Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт харчоблоку Сумського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 2 Сумської міської ради за адресою: м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 76
Очікувана вартість
14 156 297,00 UAH
UA-2024-08-18-000052-a 8c6f94bc6a304c0c87caa880288f3c88
Відкриті торги з особливостями    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Суярова Олена Миколаївна

380997639086 suy-elena@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СУМСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ № 2 СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 23049664
Місцезнаходження: 40021, Україна , Сумська обл., Суми, ВУЛИЦЯ ГЕРАСИМА КОНДРАТЬЄВА, будинок 76
Контактна особа: Суярова Олена Миколаївна
380997639086
suy-elena@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 серпня 2024 11:51
Звернення за роз’ясненнями: до 01 вересня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 вересня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2024 00:00
Очікувана вартість: 14 156 297,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 70 781,49 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Без поділу на лоти

Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами). Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі з урахуванням Особливостей.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт харчоблоку Сумського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 2 Сумської міської ради за адресою: м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 76
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, Суми, ВУЛИЦЯ ГЕРАСИМА КОНДРАТЬЄВА, будинок 76
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються в безготівковій формі шляхом перерахування Замовником протягом 30 календарних днів на банківський поточний рахунок Підрядника коштів у національній валюті України, на підставі підписаних Сторонами Актів виконання будівельних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3, надання підтверджуючих документів про видалення (захоронення) відходів, які утворюються під час виконання робіт, або інших відповідних документів, передбачених чинним законодавством відповідно до вимог наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» в межах ціни цього Договору Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 серпня 2024 11:51
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 серпня 2024 11:51
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 серпня 2024 11:51
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 серпня 2024 11:51
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 серпня 2024 11:51
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 серпня 2024 11:51
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 серпня 2024 11:51
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 серпня 2024 11:51
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 серпня 2024 11:51
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 серпня 2024 11:51
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 серпня 2024 11:51
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 серпня 2024 11:51
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 серпня 2024 11:51
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 серпня 2024 11:51
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 серпня 2024 11:51
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 серпня 2024 11:51
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 серпня 2024 11:51
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 серпня 2024 11:51
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 серпня 2024 11:51
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 серпня 2024 11:51
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 серпня 2024 11:51
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 серпня 2024 11:51

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

30 серпня 2024 16:28
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
30 серпня 2024 16:28
Додаток 3 до ТД Технічна специфікація нова редакція 2.docx
30 серпня 2024 16:28
Додаток 2 до ТД проект Договору нова редакція 2.doc
30 серпня 2024 16:28
Додаток 1 до ТД Квалфікаційні критерії нова редакція.docx
30 серпня 2024 16:28
Перелік змін 2.docx
23 серпня 2024 11:19
Перелік змін.docx
23 серпня 2024 11:17
Лист - зміни тендеру шк. 2.pdf
23 серпня 2024 11:17
Додаток 2 до ТД проект Договору нова редакція.doc
23 серпня 2024 11:17
Додаток 3 до ТД Технічна специфікація нова редакція.docx
23 серпня 2024 11:17
Підсумкова відомість ресурсів нова редакція.docx
23 серпня 2024 11:17
Перелік змін.docx
18 серпня 2024 11:51
ОБГРУНТУВАННЯ.pdf
18 серпня 2024 11:51
Тендерна документація.docx
18 серпня 2024 11:51
Додаток 2 до ТД проект Договору.doc
18 серпня 2024 11:51
Додаток 1 до ТД Квалфікаційні критерії.docx
18 серпня 2024 11:51
Додаток 3 до ТД Технічна специфікація.docx
18 серпня 2024 11:51
Підсумкова відомість ресурсів.docx
30 серпня 2024 16:28
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 серпня 2024 11:20
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 серпня 2024 11:18
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2024 11:51
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
30 серпня 2024 16:28
Додаток 3 до ТД Технічна специфікація нова редакція 2.docx
30 серпня 2024 16:28
Додаток 2 до ТД проект Договору нова редакція 2.doc
30 серпня 2024 16:28
Додаток 1 до ТД Квалфікаційні критерії нова редакція.docx
30 серпня 2024 16:28
Перелік змін 2.docx
23 серпня 2024 11:19
Перелік змін.docx
23 серпня 2024 11:17
Лист - зміни тендеру шк. 2.pdf
23 серпня 2024 11:17
Додаток 2 до ТД проект Договору нова редакція.doc
23 серпня 2024 11:17
Додаток 3 до ТД Технічна специфікація нова редакція.docx
23 серпня 2024 11:17
Підсумкова відомість ресурсів нова редакція.docx
23 серпня 2024 11:17
Перелік змін.docx
18 серпня 2024 11:51
ОБГРУНТУВАННЯ.pdf
18 серпня 2024 11:51
Тендерна документація.docx
18 серпня 2024 11:51
Додаток 2 до ТД проект Договору.doc
18 серпня 2024 11:51
Додаток 1 до ТД Квалфікаційні критерії.docx
18 серпня 2024 11:51
Додаток 3 до ТД Технічна специфікація.docx
18 серпня 2024 11:51
Підсумкова відомість ресурсів.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційна вимога
Дата подання: 30 серпня 2024 13:38
Дата відповіді: 30 серпня 2024 16:21
Згідно Додатку 1 п.2.4. потрібно надати документальне підтвердження з охорони праці, а саме «Правил технічної експлуатації теплових установок і мереж». Згідно наказу №71 Про затвердження «Правил технічної експлуатації теплових установок і мереж» дана вимога поширюються на суб'єктів відносин у сфері теплопостачання (в тому числі, які мають власні джерела теплопостачання), що займаються виробництвом, передачею та постачанням теплової енергії або є споживачами теплової енергії незалежно від їхньої відомчої належності та форм власності, що є складовою частиною системи заходів щодо організації виробництва, перетворення, постачання та споживання теплової енергії. Не зрозуміло, яким чином це пов’язано з Капітальним ремонтом харчоблоку Сумського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 2 Сумської міської ради за адресою: м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 76. Внесіть зміни до тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваша вимога розглянута і визнана обгрунтованою. Зміни до тендерної документації внесено. Дякуємо за звернення.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-09-16-000016 ● 136de2d681ed4dfd85e35e5ffd866fdf
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 вересня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 вересня 2024 16:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

16.09.2024 №37-З

Суми

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Ігор КОРОТКИЙ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 16.09.2024 №37-З

Витяг з переліку закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2024-08-18-000052-a 18.08.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-09-18 14:00:38

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт харчоблоку Сумського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 2 Сумської міської ради за адресою: м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 76» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-18-000052-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Просимо надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТІРАДА» (далі – учасник) з огляду на те, що:
3.1. У складі тендерної пропозиції на Олійника Віталія Олександровича (інженер з охорони праці), Зінченко Володимира Миколайовича (електрик), Ковалевського Ярослава Миколайовича (електрик) відсутні посвідчення про проходження спеціального навчання та перевірку знань «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів» НПАОП 40.1-1.21.98, що не відповідає вимогам пунктів 2.4 та 2.5 додатку 1 до тендерної документації.
3.2. На підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасником у складі тендерної пропозиції, за договором від 23.11.2023 №1, надано довідки про вартість виконання будівельних робіт та витрат за формою КБ-3 на суму 2 242 604,40 грн, що не підтверджує виконання зазначеного договору в повному обсязі (сума договору складає 2 691 181,20 грн), що не відповідає вимогам пункту 3.3 додатку 1 до тендерної документації.
3.3. Учасником у складі тендерної пропозиції надано кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єкта архітектури від 23.04.2013 №АР007443, виданого на ім’я Простатіної Надії Василівни, який не містить власний підпис власника сертифікату, що не відповідає вимогам пункту 2.3 додатку 1 до тендерної документації.
3.4. У складі тендерної пропозиції відсутня інформація про наявність печатки, виданої на ім’я сертифікованого інженера-кошторисника – Простатіної Надії Василівни.
3.5. У пункті 4 розділу 2 «Варочний зал, м’ясо-рибний цех» локального кошторису на придбання устаткування, меблiв та iнвентарю №02-01-013 учасником врахована сковорода електрична (Abat ЭСЕ-90-0,67-120) , V=120 л, U = 380 В, 15 кВт, габаритні розміри, mm: 1280x1070x1095) виробництва Російська Федерація.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-09-20 14:18:30

Відповідь на запит Держаудитслужби

1. Розмір бюджетного призначення та очікувана вартість капітального ремонту харчоблоку визначена відповідно до Зведеного кошторисного розрахунку, затв. Наказом № 4 АГ від 25.04.2024 та Експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації № 3715 від 25.05.2024 р. З загальної суми вартості капітального ремонту (14 885 759,00 грн.) було виключено витрати по главі 10 (кошти на здійснення технагляду, кошти на послуги, пов’язані з підготовкою до виконання робіт та введенням їх в експлуатацію) та по главі 12 (вартість розробки проектно-кошторисної документації, вартість експертизи ПКД, та кошти на здійснення авторського нагляду) з урахуванням ПДВ 20%. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до наданої проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу у встановленому порядку.
2. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
https://sites.google.com/view/school2sumy/%D0%BF%D1%80%D0%BE-%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%B4/%D0%B2%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D0%B2%D0%B8%D0%BC%D0%BE%D0%B3-%D1%81%D1%82-30-%D0%B7%D1%83-%D0%BF%D1%80%D0%BE-%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D1%83
https://drive.google.com/file/d/1-ZNzYlJ5F5H8AKo3uWHTvzDVc1lc_rzJ/view

3. Щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТІРАДА» (далі – учасник):
п. 3.1. Відповідно до п. 1.1.1. вимоги «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів» НПАОП 40.1-1.21.98 поширюються на працівників, що обслуговують діючі електроустановки споживачів напругою до 220 кВ включно. Електроустановка - це установка (Разом зі спорудами та приміщеннями, в яких вони встановлені), в якій виробляється, перетворюється, передається, розподіляється, споживається електрична енергія. Згідно п 1.1.2. Вимоги цих Правил повинні виконуватись під час експлуатації діючих електроустановок, електричних станцій, електричної частини ТАВ, ЗДТУ, районних котелень, що обслуговуються споживачами, під час виконання в них монтажних, налагоджувальних, випробувальних, ремонтних і будівельних робіт. Зважаючи на те, що на об’єкті капітального ремонту (харчоблок) відсутні електроустановки, Учасник надав лист-пояснення вих № 126 від 03.09.2024 про те, що посвідчення електриків про проходження навчання та перевірку знань «Правил будови електроустановок. Електрообладнання спецiальних установок» НПАОП 40.1-1.32-01 не надаються у зв’язку з тим, що на об’єкті капітального ремонту відсутні і не планується встановлення електроустановок. Стосовно «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів» НПАОП 40.1-1.21.98 таких пояснень учасником не було надано. Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією є підставою розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону.
п. 3.2. На підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасником у складі тендерної пропозиції, за договором від 23.11.2023 №1, надано довідки про вартість виконання будівельних робіт та витрат за формою КБ-3 на суму 2 242 604,40 грн, що не підтверджує виконання зазначеного договору в повному обсязі (сума договору складає 2 691 181,20 грн), що не відповідає вимогам пункту 3.3 додатку 1 до тендерної документації. Дійсно, вартість виконання будівельних робіт не відповідає сумі договору, у електронній системі також немає даних про зміну суми договору. Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією є підставою розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону.
п. 3.3. та 3.4. Учасником надано сканований оригінал кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єкта архітектури, який не потребує засвідчення печаткою та власним підписом що не є порушенням вимог тендерної документації. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа відноситься до переліку формальних (несуттєвих) помилок (Розділ 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації.
п. 3.5. У пункті 4 розділу 2 «Варочний зал, м’ясо-рибний цех» локального кошторису на придбання устаткування, меблiв та iнвентарю №02-01-013 учасником дійсно врахована сковорода електрична (Abat ЭСЕ-90-0,67-120), V=120 л, U = 380 В, 15 кВт, габаритні розміри, mm: 1280x1070x1095) виробництва Російської Федерації, виробник «Чувашстройтехника» хоча Замовником у Тендерній документації було застережено про заборону придбання таких товарів.
У зв’язку з тим, що Постанова КМУ №1178 прямо забороняє придбання товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, а зміни до тендерної пропозиції Учасника вносити заборонено, Замовник має право скасувати проведення відкритих торгів відповідно до п. 50 Особливостей здійснення публічних закупівель в період дії воєнного стану, у разі, коли неможливо виправити порушення, що виникли внаслідок недотримання законодавства у галузі публічних закупівель, з обов’язковим описом таких порушень.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 25 вересня 2024
Кінцевий строк оскарження: 10 жовтня 2024

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ТІРАДА" 14 147 284,80
UAH з ПДВ
14 147 284,80
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

13 вересня 2024 18:05
Електронний підпис
13 вересня 2024 18:04
vytiah_pro_nesudymist_vid_2024-09-13.p7s.p7s
13 вересня 2024 18:04
vytiah_pro_nesudymist_vid_2024-09-13.pdf
13 вересня 2024 17:13
Довідка.pdf.p7s
13 вересня 2024 17:13
Довідка.pdf.p7s
09 вересня 2024 10:53
Електронний підпис
09 вересня 2024 10:52
Лист-пояснення.pdf
03 вересня 2024 18:28
Електронний підпис
03 вересня 2024 18:28
Електронний підпис
03 вересня 2024 18:27
Локальні кошториси.pdf
03 вересня 2024 18:27
Договірна ціна.pdf
03 вересня 2024 18:27
Довідка охорона праці.pdf
03 вересня 2024 18:27
Витяг ТІРАДА ПДВ.pdf
03 вересня 2024 18:27
Ліцензія ТОВ Тірада.pdf
03 вересня 2024 18:27
Довідка захист довкілля.pdf
03 вересня 2024 18:27
Наявність працівників.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТІРАДА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою

Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)

Виконання Учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Наявність фінансової спроможності

інформація про фінансову спроможність учасника, що підтверджується фінансовою звітністю

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ТІРАДА"
#40446713
Рішення скасоване 14 147 284,80
UAH з ПДВ
20 вересня 2024 10:56
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 вересня 2024 08:59
ТОВ "ТІРАДА"
#40446713
Очікує рішення 14 147 284,80
UAH з ПДВ
20 вересня 2024 10:56

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до вимог ч. 16 статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі", Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно, Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. 1) перелік виявлених невідповідностей: площа одного з приміщень, вказана учасником у довідці не відповідає наданим підтверджуючим документам. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: абзац 1 п. 1.1. Додатку 1 Тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах з виправленою площею приміщення.

Документи

10 вересня 2024 09:33
Довідка НАЗК
10 вересня 2024 09:33
Електронний підпис
04 вересня 2024 00:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

20 вересня 2024 10:56
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 20 вересня 2024 15:09
Кінець періоду оскарження: 01 жовтня 2024 00:00
Дата відміни: 01 жовтня 2024 00:00
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Замовником у ході плануванні і оголошення закупівлі, Технічне завдання було розроблено на підставі Локальних кошторисів та зведеного кошторисного розрахунку, затверджених Експертним звітом щодо розгляду кошторисної частини проектної документації № 3715 від 25.05.2024 р. Відповідно до Висновку Міністерства освіти і науки України № 107 аналізу проектної документації щодо визначення відповідності стандартам та технічним вимогам (Кодекс усталеної практики 4:2024 «Настанова з проєктування при будівництві приміщень харчоблоків закладів дошкільної та загальної середньої освіти, дитячих закладів оздоровлення та відпочинку відповідно до моделей організації харчування», проект отримав зауваження щодо дотримання вимог критеріям НАССР в частині організації приміщень для зберігання сировини а також в частині руху чистого посуду через зону обідньої зали та роздаткової лінії що може створювати ризики перехресного забруднення об’єктів санітарного нагляду. Було рекомендовано оптимізувати технологічні рішення згідно вимог НАССР та у відповідності до вимог Кодексу 4:2024. При врахуванні вимоги щодо оптимізації зони зберігання чистого столового посуду буде здійснено часткове перепланування цехів, що призведе також до складу ремонтних робіт та матеріалів, використаних у процесі виконання робіт. Також було виявлено ризики недостатньої виробничої потужності харчоблоку, які можуть призвести до недостатньої якості готових страв, а також додаткових витрат ресурсів та робочого часу персоналу. Для усунення вищезазначеного ризику та врахування даної вимоги слід збільшити виробничу потужність харчоблоку, відобразивши дані роботи та матеріали у проектно-кошторисній документації. Для усунення вищезазначених зауважень необхідним є коригування проектно-кошторисної документації з її наступною експертизою. Усі внесені зміни необхідно відобразити у технічному завданні і підсумковій відомості ресурсів, що є невід’ємною частиною тендерної документації. Фактично наразі існує невідповідність між Технічним завданням та Локальними кошторисами та зведеним кошторисним розрахунком, що затверджені експертним звітом № 3715 від 25.05.2024 р., які не охоплюють вищезазначені коригування. У технічному завданні Замовника у Локальному кошторисі № 02-01-013 та у Підсумковій відомості ресурсів була вказана сковорода електрична (Abat ЭСЕ-90-0,67-120), V=120 л, U = 380 В, 15 кВт, габаритні розміри, mm: 1280x1070x1095) виробництва Російської Федерації, виробник «Чувашстройтехника». У пункті 4 розділу 2 «Варочний зал, м’ясо-рибний цех» локального кошторису на придбання устаткування, меблiв та iнвентарю №02-01-013 учасником закупівлі ТОВ «ТІРАДА» також врахована сковорода електрична (Abat ЭСЕ-90-0,67-120), V=120 л, U = 380 В, 15 кВт, габаритні розміри, mm: 1280x1070x1095) виробництва Російської Федерації, виробник «Чувашстройтехника». У зв’язку з тим, що Постанова КМУ №1178 прямо забороняє придбання товарів походженням з Російської Федерації/ Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, Замовник має скасувати проведення відкритих торгів відповідно до п. 50 Особливостей здійснення публічних закупівель в період дії воєнного стану, у разі, коли неможливо виправити порушення, що виникли внаслідок недотримання законодавства у галузі публічних закупівель, з обов’язковим описом таких порушень. Відтак єдиним можливим способом усунення порушень, що виявлені про проведенні відкритих торгів є відміна процедури закупівлі з підстави, встановленої пп. 2 п. 50 Постанови, відповідно до якої замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Рішення про відміну торгів унеможливить завдання шкоди законним інтересам учасників закупівлі та порушення законодавства щодо заборони придбання товарів походженням з Російської Федерації.
Документи:
20 вересня 2024 15:09
Електронний підпис
20 вересня 2024 15:08
Протокол відміни.pdf