі суспезійно-змішувальною установкою» Учасник має ресайклер Wirtgen WR 240 і досвід виконання зазначених робіт, але у документах підтверджуючих досвід (актах форми № КБ-2в) виконані роботи вказано як «Регенерація конструктивних шарів дорожнього одягу на глибину 18 см ресайклером». При цьому, ресайклер Wirtgen WR 240 (роторний змішувач колісний) виконує фрезерування і змішування (суспензійне-змішування) матеріалу в камері змішування. Отже, чи вважатиметься досвід виконання робіт «Регенерація конструктивних шарів дорожнього одягу на глибину 18 см ресайклером» аналогічний тому, що вимагає Замовник?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Враховуючи той факт, що в обох випадках зазначених у зверненні вбачається ідентичність видів робіт та технології їх виконання, а також можливість досягнення належної товщини та якості конструктивного шару дорожнього одягу, документальне підтвердження «Регенерація конструктивних шарів дорожнього одягу на глибину 18 см ресайклером» буде вважатися підтвердженням відповідного досвіду.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-09-20-000059 ● 2e6211144d9d4f609d78765f67b2c107
  • Статус: завершено ● Дата: 16 жовтня 2024
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 вересня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 вересня 2024 16:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


20.09.2024 № 253

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10 UA-2024-08-19-005358-a 19.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-09-24 08:29:58

запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з експлуатаційного утримання (аварійні роботи) автомобільної дороги загального користування місцевого значення О220101 Межа Дніпропетровської області - Заградівка - Кочубеївка - Давидів Брід - Калинівське - Бобровий Кут - межа Миколаївської області, Херсонська область (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-19-005358-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та відповідні документи щодо виконання переможцем процедури товариством з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь» умов пункту 6 Розділу 6 тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-09-27 11:21:51

Пояснення на запит

На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту.
По п.1 запиту:
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснено відповідно до дефектного акту, складеного на підставі обстеження автомобільної дороги загального користування місцевого значення О220101 Межа Дніпропетровської області - Заградівка - Кочубеївка - Давидів Брід - Калинівське - Бобровий Кут - межа Миколаївської області комісією у складі: заступника директора з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Державної установи "Місцеві дороги Херсонщини" ГАЛАМАГИ А.В., інженера I категорії відділу якості, технічного контролю, будівництва, реконструкції, капітального ремонту Державної установи "Місцеві дороги Херсонщини" ГРИГОРЕНКО Т.Л.
На підставі договору на розроблення кошторисної документації від 08 серпня 2024 року № 1, ТОВ «БУД-СОЛЮШН» розроблено зведений кошторисний розрахунок очікуваної вартості об'єкта дорожніх робіт (відповідно до Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженого наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 № 753).
ТОВ «Експертиза МВК» здійснено експертну оцінку зведеного кошторисного розрахунку, отримано позитивний експертний звіт від 13 серпня 2024 року № 47979.
Наказом в.о. директора ДУ «Місцеві дороги Херсонщини» від 13.08.2024 року № 37 затверджено кошторисну документацію на експлуатаційне утримання (аварійні роботи) автомобільної дороги загального користування місцевого значення О220101 Межа Дніпропетровської області - Заградівка - Кочубеївка - Давидів Брід - Калинівське - Бобровий Кут - межа Миколаївської області, Херсонська область з загальною кошторисною вартістю 152633,456 тис. грн.
Копії зазначених документів додаються.

По п.2 запиту:
Інформація щодо закупівлі зазначених послуг оприлюднена на власному вебсайті https:/ mdh.ks.ua в розділі «Діяльність» - «Державні закупівлі».
По п.3 запиту:
Відповідно до вимог частини 6 розділу VІ тендерної документації на закупівлю зазначених послуг переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії).
Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 2 (два) % від вартості договору.
Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю.
До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком.
Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації.
Переможцем торгів - ТОВ "Автомагістраль-Південь" до укладення договору про закупівлю надано наступні документи:
1.Оригінал банківської гарантії ПАТ «БАНК ВОСТОК» № ОГ 2020-0212-110 від 16.09.2024 р;
2. Довіреність, зареєстрована в реєстрі за № 4763 від 01.11.2023 року, що уповноважує заступника Голови Правління ПАТ «БАНК ВОСТОК» Свободу Ганну Олегівну на вчинення певних дій від імені Банку строком до 01.11.2024 року
3. Банківська ліцензія;
4. Витяг з Державного реєстру банків (чинна банківська ліцензія).
Копії зазначених документів додаються.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 09 жовтня 2024
Кінцевий строк оскарження: 15 жовтня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

sas24-3-2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 серпня 2024 15:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ" 127 300 000,00
UAH з ПДВ
127 300 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 137 017 479,00
UAH з ПДВ
137 017 479,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

27 серпня 2024 09:51
Електронний підпис
27 серпня 2024 09:51
Електронний підпис
26 серпня 2024 18:37
Електронний підпис
26 серпня 2024 18:37
Електронний підпис
26 серпня 2024 18:36
13. Сертифікат ISO 37001.pdf
26 серпня 2024 18:36
02.3 Атестат АБЗ.pdf.p7s
26 серпня 2024 18:36
11. Сертифікат ISO 14001.pdf
26 серпня 2024 18:36
12. Сертифікат SO 45001.pdf
26 серпня 2024 18:36
10. Сертифікат ISO 9001.pdf.p7s
26 серпня 2024 18:36
04.2 Договір геодезист.pdf
26 серпня 2024 18:36
15. Лист-роз'яснення.pdf
26 серпня 2024 18:36
02.3 Атестат АБЗ.pdf
26 серпня 2024 18:36
10. Сертифікат ISO 9001.pdf
26 серпня 2024 18:36
15. Лист-роз'яснення.pdf.p7s
26 серпня 2024 18:36
14. Ліцензія.pdf.p7s
26 серпня 2024 18:36
13. Сертифікат ISO 37001.pdf.p7s
26 серпня 2024 18:36
11. Сертифікат ISO 14001.pdf.p7s
26 серпня 2024 18:36
14. Ліцензія.pdf
26 серпня 2024 18:36
12. Сертифікат SO 45001.pdf.p7s

Публічні документи

10 вересня 2024 15:15
Електронний підпис
10 вересня 2024 15:13
Розрахунок ДЦ.pdf
09 вересня 2024 13:48
Електронний підпис
09 вересня 2024 13:47
Документи переможця.7z
06 вересня 2024 16:38
Електронний підпис
27 серпня 2024 09:17
Електронний підпис
27 серпня 2024 09:17
Електронний підпис
27 серпня 2024 09:16
3. Банківська гарантія.7z
27 серпня 2024 08:43
Електронний підпис
27 серпня 2024 08:43
Електронний підпис
27 серпня 2024 08:38
1.3.2. Наявність досвіду.pdf
27 серпня 2024 08:38
6. Проект договору.pdf
27 серпня 2024 08:38
1.3.1. Наявність досвіду.pdf
27 серпня 2024 08:38
7. Інші документи.pdf
27 серпня 2024 08:38
1.1. Наявність МТБ.pdf
27 серпня 2024 08:38
GRI0244OD24.pdf.p7s.p7s.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

учасник відповідає вищезазначеному критерію

Підтверджую

Наявність працівників відповідної кваліфікації

учасник відповідає вищезазначеному критерію

Підтверджую

Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)

учасник відповідає вищезазначеному критерію

Підтверджую

Наявність фінансової спроможності

учасник відповідає вищезазначеному критерію

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

учасник відповідає вищезазначеному критерію

Підтверджую

Наявність працівників відповідної кваліфікації

учасник відповідає вищезазначеному критерію

Підтверджую

Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)

учасник відповідає вищезазначеному критерію

Підтверджую

Наявність фінансової спроможності

учасник відповідає вищезазначеному критерію

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ"
#42846767
Відхилено 127 300 000,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2024 13:10
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 вересня 2024 11:25
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
Переможець 137 017 479,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2024 11:52
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 вересня 2024 13:39

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до п.1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю послуг «Експлуатаційне утримання (аварійні роботи) автомобільної дороги загального користування місцевого значення О220101 Межа Дніпропетровської області - Заградівка - Кочубеївка - Давидів Брід - Калинівське - Бобровий Кут - межа Миколаївської області, Херсонська область», ДК 021:2015:63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту, затвердженої протокольним рішенням Уповноваженої особи від 19 серпня 2024 року № 15, учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку та підтверджуючі документи щодо наявності в учасника техніки та обладнання, які підтверджують спроможність учасника виконати весь комплекс послуг, передбачених технічним завданням на цю закупівлю, виходячи із мінімальної кількості, визначеної Замовником. Довідка та має бути подано згідно форми наведеної в Таблиці 1. Учасником торгів - ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ" в складі тендерної пропозиції для підтвердження наявності основної (обов’язкової) техніки надано інформацію від 26.08.2024 року № 01/07 згідно Таблиці1 та копії відповідних документів. Однак, в зазначеній довідці Учасника відсутня інформація та документи, які підтверджують наявність наступної техніки: - Машини поливально-мийні – мінімум 2 одиниці; - Самоскиди, вантажопідйомність 30 т – необхідно 4 одиниці, підтверджено наявність 2 одиниць. Необхідно підтвердити наявність ще 2 одиниць. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями уточнену довідку за формою згідно Таблиці 1 та підтверджуючи документи на машини поливально-мийні – мінімум 2 одиниці, самоскиди, вантажопідйомність 30 т не менше 2 одиниць (посвідчені копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми не підлягають державній реєстрації - інший документ, що посвідчує право власності (обліку), якщо техніка не є власністю Учасника, а залучені, то Учасником на всі вказані у довідці, транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування, подаються: - посвідчені копії дійсних та чинних, протягом всього строку договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди надання послуг та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди та ін. на всі, вказані у довідках транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми, обладнання та устаткування тощо, надані Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг); - акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); Договір(и) оренди (лізингу) (для договору(ів) оренди: договір(и) оренди має бути чинним протягом всього строку виконання робіт/надання послуг). У випадку подання учасником копій договорів, які в силу закону є недійсними, такі договори не є належним підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази»).

Документи

03 вересня 2024 13:10
Електронний підпис
03 вересня 2024 13:07
Протокол відхилення

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до п. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю послуг «Експлуатаційне утримання (аварійні роботи) автомобільної дороги загального користування місцевого значення О220101 Межа Дніпропетровської області - Заградівка - Кочубеївка - Давидів Брід - Калинівське - Бобровий Кут - межа Миколаївської області, Херсонська область», ДК 021:2015:63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту, затвердженої протокольним рішенням Уповноваженої особи від 19 серпня 2024 року № 15, учасник для підтвердження критерію наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування повинен надати довідку за формою згідно Таблиці 3, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору (ів). Довідка має містити інформацію не менш ніж про один аналогічний договір із зазначенням контрагента (замовника) за договором, та його реквізитів, дати укладення та номеру договору, предмета договору та інші дані згідно Таблиці вище. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; - акт(-ти) виконаних робіт (форми КБ-2В) та довiдка (-ки) про вapтicть виконаних робiт (форми КБ-3). - копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами). Якщо Учасник вказує в якості досвіду – договори, де він виступав субпідрядником, в такому випадку він надає відгук стосовно виконаних ним робіт (наданих послуг) від Генерального Замовника (балансоутримувача дороги). Аналогічним договором слід вважати договір(и) на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту або надання послуг з експлуатаційного утримання, поточного ремонту /поточного середнього ремонту/ автомобільних доріг загального користування, укладений (ні) протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 80 % від загальної ціни договору. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування будь-якої категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах. Об’єми основних робіт: 1 Планування узбіч автогрейдером, не менше км 183,6 2 Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття, при глибині вибоїн 50 мм, площею ремонту до 1 м2. З попереднім фрезеруванням, не менше м2 600 3 Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття, при глибині вибоїн 50 мм, площею ремонту до 3 м2. З попереднім фрезеруванням, не менше м2 600 4 Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття, при глибині вибоїн 50 мм, площею ремонту до 10 м2. З попереднім фрезеруванням, не менше м2 500 5 Улаштування вирівнюючого шару із щебенево-піщаної суміші автогрейдером, не менше м3 11160 6 Регенерація конструктивних шарів дорожнього одягу на глибину 18 см з застосуванням цементно-водної суспензії ресайклером у складі зі суспезійно-змішувальною установкою, не менше м2 93000 7 Розлив в'яжучих матеріалів автогудронатором, не менше т 55,8 8 Улаштування вирівнюючого шару із асфальтобетонну асфальтоукладачем, не менше т 8928 9 Профілювання щебеневого покриття доріг автогрейдером, при ширині покриття до 6 м, не менше км 5,6 10 Улаштування основи покриття з доменного шлаку. Товщина шару 15 см, не менше м2 33600 Учасником торгів - ТОВ " Автомагістраль-Південь " в складі тендерної пропозиції для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надано інформацію від 26.08.2024 року № 26/08/2024/1.3.1.-МДХ згідно Таблиці 3 та копії відповідних документів. Однак, по окремих видах основних робіт не вистачає об’ємів, в наданих Вами актах приймання виконаних дорожніх робіт та/або надання послуг, від об’ємів, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах, а саме: - Планування узбіч автогрейдером: від зазначених 183,6 км надано підтвердження на 156,7 км. Не надано підтвердження на 26,9 км. - Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття, при глибині вибоїн 50 мм, площею ремонту до 1 м2. З попереднім фрезеруванням: від зазначених 600 м2 надано підтвердження на 348,39 м2. Не надано підтвердження на 251,61 м2. Профілювання щебеневого покриття доріг автогрейдером, при ширині покриття до 6 м: на зазначені 5,6 км підтвердження не надано. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями уточнену довідку за формою згідно Таблиці 3 з підтверджуючими документами, з урахуванням об’ємів по окремих видах основних робіт, яких не вистачає в наданій пропозиції.

Документи

09 вересня 2024 11:52
Довідка НАЗК
09 вересня 2024 11:52
Електронний підпис
09 вересня 2024 11:46
Протокол переможець
03 вересня 2024 13:10
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 вересня 2024 11:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
137 017 479,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 вересня 2024 11:52
Довідка НАЗК
09 вересня 2024 11:52
Електронний підпис
09 вересня 2024 11:46
Протокол переможець
03 вересня 2024 13:10
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 грудня 2024 14:12
ДУ_3.pdf зміни до договору
14 грудня 2024 14:09
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2024 13:16
Доп. угода 2.PDF зміни до договору
02 жовтня 2024 09:48
Електронний підпис укладений
17 вересня 2024 11:44
Доп. угода 1.PDF зміни до договору
17 вересня 2024 11:43
Електронний підпис укладений
17 вересня 2024 11:38
Договір укладений
17 вересня 2024 11:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2024
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесені зміни до місцезнаходження Замовника
Номер договору про закупівлю: 2/ДУ-24
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2024
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшено вартість договору про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 2/ДУ-24
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшено вартість договору про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 2/ДУ-24
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML