Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Івано-Франківська квартирно-експлуатаційна частина району |
Код ЄДРПОУ: | 08494013 |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вул. Національної Гвардії, 14-Г |
Контактна особа: |
Єременко Юрій Анатолійович +380964693484 if-kech_pkg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 серпня 2024 16:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 вересня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 03 вересня 2024 15:02 |
Початок аукціону: | 03 вересня 2024 15:02 |
Очікувана вартість: | 15 358 922,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 153 589,22 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 90 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 серпня 2024 16:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 серпня 2024 16:48 |
Додаток 1.docx | |
16 серпня 2024 16:48 |
Додаток 4.docx | |
16 серпня 2024 16:48 |
Тендерна документіція.docx | |
16 серпня 2024 16:48 |
Додаток 3.docx | |
16 серпня 2024 16:48 |
Додаток 2.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
- інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
- інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
Відповідно до частини 1 статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Зазначеними нормами визначено вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. До прикладу, частина 1 статті 23 Закону деталізує, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик предмета закупівлі.
Також, згідно підпункту 5.1 пункту 5 Настанови з визначення вартості будівництва, ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією.
Спираючись на вище наведене, повідомляємо, що за об’єктом Закупівлі було розроблено проектно-кошторисну документацію, на підставі якої Замовником було сформоване Технічне завдання у Додатку №2.
- інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
- інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
Відповідно до частини 1 статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Зазначеними нормами визначено вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. До прикладу, частина 1 статті 23 Закону деталізує, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик предмета закупівлі.
Також, згідно підпункту 5.1 пункту 5 Настанови з визначення вартості будівництва, ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією.
Спираючись на вище наведене, повідомляємо, що за об’єктом Закупівлі було розроблено проектно-кошторисну документацію, на підставі якої Замовником було сформоване Технічне завдання у Додатку №2.
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до Додатку №2 до тендерної документації “Інформація про необхідні технічні, якісні, та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі” учасники при поданні своїх пропозицій повинні надати:
Кошторисні документи повинні бути складені учасником відповідно до положень КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва».
На підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним вимогам учасник у складі тендерної пропозиції має надати:
-договірну ціну,
-зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва;
-локальний кошторис з розрахунком договірної ціни;
-відомість ресурсів до локального кошторису (підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису).
Вами було встановлено вимоги технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі у Додатку №2 до тендерної документації, а саме ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ та Підсумкову відомість ресурсів у якому зазначено повний перелік робіт і об'єм матеріалів які використовуються при виконанні робіт.
ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІДСПЕЦБУД"" подано Підсумкову відомість ресурсів у якій виявлено невідповідності стосовно обсягів витрат труда, будівельних машин та механізмів, механізованих інструментів, використовуваних будівельних матеріалів, виробів та конструкцій, а саме:
1.Найменування
2. Кількість Замовника
3.Кількість Учасника
I.Витрат труда
Витрати труда робітників-будівельників
63028.04 люд.год.
61426,26 люд.год.
Витрати труда робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням машин
4371.65 люд.год.
– люд.год.
Середній розряд ланки робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням
4.00 розряд
– розряд
Витрати труда робітників, заробітна плата, яких передбачена в загальновиробничих витратах
7870.65 люд.год.
– люд.год.
Разом загальна кошторисна трудомісткість
75284.70 люд.год.
61440,62 люд.год.
II.Будівельні машини та механізми
Агрегати фарбувальні з пневматичним розпилюванням для фарбування фасадів будівель, продуктивність 500 м3/год
6.832848 маш.год
5,941606956 маш.год
Верстати свердлильні
6.53184 маш.год.
5,679860881 маш.год
Машини свердлильні електричні
282.925875 маш.год
282,925872008 маш.год
Навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 1 т
3.520896 маш.год
3,520895999 маш.год
III. Механізований інструмент
Лебідки електричні, тягове зусилля до 5,79 кН [0,59 т]
106.127293 маш.год
106,127292994 маш.год
Лебідки електричні, тягове зусилля до 49,05 кН [5 т]
0.139507 маш.год
0,1395072 маш.год
IV.Будівельні матеріали, вироби та конструкції
Будівельне сміття
323.0065 т
323.006545 т
Вода
13.095659798 м3
13,09566 м3
Грунтовка до металу
0.01233128 т
0,0123313 т
Дрантя
11.482588 кг
11,48259 кг
Катанка гарячекатана у мотках, діаметр 6,3-6,5 мм
0.0011286 т
0,0011287 т
Натрій фтористий технічний, марка А, І сорт
0.218788895 т
0,2187889 т
Розчинник, марка Р-4
0.01532112 т
0,015321 т
Уайт-спірит
0.00243152 т
0,00243 т
Цвяхи будівельні 2,5х50 мм
0.0122588 т
0,012259 т
Цвяхи будівельні з конічною головкою 5,0х120 мм
1.3727278 т
1,372728 т
Ресурси, спожиті будівельними машинами, автотранспортом і механізованим інструментом
Бензин
8886.8615 кг
відсутня
Дизель паливо
256.0429 кг
відсутня
Електроенергія
3623.5842 квт.г.
142.919 квт-г.
Мастильні матеріали
467.6017 кг
1.244 кг
Гідравлічна рідина
179.8143 кг
відсутня
Також варто зазначити, що під-час етапу звернення за роз'ясненням Вам неодноразово задавали питання щодо відміності Підсумкових відомості русурсів Учасника від Замовника. На яке Ви дали відповідь : “Шановний Учасник. Поданням тендерної пропозиції учасник підтверджує відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним, функціональним характеристикам до предмета закупівлі, у тому числі технічній специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі, що містяться в Додатку №2 до Тендерної документації. Замовник, відповідно до пункту 3 Тендерної документації, відхиляє тендерну пропозицію, яка не відповідає умовам технічної специфікації.”
З вищезазначеної інформації, можна зробити висновки, що ПІДСУМКОВІ ВІДОМОСТІ РЕСУРСІВ Учасника повинна відповідати ПІДСУМКОВИМ ВІДОМОСТЯ РЕСУРСІВ Замовника. Виходячи з вищенаведеного, в Замовника наявні підстави для відхилення пропозиції даного Учасника у зв'язку з невідповідністю обсягів використовуваних матеріалів для виконання робіт за даним об'єктом.
Просимо скасувати Ваше рішення стосовно визнання переможцем ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІДСПЕЦБУД"" та прийняти належне рішення!
Закон України «Про публічні закупівлі» визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
З 19 жовтня 2022 року на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), яка прийнята Урядом на виконання вимог Закону.
При цьому відповідно до пункту 4 розділу І «Загальні положення» Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (зі змінами) визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281.
Водночас відповідно до пункту 33 частини першої статті 1 Закону технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно з статтею 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, як, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. При цьому тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Отже, замовник самостійно у тендерній документації установлює вимоги, які передбачені законодавством, з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону.
Відповідно до пункту 4 Розділу 3 Додатку 2 тендерної документації: «Кошторисні документи повинні бути складені учасником відповідно до положень КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва».
У складі своєї пропозиції ТОВ «Інвестиційно-будівельна компанія «Західспецбуд» надало підсумкову відомість ресурсів (файл: 1_ДЦ_ПВР.xls.p7s; 1_ДЦ_ПВР.xls; 9.6. Підсумкова відомість.pdf), в якій було округлено показники до меншого числа та в деяких позиціях вказано точне значення без округлення. Невідповідності, ніяким чином не порушують технологію виконання робіт та не несуть ніякого впливу на ціну тендерної пропозиції та не призводять до її спотворення, так як всі матеріали в пропозиції розраховані у відповідності до Технічного завдання, що міститься у Додатку 2 до тендерної документації без порушень у відповідності до Ресурсних елементних кошторисних норм України (РЕКНУ) та Настанови з визначення вартості будівництва. Всі об’єми робіт, що вказані у технічному завданні дотримані та не були змінені. Округлення та вказання більш точних показників не змінило вартість договірної ціни.
Вартість експлуатації 1 машино-години власної будівельної техніки ТОВ «Інвестиційно-будівельна компанія «Західспецбуд», відповідно до ДСТУ-Н Б Д.1.1-4, визначались на підставі ресурсних нормативних показників експлуатації будівельних машин і механізмів і відповідних поточних цін на них з додаванням амортизаційних відрахувань, витрат на заміну частин, що швидко спрацьовуються, вартості матеріальних ресурсів на ремонт і технічне обслуговування та перебазування цієї техніки тощо. Вартість експлуатації 1 машино-години будівельної техніки, що орендується, приймається за ціною орендодавця, в якій включені відповідні матеріальні та трудові витрати які, відповідно, не можуть відображатись в відомості ресурсів.
У зв’язку з вищенаведеним усі надані у складі тендерної пропозиції кошторисні розрахунки учасника ТОВ «Інвестиційно-будівельна компанія «Західспецбуд» відповідають всім вимогам та показникам, зазначених у Технічному завданні Додатку 2 до тендерної документації з урахуванням положень КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», зокрема: в частині розрахунків кількісних показників витрат труда робітників; кількісних показників кошторисної трудомісткість, кількісних показників середнього розряду робіт; будівельних матеріалів, виробів і комплектів; устаткування; будівельних машин і механізмів та інших показників.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-23-000004 ● 232af551f0164af899966cfb75fab388
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 вересня 2024 11:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.09.2024 №63-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 23.09.2024 №63-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2024-08-16-009919-a 16.08.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-25 15:07:15
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Реставрація частини даху (аварійної ділянки) пам'ятки архітектури, будівлі №1,об'єкт №121, м. Івано-Франківськ» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-08-16-009919-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: проєктно-кошторисну документацію, дефектні акти, експертні звіти тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-26 12:27:45
Пояснення на запит
Івано-Франківською квартирно-експлуатаційною частиною (району) отримано проектно-кошторисну документацію по об’єкту «Реставрація частини даху (аварійної ділянки) пам'ятки архітектури, будівлі №1,об'єкт №121, м.Івано-Франківськ», на основі чого визначено вартість закупівлі, а також технічні та якісні характеристики.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-27 13:02:48
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Реставрація частини даху (аварійної ділянки) пам'ятки архітектури, будівлі №1,об'єкт №121, м. Івано-Франківськ» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-08-16-009919-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань:
1. У розділі 4 «Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників» Додатку 1 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Замовник вимагає від учасників надати: «Достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру». Тобто, вимога про надання ліцензії або документа дозвільного характеру стосується саме учасника. При цьому у тендерній документації замовника відсутня вимога про надання ліцензій або дозвільних документів від субпідрядника в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Також, тендерна документація Замовника не містила конкретної вимоги про надання у складі тендерної пропозиції саме ліцензії на виконання робіт з вогнезахисту.
Згідно абзацу шостого частини третьої пункту 44 Особливостей, відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 Особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту.
Крім того, відповідно до вимог пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Чим керувався Замовник відхиливши найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію ФОП Столярчук Октавіан Дмитрович?
2. Згідно вимог абзацу першого частини другої Додатку 2 до тендерної документації роботи повинні відповідати вимогам законодавства України, КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», ДСТУ, ДБН, технічним умовам, проектній документації та договору тощо, матеріальні ресурси, що використовуються для виконання робіт повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів у галузі будівництва, проектній документації та договору.
Крім того, відповідно до вимог частини четвертої Додатку 2 до тендерної документації, на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним вимогам учасник у складі тендерної пропозиції має надати:
договірну ціну,
зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва;
локальний кошторис з розрахунком договірної ціни;
відомість ресурсів до локального кошторису (підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису).
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника, що ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІДСПЕЦБУД" надало у складі тендерної пропозиції підсумкову відомість ресурсів, яка не відповідає проектній документації Замовника?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-30 17:30:19
Пояснення на запит
Пояснення на запит
1. Згідно з підпунктом 4.2. Додатку 1 до тендерної документації Замовником передбачено, що тендерна пропозиція повинна містити достовірну інформацію у вигляді довідки в довільній формі у якій зазначаються дані про наявність чинної ліцензії або документу дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру.
Положеннями пункту 13 частини першої статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» передбачено, що «Ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності: надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України». Згідно з пунктом 6 Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» (далі – Постанова № 852), ліцензуванню підлягають роботи з вогнезахисту (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення).
Вимогами додатку 2 «Технічна специфікація» тендерної документації Замовника передбачено – нанесення вручну в один шар покриття з вогнезахисного матеріалу на горизонтальні і вертикальні поверхні дерев'яних конструкцій; – на кожний наступний шар нанесення вручну покриття з вогнезахисного матеріалу додавати до норми 13-73-1, які відповідно до Постанови № 852, підлягають ліцензуванню.
Відповідно до п1 та п6, розділу 3, пп 1.1.1 та 1.1.2, п1 Додатку 1 та Додатку 2, тендерної документації на підтвердження відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям тендерної документації, учасником процедури закупівлі надається інформацією та/або документами, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації. Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Згідно з абзацом 2 частини 3 статті 16 Закону, якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено, що у складі тендерної пропозиції не надано такі документи:
- У складі тендерної пропозиції ФОП Столярчука Октавіана Дмитровича відсутня копія чинної ліцензії на виконання вищезазначених видів будівельних робіт, чим порушено підпункт перший пункту другого розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника. Також, у відкритому доступі, а саме на офіційному сайті Державної служби України з надзвичайних ситуацій (https:// dsns.gov.ua/licenzuvannya) інформація щодо наявності в учасника ФОП Столярчук Октавіан Дмитрович ліцензії на виконання вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення) відсутня. Також, у складі тендерної пропозиції, ФОП Столярчук Октавіан Дмитрович надав Довідку, в якій повідомив про незалучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
2. Відповідно до пункту 4 Розділу 3 Додатку 2 тендерної документації: «Кошторисні документи повинні бути складені учасником відповідно до положень КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва».
У складі своєї пропозиції ТОВ «Інвестиційно-будівельна компанія «Західспецбуд» надало підсумкову відомість ресурсів (файл: 1_ДЦ_ПВР.xls.p7s; 1_ДЦ_ПВР.xls; 9.6. Підсумкова відомість.pdf), в якій було округлено показники до меншого числа та в деяких позиціях вказано точне значення без округлення. Невідповідності, ніяким чином не порушують технологію виконання робіт та не несуть ніякого впливу на ціну тендерної пропозиції та не призводять до її спотворення, так як всі матеріали в пропозиції розраховані у відповідності до Технічного завдання, що міститься у Додатку 2 до тендерної документації без порушень у відповідності до Ресурсних елементних кошторисних норм України (РЕКНУ) та Настанови з визначення вартості будівництва. Всі об’єми робіт, що вказані у технічному завданні дотримані та не були змінені. Округлення та вказання більш точних показників не змінило вартість договірної ціни.
Вартість експлуатації 1 машино-години власної будівельної техніки ТОВ «Інвестиційно-будівельна компанія «Західспецбуд», відповідно до ДСТУ-Н Б Д.1.1-4, визначались на підставі ресурсних нормативних показників експлуатації будівельних машин і механізмів і відповідних поточних цін на них з додаванням амортизаційних відрахувань, витрат на заміну частин, що швидко спрацьовуються, вартості матеріальних ресурсів на ремонт і технічне обслуговування та перебазування цієї техніки тощо. Вартість експлуатації 1 машино-години будівельної техніки, що орендується, приймається за ціною орендодавця, в якій включені відповідні матеріальні та трудові витрати які, відповідно, не можуть відображатись в відомості ресурсів.
У зв’язку з вищенаведеним усі надані у складі тендерної пропозиції кошторисні розрахунки Учасника ТОВ «Інвестиційно-будівельна компанія «Західспецбуд» відповідають всім вимогам та показникам, зазначених у Технічному завданні Додатку 2 до тендерної документації з урахуванням положень КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», зокрема: в частині розрахунків кількісних показників витрат труда робітників; кількісних показників кошторисної трудомісткість, кількісних показників середнього розряду робіт; будівельних матеріалів, виробів і комплектів; устаткування; будівельних машин і механізмів та інших показників.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-30 11:25:01
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Реставрація частини даху (аварійної ділянки) пам'ятки архітектури, будівлі №1,об'єкт №121, м. Івано-Франківськ» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-08-16-009919-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
Умовами тендерної документації Замовника (пункт 5 Розділу 6 ТД) передбачено надання забезпечення виконання договору про закупівлю для учасника-переможця у розмірі 1 % вартості договору шляхом перерахування грошових коштів на рахунок замовника. В зв’язку із зазначеним, просимо надати документи, що підтверджують внесення забезпечення виконання договору переможцем торгів – ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІДСПЕЦБУД"".
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-30 17:37:23
Пояснення на запит
Учасником, ТОВ «Інвестиційно-будівельна компанія «Західспецбуд», надано платіжну інструкцію №39872183 від 24.09.2024 року
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-01 12:17:41
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Реставрація частини даху (аварійної ділянки) пам'ятки архітектури, будівлі №1,об'єкт №121, м. Івано-Франківськ» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-08-16-009919-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
У відповіді замовника на пояснення від 26.09.2024 зазначено, що: «Івано-Франківською квартирно-експлуатаційною частиною (району) отримано проектно-кошторисну документацію по об’єкту «Реставрація частини даху (аварійної ділянки) пам'ятки архітектури, будівлі №1,об'єкт №121, м. Івано-Франківськ», на основі чого визначено вартість закупівлі, а також технічні та якісні характеристики». Однак, Замовником до пояснення не долучено документальне підтвердження зазначеного, а саме розрахунок очікуваної вартості разом з проектно-кошторисною документацією. Також, замовником не надано посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). В зв’язку із зазначеним, постала потреба в повторному отриманні пояснення (інформації, документів) із вищезазначених питань.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-02 15:17:26
Пояснення на запит
Івано-Франківською квартирно-експлуатаційною частиною (району) отримано проектно-кошторисну документацію по об’єкту «Реставрація частини даху (аварійної ділянки) пам'ятки архітектури, будівлі №1,об'єкт №121, м.Івано-Франківськ», на основі чого визначено вартість закупівлі, технічні та якісні характеристики
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-01 17:02:17
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Реставрація частини даху (аварійної ділянки) пам'ятки архітектури, будівлі №1,об'єкт №121, м. Івано-Франківськ» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-08-16-009919-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
Відповідно до вимог частини четвертої Додатку 2 до тендерної документації, на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним вимогам учасник у складі тендерної пропозиції має надати:
договірну ціну,
зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва;
локальний кошторис з розрахунком договірної ціни;
відомість ресурсів до локального кошторису (підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису).
У складі тендерної пропозиції ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІДСПЕЦБУД" (далі – Учасник) у файлі «1_ДЦ_ПВР.xls» надано Підсумкову відомість ресурсів, у яку Учасником включено найменування будівельних матеріалів, виробів та конструкцій, які не передбачено технічним завданням Замовника, а саме: «грати металеві» (№80 шифр ресурсу С111-1755) у кількості 0,9882 т, «Сталь листова» (№83 шифр ресурсу С111-1804) у кількості 1,445976 т та «Скло рідке калійне» (№125 шифр ресурсу С1113-307) у кількості 0,05 т.
Водночас, у технічному завданні Замовника передбачено:
- Витрати труда робітників-будівельників - 63028,04 люд.год., тоді як у підсумковій відомості ресурсів Учасника – 61426,26 люд.год.;
- Електроенергія - 3623,5842 квт.г, тоді як у підсумковій відомості ресурсів Учасника – 142,919 квт.г;
- Мастильні матеріали - 467,6017 кг, тоді як у підсумковій відомості ресурсів Учасника – 1,244 кг.
Також, у графах «Бензин», «Дизельне паливо» та «Гідравлічна рідина» підсумкової відомості ресурсів Замовника зазначено 8886,8615 кг, 256,0429 кг та 179,8143 кг відповідно, тоді як у підсумкову відомість ресурсів Учасником не включено зазначені ресурси.
Чи враховано Замовником зазначену розбіжність при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІДСПЕЦБУД"?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-02 15:53:30
Пояснення на запит
Невідповідності, ніяким чином не порушують технологію виконання робіт та не несуть ніякого впливу на ціну тендерної пропозиції та не призводять до її спотворення, так як всі матеріали в пропозиції розраховані у відповідності до Технічного завдання, що міститься у Додатку 2 до тендерної документації у відповідності до Ресурсних елементних кошторисних норм України (РЕКНУ) та Настанови з визначення вартості будівництва. Всі об’єми робіт, що вказані у технічному завданні дотримані та не були змінені. Округлення та вказання більш точних показників не змінило вартість договірної ціни. Вартість експлуатації 1 машино-години власної будівельної техніки ТОВ «Інвестиційно-будівельна компанія «Західспецбуд», відповідно до ДСТУ-Н Б Д.1.1-4, визначались на підставі ресурсних нормативних показників експлуатації будівельних машин і механізмів і відповідних поточних цін на них з додаванням амортизаційних відрахувань, витрат на заміну частин, що швидко спрацьовуються, вартості матеріальних ресурсів на ремонт і технічне обслуговування та перебазування цієї техніки тощо. Вартість експлуатації 1 машино-години будівельної техніки, що орендується, на підставі п. 13 розділу 5.8 частини 5 Настанови з визначення вартості будівництва, приймається за ціною орендодавця, в якій включені відповідні матеріальні та трудові витрати. У цьому випадку при обчисленні загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку в цілому по будові трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, які орендуються разом із цими робітниками, не враховуються, відповідно, не можуть відображатись в відомості ресурсів. У зв’язку з вищенаведеним усі надані у складі тендерної пропозиції кошторисні розрахунки Учасника ТОВ «Інвестиційно-будівельна компанія «Західспецбуд» відповідають всім вимогам та показникам, зазначених у Технічному завданні Додатку 2 до тендерної документації з урахуванням положень КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», зокрема: в частині розрахунків кількісних показників витрат труда робітників; кількісних показників кошторисної трудомісткість, кількісних показників середнього розряду робіт; будівельних матеріалів, виробів і комплектів; устаткування; будівельних машин і механізмів та інших показників.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на зобов’язання Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, про здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором підряду від 26.09.2024 №339 з дотриманням положень Господарського та Цивільного кодексів України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Повідомляємо Вас, що Івано-Франківською КЕЧ (району) надіслано підрядній організації, Товариству з обмеженою відповідальністю «Iнвестицiйно-будівельна компанія «Захiдспецбуд», звернення вих. №2/1779 від 14 жовтня 2024 року щодо погодження розірвання Договору підряду по об’єкту: «Реставрація частини даху (аварійної ділянки) пам’ятки архітектури, будівлі №1, об'єкт №121, м. Івано-Франківськ» ДК 021:2015: 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація, шляхом підписання Додаткової угоди №1. У відповідь отримано лист від Товариства з обмеженою відповідальністю «Iнвестицiйно-будівельна компанія «Захiдспецбуд» вих. №02-14/10/24 від 14 жовтня 2024 року, в якому зазначено, що: - Відповідно до частин першої, четвертої статті 188 Господарського кодексу України зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. У разі якщо сторони не досягли згоди щодо зміни (розірвання) договору або у разі неодержання вiдповiдi у встановлений строк з урахуванням часу поштового обігу, заiнтересована сторона має право передати спір на вирішення суду. Статтею 651 Цивільного кодексу України передбачено, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом, Відповідно до статті 202 Господарського кодексу України господарське зобов'язання припиняється: виконанням, проведеним належним чином; зарахуванням зустрічної однорідної вимоги або страхового зобов'язання; у разі поєднання управненої та зобов'язаної сторін в одній особі; за згодою сторін; через неможливість виконання та в інших випадках, передбачених цим Кодексом або іншими законами. Господарське зобов'язання припиняється також у разі його розірвання або визнання недійсним за рішенням суду. Основні вимоги до договору про закупівлю та внесення змін до нього визначено статтею 41 Закону України «Про публічний закупiвлi», частиною першою якої передбачено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Вимогами статті 43 Закону України «Про публічні закупiвлi» визначено умови визнання договору про закупівлю нікчемним, зокрема: 1) якщо замовник уклав договір про закупівлю до/без проведення процедури закупiвлi/спрощеної закупiвлi згідно з вимогами цього Закону; 2) укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 цього Закону; З) укладення договору в період оскарження процедури закупiвлi відповідно до статті 18 цього Закону; 4) укладення договору з порушенням строків, передбачених частинами п'ятою i шостою статті 33 та частиною сьомою статті 40 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв'язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону; 5) якщо назва предмета закупiвлi із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником не відповідає товарам, роботам чи послугам, шо фактично закуплені замовником. У Висновку про результати моніторинг y закупiвлi відсутнє будь яке посилання на неефективне, незаконне, нецільове використання бюджетних коштів, що не узгоджується та є неспівмірним із вимогою моніторингу про розірвання укладеного Договору підряду №339 від 26 вересня 2024 року за результатами проведеної процедури закупiвлi. Зауважуємо, що у Висновку моніторингу від 10 жовтня 2024 чітко вказується про вiдсyтнiсть порушень в частині визначення предмету закупiвлi. відображення закупiвлi в рiчномy плані, оприлюднення інформації про закупівлю, вiдповiдностi вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору. Тобто, моніторинг аудиту водночас визнав, що Договір підряду №339 від 26 вересня 2024 року з додатками, повністю відповідає вимогам Тендерної документації, Закону та документації, що надана Товариством з обмеженою відповідальністю «Iнвестицiйно-будiвельна компанiя «Захiдспецбуд». Таким чином, зважаючи на приписи чинного законодавства України, договір. укладений між юридичними особами, може бути розірваний лише за згодою сторін або у судовому порядку, але для цього необхідна наявність визначених законом підстав для його розірвання. Беручи до уваги обґрунтовану відмову Товариства з обмеженою відповідальністю «Iнвестицiйно-будівельна компанія «Захiдспецбуд» розірвати Договір підряду по об’єкту: «Реставрація частини даху (аварійної ділянки) пам’ятки архітектури, будівлі №1, об'єкт №121, м. Івано-Франківськ» ДК 021:2015: 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація від 26.09.2024 року №339 за згодою сторін, та оцінюючи ризики предявлення можливих вимог, щодо відшкодування нанесених збитків за невиконання договору, а також враховуючи що в зв’язку з аварійним станом частини даху будівлі №1, об'єкту №121, яка належить до об’єктів військової інфраструктури, та обмеженим терміном виконання робіт, в зв’язку настанням несприятливих погодних умов, є критична необхідність у найшвидшому виконанні робіт. В зв’язку з вищенаведеним, недоцільним розірвання договору підряду по об’єкту: «Реставрація частини даху (аварійної ділянки) пам’ятки архітектури, будівлі №1, об'єкт №121, м. Івано-Франківськ» ДК 021:2015: 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація від 26.09.2024 року №339
2024-10-16 11:34:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 жовтня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 жовтня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (.)
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 13/09/0029/2024 |
Дата публікації: | 10 грудня 2024 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 3/344/7737/24 |
Дата відкриття провадження: | 13 грудня 2024 |
Документи:
16 грудня 2024 14:47
|
Електронний підпис |
10 грудня 2024 14:51
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 вересня 2024 15:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Столярчук Октавіан Дмитрович |
12 700 000,00
UAH з ПДВ
|
12 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІДСПЕЦБУД"" |
12 754 508,28
UAH з ПДВ
|
12 754 508,28
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП СРБК "Портал" |
15 293 315,68
UAH з ПДВ
|
15 293 315,68
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Столярчук Октавіан Дмитрович #1803009639 |
Відхилено |
12 700 000,00
UAH з ПДВ
|
10 вересня 2024 14:43
|
ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІДСПЕЦБУД"" #39345683 |
Переможець |
12 754 508,28
UAH з ПДВ
|
16 вересня 2024 14:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 вересня 2024 14:02
|
Договір №339 | укладений |
26 вересня 2024 13:52
|