Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СУМСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ № 2 СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 23049664 |
Місцезнаходження: | 40021, Україна , Сумська обл., Суми, ВУЛИЦЯ ГЕРАСИМА КОНДРАТЬЄВА, будинок 76 |
Контактна особа: |
Суярова Олена Миколаївна 380997639086 suy-elena@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 серпня 2024 11:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 вересня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 14 156 297,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 70 781,49 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Без поділу на лоти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються в безготівковій формі шляхом перерахування Замовником протягом 30 календарних днів на банківський поточний рахунок Підрядника коштів у національній валюті України, на підставі підписаних Сторонами Актів виконання будівельних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3, надання підтверджуючих документів про видалення (захоронення) відходів, які утворюються під час виконання робіт, або інших відповідних документів, передбачених чинним законодавством відповідно до вимог наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» в межах ціни цього Договору | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-16-000016 ● 136de2d681ed4dfd85e35e5ffd866fdf
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 вересня 2024 16:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.09.2024 №37-З
Суми
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 16.09.2024 №37-З
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2024-08-18-000052-a 18.08.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-18 14:00:38
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт харчоблоку Сумського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 2 Сумської міської ради за адресою: м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 76» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-18-000052-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Просимо надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТІРАДА» (далі – учасник) з огляду на те, що:
3.1. У складі тендерної пропозиції на Олійника Віталія Олександровича (інженер з охорони праці), Зінченко Володимира Миколайовича (електрик), Ковалевського Ярослава Миколайовича (електрик) відсутні посвідчення про проходження спеціального навчання та перевірку знань «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів» НПАОП 40.1-1.21.98, що не відповідає вимогам пунктів 2.4 та 2.5 додатку 1 до тендерної документації.
3.2. На підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасником у складі тендерної пропозиції, за договором від 23.11.2023 №1, надано довідки про вартість виконання будівельних робіт та витрат за формою КБ-3 на суму 2 242 604,40 грн, що не підтверджує виконання зазначеного договору в повному обсязі (сума договору складає 2 691 181,20 грн), що не відповідає вимогам пункту 3.3 додатку 1 до тендерної документації.
3.3. Учасником у складі тендерної пропозиції надано кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єкта архітектури від 23.04.2013 №АР007443, виданого на ім’я Простатіної Надії Василівни, який не містить власний підпис власника сертифікату, що не відповідає вимогам пункту 2.3 додатку 1 до тендерної документації.
3.4. У складі тендерної пропозиції відсутня інформація про наявність печатки, виданої на ім’я сертифікованого інженера-кошторисника – Простатіної Надії Василівни.
3.5. У пункті 4 розділу 2 «Варочний зал, м’ясо-рибний цех» локального кошторису на придбання устаткування, меблiв та iнвентарю №02-01-013 учасником врахована сковорода електрична (Abat ЭСЕ-90-0,67-120) , V=120 л, U = 380 В, 15 кВт, габаритні розміри, mm: 1280x1070x1095) виробництва Російська Федерація.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-20 14:18:30
Відповідь на запит Держаудитслужби
1. Розмір бюджетного призначення та очікувана вартість капітального ремонту харчоблоку визначена відповідно до Зведеного кошторисного розрахунку, затв. Наказом № 4 АГ від 25.04.2024 та Експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації № 3715 від 25.05.2024 р. З загальної суми вартості капітального ремонту (14 885 759,00 грн.) було виключено витрати по главі 10 (кошти на здійснення технагляду, кошти на послуги, пов’язані з підготовкою до виконання робіт та введенням їх в експлуатацію) та по главі 12 (вартість розробки проектно-кошторисної документації, вартість експертизи ПКД, та кошти на здійснення авторського нагляду) з урахуванням ПДВ 20%. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до наданої проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу у встановленому порядку.
2. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
https://sites.google.com/view/school2sumy/%D0%BF%D1%80%D0%BE-%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%B4/%D0%B2%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D0%B2%D0%B8%D0%BC%D0%BE%D0%B3-%D1%81%D1%82-30-%D0%B7%D1%83-%D0%BF%D1%80%D0%BE-%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D1%83
https://drive.google.com/file/d/1-ZNzYlJ5F5H8AKo3uWHTvzDVc1lc_rzJ/view
3. Щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТІРАДА» (далі – учасник):
п. 3.1. Відповідно до п. 1.1.1. вимоги «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів» НПАОП 40.1-1.21.98 поширюються на працівників, що обслуговують діючі електроустановки споживачів напругою до 220 кВ включно. Електроустановка - це установка (Разом зі спорудами та приміщеннями, в яких вони встановлені), в якій виробляється, перетворюється, передається, розподіляється, споживається електрична енергія. Згідно п 1.1.2. Вимоги цих Правил повинні виконуватись під час експлуатації діючих електроустановок, електричних станцій, електричної частини ТАВ, ЗДТУ, районних котелень, що обслуговуються споживачами, під час виконання в них монтажних, налагоджувальних, випробувальних, ремонтних і будівельних робіт. Зважаючи на те, що на об’єкті капітального ремонту (харчоблок) відсутні електроустановки, Учасник надав лист-пояснення вих № 126 від 03.09.2024 про те, що посвідчення електриків про проходження навчання та перевірку знань «Правил будови електроустановок. Електрообладнання спецiальних установок» НПАОП 40.1-1.32-01 не надаються у зв’язку з тим, що на об’єкті капітального ремонту відсутні і не планується встановлення електроустановок. Стосовно «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів» НПАОП 40.1-1.21.98 таких пояснень учасником не було надано. Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією є підставою розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону.
п. 3.2. На підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасником у складі тендерної пропозиції, за договором від 23.11.2023 №1, надано довідки про вартість виконання будівельних робіт та витрат за формою КБ-3 на суму 2 242 604,40 грн, що не підтверджує виконання зазначеного договору в повному обсязі (сума договору складає 2 691 181,20 грн), що не відповідає вимогам пункту 3.3 додатку 1 до тендерної документації. Дійсно, вартість виконання будівельних робіт не відповідає сумі договору, у електронній системі також немає даних про зміну суми договору. Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією є підставою розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону.
п. 3.3. та 3.4. Учасником надано сканований оригінал кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єкта архітектури, який не потребує засвідчення печаткою та власним підписом що не є порушенням вимог тендерної документації. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа відноситься до переліку формальних (несуттєвих) помилок (Розділ 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації.
п. 3.5. У пункті 4 розділу 2 «Варочний зал, м’ясо-рибний цех» локального кошторису на придбання устаткування, меблiв та iнвентарю №02-01-013 учасником дійсно врахована сковорода електрична (Abat ЭСЕ-90-0,67-120), V=120 л, U = 380 В, 15 кВт, габаритні розміри, mm: 1280x1070x1095) виробництва Російської Федерації, виробник «Чувашстройтехника» хоча Замовником у Тендерній документації було застережено про заборону придбання таких товарів.
У зв’язку з тим, що Постанова КМУ №1178 прямо забороняє придбання товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, а зміни до тендерної пропозиції Учасника вносити заборонено, Замовник має право скасувати проведення відкритих торгів відповідно до п. 50 Особливостей здійснення публічних закупівель в період дії воєнного стану, у разі, коли неможливо виправити порушення, що виникли внаслідок недотримання законодавства у галузі публічних закупівель, з обов’язковим описом таких порушень.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 вересня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 жовтня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 вересня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТІРАДА" |
14 147 284,80
UAH з ПДВ
|
14 147 284,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТІРАДА" #40446713 |
Рішення скасоване |
14 147 284,80
UAH з ПДВ
|
20 вересня 2024 10:56
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 вересня 2024 08:59
|
ТОВ "ТІРАДА" #40446713 |
Очікує рішення |
14 147 284,80
UAH з ПДВ
|
20 вересня 2024 10:56
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 20 вересня 2024 15:09 |
Кінець періоду оскарження: | 01 жовтня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 01 жовтня 2024 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Замовником у ході плануванні і оголошення закупівлі, Технічне завдання було розроблено на підставі Локальних кошторисів та зведеного кошторисного розрахунку, затверджених Експертним звітом щодо розгляду кошторисної частини проектної документації № 3715 від 25.05.2024 р. Відповідно до Висновку Міністерства освіти і науки України № 107 аналізу проектної документації щодо визначення відповідності стандартам та технічним вимогам (Кодекс усталеної практики 4:2024 «Настанова з проєктування при будівництві приміщень харчоблоків закладів дошкільної та загальної середньої освіти, дитячих закладів оздоровлення та відпочинку відповідно до моделей організації харчування», проект отримав зауваження щодо дотримання вимог критеріям НАССР в частині організації приміщень для зберігання сировини а також в частині руху чистого посуду через зону обідньої зали та роздаткової лінії що може створювати ризики перехресного забруднення об’єктів санітарного нагляду. Було рекомендовано оптимізувати технологічні рішення згідно вимог НАССР та у відповідності до вимог Кодексу 4:2024. При врахуванні вимоги щодо оптимізації зони зберігання чистого столового посуду буде здійснено часткове перепланування цехів, що призведе також до складу ремонтних робіт та матеріалів, використаних у процесі виконання робіт. Також було виявлено ризики недостатньої виробничої потужності харчоблоку, які можуть призвести до недостатньої якості готових страв, а також додаткових витрат ресурсів та робочого часу персоналу. Для усунення вищезазначеного ризику та врахування даної вимоги слід збільшити виробничу потужність харчоблоку, відобразивши дані роботи та матеріали у проектно-кошторисній документації. Для усунення вищезазначених зауважень необхідним є коригування проектно-кошторисної документації з її наступною експертизою. Усі внесені зміни необхідно відобразити у технічному завданні і підсумковій відомості ресурсів, що є невід’ємною частиною тендерної документації. Фактично наразі існує невідповідність між Технічним завданням та Локальними кошторисами та зведеним кошторисним розрахунком, що затверджені експертним звітом № 3715 від 25.05.2024 р., які не охоплюють вищезазначені коригування. У технічному завданні Замовника у Локальному кошторисі № 02-01-013 та у Підсумковій відомості ресурсів була вказана сковорода електрична (Abat ЭСЕ-90-0,67-120), V=120 л, U = 380 В, 15 кВт, габаритні розміри, mm: 1280x1070x1095) виробництва Російської Федерації, виробник «Чувашстройтехника». У пункті 4 розділу 2 «Варочний зал, м’ясо-рибний цех» локального кошторису на придбання устаткування, меблiв та iнвентарю №02-01-013 учасником закупівлі ТОВ «ТІРАДА» також врахована сковорода електрична (Abat ЭСЕ-90-0,67-120), V=120 л, U = 380 В, 15 кВт, габаритні розміри, mm: 1280x1070x1095) виробництва Російської Федерації, виробник «Чувашстройтехника». У зв’язку з тим, що Постанова КМУ №1178 прямо забороняє придбання товарів походженням з Російської Федерації/ Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, Замовник має скасувати проведення відкритих торгів відповідно до п. 50 Особливостей здійснення публічних закупівель в період дії воєнного стану, у разі, коли неможливо виправити порушення, що виникли внаслідок недотримання законодавства у галузі публічних закупівель, з обов’язковим описом таких порушень. Відтак єдиним можливим способом усунення порушень, що виявлені про проведенні відкритих торгів є відміна процедури закупівлі з підстави, встановленої пп. 2 п. 50 Постанови, відповідно до якої замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Рішення про відміну торгів унеможливить завдання шкоди законним інтересам учасників закупівлі та порушення законодавства щодо заборони придбання товарів походженням з Російської Федерації. |
20 вересня 2024 15:09
|
Електронний підпис |
20 вересня 2024 15:08
|
Протокол відміни.pdf |